Het is mijn favoriete topic en zoveel moeite is het niet, de OP wordt telkens maar minimaal gewijzigd. Dit is alweer het negende deel dat ik open in deze reeks en ik zal ermee door blijven gaan, tot het moment dat het contract van Marco van Basten wordt ontbonden, vrijwillig of niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef Robar het volgende:je bent er als de kippen bij he Montana?
Volgens mij worden de getallen afgerond en zullen ze allebei op een getal met een 5 achter de komma uitgekomen zijn en daardoor kom je op 101 als je ze optelt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:58 schreef tontorico het volgende:
Ja en nee vormen samen 101%.
Volgens mij is deze enquete niet helemaal kloppend
Nog twee jaar genietenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete topic en zoveel moeite is het niet, de OP wordt telkens maar minimaal gewijzigd. Dit is alweer het negende deel dat ik open in deze reeks en ik zal ermee door blijven gaan, tot het moment dat het contract van Marco van Basten wordt ontbonden, vrijwillig of niet.
Als Van Basten bondscoach is ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ware het niet dat Bommel niet meer voor oranje uitkomt.. zo moeilijk is het dus wel
Nee zo moeilijk is het niet, want van Basten had van Bommel nooit zo moeten behandelen en nooit moeten laten vallen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ware het niet dat Bommel niet meer voor oranje uitkomt.. zo moeilijk is het dus wel
Heb jij gisteren genoten? Want misschien ligt mijn drempel hoger dan die van jou.quote:
Nope.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij gisteren genoten? Want misschien ligt mijn drempel hoger dan die van jou.![]()
Wat valt er dan te genieten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope.
Na 10min had ik het wel al gezien. Beetje gezapt, grotendeels wel gekeken. Maar het was weinig. Achterin was het slecht op Mathijsen na, De Jong kon niets met de ruimte die hij had. Robben had het totaal niet en Babel was matig.
ja maar ja maar...... het is het Nederlands elftal. Dan moet er met vleugelspelers gespeeld worden, of je ze ook hebt maakt niet uit. Liever een middelmatige speler inzetten dan het systeem verloochenen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:41 schreef Stpan het volgende:
Van Basten moet eens stoppen met linkspoten op rechts en andersom te stationeren op de vleugels!
En waarom vleugels? Welke vleugelspelers is er nu in vorm?
Gewoon voorin 2 spelers neerzetten die uitstekend uit de verf komen in een 4-4-2 systeem. Van Nistelrooy/V Persie, om maar eens een zijstraat te noemen.
Bullshit, Guus Hiddink bereikte in 1998 de halve finale van het WK in een 4-4-2-opstelling. Het probleem is echter dat de KNVB in 2004 advies vroeg aan Johan Cruijff, inzake het aanstellen van een nieuwe bondscoach en deze smeerde de voetbalbond Marco van Basten aan, die (al dan niet op advies/aandringen van Johan Cruijff) op een belachelijke manier blijft vasthouden aan een verminkt 4-3-3-systeem.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ja maar ja maar...... het is het Nederlands elftal. Dan moet er met vleugelspelers gespeeld worden, of je ze ook hebt maakt niet uit. Liever een middelmatige speler inzetten dan het systeem verloochenen natuurlijk.
Wanneer komt er eindelijk eens iemand die gewoon het lef heeft het systeem om te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |