Flikker toch op arrogante klootzak.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef SCH het volgende:
[..]Als je er niks van weet, lul er dan niet over.
Wereldtop
quote:
Cijfers pfaf, cijfers. Volgens mij is bv. de Oekraine momenteel veel sterker dan Tsjechie op zijn retour.quote:1 Brazil 0 831 -3
2 Czech Republic 0 784 1
3 Argentina 0 778 -2
top 3 van de wereld op dit moment.
Volgens jou, maar helaas, je hebt de ballen verstand van voetbal.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
[..]
Cijfers pfaf, cijfers. Volgens mij is bv. de Oekraine momenteel veel sterker dan Tsjechie op zijn retour.
En gelukkig is jouw waarheid dé waarheid. Nou ja, je hebt je net al genoeg belachelijk gemaakt ik heb ook geen zin meer in een "discussie" met jou.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
[..]
Cijfers pfaf, cijfers. Volgens mij is bv. de Oekraine momenteel veel sterker dan Tsjechie op zijn retour.
Nou nou nou - stel je niet zo aan man - is jouw waarheid wel de waarheid dan. Als je een beetje kijkt hoe die andere poules momenteel verlopen, heeft Nederland gewoon vrij gunstig geloot. Dat is toch niet zo excentrieke mening?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
En gelukkig is jouw waarheid dé waarheid. Nou ja, je hebt je net al genoeg belachelijk gemaakt ik heb ook geen zin meer in een "discussie" met jou.
Dat zwaktebod komt altijd om de hoek kijken als iemand een andere mening is toegedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 15:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens jou, maar helaas, je hebt de ballen verstand van voetbal.
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wisten jullie al dat van Basten PSV haat?
jajaja, het is toch onmogelijk om te weten hoe een land in een andere poule presteert? Wie weet had NL in een poule met Italië, Frankrijk, Engeland, Spanje, Tsjechië en Griekenland ook wel eerste gestaan!?! Al had het dan waarschijnlijk ook weer aan de slappe oppositie gelegen....quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nou nou - stel je niet zo aan man - is jouw waarheid wel de waarheid dan. Als je een beetje kijkt hoe die andere poules momenteel verlopen, heeft Nederland gewoon vrij gunstig geloot. Dat is toch niet zo excentrieke mening?
Kom met argumenten - ik zeg helemaal niks raars maar blijkbaar moet Marco koste wat kost verdedigd worden ,beetje sneu begint het wel te worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH ga naar buiten ofzo je stelt je echt enorm aan en laat je echt flink kennen nu.
Dat lijkt mij een nogal boute stellingquote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
[..]
En sinds wanneer nemen we die lijst serieus?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Flikker toch op arrogante klootzak.
1 Brazil 0 831 -3
2 Czech Republic 0 784 1
3 Argentina 0 778 -2
top 3 van de wereld op dit moment.
Dankuquote:Op maandag 6 juni 2005 15:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
maar dat Tsjechie een goede ploeg heeft staat buiten kijf.
Wat verwacht je dan? Dat ik alle posities en resultaten van de Tsjechen ga vergelijken met die van de Oekraïne? Doe het zelf lekker als je van die wijze uitspraken doet. Ik geloof niet eens dat je vijf internationals van de Oekraïne kunt noemen, laat staan dat je ze ooit een hele wedstrijd hebt zien spelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zwaktebod komt altijd om de hoek kijken als iemand een andere mening is toegedaan![]()
Het is niet anders dan het is: als Nederland in deze poule niet bij de eerste twee zou staan dan hadden we ons diep moeten schamen. En het vertoonde spel is nog steeds niet om over naar huis te schrijven dus zo verschrikkelijk goed doen we het niet. Natuurlijk moeten we ons gewoon kwalificeren en we zijn het aan onze stand verplicht om eerste te worden. We hebben pech dat we weer Tsjechie in de poule hebben maar voor de rest stelt het niet zoveel voor.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
jajaja, het is toch onmogelijk om te weten hoe een land in een andere poule presteert? Wie weet had NL in een poule met Italië, Frankrijk, Engeland, Spanje, Tsjechië en Griekenland ook wel eerste gestaan!?! Al had het dan waarschijnlijk ook weer aan de slappe oppositie gelegen....
Hoezo?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een nogal boute stelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |