abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:36:22 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47339235
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11
Deel 12: Marco van Basten moet ontslagen worden! #12

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen met een defensieve middenvelder, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Iedereen ziet toch dat Oranje beter zal presteren in een 4-4-2-systeem? Marco van Basten pretendeert bij het samenstellen van zijn selectie puur een alleen naar de voetbalkwaliteiten van een speler te kijken, maar dat geloof toch niemand meer? Maar waarom worden/werden Ruud van Nistelrooij, Edgar Davids, Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Roy Makaay dan steevast gepasseerd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47339338
De enige echte M0NTANA reeks .
pi_47341075
Koevermans
pi_47343899
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koevermans
Speelde gisteren een erg goede wedstrijd, mischien wel de vervanger voor VoH.
pi_47354406
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:31 schreef LuukBes het volgende:
Dat Davids gedoe neem ik niet serieus. Hij is destijds neergesabelt voor zijn Jan Wouters opmerking rondom Davids, dat was een opmerking uit zijn hart wat ie echt vindt. Dit is zo'n diplomatiek antwoord waarbij ie niet meer het achterste van de tong laat zien en iedereen weer te vriend houdt en hoop geeft. Intussen meent ie er natuurlijk niks van.

En terecht. Die druistige kaartencollecteur is al kilometers over the hill. Leuk voor op de training tussen de kleuters bij Ajax om mentaal wat bij te slijpen, maar voetbaltechnisch allang niet meer interessant. Kan het zelfs in de eredivisie niet meer bijbenen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 00:52:30 #6
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47357724
TVP, en nog steeds oprotten met die gast
pi_47359238
bassie moet blijve
pi_47359281
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:21 schreef DrDentz het volgende:
bassie moet blijve
Secrets never die. Only people.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 04:42:19 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47360416
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 02:26 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]
Jij bent veel te bang dat hij anders naar Ajax komt, kan ik best begrijpen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47360778
4 linksbacks, geen echte rechtsback. 4 spitsen, een vleugelspits. 4 aanvallende middenvelders, 2 controlerende 0 balafpakkers. En weer een heleboel spelers opgeroepen die nog geen top eredivisie zijn, tegen de europese toppers die thuis vanaf de bank gaan kijken.
pi_47366314
We gaan ons weer probleemloos kwalificeren voor een groot eindtoernooi. Van Basten flikt het 2x achter elkaar met een spelersgroep die kwalitatief minder is dan voorgaande generaties. Er komt overigens wel weer een goede generatie aan onder impuls van van Basten die niet naar 'grote' namen kijkt maar naar kwaliteit selecteerd. Met het negeren van Seedorf was ik het niet eens maar dit foutje is inmiddels hersteld. Over van Nistelrooij kan je twijfelen maar er zijn genoeg alternatieven die gelijkwaardig of beter zijn (Persie, Kuijt, Huntelaar). Van Nistelrooij is nog steeds bruikbaar maar vraag me af of hij het type is voor ondergeschikte rol in Oranje. De zwaar overschatte en door de pers opgehemelde van Bommel is volkomen terecht op een zijspoor beland. Presteert nooit in Oranje (onder geen enkele bondscoach) en valt alleen op met schwalbes en irritante acties in het veld. Gelukkig zijn we van deze pseudo-vedette af. De PSV-ers onder ons zijn al jaren fel gekant op van Basten maar hij kan nou eenmaal geen spelers selecteren (op Affalay en later evt. Aisatti na) uit een buitenlands elftal (PSV). Kortom, van Basten is goed bezig.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_47366710
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef Pedroso het volgende:
We gaan ons weer probleemloos kwalificeren voor een groot eindtoernooi. Van Basten flikt het 2x achter elkaar met een spelersgroep die kwalitatief minder is dan voorgaande generaties. Er komt overigens wel weer een goede generatie aan onder impuls van van Basten die niet naar 'grote' namen kijkt maar naar kwaliteit selecteerd. Met het negeren van Seedorf was ik het niet eens maar dit foutje is inmiddels hersteld. Over van Nistelrooij kan je twijfelen maar er zijn genoeg alternatieven die gelijkwaardig of beter zijn (Persie, Kuijt, Huntelaar). Van Nistelrooij is nog steeds bruikbaar maar vraag me af of hij het type is voor ondergeschikte rol in Oranje. De zwaar overschatte en door de pers opgehemelde van Bommel is volkomen terecht op een zijspoor beland. Presteert nooit in Oranje (onder geen enkele bondscoach) en valt alleen op met schwalbes en irritante acties in het veld. Gelukkig zijn we van deze pseudo-vedette af. De PSV-ers onder ons zijn al jaren fel gekant op van Basten maar hij kan nou eenmaal geen spelers selecteren (op Affalay en later evt. Aisatti na) uit een buitenlands elftal (PSV). Kortom, van Basten is goed bezig.
Grappig
pi_47366723
Zolang hij Landzaat als Nederlands beste middenvelder blijft zien, is Bas niet goed bezig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47367145
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zolang hij Landzaat als Nederlands beste middenvelder blijft zien, is Bas niet goed bezig.
Heeft hij dat ooit gezegd dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47367470
Landzaat is wel degelijk een aardige middenvelder, maar niet voor in de basis . Overigens zie ik VoH nog steeds véél liever in Oranje dan Koevermans, goeie speler maar niet echt mijn typ.
pi_47367731
Geen enkele andere bondscoach kan zo'n reeks van niet-verloren wedstrijden laten zien als van Basten. Enkel tegen Italie en Portugal werd onder van Basten verloren. Daarbij is Italie de huidige wereldkampioen, en met de Portugezen had Oranje in het verleden altijd moeite. Dus als je puur naar de resultaten kijkt, dan kun je van Basten weinig maken.
pi_47368540
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:19 schreef Oma het volgende:
Geen enkele andere bondscoach kan zo'n reeks van niet-verloren wedstrijden laten zien als van Basten. Enkel tegen Italie en Portugal werd onder van Basten verloren. Daarbij is Italie de huidige wereldkampioen, en met de Portugezen had Oranje in het verleden altijd moeite. Dus als je puur naar de resultaten kijkt, dan kun je van Basten weinig maken.
In zijn filosofie hoeven die prestaties juist niet bovenaan te staan.
pi_47368831
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Heeft hij dat ooit gezegd dan?
Hij is de enige middenvelder die zeker is van zijn plaats. Dat zegt genoeg imo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47371490
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:05 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij is de enige middenvelder die zeker is van zijn plaats. Dat zegt genoeg imo.
Wanneer heeft hij gezegd dat Landzaat altijd zeker van zijn plaats is ? Tegenstanders proberen hem nu woorden in de mond te leggen die nooit zo gezegd zijn. Wel begrijpelijk overigens dat ze dit doen, qua prestaties kunnen ze van Basten en cs. weinig weerstand bieden.
pi_47371723
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wanneer heeft hij gezegd dat Landzaat altijd zeker van zijn plaats is ? Tegenstanders proberen hem nu woorden in de mond te leggen die nooit zo gezegd zijn. Wel begrijpelijk overigens dat ze dit doen, qua prestaties kunnen ze van Basten en cs. weinig weerstand bieden.
Alleen van Gaal deed het slechter appie.
pi_47372099
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 16:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Alleen van Gaal deed het slechter appie.
Grapjas, het Nederlands elftal is de laatste jaren aan de beste reeks bezig ooit. 2 nederlagen (van wereldtoppers dus kan gebeuren) in ca. 30 wedstrijden is nog door geen enkele bondscoach gepresteerd (en dat met een mindere selectie i.v.m. voorgaande jaren). Topper Marco is goed bezig !
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:11:14 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47372160
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:19 schreef Oma het volgende:
Kijk ook even tegen wie ze winnen en hoe en met hoeveel.
Als je met ac milaan elke week tegen clubs zoals livorno, treviso, cagliari etc. speelt sta je ook bovenaan en doe je het heel erg goed.
Maar als je tegen clubs zoals inter, juventus, as roma speelt etc. en je verliest doe je het gewoon slecht.
Want in grote wedstrijden worden de punten verdeeld en niet tegen kleine landen.
pi_47516743
quote:
Van Basten koestert zijn staf

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten wil nog lang samenwerken met John van 't Schip en Rob Witschge, zijn naaste assistenten bij Oranje.

''Ik denk dat als wij ergens anders naar toe gaan, het met dezelfde groep mensen, dezelfde technische staf, zal zijn als met wie we nu werken'', liet de voormalige aanvaller maandag weten op de website van de KNVB.

Van Basten: ''De kans is groot dat er vroeg of laat een andere werkgever komt. Wat en waar dat zal zijn, ik heb nog geen idee. Ik ben er ook totaal niet mee bezig. Maar ik verwacht niet dat ik mijn hele leven bondscoach zal zijn.''

Van Basten en zijn staf hebben bij de KNVB een contract tot en met het Europees kampioenschap in 2008. KNVB-directeur Henk Kesler wilde de oud-Ajacied en diens collega's vorig jaar na het wereldkampioenschap in Duitsland graag vastleggen tot en met het WK 2010 in Zuid-Afrika. Van Basten vond het toen ''niet zinvol'' om dat te doen, maar sloot niet uit dat hij na het EK in Oostenrijk en Zwitserland alsnog zou bijtekenen als bondscoach van het Nederlands elftal. (ANP)

© Het Parool, 20-03-2007
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:24:21 #24
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47517343
we gaan ons idd wéér kwalificeren, we hebben ook zo'n zware poule , en op het EK 2008 er ook wéér slecht presteren, en dan was het wéér een leerproces achteraf.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47517571
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef Zero2Nine het volgende:
we gaan ons idd wéér kwalificeren, we hebben ook zo'n zware poule , en op het EK 2008 er ook wéér slecht presteren, en dan was het wéér een leerproces achteraf.
Zoiets zal het wel zijn ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')