Als hij Nederland kampioen maakt, ga ik diep door mn knieen voor hem.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Iedereen zeuren op van Basten en dan wordt het Nederlands Elftal kampioen en dan is hij de held van Nederland
Typisch.
Maar je snapt toch wel dat dit EK slechts een oefening is voor het WK!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
En nu geen scenario's meer dat NL Europees kampioen gaat worden. Op deze manier mogen we blij zijn als we door de 1e ronde van het EK heen komen.
Meen je dat nou? Ik dacht dat het WK 2010 een soort voorbereiding was voor het EK 2012?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat dit EK slechts een oefening is voor het WK!
Dan leggen ze iedereen hun wil op met aanvallend spelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef AminBen het volgende:
Die 7 voor het WK was een goed begin naar het piekmoment in 2012!
quote:Marco van Basten moet ontslagen worden!
Ligt eraan hoe ze kampioen worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:23 schreef Rumille het volgende:
Ik zeg niet dát het gebeurt, ik zeg dat áls het gebeurt heel Nederland hem aanbidt terwijl ze hem 1 maand daarvoor wel konden vermoorden.
Vind ik wel terecht, vooral van Bommel speelde ongelooflijk kut. maar het is inmiddels al wel duidelijk dat van Bommel tekort schiet voor de top.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef the_legend_killer het volgende:
OMG volgens papa Cruijff ligt het aan Van Bommel en Cocu dat Sneijder en kut EK speelde
Precies maar da tmet Klinsmann was eigenlijk onverklaarbaar, een week voor het wk speelde ze nog dramatisch en opeens ging het lopen, denk dat dat vooral te danken was aan de duitse mentaliteit en het thuispubliek en dat heeft zo een enorme boost gegeven dat ze die lijn nu door kunnen trekken. Ik zie zoiets helaas niet gebeuren bij dit NL-elftalquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze kampioen worden.
Gebeurt dat met ongelofelijk veel mazzel, dan ben ik blij, maar blijf ik sceptisch over van Basten.
Gebeurt dat uiteindeljik toch met mooi en aanvallend voetbal, dan heb ik alleen maar respect voor het feit dat het hem gelukt is om precies op het EK te pieken. (Zeg maar het Jurgen Klinsmann verhaal)
Wel typisch dat Sneijder ook kut speelt in Oranje sinds die twee vertrokken zijn. Maar dat vergeet papa Cruijff dan maar eventjes. Toch genant hoe hij de bondscoach blijft beschermen te koste van alles.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef the_legend_killer het volgende:
OMG volgens papa Cruijff ligt het aan Van Bommel en Cocu dat Sneijder en kut WK speelde
Dat laatste, Bassie zal opnieuw met een 4-1-2-3-opstelling komen, waardoor de spits verzuipt en hij puur gokt op bevliegingen van zijn buitenspelers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef DRD het volgende:
[..]
Wel typisch dat Sneijder ook kut speelt in Oranje sinds die twee vertrokken zijn. Maar dat vergeet papa Cruijff dan maar eventjes. Toch genant hoe hij de bondscoach blijft beschermen te koste van alles.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Of we weer een 4-3-3 krijgen zonder "10", de vleugelspelers geen buikbare ballen afleveren, met middenveld niet voor aansluiting zorgt waardoor er weer nauwelijks kansen worden gecreeerd waardoor de spits weer volledig verzuipt. Of dat Thailand te zwak is en toch wel kapot wordt gespeeld, ook al klopt er niets van de bezetting en het spel.
Het is 14.05 uur begonnen, het staat nu 1-0 voor Oranje door wederom VDV.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan het topic niet vinden, maar hoelaat begint NL jongens?
Ook ergens te volgen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is 14.05 uur begonnen, het staat nu 1-0 voor Oranje door wederom VDV.
Als je TVAnts of SopCast hebt, kan je het volgen. Check voor meer info: http://www.rojadirecta.com/quote:
Logische opstelling scheelt ook al veel. D'r werden trouwens net voor het WK wat belangrijke spelers weer fit daar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:13 schreef planethugo het volgende:
[..]
Precies maar da tmet Klinsmann was eigenlijk onverklaarbaar, een week voor het wk speelde ze nog dramatisch en opeens ging het lopen, denk dat dat vooral te danken was aan de duitse mentaliteit en het thuispubliek en dat heeft zo een enorme boost gegeven dat ze die lijn nu door kunnen trekken. Ik zie zoiets helaas niet gebeuren bij dit NL-elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |