abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:39:17 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42605256
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? En wanneer jongens uit de huidige spelersgroep een eigen mening krijgen en niet mak achter de bondscoach aanlopen, worden ze dan ook meteen gepasseerd net als Clarence Seedorf, Edgar Davids, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij? De laatste twee hebben hun conclusies getrokken, moedig hebben zij bedankt voor Oranje onder de huidige bondscoach. Nu maar hopen dat er snel een andere bondscoach komt, één die wél gebruikt maakt van de beste Nederlandse voetballers die er op dit moment rondlopen!

Moet de KNVB Marco van Basten ontslaan of niet?
» Ja.
» Nee.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42605314
je bent er als de kippen bij he Montana?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:44:41 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42605419
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef Robar het volgende:
je bent er als de kippen bij he Montana?
Het is mijn favoriete topic en zoveel moeite is het niet, de OP wordt telkens maar minimaal gewijzigd. Dit is alweer het negende deel dat ik open in deze reeks en ik zal ermee door blijven gaan, tot het moment dat het contract van Marco van Basten wordt ontbonden, vrijwillig of niet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42605449
Na al die tijd van "leren en ervaring opdoen" is nog steeds geen stijgende lijn te ontdekken. Van Basten lijkt vooralsnog niet in staat te zijn een team neer te zetten en het goed te laten voetballen. Daar komt dan nog zijn falende personeelsbeleid bij en daarom mag er van mij wel eens gekeken worden naar andere opties voor de functie van bondscoach.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:53:13 #5
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42605691
Voetballen Noemen ze dat voetballen

2-1 tegen zo'n prutsland als Albanie en bijna nog verliezen

Hopeloos

WEG MET MARCO!!!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:57:34 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42605814
Kun je over bakkelijen en discussiëren, maar de KNVB houdt Marco van Bastard toch een hand boven het hoofd tot 2010.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42605829
Oprotten met Landzaat en Van Basten. Landzaat is het perfecte voorbeeld van het 'ik-mag-gehalte' waar Van Nistelrooy het over had. Voetballen kan ie niet. Maar oh wat is het een aardige jongen en wat ligt hij goed in de groep.
lollig
pi_42605840
Ja en nee vormen samen 101%.
Volgens mij is deze enquete niet helemaal kloppend
pi_42606012
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:58 schreef tontorico het volgende:
Ja en nee vormen samen 101%.
Volgens mij is deze enquete niet helemaal kloppend
Volgens mij worden de getallen afgerond en zullen ze allebei op een getal met een 5 achter de komma uitgekomen zijn en daardoor kom je op 101 als je ze optelt.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_42607261
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het is mijn favoriete topic en zoveel moeite is het niet, de OP wordt telkens maar minimaal gewijzigd. Dit is alweer het negende deel dat ik open in deze reeks en ik zal ermee door blijven gaan, tot het moment dat het contract van Marco van Basten wordt ontbonden, vrijwillig of niet.
Nog twee jaar genieten
pi_42607370
GIO, Landzaat en Emanuelson hebben niets te zoeken in dit oranje.

-----------------sar-------------------
Ooijer-Mathijsen-Boulahrouz-Cler
--------------Schaars----------------
Bommel------------------------Vaart
--------------Sneijder-----------------
----Persie---------------Huntelaar---

Zie je nou Marco, zo moeilijk is het niet
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:09:40 #12
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_42607823
Ware het niet dat Bommel niet meer voor oranje uitkomt.. zo moeilijk is het dus wel
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_42607906
Foppe als bondscoach
A mind with a heart of it's own
pi_42607949
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Ware het niet dat Bommel niet meer voor oranje uitkomt.. zo moeilijk is het dus wel
Als Van Basten bondscoach is ja.
lollig
pi_42607959
Co Adriaanse als bondscoach.
lollig
pi_42608053
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:09 schreef jpg97 het volgende:
Nee zo moeilijk is het niet, want van Basten had van Bommel nooit zo moeten behandelen en nooit moeten laten vallen!
pi_42609819
Is hij nou nog niet weg?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:56:45 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42610788
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nog twee jaar genieten
Heb jij gisteren genoten? Want misschien ligt mijn drempel hoger dan die van jou.
pi_42611035
Het was te mooi om waar te zijn, dat spel van Bulgarije-uit te handhaven. Taco van der Velde(naar mijn mening de beste sportjournalist in Nederland), verwoorde het uitstekend; 'Geluk red Van Basten'. En zo was het ook. Het waren vooral door het uitvallen van Dirk Kuijt en de stroomende regen dat Nederland won. Van Persie(in de spits) en Sneijder daarachter excelleerde, die tilde het niveau van Oranje omhoog. Dat dit Oranje dat niet door kan zetten, was te verwachten. Vooral een gebrek aan ervaring en te veel wisselvallige/matige spelers. Albanië was zelfs zwaar teleurgesteld dat het niet een puntje of zelfs de vollebuit naar huis mee kon nemen, dat zegt genoeg lijkt me...

En die mensen die steeds maar op het argument duiken van 'Italië, Spanje, Frankrijk en Engeland spelen ook wel eens een slechte wedstrijd'...

Voor dit Oranje geldt: 'We spelen ook wel eens een GOEDE wedstrijd' , en das wat anders
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:07:22 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42611134
Oranje wint tegenwoordig haar wedstrijden (moeizaam en ook nog eens van matige tegenstanders) door oplevingen van spelers, het is totaal geen voetballend elftal en moet het hebben van individuele kwaliteiten.
pi_42611140
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb jij gisteren genoten? Want misschien ligt mijn drempel hoger dan die van jou.
Nope.

Na 10min had ik het wel al gezien. Beetje gezapt, grotendeels wel gekeken. Maar het was weinig. Achterin was het slecht op Mathijsen na, De Jong kon niets met de ruimte die hij had. Robben had het totaal niet en Babel was matig.
pi_42612344
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nope.

Na 10min had ik het wel al gezien. Beetje gezapt, grotendeels wel gekeken. Maar het was weinig. Achterin was het slecht op Mathijsen na, De Jong kon niets met de ruimte die hij had. Robben had het totaal niet en Babel was matig.
Wat valt er dan te genieten?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:41:16 #23
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_42613989
Van Basten moet eens stoppen met linkspoten op rechts en andersom te stationeren op de vleugels!
En waarom vleugels? Welke vleugelspelers is er nu in vorm?

Gewoon voorin 2 spelers neerzetten die uitstekend uit de verf komen in een 4-4-2 systeem. Van Nistelrooy/V Persie, om maar eens een zijstraat te noemen.
pi_42614156
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:41 schreef Stpan het volgende:
Van Basten moet eens stoppen met linkspoten op rechts en andersom te stationeren op de vleugels!
En waarom vleugels? Welke vleugelspelers is er nu in vorm?

Gewoon voorin 2 spelers neerzetten die uitstekend uit de verf komen in een 4-4-2 systeem. Van Nistelrooy/V Persie, om maar eens een zijstraat te noemen.
ja maar ja maar...... het is het Nederlands elftal. Dan moet er met vleugelspelers gespeeld worden, of je ze ook hebt maakt niet uit. Liever een middelmatige speler inzetten dan het systeem verloochenen natuurlijk.

Wanneer komt er eindelijk eens iemand die gewoon het lef heeft het systeem om te gooien?
A mind with a heart of it's own
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:51:02 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42614311
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef DrMarten het volgende:

[..]

ja maar ja maar...... het is het Nederlands elftal. Dan moet er met vleugelspelers gespeeld worden, of je ze ook hebt maakt niet uit. Liever een middelmatige speler inzetten dan het systeem verloochenen natuurlijk.

Wanneer komt er eindelijk eens iemand die gewoon het lef heeft het systeem om te gooien?
Bullshit, Guus Hiddink bereikte in 1998 de halve finale van het WK in een 4-4-2-opstelling. Het probleem is echter dat de KNVB in 2004 advies vroeg aan Johan Cruijff, inzake het aanstellen van een nieuwe bondscoach en deze smeerde de voetbalbond Marco van Basten aan, die (al dan niet op advies/aandringen van Johan Cruijff) op een belachelijke manier blijft vasthouden aan een verminkt 4-3-3-systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')