quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127/128: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
129: [CUL-SC # 129] Champy, cups en courgette all the way!
130: [CUL-SC #130]Planes, Trains & Autos hebben we nog niet gehad
131: [CUL-SC #131] Waar lurkers ineens boven komen
135: [CUL SC #135] is trots op ColdFeet O+
136: [CUL-SC] #136 Kietelen!
137: [CUL-SC #137]waar Steer een poepie is volgens Laura
138: [CUL-SC #138] RIP aan de gevallen wondersponsjes
139: [CUL-SC #139] Allemaal kneusjes
140: [CUL-SC] # 140: Chocolate Moose!
141: [CUL-SC] # 141: Wakker worden
142: [CUL SC 142] Voulez-vous manger avec moi, ce soir?
dat zeggen ze weleens..there is always a next time...quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:37 schreef MissHobje het volgende:
Wat een heerlijk plaatje Stereo
Ah niet gescoord SiGne... next time a better time
Dan had je maar (k)loten moeten kopenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom wel elke week achter iets nieuws bij haar. Deze week dat ze toch eigenlijk best wel grote borsten heeft.
Maarja, da's net zoiets als een buurman hebben die de Postcodeloterij heeft gewonnen.
Hee CNK, join the club.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:43 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Steer > tx 4 knuf
ik onderwerp mezelf ook maar even aan zelfsteniging
Volledig mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee CNK, join the club.
Ik weet dat je het allemaal niet zo rot meent, maar 't komt allemaal wat rottig over in die rotbuien. Maar 'k zou het gewoon allemaal lekker bij jullie zelf houden en geen backlog aan maken hier in de SC.... straks is het hier net Big Brother.
Lekker dromen Steerquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik voel met je mee....
Bij de gratie gods ga ik nu naar bed....![]()
gaat leuk worden dit allemaal morgen teruglezen
Was je daar vanaaf >?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:32 schreef Euc- het volgende:
Naar bed?! Tis pas half 3![]()
Hihihi, ben nog steeds aan het dromen over dat ene liedje wat ik bij Evita gehoord had, wat is dat mooi zeg
Gelukkig hadden wequote:Op vrijdag 11 april 2008 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Leuk Eucenne wie had je ??? yhe one and only offe ??
hehe SiGne.. ken dat idd.
En dan had ik van de week ochtend diensten.. dan moet ik rond 5 op 6.15 werken.. en dat us dan op zo'n beetje het tijdstip dat ik vaak pas ga slapendat trek ik dan slecht haaha.
Musicals kunnen inderdaad best leuk zijn, m'n ouders hebben me vroeger meegesleept naar the Phantom of the opera (incl. diner en overnachting in het Kurhaus), sindsdien vind ik musiacal eigenlijk leuker dan ik wil toegeven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:51 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gelukkig hadden weBrigitte
Maar het liedje dat Anouk Maas zingt (volle koffer in de kale gang) is prachtig!
Jammer van de slechte opname, maar ik kreeg echt kippenvel in het theater, zo mooi!
Wat kan die meid zingen zeg
Zo dat klinkt goed hehequote:Op vrijdag 11 april 2008 03:16 schreef SiGNe het volgende:
* SiGNe geniet nog van wat Koe Loe Kai (kip in deegjasje) met zoete gembersaus en een portie Tipan saté met ketjapsaus
Weet niet of ik op tijd terug ben uit Amsterdam. Maar andersquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:31 schreef golfer het volgende:
Alle video's weer bekeken. Nog even hier rondsnuffelen en dan mij opmaken voor mijn laatste werkdagje morgen.
Ik zit morgen met 2 afspraken in Den Haag en zoek rond lunchtijd nog even een leuk eetadresje. Wie biedt zich aan?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Whehehe, mijn dag begint goed na het teruglezen van Steer zijn berichtjes
Ga ik proberen, al verdwijnt dat voornemen bij mij meestal snel op de een of andere manierquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Lekker rustig aan doen vandaag DarkElf!![]()
Ik ga denk vanavond iets maken met broccoli, heb alleen geen aardappels in huis, dus het wordt geen broccolistamppot. Iemand nog briljante ideeën?
K denk dat ie nog ligt te slapen, denk je niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Pasta met broccoliroosjes, creme fraiche en aardbeien(ja, beetje maf, maar ik vind het lekker
)
Steer, wat een gebazel vannacht, maar als ik het goed heb begrepen zat je bij een mwoah meisje chipjes te eten en wilde zij wel seksen op een bepaald moment, maar jij niet omdat ze een vriend heeft? Ik vind hetdat je principes hebt, of je er later nou van baalt of niet
Geloof me, principes brengen je geen klap dichter bij je uiteindelijke doel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Steer, wat een gebazel vannacht, maar als ik het goed heb begrepen zat je bij een mwoah meisje chipjes te eten en wilde zij wel seksen op een bepaald moment, maar jij niet omdat ze een vriend heeft? Ik vind hetdat je principes hebt, of je er later nou van baalt of niet
alpro soya yoghurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat is nepyoghurt nou weer, DE?
Goeiemorgen Steer, katertje?
No pussy, in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:03 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Steer, katertje?
die koelverse heb ik nog nooit geprobeerd... na andere drankjes van ze had ik ff genoeg ervanquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik vind de (koelverse) soyamelk best lekkermaar de yoghurt kende ik nog niet.
Ha Bluezz. Inmiddels half lang harigquote:
Goh, had ik nou niet verwacht van je.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ga ik proberen, al verdwijnt dat voornemen bij mij meestal snel op de een of andere manier![]()
Dat klinkt lekker!quote:Kijk, weer eens iets anders met broccoli
Oew, dat klinkt ook spannend!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Pasta met broccoliroosjes, creme fraiche en aardbeien(ja, beetje maf, maar ik vind het lekker
)
ga ik even onthoudenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak vaak smoothies met de koelverse light soyamelkIs erg lekker. Vind ik dan.
Ik weet nog wel een goede (en goedkope!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ha Bluezz. Inmiddels half lang harig. Ik geloof dat het weer tijd wordt voor de kapper ooit
.
Misschien met de reis inbegrepen nog steeds goedkoper dan de meeste kappers in Nederlandquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede (en goedkope!) kapper in Jaipur, maar weet alleen niet of hij ook heren knipt. Misschien moet je dan maar gewoon ergens naar een straatkapper toe en dan kun je je gelijk laten scheren.
Inclusief gezichtsbehandeling, manicure, pedicure, 3 weken auto met chauffeur, toegang tot de Taj Mahal, boottochtje over de Ganges bij zonsopgang, overnachting in de woestijn, kameelrijden, paardrijden', kookcursus, een berg nieuwe kleding en 7 kilo gewichtsverlies, kostte het zo'n 1700 euro voor 5 weken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien met de reis inbegrepen nog steeds goedkoper dan de meeste kappers in Nederland.
http://www.brainwash-kappers.nlquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:22 schreef Tezz het volgende:
Ik ga over een week of drie weer eens naar de kapster, misschien weer een mooie bob laten knippen. Hondje mag vandaag naar de kapper.......
Ik heb een goede kapster maar dank voor het meedenken Steertje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.brainwash-kappers.nl
5555CG Valkenswaard Leenderweg 120
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen even aan denken dat je de Taj Mahal niet swaffelt.
Als het jou lukt om bij de Taj Mahal te swaffelen heb je eeuwige roem op Geenstijl.quote:
niet alleen daar denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het jou lukt om bij de Taj Mahal te swaffelen heb je eeuwige roem op Geenstijl.
* Leintjeuh mompelt iets over billen branden en blaren...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef FleshWound het volgende:
Holy crap, ik heb hier de mother of all hangovers geloof ik.
We zullen zachtjes pratenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef FleshWound het volgende:
Holy crap, ik heb hier de mother of all hangovers geloof ik.
Tentamens waren afgelopen dus dat moest gevierd worden. En het was weer een leuke avondquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh mompelt iets over billen branden en blaren...
Hé, een bekende!quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ha Bluezz. Inmiddels half lang harig. Ik geloof dat het weer tijd wordt voor de kapper ooit
.
Ik vond de TT zo leuk, en dacht.. laat ik mijn neus eens om het hoekje steken.quote:
ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond de TT zo leuk, en dacht.. laat ik mijn neus eens om het hoekje steken.
Dat zijn wel mooie stenen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik ben online altijd veel leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik ben online altijd veel leuker.
[ afbeelding ]
Steer, wat is er dan? Je baalt van je kater en je gemiste mogelijkheid tot geyle neucksecks?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
Heerlijk die pijn.
Ik verdien het.
Wat een rotdag vandaag.
Neen neen neen. Katers kunnen me verrotten en casual geyle neucksecks ook!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steer, wat is er dan? Je baalt van je kater en je gemiste mogelijkheid tot geyle neucksecks?
Ach zie het als een moment om te anticiperen op wat je de volgende keer gaat zeggen en doenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neen neen neen. Katers kunnen me verrotten en casual geyle neucksecks ook!
Ik wou dat ik wat andere dingen had gedaan en gezegd tegen dat ene meisje die ik wél erg leuk vind.
Dat moeten we nog even afwachten, maar ik weet nu wel wie mijn matches zijn.quote:
Honger? Ik ga jou nog eens opeten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:32 schreef AKnynke het volgende:
Honger!
Zo maar eens in het vage zonnetje lunchen!
kijk uit dat je ogen nit groter zijn dan je maag Steerquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Honger? Ik ga jou nog eens opeten!
Ik heb heeeeeeeeeeeeele grote ogen, daar kan ik beter mee zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kijk uit dat je ogen nit groter zijn dan je maag Steer
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Maar genoeg over mij. Lein, wie moest jij gisteren bekogelen?
Was eigenlijk vragen naar de bekende weg.quote:
Elke keer dat ik m spreek, zegt ie dat ie zo moe is. En als ik dan zeg: 'goh je bent wel vaak moe heh!', reageert meneer gepikeerd omdat hij denkt dat ik denk dat hij zichzelf in de vernieling aan het helpen is!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was eigenlijk vragen naar de bekende weg.
Welk onrecht heeft hij u nu weer aangedaan?
Een vrouw die haar chocolade aan je afstaat?? Dat moet wel echte liefde zijn!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel vaak oogcontact gemaakt gister. En ze deelde een stukje chocola met mij. Daar word ik nou blij van.
en dat terwijl ik doorgaans meer van chips dan van chocolade hou
Massosito Duttiquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeeeeeeeeele grote ogen, daar kan ik beter mee zien.![]()
Zeg, welk geurtje heb je vandaag op, Den Haag?
Jeetje wat een moeilijke vraag... Aan de ene kant weet ik dat ie best voor zichzelf kan zorgen, maar aan de andere kantquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Denk jij dan dat hij zichzelf de vernieling in aan het helpen is, Leinemeid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom heh
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje wat een moeilijke vraag... Aan de ene kant weet ik dat ie best voor zichzelf kan zorgen, maar aan de andere kantNee hoor, is niet stom. Is gewoon een rouwproces waar je doorheen moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom heh
Zou je 'm nog terug willen?Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Emotioneel gezien wel, rationeel gezien weet ik dat het beter is om niet samen te zijn met hem. Maar als ie t zou vragen, zou ik zo met mn koffertje voor de deur staan bij m.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet stom. Is gewoon een rouwproces waar je doorheen moet.
Zou je 'm nog terug willen?
quote:
Jij moet eens met Isa gaan praten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Emotioneel gezien wel, rationeel gezien weet ik dat het beter is om niet samen te zijn met hem. Maar als ie t zou vragen, zou ik zo met mn koffertje voor de deur staan bij m.
Ik zal nog een keer met isa gaan kletsenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij moet eens met Isa gaan praten!
Owja, dat heb je vast al gedaan.
Maar het is niet eenvoudig, dat geloof ik graag.
* Liejannuh geeft Leintjeuh een dikke knuffel!
Ga volgende week ook mee naar Hoogeveen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer met isa gaan kletsende blinden leiden de doven enzo...
See no evil, Hear no evilquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer met isa gaan kletsende blinden leiden de doven enzo...
Wanneer volgende week? Wellicht kan ik tijd maken...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga volgende week ook mee naar Hoogeveen!
Nog 65 minuten tot het WEEKENDquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef AKnynke het volgende:
mmmm...lunchen in t zonnejte, heerlijk!
Nu nog een paar uurtjes werken. Moet maar!
Vrijdagmiddag tot en met zondag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wanneer volgende week? Wellicht kan ik tijd maken...
Nog minstens 2 uur tot het weekend. en m'n to -do lijst is nog steeds ellenlang.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog 65 minuten tot het WEEKENDNynke, kom jij nou ook morgen avond naar dat karaoke-gebeuren?
Hm.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Emotioneel gezien wel, rationeel gezien weet ik dat het beter is om niet samen te zijn met hem. Maar als ie t zou vragen, zou ik zo met mn koffertje voor de deur staan bij m.
Hmm ik heb zaterdag een verjaardag en een housewarming... Helaas helaas. Zondag moet ik flink uitkateren, denk ik. Gaat m niet worden dus!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag tot en met zondag.Zondag mag je mij aanmoedigen bij de 5 mijl.
Hoe laat gaan we morgen naar die karaokebar eigenlijk?
Woei stenenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm.
Wel lief.![]()
Niet zo verstandig.
* Stereotomy strooit wat steentjes in de lucht
Jammer! Nouja, ik ga wel vaker naar het noorden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm ik heb zaterdag een verjaardag en een housewarming... Helaas helaas. Zondag moet ik flink uitkateren, denk ik. Gaat m niet worden dus!
Morgen weet ik niet, in dat topic staan wel wat opties volgens mij! Ik ga trouwens met de fiets naar voorschoten na dat karaoke-gebeuren als het lukt![]()
Ik heb je telefoonnummer niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
Lien, lein, ik heb morgen tot 16u college. Daarna nog de case bespreken. Stuur dus maar even verzamelplaats en tijd op de sms
Ach dat zien we tegen die tijd welquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Lein heeft het wel. En Lein, kan altijd nog een matras voor je neergooien in de woonkamer als je voorschoten niet meer red
Prima tijd, wmb!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jammer! Nouja, ik ga wel vaker naar het noorden.Het weekend van 14 juni bijvoorbeeld, want dan is er een Jazzfestival in Hoogeveen.
[..]
Ik heb je telefoonnummer niet.Maar ik vind een uurtje of half 9 à 9 uur wel een mooie tijd. Denk ik.
Niet zo handig als wij met elkaar over exen pratenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
Jij moet eens met Isa gaan praten!
Owja, dat heb je vast al gedaan.
Maar het is niet eenvoudig, dat geloof ik graag.
* Liejannuh geeft Leintjeuh een dikke knuffel!
Maak me ff jaloers anders!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mezelf dit weekend vrij gegeven, AKnynkeSterkte er mee!
Frustrerend Nynke! Kan je niet even ergens wat energie/frustratie in steken? Een fijne bear-hug met een grote sterke collega?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maak me ff jaloers anders!![]()
Ik denk dat ik vanavond vrij neem, en geen bier ga drinken. Dan kan ik morgen de dag ook vers in, zonder kater oid, en misschien morgenavond bier drinken. Wat een keuzes.
En ik wil naar huis van t werk, maar zit te wachten op een collega. Schiet niet op!
Heuj, rationeel gezien wil ik niks met ex- hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo handig als wij met elkaar over exen pratenZij wil alles bij het oude hebben en ik ook, en bij ons allebei is dat geen realiteit
![]()
Ik zit nu trouwens weer bij ouders en er is veel visite, maar niemand jarigMaar ik zit dus even achter de pc want ik moet Word installeren
Ik heb overigens emailcontact met 2 van de 3 mannen.
Jan de Groot! Ga naar Jan de Grootquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik sta op station Den Bosch
Nu even lekker uit eten en dan straks FC Den Bosch - Telstar bezoeken in De Vliert.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Holy shit what a day
[ afbeelding ]
Weekend nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu [ afbeelding ]
quote:
Een lekkere vent in m'n bed vanavond, dat wil ik wel!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]Leuk is die he
Ik heb zin om een paar smashing goodlooking ex-overschrijdende vrijgezellen te roggelen voor de dames hier!
Ow en natuurlijk voor de heren ook![]()
![]()
Nouja, jullie hebben allebei wel door dat het geen oplossing is, dus wat dat betreft valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet zo handig als wij met elkaar over exen pratenZij wil alles bij het oude hebben en ik ook, en bij ons allebei is dat geen realiteit
![]()
Het gaat goed met je SOG, ik zie het al weer.quote:Ik zit nu trouwens weer bij ouders en er is veel visite, maar niemand jarigMaar ik zit dus even achter de pc want ik moet Word installeren
Ik heb overigens emailcontact met 2 van de 3 mannen.
quote:
Dat was die ene die echt wat voor mij was geloof ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En? Waar blijven de uitgebreide sappige details?
OEH OEH OEH details!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat was die ene die echt wat voor mij was geloof ik.
Is goedkoper dan een spuitbeurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een bos bloemen gekregen van (de ouders van) het meisje wat vorige week tegen onze auto was gefietst
Zoveel schade was er niet gelukkig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is goedkoper dan een spuitbeurtmaar wel aardig van ze.
En weet hij dit ook?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, er zijn weinig details. Ik heb 5 minuten met hem gesprokenen 3 mails gewisseld en hij is niet mijn type, maar ik vond hem wel reuze interessant
Dus ik ga er 100% vanuit dat er ook morgen géén sappige details komen
En hij maar hopen dat het wel iets wordtquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, er zijn weinig details. Ik heb 5 minuten met hem gesprokenen 3 mails gewisseld en hij is niet mijn type, maar ik vond hem wel reuze interessant
Als ie niet je type is, waarom nodig je m dan uit? Bij je thuis, ook nog!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Fles is bijna leeg zag ik.quote:
Vervangen dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Fles is bijna leeg zag ik.
meegenomen uit Mexico in 2004 geloof ik!
Er is ook een of ander drankje uit afrika met een olifant erop, lijkt me ook wel lekkahquote:
Safari!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is ook een of ander drankje uit afrika met een olifant erop, lijkt me ook wel lekkah
Wat is Katja schuurman trouwens een irri wijf zeg
Ammehoela!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is ook een of ander drankje uit afrika met een olifant erop, lijkt me ook wel lekkah
Tja Katja...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Goddelijkquote:
Volgens mij is het meer een mango-achtig geval maar het drankje heeft niet echt een uitgesproken fruit smaak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen ideeIk hou sowieso niet zo van drankjes op room(?) basis (zoals Baileys bijvoorbeeld)
't lijkt me vrij zoet in elk geval en het is geloof ik een soort citrusvrucht..
Ik heb eigenlijk alleen verstand van rum en een beetje van wijnen.
Oe, nee, never mind thenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Goddelijk![]()
Als je van Baileys e.d. houdt weet ik zeker dat je dit ook kunt waarderen.
Ik ben fanquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, nee, never mind then![]()
![]()
Ik ben Kate Bush fans opgelet! kijken
Ah, *die* vriendin.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef Tezz het volgende:
Ik zwaai weer even![]()
Heb net heerlijk in bad gelegen en ben helemaal relaxed. Morgen trouwjurk shoppen met mijn vriendin!
Dat is voor mij acht jaar geleden (ach! Kwartje valt! Aanstaande maandag ben ik precies acht jaar getrouwd! Wat een ontdekking! Ik was het alweer een beetje vergeten omdat we vorige week al uit eten geweest zijn om het te vieren!). Nou goed, trouwjurk shoppen dus morgen! Leuk!
Jep, die vriendinquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, *die* vriendin.
Vrouwen
* Stereotomy stopt zijn hand in zijn jaszak waar hij een paar mooie gladde steentjes voelt....
In Son en Breugel, maar ik wil ook nog wel even naar Eindhoven. Achter het station zit een dump van Ann&John, altijd slim om daar ff te kijken natuurlijk........quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Waar gaan jullie voor jurken shoppen? In Eindhoven?
Daar ben ik pas ook geweest!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
In Son en Breugel, maar ik wil ook nog wel even naar Eindhoven. Achter het station zit een dump van Ann&John, altijd slim om daar ff te kijken natuurlijk........
Bedankt voor je bijdragequote:Op zaterdag 12 april 2008 00:21 schreef Den_Haag het volgende:
niet zeiken
Mja 8 uur de wekker.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
Heel leuk uitje, is goeie vriend van mij namelijk.
En tja Hob, ik verveel me ook de pleuris. Maar slapen is geen optie he?
Tja.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mja 8 uur de wekker.
Dus die optie gaat er wel aan komen maar nog niet .
Pff wat nu ;')
hebbie een webcamquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja.
Spelletje doen?![]()
Naar bed?![]()
Spelletjes doen in bed?![]()
ohnoes ik vond ut veulquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:45 schreef Euc- het volgende:
Hoooi, jullie hebben rustig aan gedaan vandaag zeg
3/4 pagina's maar!quote:
dat zijn dan wel weer goede berichten na zo'n lange tijd te hebben moeten afzien met je rugquote:Op zaterdag 12 april 2008 02:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
3/4 pagina's maar!
Niet dat ik terug ga lezen ofzo, maar toch
Ik vind het trouwens echt heel erg leuk, vandaag 14 uur gewerkt en gewoon echt helemaal nergens last van gehad! Ik had niet verwacht dat ik zo makkelijk de draad weer op kon pakken, en hoop dat het ook zo blijft!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 06:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, we zijn weer wakker en gaan weer naar college
Heerlijk!quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:36 schreef AKnynke het volgende:
'And it's no, nay, never,
no, nay, never, no more
will I play the wild rover
no, never, no more"
God, wat een geweldige cantus gister! Blij dat ik alleen halfjes bier gedronken heb, anders had ik nu zometeen niet verantwoord naar rijles gekund.
Damn, jij bent echt vrolijk de laatste paar dagen, hoe komt dat?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, jij bent echt vrolijk de laatste paar dagen, hoe komt dat?
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:57 schreef latislos het volgende:
[..]
ik zie ook dat het goed gaat met de verkoop van je ouwe meuk?
we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allenIk heb net boodschapjes gehaald en eten voor vanavond ingeslagen. Nu maar hopen dat hij niet te kieskeurig is
(nou ja, hij zei alleen geen mosselen te lusten, dus zo erg is het niet).
En ehm, 'vreemde mannen' in mijn huis uitnodigen heb ik nog nooit problemen mee gehadMisschien ben ik wel naïef, maar liever naïef dan wantrouwend
Het is sowieso sowiesoquote:
WEG WEG WEG!!!!!quote:
De vrouw:quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:49 schreef latislos het volgende:
mag ik het toetje voorstellen? chemische roze monapudding
stiekem om te smullen
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
toetje wordt al verse ananas van de grill met balsamicoazijn en ananassorbetijs,
Meestal wel maar dit vond hij toch wel erg raar. Helemaal omdat in zijn hoofd de balsamico ketjap was dus zijn eerste hap was ook niet echt wat hij verwacht had zeg maar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Vriendlief is niet zo van het experimenteren?
Lidlquote:Enne, courgette gaat altijd per stuk, hier dan, dus helemaal niet vaag dat je het niet had gewogen. Vaag van de winkel dat het wel moest.
58 - 48 = 10?!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Oh mensen wat moeten we weer eten dit weekend, ik weet het gewoon niet
Vanavond ga ik de lemon merengue pie maken, beetje voor onszelf en een beetje voor mijn moeder en zus waar ik morgen naar toe ga.
De laatste heeft voor het eerst in haar 58 jaar internet, dus ff helpen...
Ik ben ook zo naief denk ik. Heb al vaker mannen die ik helemaal niet kende een nacht laten slapen (meestal op het logeerbed, hoor!). Ook heb ik soms gasten via hospitalityclub, ook tof!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:17 schreef Isabeau het volgende:
En ehm, 'vreemde mannen' in mijn huis uitnodigen heb ik nog nooit problemen mee gehadMisschien ben ik wel naïef, maar liever naïef dan wantrouwend
Wat bedoel jequote:
Laat maar, ik las te snelquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat bedoel je10 jaar verschil?
Daar zit nog een broertje tussen.... die in '52 geboren is
En ik heb nog een oudere zus uit '45 en een broer uit '48
Thanks! Tis niet echt een toets, ik word beoordeeld op m'n kunnen als ik de wedstrijd aan t fluiten ben. Komt wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Succes met de toets, Nynke!!
En iedereen lijkt wel Lemon Meringue Pie te maken tegenwoordig(maar hij is ook zo lekker!!)
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Je dacht dat Bluezz's moeder 10 jaar ouder was dan Bluezz heh!
Dat ik een dirty mind heb was toch allang bekend?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt een dirty minden je durft t niet eens toe te geven
Ik vind niet dat jij een dirty mind hebtquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat ik een dirty mind heb was toch allang bekend?
Wat jij vindt moet je naar de pliesie brengenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind niet dat jij een dirty mind hebt
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:21 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de pliesie brengen
Wanneer moet ze onder het mes?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:21 schreef latislos het volgende:
oki doki, ik ga ff de pizzadozen bij het oudpapier flikkeren en dan bij de thuiszorgwinkel wat krukken regelen voor CFs aanstaande operatie
Veel plezier, druk een puntquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
Argh, het liefst zou ik nu terugkruipen, m'n lekkere bedje in. Helaas moet ik volleyballen!
Lieve Dirty Minds (want volgens mij heeft iedereen hier in de SC een ongeloofelijk dirty mind), fijne avond/middag en tot de volgende keer!
Eten jullie niet samen op de bank met de laptop op schoot, en het bord balancerend op de rand van de bank?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou moeten opruimen, maar ben ondertussen meubels aan het verschuivenHoe typisch
Dinsdag... spannend hoor, ik hoop dat het probleempje wordt opgelostquote:
hier balanceert meestal de laptop op de bank, met het voer op schootquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eten jullie niet samen op de bank met de laptop op schoot, en het bord balancerend op de rand van de bank?
ah, dan komt ze dus dinsdag terugquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef latislos het volgende:
woensdag a.s. al. Dag nadat ze terug is uit Eislant
Dat weet iedereen toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, hoe weet jij nou dat ik geen eettafel heb
Wauw dat is wel snel! Hopelijk komt t helemaal goed met die gekke knie...quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef latislos het volgende:
[..]
woensdag a.s. al. Dag nadat ze terug is uit Eislant
Ja, en 'dinsdag' was blijven hangen in mijn geheugenquote:
Welnee, ik ben hartstikke netjesquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Dat weet iedereen toch?
En als je al een tafel had, zou die binnen no-time vol staan met zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |