Wat betreft de KNVB? Groepsfase doorkomen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
Welk resultaat moet Van Basten halen in Oostenrijk/Zwitserland om voor de KNVB in aanmerking te komen voor een contractverlenging?
Halve finale. Voor Van Basten zelf de finale denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
Welk resultaat moet Van Basten halen in Oostenrijk/Zwitserland om voor de KNVB in aanmerking te komen voor een contractverlenging?
Toernooiwinst. Maar het is wat M0NTANA al zegt, de KNVB neemt genoegen met de tweede ronde. Dat gold op het WK ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje slappe achterhoede. Daarnaast lopen Emanuelson en Drenthe elkaar in de weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat we met Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Donk, Emanuelson; Seedorf, Sneijder, Drenthe; Van Persie, Huntelaar, Babel op het EK zullen spelen.
Vertel ons, welke fantastische stappen heeft van B in één jaar tijd gemaakt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat vind jij,.
Ik denk dat ie het een stuk beter doet het komende EK.
Vind je dat zelf de beste optie? Of is het wat je verwacht van Bassie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat we met Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Donk, Emanuelson; Seedorf, Sneijder, Drenthe; Van Persie, Huntelaar, Babel op het EK zullen spelen.
Beiden. Persoonlijk zou ik met Boula, Heitinga, Donk/Vlaar; De Zeeuw/Maduro; Seedorf, Van der Vaart/ Schaars; Sneijder; Van Persie, Van Nistelrooy/Huntelaar, Babel/Robben spelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind je dat zelf de beste optie? Of is het wat je verwacht van Bassie?
Ik viel bijna van mijn stoelquote:Persoonlijk zou ik gaan voor een 4-4-2, niet echt verrassend
Ik heb met mijn team ook maar 1 x verloren van het jaar. Waren ook heel zwak ingedeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Radegast het volgende:
36 gespeeld, 24 keer gewonnen, 10 keer gelijk, 2 keer verloren.
Statistieken zijn goed, daar ontken ik niet. Maar het gaat erom dat je presteert tijdens de eindtoernooien, als het er écht om gaat. Afgelopen WK was het zwaar kut en er zijn geen tekenen dat er komend EK wél gepresteerd wordt, Bassie heeft in drie jaar tijd nog helemaal niets opgebouwd. Of zijn er mensen hier die wél tevreden zijn over het huidige Oranje, mensen die wel verwachten dat we serieus kans maken op de Europese titel volgend jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Radegast het volgende:
36 gespeeld, 24 keer gewonnen, 10 keer gelijk, 2 keer verloren.
Kun je net zo goed zonder v. Nistelrooij spelen, met Robben en v. Persie als buitens staat hij er toch alleen voor de sier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat we met Van der Sar, Melchiot, Ooijer, Boualhrouz, Van Bronckhorst, Heitinga, Seedorf, Van Bommel(hope so) en Van Nistelrooy, Robben en v. Persie gaan spelen.
Dit doet echt niet onder voor andere landen.
Ach, dan maar in 4-4-2:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:16 schreef Solstice het volgende:
[..]
Kun je net zo goed zonder v. Nistelrooij spelen, met Robben en v. Persie als buitens staat hij er toch alleen voor de sier.
Klopt, dat is ook niet iets dat Bassie te verwijten valt. Khalid Boulahrouz is de enige échte topper, centraal in de verdediging, maar houdt bij CFC vooral de bank/tribune warm.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Punt is en blijft de zwakheid van de verdediging. Of je zou er echt Zuiverloon, Heitinga, Donk/Vlaar en Emanuelson neer moeten gooien.
En los van dit alles heeft er nog niet een vast team voor langere periode gestaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook niet iets dat Bassie te verwijten valt. Khalid Boulahrouz is de enige échte topper, centraal in de verdediging, maar houdt bij CFC vooral de bank/tribune warm.
Maar goed, 4-3-3 zónder tien werkt gewoon niet. Deze opstelling is de oorzaak van al die kutwedstrijden, teveel wedstrijden hebben we gewonnen door bevliegingen van wat spelers, niet door een goede teamprestatie. Marco van Basten heeft tot nu toe veel geluk gehad, maar dat houdt een keer op. Net als Foppe de Haan moet hij een formatie maken, waarin de spelers het beste presteren. Waarschijnlijk wordt dat dan een 4-4-2-variant, die je overigens wel kunt invullen met offensieve vleugels.
Mooie opstelling, zo zou ik het ook ongeveer doen. Al hoop ik wel dat er komend seizoen wat verdedigers bij doorbreken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ach, dan maar in 4-4-2:
______________Van der Sar________________
Melchiot__Ooijer__Boulahrouz__Van Bronckhorst
________________Heitinga_________________
Van Bommel_________________Seedorf______
_____________Van der Vaart(Sneijder)_______
_____Van Nistelrooy__________Van Persie___
Van Bronckhorst moet niet linksback en Van Bommel wordt toch niet opgeroepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ach, dan maar in 4-4-2:
______________Van der Sar________________
Melchiot__Ooijer__Boulahrouz__Van Bronckhorst
________________Heitinga_________________
Van Bommel_________________Seedorf______
_____________Van der Vaart(Sneijder)_______
_____Van Nistelrooy__________Van Persie___
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |