]http://forum.fok.nl/topic/1145027[/quote][/url]quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127/128: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
129: [CUL-SC # 129] Champy, cups en courgette all the way!
130: [CUL-SC #130]Planes, Trains & Autos hebben we nog niet gehad
131: [CUL-SC #131] Waar lurkers ineens boven komen
135: [CUL SC #135] is trots op ColdFeet O+
136: [CUL-SC] #136 Kietelen!
137: [CUL-SC #137]waar Steer een poepie is volgens Laura
138: [CUL-SC #138] RIP aan de gevallen wondersponsjes
139: [CUL-SC #139] Allemaal kneusjes
140: [CUL-SC] # 140: Chocolate Moose!
141: [CUL-SC] # 141: Wakker worden
142: [CUL SC 142] Voulez-vous manger avec moi, ce soir?
143: [CUL SC 143] Waar we eten met laptops op schoot als tafeltje
144: [url=http://forum.fok.nl/topic/1145027
Nee, tenzij je mijn post over Zomerhitte opwindend zou vinden.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef Isabeau het volgende:
Ja eh, ik zei dus: ik ben weer op mijn werk. En of ik nog iets heb gemist
Kamillethee.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Bier!!
Zit lekker ff aan de ijsthee, straks lekker met een boekje naar bed en slaaaaaaaaaaaaapenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Bier!!
lekker,quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Bier!!
Gisteren een dinsdagochtendborrel gehadquote:
quote:
Aha, ze woonde dus ook nog eens samen? Ik dacht dat ze op zichzelf woonde. Tja, dan is het natuurlijk driedubbel kut.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Euc- het volgende:
Ohja kleine update over onze vluchtelinge (), het is echt echt definitief over uit finito, ze heeft gisteren en vandaag al haar (persoonlijke) spullen uit hun appartement gehaald, en blijft voorlopig tot ze iets voor zichzelf gevonden heeft bij ons wonen. Hoewel ik mijn ouders ook al heb horen praten om haar gewoon in het gastverblijf te laten wonen voor een kleine vergoeding, maar dat moeten we nog maar eens zien.
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
En nee, natuurlijk doe je dat niet met windkracht 7, duh
Misschien moeten we het eenvoudiger houden voor FW en hem vertellen over fokkenschoten en piekenvallen (niet te verwarren met paniekaanvallen).
Weet je wat, zoveel weet ik er ook niet van, dus we houden het bij: pas op voor de giek! En nu ga ik proberen te slapen.
Ik zou waarschijnlijk meer hebben aan een cursus "vasthouden aan de rand van de boot"quote:Op woensdag 16 april 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
En nee, natuurlijk doe je dat niet met windkracht 7, duh
Misschien moeten we het eenvoudiger houden voor FW en hem vertellen over fokkenschoten en piekenvallen (niet te verwarren met paniekaanvallen).
Weet je wat, zoveel weet ik er ook niet van, dus we houden het bij: pas op voor de giek! En nu ga ik proberen te slapen.
Korte versie; een goede vriendin is er afgelopen zondag achtergekomen dat haar vriend met wie ze al jaren een relatie had en ook al ruim 2 jaar samenwoonde al 6 maanden vreemd ging, helemaal ondersteboven belde ze mij zondag op en even later stond ze bij ons op de stoep, sindsdien is ze bij ons.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
Vluchtelinge?
Kamillethee is lekker jahZeker die met citroenaroma van de Simon Levelt.
oeiii dat nr ga ik nu maareens even keihard opzettenquote:
Nou, ik zou met die Sophie bèst een beschuitje willen etenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef golfer het volgende:
Nee, tenzij je mijn post over Zomerhitte opwindend zou vinden.
Ah, dat heb ik hier bij de Trafalgar Pub ook wel eens gehad. Gegratineerde aardappelpuree met gehakt, toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL voor morgen Sheperd's Pie gaat maken...weet totaal niet wat het is, maar Gordon Ramsey kon er zoover praten vanaaf
Is een traditioneel Brits ovengerecht met gehakt, aardappelpuree en groenten, is erg lekkerquote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL voor morgen Sheperd's Pie gaat maken...weet totaal niet wat het is, maar Gordon Ramsey kon er zoover praten vanaaf
Mooi lijfjequote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik zou met die Sophie bèst een beschuitje willen eten
Met zn drietjes Isa?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zou met die Sophie bèst een beschuitje willen eten
Van Gordonquote:Op woensdag 16 april 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Jezus golfer![]()
@ SOL, is lekker, als het goed gemaakt is, ik vind het vaak wat waterig, das minder! Benieuwd hoe die gaat worden!
Hoe kom je dáár nou bijquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Sophie Hilbrand
Mooie naam, raar wijf.
Dat maakt het geen flikker uit idd of ie te nat isquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Van Gordonweet ik iig dat je goed het vet moet afgieten....damzzzz wat klinkt gravy toch goddelijk uit zijn mond
Kitchen Nightmares gezien? Wat een ontiegelijk arrogante kwal was die kokquote:Op woensdag 16 april 2008 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
dat dus, alhoewel ik van geen enkele vrouw jeuk krijgquote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi lijfjeLeuk wijf
Toch krijg ik daar geen jeuk van
Gordonquote:Op woensdag 16 april 2008 23:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van Gordonweet ik iig dat je goed het vet moet afgieten....damzzzz wat klinkt gravy toch goddelijk uit zijn mond
Watquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat maakt het geen flikker uit idd of ie te nat is
Geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Kitchen Nightmares gezien? Wat een ontiegelijk arrogante kwal was die kok
Bedoel je Hell's Kitschen? Door dat programma ken ik HEMquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Kitchen Nightmares gezien? Wat een ontiegelijk arrogante kwal was die kok
Vind alleen dr borsten niet zoquote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat
Ik vind Sophie Hilbrand een beetje een attention whore.Absoluut niet aantrekkelijk.
En volgens mij is dit de eerste keer dat Euc en ik van mening over een vrouw verschillen.![]()
Hells Kitchen is waar 10 koks een restaurant kunnen winnen, en Kitchen Nightmares (herrie in de keuken) is het programma wat nu op tv is waar hij restaurants weer terug op de rails zet. Bij de laatste aflevering daarvan was er een ontiegelijke hufter als chef, die hij best mooi op zn nummer zettequote:Op woensdag 16 april 2008 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bedoel je Hell's Kitschen? Door dat programma ken ik HEM
ahh oke, dat heb ik vanaaf zitten kijken dus, ik vond deze afl best mee vallen eikquote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hells Kitchen is waar 10 koks een restaurant kunnen winnen, en Kitchen Nightmares (herrie in de keuken) is het programma wat nu op tv is waar hij restaurants weer terug op de rails zet. Bij de laatste aflevering daarvan was er een ontiegelijke hufter als chef, die hij best mooi op zn nummer zette
Vind die Amerikaanse kitchen nightmares echt totaal niets, de Engelse was veel beter.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Hells Kitchen is waar 10 koks een restaurant kunnen winnen, en Kitchen Nightmares (herrie in de keuken) is het programma wat nu op tv is waar hij restaurants weer terug op de rails zet. Bij de laatste aflevering daarvan was er een ontiegelijke hufter als chef, die hij best mooi op zn nummer zette
dat was waar die kakkerlakken overal aanwezig waren in de keuken volgens mij en in het restaurant allemaal vliegenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:46 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vind die Amerikaanse kitchen nightmares echt totaal niets, de Engelse was veel beter.
Heb er ook maar 1 afl. van gezien, van die Amerikaanse, van een Indiaas (?) in ik meen NY.
Jaquote:Op woensdag 16 april 2008 23:27 schreef SeaOfLove het volgende:
heb je nog een btje kunnen slapen Isa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Moet het echt zo bewerkelijk, op en van het vuur?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef FleshWound het volgende:
Dit is hét allerbeste recept van Ramsey, en iedereen die iets anders beweert heeft het nog nooit gemaakt
Ik vond er weinig aanquote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef FleshWound het volgende:
Dit is hét allerbeste recept van Ramsey, en iedereen die iets anders beweert heeft het nog nooit gemaakt
Neequote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
We hebben nog een Ramsey-fan
![]()
Heb jij het net zo extreem zoals Tezz en ikke het hebben? Als je hem bezig ziet op tv dat je dan denkt aan wilde woeschte neuckseks met hem?
Ja. Iets met constante temperatuur enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet het echt zo bewerkelijk, op en van het vuur?
Kannie.quote:
Nee, die vielen mij ook wat tegen, voor de rest heb ik er best wel even 5 minuten ruzie met B. over om met haar even te friemelen of een beschuitje te eten.quote:
Hear hear!quote:
De leukste Ramsay-afleveringen waren destijds toen ie nog niet z'n Michelin-ster had en dat ie als jonge opkomende kok gevolgd werd door de BBC.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Hear hear!
De Amerikaanse versie is misschien zo gelikt omdat het de Amerikaanse versie isIk vind het ook maar niks dat ze peperdure nieuwe keukens en zo krijgen zodat ze mee werken. Althans, zo komt het over.
Is dat de meest recente van Erasmus of heeft ie binnenkort weer een nieuwe?quote:
Lol, dit is een klassieker voor mijn collectie met klassieke literatuur (daarin is onder andere ook opgenomen Aldus sprak Zarathustra van Friedrich Nietzsche).quote:Op donderdag 17 april 2008 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat de meest recente van Erasmus of heeft ie binnenkort weer een nieuwe?
Vergeet je niet tijdens het lezen ervan de allerlaatste videoclip van Mahler op te zetten?
Trusten allen.quote:Take this kiss upon the brow!
And, in parting from you now,
Thus much let me avow-
You are not wrong, who deem
That my days have been a dream;
Yet if hope has flown away
In a night, or in a day,
In a vision, or in none,
Is it therefore the less gone?
All that we see or seem
Is but a dream within a dream.
I stand amid the roar
Of a surf-tormented shore,
And I hold within my hand
Grains of the golden sand-
How few! yet how they creep
Through my fingers to the deep,
While I weep- while I weep!
O God! can I not grasp
Them with a tighter clasp?
O God! can I not save
One from the pitiless wave?
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
George Baker?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol, dit is een klassieker voor mijn collectie met klassieke literatuur (daarin is onder andere ook opgenomen Aldus sprak Zarathustra van Friedrich Nietzsche).
Ik zal Mahler speciaal voor jou opzetten. Dvorák ook goed? Heb een paar dagen geleden beschaamd moeten constateren dat ik 5 uitvoeringen van zijn 9e symfonie in huis heb![]()
En ach, ik kan de B-52's ook wel opzetten. Altijd leuk. Of Opeth. Of Stratovarius. Of Led Zeppelin. Of...
In het kader van je klassieke opvoeding mag Herb Albert en Jacques Herb ook niet ontbreken.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef beunkster het volgende:
Lol, dit is een klassieker voor mijn collectie met klassieke literatuur (daarin is onder andere ook opgenomen Aldus sprak Zarathustra van Friedrich Nietzsche).
Ik zal Mahler speciaal voor jou opzetten. Dvorák ook goed? Heb een paar dagen geleden beschaamd moeten constateren dat ik 5 uitvoeringen van zijn 9e symfonie in huis heb![]()
En ach, ik kan de B-52's ook wel opzetten. Altijd leuk. Of Opeth. Of Stratovarius. Of Led Zeppelin. Of...
Hij had op dat moment net zijn 2e ster gehaald bij Auberginequote:Op donderdag 17 april 2008 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
De leukste Ramsay-afleveringen waren destijds toen ie nog niet z'n Michelin-ster had en dat ie als jonge opkomende kok gevolgd werd door de BBC.
De wijze waarop ie toen tekeer ging was nog niet doorgeproduceerd en geregiseerd.
Altijd goed, Little Green Bag blijft leuk (zeker met de film Reservoir Dogs in je achterhoofd), Una Paloma Blanca is ook wel geinig, als je er voor in de stemming bent...quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van je klassieke opvoeding mag Herb Albert en Jacques Herb ook niet ontbreken.
JAAAAA!quote:
Alletwee de series gedownloadzien een tijdje geleden. Erg leukquote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef Euc- het volgende:
Programma heette trouwens "Boiling Point", 2 jaartjes later opgevolgd door "Beyond Boiling Point"
Ik dacht dat je morgen een sollicitatie in Amsterdam had?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:14 schreef Euc- het volgende:
JAAAAA!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg zojuist een telefoontje (lang leve horeca volk) van een kennis, er was iemand ziek geworden en ze vroegen of ik zin had om mee te gaan! Nou, dat laat ik me echt geen twee keer zeggen!
![]()
![]()
* Euc- knijpt zichzelf nog maar een keer
Heb ik ook, vliegtuig vertrekt pas om 17.20quote:Op donderdag 17 april 2008 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je morgen een sollicitatie in Amsterdam had?
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We hebben nog een Ramsey-fan
![]()
Heb jij het net zo extreem zoals Tezz en ikke het hebben? Als je hem bezig ziet op tv dat je dan denkt aan wilde woeschte neuckseks met hem?
Goeie reis vroege vogel! Ik word nét wakker, had om 6.15 wakker moeten worden en over 4 minuten in delft moeten zijn. Verslapen dusquote:Op donderdag 17 april 2008 06:26 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ha, wat slaap deed me goed, maar zo vroeg opstaan is echt niet voor mij weggelegd. Alhoewel, ik ben best fit!
Tis droog, en ik ga zo naar Brussel!![]()
![]()
Fijne dag allemaal!
Gaaaaf! Ziet er echt heel erg gaaf uit zeg!quote:Op donderdag 17 april 2008 01:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
JAAAAA!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg zojuist een telefoontje (lang leve horeca volk) van een kennis, er was iemand ziek geworden en ze vroegen of ik zin had om mee te gaan! Nou, dat laat ik me echt geen twee keer zeggen!
![]()
![]()
* Euc- knijpt zichzelf nog maar een keer
Doen!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel een foto-verslagje aankomen als ik ga koken vanaaf
quote:
Bouillonquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is alweer even geleden ook, dus hoogste tijd.
Heb net recept gevonden van Gordon en dat laten vertalen in het nederlands, weet iemand hier wat er met 1 liter kip voorraad wordt bedoeld (1 litre chicken stock)
Kippenvoorraadquote:Op donderdag 17 april 2008 09:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is alweer even geleden ook, dus hoogste tijd.
Heb net recept gevonden van Gordon en dat laten vertalen in het nederlands, weet iemand hier wat er met 1 liter kip voorraad wordt bedoeld (1 litre chicken stock)
ahh dan had ik dat toch wel goed gedacht, tnx!quote:
niet echt goed maar wel duidelijkquote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef beunkster het volgende:
Lol
De rest van het recept is wel goed vertaald?
Haaallooo goeiemorgenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohnoes het wordt tijd dat ik weereens seks heb geloof ik
Oew leuk! Lig je onderhand weer in bed nu?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ik voel een foto-verslagje aankomen als ik ga koken vanaaf
sorryquote:Op donderdag 17 april 2008 09:58 schreef Bluezz het volgende:
SOL
Ik schoot in de lach hier en iedereen keek![]()
(incl. patienten)
ik ben te wakker inmiddelsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oew leuk! Lig je onderhand weer in bed nu?
seks begint toch altijd met voorspelquote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan had je wel gezegd: ik heb zin in voorspel, toch?
beter dat je gewoon echt seks hebt om 10 uur 's ochtends ipv er het er alleen maar over te hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef Leintjeuh het volgende:het is 10 uur 's ochtends en jullie hebben het over seks! Echt... Wel knap dat jullie nu al in de mood zijn
Ja, ik heb me altijd al afgevraagd wat Cunnilingus nou betekent. Kun jij dat bij jezelf voordoen? Dat zou ik erg prettig vinden. Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
seks begint toch altijd met voorspeldamzz ik heb je nog een hoop te leren
Gelukkig CF! Lang leve mobiliteit!!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
Steer en SoLvoor de pijnstillers! Ik kan nu in ieder geval opstaan enzo zonder in gescheld en getier uit te barsten
Euc, wild! Geniet ervan, de website is alvast fab
zo lenig ben ik nu ook weer nietquote:Op donderdag 17 april 2008 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik heb me altijd al afgevraagd wat Cunnilingus nou betekent. Kun jij dat bij jezelf voordoen? Dat zou ik erg prettig vinden. Bij voorbaat dank.
Ohh beterquote:Op donderdag 17 april 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
Steer en SoLvoor de pijnstillers! Ik kan nu in ieder geval opstaan enzo zonder in gescheld en getier uit te barsten
Nou ja, vraag maar aan de mister. Ik had m echt goed zitten gister, zat een paar keer echt hard te janken omdat het zo zeer deedquote:Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohh beter![]()
ik kan me jou helemaal niet scheldend en tierend voorstellen![]()
Ja maar janken is iets heel anders dan schelden en tierernquote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, vraag maar aan de mister. Ik had m echt goed zitten gister, zat een paar keer echt hard te janken omdat het zo zeer deed
Zeg, maar ik geloof dat ik bij je kom eten vanaafMaar ik ben niet zo verliefd op Gordon als jullie zijn...
Zitten er ook doperwten door de pie? De Britten en hun doperwten
Ja maar het een volgt op het anderequote:Op donderdag 17 april 2008 11:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar janken is iets heel anders dan schelden en tierern
Geen doperwten gelukkig, daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, vraag maar aan de mister. Ik had m echt goed zitten gister, zat een paar keer echt hard te janken omdat het zo zeer deed
Zeg, maar ik geloof dat ik bij je kom eten vanaafMaar ik ben niet zo verliefd op Gordon als jullie zijn...
Zitten er ook doperwten door de pie? De Britten en hun doperwten
Ga eens aan de studie jij!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd met het einde van je tentamens, MM
Die van mij beginnen volgende week.
geregeldquote:Op donderdag 17 april 2008 09:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohnoes het wordt tijd dat ik weereens seks heb geloof ik
Ja!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn dat je in ieder geval thuis bent gekomen.![]()
Ik wil meer tapas.
Leuk MoBlo!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:45 schreef motorbloempje het volgende:zie uitslag CUL wedstrijd topic
De dag is nog jong.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
Om heel eerlijk te zijn heb ik maar 2 uurtjes gestudeerd.
Ik zal mezelf eens een ban geven.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:47 schreef beunkster het volgende:
Steer, heb jij nog verrassende tips voor een geurtje als je deze weet te waarderen:
- M7 van YLS
- Fahrenheit van Dior
- Baldessarini van Boss
- Amor pour homme van Cacharel
Ik zoek namelijk nog iets nieuws.
klinkt ook goed Tezz!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:51 schreef Tezz het volgende:
stoofpotjes zijn altijd goed SOL!
Ik heb net penne gekookt om straks een salade te maken. Lekker makkelijk ! Gewoon de standaard versie met kaas, ham, augurk, tomaat en komkommer en dan een dressing van mayo/cremefraiche.
Voor man en dochter grill ik nog wat gamba's (ben daar zelf niet zo'n fan van). Oe en lekker brood er bij!
Nu ga ik kind op dansles afdroppen en zelf heeeeeeeerlijk shoppen op de markt!
Neem een menukaart mee, als bewijs!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:31 schreef Euc- het volgende:
Wauw! Ik ben nu al door alles heen en heb nog tijd over ook! Straks eens richting de gate, ben er overigens wel achter wat ik nou vergeten ben: mijn fototoestel! stom, stom, stom!
Zover ik weet is dat plaatsje.. (buiten weet je wel)quote:Op donderdag 17 april 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wat is een koertje?? Ik snap geen Vlaams
Ik ben aan het werk aan een mini-fotoverslagje van IJsland, speciaal voor jullie
Zijn ze weer boven water?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:22 schreef Tezz het volgende:
Man en kind zijn kwijt.![]()
Man ging kind om vijf uur ophalen op de kleuterdans. Twee straten verder.![]()
Nu zijn ze nog niet terug.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
gewoon een bekende tegengekomen en staan ermee te kletsen?
Ik weet niet of mijn broer al thuis is zaterdag en ik heb nog nooit kaartjs online besteld, dus ik wilde naar het postkantoor gaan om dcaar om 10:00 kaartjes te halenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, wat voor kaartjes wil je bestellen voor je vader dan? Anders kan ik dat wel doen in Leek? Daar hebben ze namelijk ook internet.
Of je vraagt het natuurlijk aan je broer.
mm das wel heel lang kletsen dan nu...quote:Op donderdag 17 april 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
gewoon een bekende tegengekomen en staan ermee te kletsen?
das lief van jequote:Op donderdag 17 april 2008 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn broer al thuis is zaterdag en ik heb nog nooit kaartjs online besteld, dus ik wilde naar het postkantoor gaan om dcaar om 10:00 kaartjes te halenIk wilde pa naar het concert van Jerry Lee Lewis en Chuck Berry sturen, hij laat geen kans onbenut om mij youtube filmpjes van die rocklegendes te laten zien, nou dan gaat hij er ook maar eens live heen
Gewoon via internet bestellen. Gaat heel eenvoudig. Anders bellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn broer al thuis is zaterdag en ik heb nog nooit kaartjs online besteld, dus ik wilde naar het postkantoor gaan om dcaar om 10:00 kaartjes te halenIk wilde pa naar het concert van Jerry Lee Lewis en Chuck Berry sturen, hij laat geen kans onbenut om mij youtube filmpjes van die rocklegendes te laten zien, nou dan gaat hij er ook maar eens live heen
heb er net nog 4 opquote:Op donderdag 17 april 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
IJsland ziet er nu nòg aantrekkelijker uit om eens heen te gaan![]()
En maar 3 bitterballen, SoL, heb je daar een hele frituurpan voor opgewarmd?
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:06 schreef AKnynke het volgende:
Zo, mijn magnetronmaaltijd staat in de magnetron.
Bah, ik zie echt op tegen m'n theorie morgen, geen idee of ik het ga halen.
Nog iets langer dan eenhalf uur op de bank, dan is het weer tijd om te gaan werken. Ik wil vannacht iig goed slapen, anders trek ik het allemaal niet meer, bah, dit is even niet leuk meer.
pffft sterkte en succes dan maar Nynkequote:Op donderdag 17 april 2008 19:06 schreef AKnynke het volgende:
Zo, mijn magnetronmaaltijd staat in de magnetron.
Bah, ik zie echt op tegen m'n theorie morgen, geen idee of ik het ga halen.
Nog iets langer dan eenhalf uur op de bank, dan is het weer tijd om te gaan werken. Ik wil vannacht iig goed slapen, anders trek ik het allemaal niet meer, bah, dit is even niet leuk meer.
Iets boven nul, dus best fris. Zeker op zee en op heuvels en plekken waar het waait.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
CF, Ijsland ziet er supertof uit! Was het erg koud?
Niets. Hij deed gewoon ineens *tik tik tik tik tik tik tik b0rk*. Ik gebruik hem wel dagelijks en dan ook echt ruim 8 uur per dag, dus het kan best zijn dat de HD gewoon is gestorven van ouderdom.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het komt vast goed Nynke!
En Annie, wat heb je gedaan met je Ipod dan? Anderhalf jaar is wel heel kort!
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Gaf Björk de geest Annie? De cirkel is rond qua ijsland dan
Noujazeg, zo'n ding moet daar toch tegen kunnen? Of heb ik nou een verekend beeld van de hedendaagse electronische gadgets?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niets. Hij deed gewoon ineens *tik tik tik tik tik tik tik b0rk*. Ik gebruik hem wel dagelijks en dan ook echt ruim 8 uur per dag, dus het kan best zijn dat de HD gewoon is gestorven van ouderdom.
HET moment om te gaan studeren!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies (en mannen) wat is het vreselijk stil hier! Ik zou me haast gaan vervelen!
SSSSST! Morgen ga ik de UB in, vandaag mag ik nog even SOG-gen!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
HET moment om te gaan studeren!
Speeddate-updates zijn te verkrijgen op MSN.
Wat opa zegtquote:Op donderdag 17 april 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
Zit jeugdsentiment te bekijken op Ned3. De jaren 70.
Ik ben ook aan het kijken wat opa golfer en oma bloes toen dedenquote:
Oh dan zet ik de TV ook maar eventjes aan op de achtergrond!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het kijken wat opa golfer en oma bloes toen deden
Daar ben ik vandaag wel achter gekomen ja. Heb m'n grens nu echt bereikt, zostraks huilend van vergadering weggegaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En Nynke: probeer eens of je wat rustiger aan kunt doen, meis. Je slaapt weinig, je eet niet lekker en altijd gehaast, en je bent niet blij... Neem niet teveel hooi op je vork
Meld je ziek op je werk en ga een paar dagen uit je eigen omgeving. Bij je ouders, bij een vriendin, bij andere familie. Maar doorbreek de cirkel waar je inzit.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daar ben ik vandaag wel achter gekomen ja. Heb m'n grens nu echt bereikt, zostraks huilend van vergadering weggegaan.
Jammer genoeg weet ik niet hoe ik het rustiger aan moet doen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
NynkeJe werkt zestig uur per week en bent steeds het halve weekend ook nog op stap... Geen wonder dat je uitgeput raakt.
Kun je niet 's een paar dagen vrij nemen en gewoon lekker een boek lezen en lekker kokkerellen met een paar vriendinnen? Gewoon, zodat je weer even aan jezelf toekomt?
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Meld je ziek op je werk en ga een paar dagen uit je eigen omgeving. Bij je ouders, bij een vriendin, bij andere familie. Maar doorbreek de cirkel waar je inzit.
Klinkt alsof het verdomd ver weg is...quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Koninginnedag en 1 mei heb ik vrij, en ik denk 2 mei ook vrij te nemen en volgende week hoef ik niet veel te werken, alleen maar de normale, overdagbaan. Dat komt goed dus!
Nee joh, dat is de week na volgende week al.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt alsof het verdomd ver weg is...
Dat, dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Héél veel succes NynkeEn wij zijn uiteraard lief, maar alleen omdat we jou lief vinden
![]()
Dat, dus.quote:
Pan in de CUL-SCquote:Op donderdag 17 april 2008 23:18 schreef Pandorah het volgende:
CF, wat is IJsland mooi zeg! En wat een leuk verslag![]()
Ik wil ook naar IJsland (maar euh, geen geld)
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Want Leintjeuh is niet altijd en tegen iedereen lief en ik droom wel eens over een isabitch zijn, maar het gaat me werkelijk heel slecht af als people pleaser
Jij bent haske lief! Maar ik hoorde vanavond wel dat je jou niet tegen de haren moet instrijkenquote:
Ohh dát! Maar dat ging over vreemdgaan. Daar kan ik niet rationeel of redelijk over doenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent haske lief! Maar ik hoorde vanavond wel dat je jou niet tegen de haren moet instrijken* Isabeau mompelt iets over testikels
En wat moet ik nou op jou oefenen, CF. Jij bent ook alleen maar lief. Of je dat imago nou zint of niet
Supergezellig, het is niet voor niets di-eetclubquote:Op donderdag 17 april 2008 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Pan in de CUL-SCHet wordt hier supergezellig met al die dieetdames
En nee, arme jij, je bent net naar NZ geweestDaar wil ik dan echt weer supergraag eens heen!
Nou hoi en doei dan maarquote:Op donderdag 17 april 2008 23:32 schreef DarkElf het volgende:
hellow and goodbye
DE begeeft zich naar bed om daar in te storten
Bril opzetten?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Nou heb ik al 3X iets ingevoerd en ik zie steeds niks![]()
Zeg iets lelijks, gauw!quote:Op donderdag 17 april 2008 23:27 schreef Isabeau het volgende:
En wat moet ik nou op jou oefenen, CF. Jij bent ook alleen maar lief. Of je dat imago nou zint of niet
Moet jij trouwens niet aan je scriptie werken?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou hoi en doei dan maarSlaap lekker, DE
In het begin van de nacht moet ik veel te veel doenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Moet jij trouwens niet aan je scriptie werken?
quote:Hersenen waarderen dure wijn meer
Uitgegeven: 17 april 2008 13:34
De hersenen waarderen dure wijn meer dan goedkope wijn. Dit ontdekten wetenschappers van Stanford University en het Instituut van Technologie.
De wetenschappers gaven twintig proefpersonen vijf keer een glas wijn te drinken. Daarbij logen ze over de prijzen van de wijnen. Die lagen tussen de vijf en negentig dollar per fles. In werkelijkheid waren er maar drie verschillende soorten wijn.
Terwijl de proefpersonen de wijn dronken, bekeken de wetenschappers hun hersenen met een FMRI-scanner. Het deel in de hersenen dat plezier ervaart, bleek bij de zogenaamde dure wijn actiever dan bij de 'goedkope' wijn.
De wijn was helemaal niet lekkerder of beter. Alleen al bij het idee dat de wijn duurder was, beleefden de hersenen er meer plezier aan.
Jaquote:
Soort van of een full blown kater?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:56 schreef MissHobje het volgende:
Goeie avond allemaaL
En hoe is het hier?
Ik heb heerlijk gewerkt met een soort van kater vandaag
Nou een redelijk flinkequote:Op vrijdag 18 april 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Soort van of een full blown kater?
Het isquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou een redelijk flinke
Hoe is ie ??
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaWas een leuke aflevering van penn & teller's bullsh*t over 'the best' waarbij culinaire fijnproevers de meest luxueus omschreven (waanzinnig goedkope) dingen kregen voorgeschoteld en het allemaal geweldig vonden
Wat een mod. Wat een mod!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Dus je zit hie rnu met een brak hoofd en koppijn te fokken
Nou nu gaat het wel weerquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Dus je zit hie rnu met een brak hoofd en koppijn te fokken
Nee.quote:
Hoe groot is het gat? Hoe ernstig staat het open en hoeveel bloed komt eruit?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:44 schreef ColdFeet het volgende:
ISA!!! Ieh, het verband mocht van die knie af, en dat heb ik maar gedaan omdat mijn been zo stijf werd, maar het ene gat bloedten het staat open
Wat nu, ga ik dood?
Hobs, wat had je gedronken? De ene kater is de andere niet...
Steer moet studerenquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:46 schreef ColdFeet het volgende:
He jeetje Lein, wat balen dat je je zo kut voeltMorgen gewoon weer wakker worden, een nieuwe dag. Misschien wil onze geile beer wel de nieuwe Mr Rebound worden? Dat zou je humeur vast verbeteren
Gossie meissie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Het gaat prut en ik voel me prut. Het liefst zou ik in bed stappen en nooit meer wakker worden,
Maar verder is alles hardstikke![]()
![]()
![]()
Mr. Rebound is afgeschreven, sollicitatieprocedure voor zijn vervanging is in werking gesteld. Verwacht dus geen midden-in-de-nacht Vista-experiences meer.
Het is 7 mm lang, en ongeveer 4 mm openquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe groot is het gat? Hoe ernstig staat het open en hoeveel bloed komt eruit?
Wondvocht?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
Het is 7 mm lang, en ongeveer 4 mm openZoveel bloed dat het door een pleister heenkomt, maar niet door een tweede
Beetje. En het is ook opgezwollen en blauw, maar dat is niet zo raar.quote:
Die is 20/20quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, is het urgent
Sja, dan is de keus beperkt. Probeer FW. Of is die nog geen 20?
FW voldoet niet aan een van mn andere eisen. Die ik niet hier zal posten met het oog op zijn tere kinderzieltje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, is het urgent
Sja, dan is de keus beperkt. Probeer FW. Of is die nog geen 20?
Bel voor de zekerheid de dokter morgen. Better safe than sorry!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje. En het is ook opgezwollen en blauw, maar dat is niet zo raar.
Even serieus: moet ik hier morgenochtend even de dokter voor bellen, of is het normaal? Volgens mij gaat het elke keer als ik probeer te lopen open.
Deze werken ook prima voor dit doelquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee.in de betekenis die ik bedoel is een uitvinding van Isa. Als het kut gaat, en je doet heel hard
![]()
![]()
is het net of het goed met je gaat en dan vraagt niemand ernaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |