abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:52:24 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51199442
Welk resultaat moet Van Basten halen in Oostenrijk/Zwitserland om voor de KNVB in aanmerking te komen voor een contractverlenging?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:56:04 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51199501
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
Welk resultaat moet Van Basten halen in Oostenrijk/Zwitserland om voor de KNVB in aanmerking te komen voor een contractverlenging?
Wat betreft de KNVB? Groepsfase doorkomen, denk ik.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51199651
quote:
Halve finale. Voor Van Basten zelf de finale denk ik.

Ik gok dat we met Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Donk, Emanuelson; Seedorf, Sneijder, Drenthe; Van Persie, Huntelaar, Babel op het EK zullen spelen.
pi_51199653
quote:
Toernooiwinst. Maar het is wat M0NTANA al zegt, de KNVB neemt genoegen met de tweede ronde. Dat gold op het WK ook.
pi_51199671
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok dat we met Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Donk, Emanuelson; Seedorf, Sneijder, Drenthe; Van Persie, Huntelaar, Babel op het EK zullen spelen.
Beetje slappe achterhoede. Daarnaast lopen Emanuelson en Drenthe elkaar in de weg.
pi_51199786
Deel 20 alweer
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat vind jij, .
Ik denk dat ie het een stuk beter doet het komende EK.
Vertel ons, welke fantastische stappen heeft van B in één jaar tijd gemaakt?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:05:08 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51199842
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

Vind je dat zelf de beste optie? Of is het wat je verwacht van Bassie?

Persoonlijk zou ik gaan voor een 4-4-2, niet echt verrassend.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:07:46 #9
159022 AminBen
El Maestro
pi_51200037
36 gespeeld, 24 keer gewonnen, 10 keer gelijk, 2 keer verloren.
pi_51200108
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vind je dat zelf de beste optie? Of is het wat je verwacht van Bassie?
Beiden. Persoonlijk zou ik met Boula, Heitinga, Donk/Vlaar; De Zeeuw/Maduro; Seedorf, Van der Vaart/ Schaars; Sneijder; Van Persie, Van Nistelrooy/Huntelaar, Babel/Robben spelen.

Gebaseerd op vorm, kwaliteiten en het afgelopen EK en clubprestaties. Afhankelijk van vorm zou ik de keuze maken tussen A/B.

Misschien kan het wel een verkapte 442 worden met van Basten, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelijk van Van Persie bijv in de spits. De ontwikkeling van Babel op welke positie, de vorm van Van der Vaart op rechts en hoe Ajax en AZ spelen. Blijven Ajax en AZ overwegend 433/343 spelen, met buitenspelers en iemand erachter, dan zie ik het echt wel zitten met een Maduro of de Zeeuw in vorm en Van Persie en Babel in vorm. Maar die systemen hangen wel veel af van de vorm van de dag, waarbij je bij 442 altijd wel wat kan forceren.

Punt is en blijft de zwakheid van de verdediging. Of je zou er echt Zuiverloon, Heitinga, Donk/Vlaar en Emanuelson neer moeten gooien.
quote:
Persoonlijk zou ik gaan voor een 4-4-2, niet echt verrassend
Ik viel bijna van mijn stoel .
pi_51200182
Ik denk dat we met Van der Sar, Melchiot, Ooijer, Boualhrouz, Van Bronckhorst, Heitinga, Seedorf, Van Bommel(hope so ) en Van Nistelrooy, Robben en v. Persie gaan spelen.

Dit doet echt niet onder voor andere landen.
pi_51200188
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Radegast het volgende:
Ik heb met mijn team ook maar 1 x verloren van het jaar. Waren ook heel zwak ingedeeld.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:16:33 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51200205
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Radegast het volgende:
Statistieken zijn goed, daar ontken ik niet. Maar het gaat erom dat je presteert tijdens de eindtoernooien, als het er écht om gaat. Afgelopen WK was het zwaar kut en er zijn geen tekenen dat er komend EK wél gepresteerd wordt, Bassie heeft in drie jaar tijd nog helemaal niets opgebouwd. Of zijn er mensen hier die wél tevreden zijn over het huidige Oranje, mensen die wel verwachten dat we serieus kans maken op de Europese titel volgend jaar?
pi_51200221
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk dat we met Van der Sar, Melchiot, Ooijer, Boualhrouz, Van Bronckhorst, Heitinga, Seedorf, Van Bommel(hope so ) en Van Nistelrooy, Robben en v. Persie gaan spelen.

Dit doet echt niet onder voor andere landen.
Kun je net zo goed zonder v. Nistelrooij spelen, met Robben en v. Persie als buitens staat hij er toch alleen voor de sier.
pi_51200336
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:16 schreef Solstice het volgende:

[..]

Kun je net zo goed zonder v. Nistelrooij spelen, met Robben en v. Persie als buitens staat hij er toch alleen voor de sier.
Ach, dan maar in 4-4-2:

______________Van der Sar________________
Melchiot__Ooijer__Boulahrouz__Van Bronckhorst
________________Heitinga_________________
Van Bommel_________________Seedorf______
_____________Van der Vaart(Sneijder)_______
_____Van Nistelrooy__________Van Persie___
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:22:34 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51200441
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

Punt is en blijft de zwakheid van de verdediging. Of je zou er echt Zuiverloon, Heitinga, Donk/Vlaar en Emanuelson neer moeten gooien.
Klopt, dat is ook niet iets dat Bassie te verwijten valt. Khalid Boulahrouz is de enige échte topper, centraal in de verdediging, maar houdt bij CFC vooral de bank/tribune warm.

Maar goed, 4-3-3 zónder tien werkt gewoon niet. Deze opstelling is de oorzaak van al die kutwedstrijden, teveel wedstrijden hebben we gewonnen door bevliegingen van wat spelers, niet door een goede teamprestatie. Marco van Basten heeft tot nu toe veel geluk gehad, maar dat houdt een keer op. Net als Foppe de Haan moet hij een formatie maken, waarin de spelers het beste presteren. Waarschijnlijk wordt dat dan een 4-4-2-variant, die je overigens wel kunt invullen met offensieve vleugels.
pi_51200542
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook niet iets dat Bassie te verwijten valt. Khalid Boulahrouz is de enige échte topper, centraal in de verdediging, maar houdt bij CFC vooral de bank/tribune warm.

Maar goed, 4-3-3 zónder tien werkt gewoon niet. Deze opstelling is de oorzaak van al die kutwedstrijden, teveel wedstrijden hebben we gewonnen door bevliegingen van wat spelers, niet door een goede teamprestatie. Marco van Basten heeft tot nu toe veel geluk gehad, maar dat houdt een keer op. Net als Foppe de Haan moet hij een formatie maken, waarin de spelers het beste presteren. Waarschijnlijk wordt dat dan een 4-4-2-variant, die je overigens wel kunt invullen met offensieve vleugels.
En los van dit alles heeft er nog niet een vast team voor langere periode gestaan
pi_51200879
Zijn we niet gewoon verwend met de laatste 3 eindtoernooien voor het afgelopen WK een halve finale.

We zijn maar een klein landje met 16 miljoen inwoners. Dat we uberhaupt zover komen vind ik, gezien onze status in de hele wereld, al grote klasse.
pi_51201056
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ach, dan maar in 4-4-2:

Mooie opstelling, zo zou ik het ook ongeveer doen. Al hoop ik wel dat er komend seizoen wat verdedigers bij doorbreken.
pi_51201132
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:20 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ach, dan maar in 4-4-2:

Van Bronckhorst moet niet linksback en Van Bommel wordt toch niet opgeroepen.
pi_51201310
Van Basten gaat ook geen 4-4-2 spelen. Als v. Basten d'r uitgegooid wordt is dit wel een aardig goeie opstelling.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:52:31 #23
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_51201395
Ik denk dat we zo moeten spelen:

vdsar
Greene Bouhlarouz Mathijssen vanBronkhorst
de Zeeuw
Sneijder Seedorf
vPersie vNistelrooy Robben
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:53:55 #24
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_51201450
Maar als hij wordt ontslagen, wie moet dan zijn opvolger worden??
Foppe de Haan?? Co Adriaanse??
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:54:07 #25
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51201456
MARCO VAN BASTEN .
Nog nooit zo'n goeie bondscoach gehad (RESULTATEN LIEGEN NIET!!)
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')