abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:54:54 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41318234
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Tegen Luxemburg is Arjen Robben er dus niet bij, Robin van Persie mogelijk ook niet. Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Als ik naar de blessures en schorsingen kijk, hoop ik dat Luxemburg kan stunten en Oranje minimaal een puntje afsnoept!

Pas wanneer Marco van Basten weg is, kunnen de prestaties van Oranje me weer wat schelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:06:18 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41318505
quote:
Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Boulahrouz (Chelsea), Mathijsen (HSV), Van Bronckhorst (Barcelona), De Cler (AZ), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Janssen (Vitesse), De Jong (HSV), Landzaat (Wigan Athletic), Schaars (AZ), De Zeeuw (AZ).
Aanval: Babel (Ajax), Huntelaar (Ajax), Kuijt (Liverpool), Meerdink (AZ), Van Persie (Arsenal), Robben (Chelsea), Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Dit is de selectie van Oranje voor de wedstrijd tegen Luxemburg, met de spelers die geschorst of (licht)geblesseerd zijn doorgestreept. Zal nog lastig worden om een geschikte basiself te vinden!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41318542
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballers was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Tegen Luxemburg is Arjen Robben er dus niet bij, Robin van Persie mogelijk ook niet. Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Als ik naar de blessures en schorsingen kijk, hoop ik dat Luxemburg kan stunten en Oranje minimaal een puntje afsnoept!

Pas wanneer Marco van Basten weg is, kunnen de prestaties van Oranje me weer wat schelen.
Er zijn toch helemaal geen alternatieven? Alle topcoaches uti Nederland hebben destijds de grootste vedette's zoals Kluivert, de Boertjes, Overmars en Seedorf niet een wereldcup bezorgd.

Van Basten is de enige met respect, meer respect dan iedere andere trainer in Nederland.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:12:37 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41318633
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:08 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

[..]

Er zijn toch helemaal geen alternatieven? Alle topcoaches uti Nederland hebben destijds de grootste vedette's zoals Kluivert, de Boertjes, Overmars en Seedorf niet een wereldcup bezorgd.

Van Basten is de enige met respect, meer respect dan iedere andere trainer in Nederland.
Zeker respect voor San Marco als voetballer, maar waarom respect voor hem als trainer/coach? Wat heeft hij gepresteerd? Hij komt van Jong Ajax om met Oranje een heel WK voor het volk te verpesten, met het oog op een EK twee jaar later. Maar waarom? Afgelopen WK had Nederland nog genoeg wereldtoppers tot haar beschikking om daar een goede prestatie neer te zetten, als we tenminste een goede bondscoach aan het roer hadden staan.
pi_41322101
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_41323621
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:

Praat voor jezelf, ga nou niet 'het volk 'er bij halen. Op het WK is er inderdaad teleurstellend gepresteerd en dus heeft van Basten terecht zijn conclusies getrokken. Ik heb best wel respect voor van Nistelrooij maar aan een balletjes afwachter heeft Oranje geen behoefte (idem Makaay), Van Bommel heeft geparisiteerd op de aanwezigheid van Cocu bij PSV. Daar heeft ie dan ook anderhalf jaar aardig gepresteerd, niet meer dan dat. Ben blij dat deze middelmatige voetballer niet meer bij de selectie zit. De vervangers voor deze voetballers zijn volstrekt logisch. Jij hebt zaterdag één voordeel, je hoeft geen nieuwe vlag te kopen (vlag Luxemburg is nl. ook rood / wit / blauw).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_41324141
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Praat voor jezelf, ga nou niet 'het volk 'er bij halen. Op het WK is er inderdaad teleurstellend gepresteerd en dus heeft van Basten terecht zijn conclusies getrokken. Ik heb best wel respect voor van Nistelrooij maar aan een balletjes afwachter heeft Oranje geen behoefte (idem Makaay), Van Bommel heeft geparisiteerd op de aanwezigheid van Cocu bij PSV. Daar heeft ie dan ook anderhalf jaar aardig gepresteerd, niet meer dan dat. Ben blij dat deze middelmatige voetballer niet meer bij de selectie zit. De vervangers voor deze voetballers zijn volstrekt logisch. Jij hebt zaterdag één voordeel, je hoeft geen nieuwe vlag te kopen (vlag Luxemburg is nl. ook rood / wit / blauw).
Je gaat ons nou toch niet echt wijsmaken dat een Seedorf, Davids en van Bommel onderdoen voor spelers die momenteel geselecteerd zijn voor het middenveld hè?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_41324621
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Je gaat ons nou toch niet echt wijsmaken dat een Seedorf, Davids en van Bommel onderdoen voor spelers die momenteel geselecteerd zijn voor het middenveld hè?!
Seedorf is voetballend beter dan de meeste in de selectie maar daar spelen blijkbaar andere redenen (niet alleen onder van Basten overigens), Davids is al 2 jaar niet meer de Davids van weleer (speelt teleurstellend bij Tottenham) en van Bommel is een honderd in een dozijn voetballer.
pi_41324680
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Seedorf is voetballend beter dan de meeste in de selectie maar daar spelen blijkbaar andere redenen (niet alleen onder van Basten overigens), Davids is al 2 jaar niet meer de Davids van weleer (speelt teleurstellend bij Tottenham) en van Bommel is een honderd in een dozijn voetballer.
Daarom speelt van Bommel bij Bayern Munchen.....
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:25:50 #10
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_41324756
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

van Bommel is een honderd in een dozijn voetballer.
Dit in enorme tegenstelling tot Theo Janssen
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:46:41 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41325624
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Er is teleurstellend gepresteerd en San Marco gaf zichzelf een 7 voor het WK, logisch?

Daarbij zitten er op dit moment genoeg spelers in de selectie die onderdoen voor de gepasseerde spelers, het enige verschil is dat Marco van Basten nu enkel makke schapen heeft geselecteerd en dus geen kritiek van binnenuit te verduren krijgt. Door de onvoorwaardelijke steun van JC zal er voorlopig ook nog geen kritiek komen van de KNVB, aangezien die bang zijn dat zij JC anders kwijtraken als adviseur. Het grootste gedeelte van de vaderlandse media durft ook niet even kritisch te zijn als bij vorige bondscoaches, dit komt door het krediet dat San Marco en JC in het verleden hebben opgebouwd, de eerste dus enkel als speler. Te belachelijk voor woorden, als je objectief bent, kan je niet positief zijn over Marco van Basten en tekenend zijn dan ook de meningen in het buitenland, men vraagt zich daar af waar onze bondscoach mee bezig is.
pi_41327029
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dit is de selectie van Oranje voor de wedstrijd tegen Luxemburg, met de spelers die geschorst of (licht)geblesseerd zijn doorgestreept. Zal nog lastig worden om een geschikte basiself te vinden!
Valt wel mee dus:
quote:
Emanuelson weer fit voor Oranje
RIJNSBURG - Urby Emanuelson is hersteld van een virusinfectie. De linksback van Ajax sloot woensdagochtend aan bij de groepstraining van het Nederlands elftal voor de uitwedstrijd van zaterdag in de EK-kwalificatie tegen Luxemburg.

Ook Robin van Persie (knie) en Nigel de Jong (lies) verschenen op het trainingsveld van Rijnburgse Boys. Ze trainden nog apart van de groep. Oranje oefende niet op het hoofdveld van de zaterdaghoofdklasser. Dit veld was na de vele regenval onbespeelbaar.

Het voorspoedige herstel van Emanuelson, De Jong en Van Persie komt Van Basten erg gelegen. De bondscoach van Het Nederlands elftal werd de afgelopen week geconfronteerd met afzeggingen van Rafael van der Vaart, Arjen Robben en Wesley Sneijder. Demy de Zeeuw is maandag aan de selectie van het Nederlands elftal toegevoegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41327186
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

En Van der Vaart en De Jong bij HSV die meestal maar krap an de top 5 halen in DLD.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41327212
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Valt wel mee dus:
[..]
Ja maar Emanuelson heeft natuurlijk ook niets in het NL elftal te zoeken. Al zal dat tegen Luxemburg nog niet zo'n probleem zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41327247
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja maar Emanuelson heeft natuurlijk ook niets in het NL elftal te zoeken. Al zal dat tegen Luxemburg nog niet zo'n probleem zijn .
Het ging mij in dat artikel ook vooral om Van Persie en De Jong.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41327295
Ik snap het niet, waarom willen jullie dat je land verliest of punten verliest tegen Luxemburg of een ander kutland.
Je bent toch altijd voor je land? Je zal toch ook altijd voor je eigen ploeg blijven juichen al was Erwin Koeman trainer?
pi_41327330
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
Ik snap het niet, waarom willen jullie dat je land verliest of punten verliest tegen Luxemburg of een ander kutland.
Je bent toch altijd voor je land? Je zal toch ook altijd voor je eigen ploeg blijven juichen al was Erwin Koeman trainer?
Amen. Ik begrijp dat ook niet.
pi_41327776
quote:
Tegen landen als Luxemburg laten ze uiteraard geen punten liggen. Ik denk dat ze de gehele kwalifikatiereeks nauwelijks punten laten liggen. Maar de landen in de kwalifikatieronden zijn gewoon niet representatief voor de deelnemende landen aan het EK. Dat betekend waarschijnlijk dat we wederom niet ver komen tijdens het EK. Daarom hopen mensen hier misschien dat ze alvast verliezen in de voorondes zodat er voor de start van het EK een beter elftal gevormd kan worden!
Last.fm
pi_41327856
Oranje haalt het EK toch wel, de KNVB stuurt Van Basten echt niet weg, misschien na het EK. Wat heeft het verliezen dan voor zin?
pi_41327894
Ja deze poule zuigt
Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Albanië, Wit-Rusland en Luxemburg zijn tegenstanders van het formaat waar Marco na afloop weer de showman uit kan hangen
"jullie zijn gek, ik zie het goed, want we hebben toch gewonnen?"
pi_41328017
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom is Van Persie er niet bij? Blessure? En er komt een prima basis, het is Luxemburg maar.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:01:25 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41328093
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:54 schreef VoreG het volgende:
Oranje haalt het EK toch wel, de KNVB stuurt Van Basten echt niet weg, misschien na het EK. Wat heeft het verliezen dan voor zin?
Verliezen zorgt voor onrust, zowel intern (spelergroep, KNVB) als extern (supporters, media), daarom heb ik liever dat San Marco het nu al zwaar krijgt in plaats van wéér een afgang tijdens een mondiaal toernooi, want dan heb je gewoon vier verloren jaren gehad onder Marco van Basten.
pi_41329540
Alle 2 de buitenspelers geblesseerd, dus ik vraag me eigen af wat MvB gaat doen.
Ik denk zelf dat hij toch vast gaat houden aan 4-3-3 met Babel op links en Kuijt op rechts.
Jammer eigenlijk, een 442 zou volgens mij toch best leuk kunnen uitpakken.
Zelfs met deze middelmatige spelers zou je dan een redelijke wedstrijd kunnen neerzetten.
pi_41332400
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef NickFeyR het volgende:

[..]

Zegt me niets. Ook daar zal hij best wel meehobbelen maar zal daar ook niet gaan slagen. Een voordeel heeft hij wel, qua swalbes is hij nog duitser dan de echte duitsers.
pi_41332552
quote:
Er zit bij mijn weten nogal een verschil tussen een land en een club, in dit land ben je geboren (of gaan wonen) en dus heb je vrij wenig keus, qua clubs heb je keus zat. Ik zal ook altijd in principe voor Oranje zijn, maar het is een belangenafweging, waarbij velen meer waarde hechten aan het aftreden of ontslag van een bondscoach dan de (tijdelijke) prestaties van het nationale team. het is een vorm van offer brengen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')