Arjen Robben is gewoon idioot dat 'ie naar Chelsea is gegaan. In het Nederlands Elftal is 'ie op zijn tijd weergaloos. Ze zijn beiden inmiddels meer spits dan vleugelspeler in mijn ogen (heb ze beiden zelden een voorzet zien geven). En ik vind zowel Makaay als Van Nistelrooij absoluut geen voetballers van de combinatie, waar zowel Robben als Sneijder als Van Persie het wel zijn. Zo'n aanvallend drietal kan elke viermans-verdediging ter wereld er uit combineren.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
Arjen Robben is al anderhalf jaar uit vorm en ik zou in elk geval spelen met één goalgetter.
Dat lijkt mij ook wel een goede optie. Maar dat zal wel niet mogen van Cruijff.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:51 schreef twi het volgende:
[..]
Arjen Robben is gewoon idioot dat 'ie naar Chelsea is gegaan. In het Nederlands Elftal is 'ie op zijn tijd weergaloos. Ze zijn beiden inmiddels meer spits dan vleugelspeler in mijn ogen (heb ze beiden zelden een voorzet zien geven). En ik vind zowel Makaay als Van Nistelrooij absoluut geen voetballers van de combinatie, waar zowel Robben als Sneijder als Van Persie het wel zijn. Zo'n aanvallend drietal kan elke viermans-verdediging ter wereld er uit combineren.
Dat Sneijder weggepest wordt vanwege z'n persoonlijkheid natuurlijk!!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:52 schreef nelisb het volgende:
wat moeten we hier nu weer van denken?
Ookal werd hij niet bekritiseerd door zijn eigen coach. Dan nog zou ik hem nooit selecteren voor het NL elftal. Hij mist elke wedstrijd grote kansen, brengt aanvallend helemaal niks en verdedigend is hij ook niet zo sterk.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:00 schreef andre347 het volgende:
Sneijder en Seedorf kunnen we beide wel gebruiken.. want wie moet Landzaat ondersteunen??
Landzaat wordt vel bekritiseerd in de Engelse Pers en door zijn eigen coach ... dus waarom nog een basisplaats voor hem??
idd, Landzaat moet opzouten uit Oranje, zelfde geldt voor Ooijer. Die gasten brengen echt niets extra'squote:Op donderdag 16 november 2006 12:00 schreef andre347 het volgende:
Sneijder en Seedorf kunnen we beide wel gebruiken.. want wie moet Landzaat ondersteunen??
Landzaat wordt vel bekritiseerd in de Engelse Pers en door zijn eigen coach ... dus waarom nog een basisplaats voor hem??
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Van der Vaart Seedorf Mendes da Silva De Cler Mathijsen Boulahrouz Jaliens Van der Sar |
Opzich wel mee eens.. maar wat je in Jaliens ziet is me een raadsel..quote:Op donderdag 16 november 2006 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Aangezien jullie allemaal opstellingen aan het maken waren.
Deze opstelling zou ik weleens willen zien:
[ code verwijderd ]
Uitleg:
- Van Nistelrooy is gewoon de beste afmaker die we op dit moment hebben. Met een creatieve VdV en Seedorf erachter zal hij niet op een eiland komen te staan zoalsop het WK
- Robben en Van Persie zijn gewoon allebei uitstekend op die positie. Soms heeft één van de twee hun dag niet, maar zoals Van Gaal al zei: "Altijd laten staan."
- Kiezen tussen Van der Vaart en Sneijder is een enorm luxe-probleem. Voor nu kies ik voor Van der Vaart aangezien hij nog ietsje creatiever is dan Sneijder, maar die twee liggen heel dicht bij elkaar. Van der Vaart heeft de 'spelmaker-rol'. Hij mag naar binnentrekken om achter Van Nistelrooy te staan. Hij kan dit afwisselen met Seedorf.
- Seedorf moet voor de balans zorgen. Als Van der Vaart 'gaat' moet Seedorf op zijn hoede zijn. Eigenlijk een beetje de 'Landzaat-rol' dus. Maar Seedorf is creatiever dan Landzaat en heeft bovendien meer 'body'.
- Mendes da Silva moet eerst laten zien dat hij zich ook doorontwikkelt maar hij speelt al het hele seizoen uitstekend bij AZ! Bovendien is hij het type speler dat gemaakt is voor deze positie. Fysiek sterk, snel, kopsterk en een goede inspeelpass. Bij AZ speelt hij ook op deze positie (i.t.t. Schaars en De Zeeuw) en dit doet hij uitstekend.
- De Cler & Jaliens zijn gewoone echte backs. Bij AZ draaien ze allebei een uistekend seizoen. Jaliens wordt naar mijn mening enorm onderschat, hij is kopsterk, snel, defensief solide en hij kan opbouwen. Alles wat een back nodig heeft. Jaliens is dan ook zeker een toegevoegde waarde voor corners bijvoorbeeld.
- Boulahrouz en Mathijsen in het centrum behoeft geen uitleg. Twee 'bijters' die spitsen volledig uit de wedstrijd kunnen spelen. Beiden zijn niet de sterkste opbouwers, maar er is voldoende opbouwend vermogen om hen heen (Mendes da Silva, De Cler en Jaliens)
Moet je eens opletten bij een AZ wedstrijd, hij is heel nuttig en maakt defensief vrijwel geen fouten.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:58 schreef endr0me het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens.. maar wat je in Jaliens ziet is me een raadsel..
Omdat de veldbezetting met 4-3-3 beter is voor het voetbal dat Nederland wenst te spelen. Het is wel zo dat iedereen op de goede plek moet staan om het goed te laten werken en dat is tot op het heden vrijwel niet gebeurd. Tijdens het WK was Cocu de spelmaker en Sneijder de defensieve middenvelder, zo kan je natuurlijk nooit domineren.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
4-3-3 zónder tien is kansloos, de balas is dan weg. Als je twee middenvelders laat bijsluiten, komt de defensieve middenvelder er alleen voor te staan. Je zal dus een keuze moeten maken: óf 4-3-3/3-4-3 met een tien óf een ander systeem, zoals 4-4-2. Persoonlijk ga ik voor de laatste optie, aangezien 75% van de potentiële internationals wekelijk 4-4-2 spelen en de Nederlandse spelers die in de top van Europa spelen, spelen allen 4-4-2. Dus waarom wordt er überhaupt gekozen voor 4-3-3?
Jij hebt het hier echt helemaal mis.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:58 schreef LuukBes het volgende:
Oh, en VdV en Seedorf zijn geen '10's. Voor een cluppie als Ajax en HSV misschien wel, europese subtop/middenmoot. Maar tegen de meetlat van de wereldtop komen ze daarvoor schromelijk tekort. Neem nou de beulen achterin van Ivoorkust of Brazilie, die slachten VdV net zo af zoals Sneijder al afgeslacht werd op het WK. VdV is net zoals Huntelaar ook nog eens te traag en fysiek te zwak voor de wereldtop, en hij passeert geen man. Dat zijn al teveel minpunten. Seedorf is al helemaal geen tien, die moet zich lekker richten op linkshalf als een Schaars-achtige speler en niet de Maradonna gaan spelen. Heeft ie veel te weinig voor in huis. Wij hebben maar 1 goeie 10, dat is van Persie. Die is fysiek sterk, snel, heeft lengte, en heeft dezelfde techniek en creativiteit die VdV heeft, zonder al diens minpunten.
Bedoel je deze?quote:Voetbal: Legioen roept om Van Nistelrooij
woensdag 15 november 2006 om 22:05
AMSTERDAM (ANP) - De supporters van het Nederlands elftal riepen in de vriendschappelijke interland tegen Engeland (1-1) om een rentree van Ruud van Nistelrooij. Van de tribunes in de ArenA rolde in de 2e helft de gescandeerde vraag ,,Waar is Van Nistelrooij?''. Oranje stond toen met 1-0 achter.
Ruud van Nistelrooij werd door bondscoach Marco van Basten niet opgeroepen voor de wedstrijd tegen de Engelsen. Sinds het wereldkampioenschap leven de bondscoach en de spits in onmin met elkaar. De spits scoorde afgelopen week wel vier keer voor zijn huidige club Real Madrid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |