Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op maandag 7 april 2008 21:33 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand een Washburn X50PROFE (in het zwart) kopen ?!![]()
Ik zat te denken aan 650 euroquote:Op maandag 7 april 2008 22:13 schreef savale het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar wat vraag je er voor? Best een lekker gitaartje lijkt me!? EMGtjes toch?
Ik had al een goede text in gedachten:quote:Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Is wel wat voor Alexxxx kunnen we samen lekker Friese Trollenmetal maken!
Ik vind het nu al komischquote:Op maandag 7 april 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had al een goede text in gedachten:
Alle hollanners moatte DEA DEA DEA DEA DEA DEA DEA DEA DEA DEA
Stjer een pynlike dea!
Stjer stjer stjer stjer stjer stjer stjer stjer
En it leafst een bytsje rap!
lulquote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik zal ieder meisje wat ik tegenkom de groeten doen van "falcon4ever"
Ben benieuwdzijn gelukkig met de auto dat scheelt
quote:Op maandag 7 april 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stjer een pynlike dea!
En daarna komen jullie ons landje zeker inpikken he, rotfriezenquote:Op maandag 7 april 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stjer een pynlike dea!
Nee, alleen ons eigen land terug, ben ik al lang blijquote:Op maandag 7 april 2008 23:48 schreef SNArky het volgende:
[..]
En daarna komen jullie ons landje zeker inpikken he, rotfriezen
*kuch kuch Floris V kuch kuch*quote:Op maandag 7 april 2008 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, alleen ons eigen land terug, ben ik al lang blij
Dus jij gaat de nieuwe CD van Heidevolk ook kopen?quote:Op maandag 7 april 2008 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige vorsten de ik erken zijn Redbad, Richold en hun nazaten en voorouders.
The Dirty Shambles, dat zijn vrienden van IKC!quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
lul![]()
,
nee 't is een surinaams meisje, maar geen flauw idee of ze op die dag moet werken.
(Doe maar de groeten van Lauw, als ze scheel begint te kijken heb je vast de verkeerde gegroet).
Op verzoek de foto's:
Zoals elk weekend lees ik de Almere Vandaag op zoek naar interessant nieuws:
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm1.jpg
Niets vermoedend kom ik halverwege deze angstaanjagende pagina tegen:
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm2.jpg
't Krantje is evengroot als de metro/spits maaaarrr ter illustratie heb ik m'n strat er naast gezet.
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm3.jpg
dejavu / tvp
Ja, die ga ik idd kopen. Was donderdag bij Pagan Fest btwquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus jij gaat de nieuwe CD van Heidevolk ook kopen?.
Maar de Friese stadhouders ook niet dan? Anarchist! Ga lekker naar een punktopic ofzo..
quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
lul![]()
,
nee 't is een surinaams meisje, maar geen flauw idee of ze op die dag moet werken.
(Doe maar de groeten van Lauw, als ze scheel begint te kijken heb je vast de verkeerde gegroet).
Op verzoek de foto's:
't Krantje is evengroot als de metro/spits maaaarrr ter illustratie heb ik m'n strat er naast gezet.
dejavu / tvp
Bedenk er een, kan Alexxxxx hem wel voor je plaatsenquote:Op maandag 7 april 2008 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
En waarom heeft dit topic nou weer geen titel? Inspiratieloze bagger! Dat heeft níks met forummen te maken..
eerse ac zoog bes iddquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij niet.. Als wij hadden gespeeld was vast iedereen wel de eerste act komen bekijken.
.
Ik gasmod niequote:Op dinsdag 8 april 2008 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedenk er een, kan Alexxxxx hem wel voor je plaatsen
was dat dan niet eng, in het brabantse land te zijn?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die ga ik idd kopen. Was donderdag bij Pagan Fest btw
En de Friese stadhouders erken ik zeer zeker niet! opgelegd hollands gezag!
als deze niet zo als eluveitie te vroeg begon en te vroeg opgehouden was met spelenquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij niet.. Als wij hadden gespeeld was vast iedereen wel de eerste act komen bekijken.
.
Ik kom regelmatig met veel plezier in Brabant. Eluveitie was geniaalquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
was dat dan niet eng, in het brabantse land te zijn?
vond je het geluid ook zo kut?
ook nog een conorach shirtje rond zien lopen daar... geen foto van gemaakt, te lam voor
[..]
als deze niet zo als eluveitie te vroeg begon en te vroeg opgehouden was met spelen
Dan hoor ik het straks wel weerquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met veel plezier in Brabant. Eluveitie was geniaalMeteen CD gekocht ook
Met lang blond haar? Dat is Mischa van Metatron. Tenzij er nog meer liepen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef Aresdreams het volgende:
ook nog een conorach shirtje rond zien lopen daar... geen foto van gemaakt, te lam voor
"The quest for inspiration". Lijkt me toepasselijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedenk er een, kan Alexxxxx hem wel voor je plaatsen
Rare shirts hebben jullie danquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Zag laastst een live video op YouTube waar een gitartist een shirt van ons draagt
Even zoeken op Chained Messiah - Armies Of God
Het was dus geen lekker wijf met dikke tieten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij het concert van Nightwish en toen liep er iemand met een shirt van mijn bandje.
Dat was best een teleurstelling
Jammer dat ik het hier niet kan zienquote:
Dat maakt niet uit als ze bij een Nightwish concert aanwezig was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het was dus geen lekker wijf met dikke tieten?
Zijn er dan zo weinig merken die linkshandige V's maken?quote:
Had je misschien toch maar niet met Epica moeten spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als ze bij een Nightwish concert aanwezig was.
Ja. Jackson en ESP sowieso niet. Ja, voor 4000 dollar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zijn er dan zo weinig merken die linkshandige V's maken?
Dat doen we ook liever nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je misschien toch maar niet met Epica moeten spelen..
Vetquote:
neuh, ik roep nooit, te lam voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met lang blond haar? Dat is Mischa van Metatron. Tenzij er nog meer liepen..
Er scheen wel een of andere dude die dat shirt zag keihard COOOOOONORAAACHH YEEAAHH!!! geroepen te hebben. Maar men had geen idee wie dat was..
Niet jij toevallig?.
ik ken iemand die een nieuwe band aan het opzetten is en nog een gitarist zoekt... gaan waarschijnlijk in den bosch repeteren...quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil ook een band die gewoon in E staat. En dan maakt het verder niet uit wat voor muziek er gemaakt wordt
sorry, zal mijn shirts van the wounded niet meer aan doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij het concert van Nightwish en toen liep er iemand met een shirt van mijn bandje.
Dat was best een teleurstelling
Symphonic Thrash Metal?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil ook een band die gewoon in E staat. En dan maakt het verder niet uit wat voor muziek er gemaakt wordt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk die Italiaanse en Franstalige zangers.
Luister net Magic Kingdom met een Franstalige Belg aan de mic:
Heeden in the shadouws!.
En Drakkar (IT) zong eens over: Dracoonsheep (Dragonship)..
Dit is pas mannenmuziek:quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk die Italiaanse en Franstalige zangers.
Luister net Magic Kingdom met een Franstalige Belg aan de mic:
Heeden in the shadouws!.
En Drakkar (IT) zong eens over: Dracoonsheep (Dragonship)..
Haha, altijd mooi, van die verlanglijstjes.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
Ok. Wie heeft hier geld over?. Ik de komende 5 jaar niet.
.
Wat ik nog moet kopen:
1. Flightcase voor cabinet (180,-)
2. DiMarzio Split P voor mijn bas (77,-)
3. Tweede bas, bijv Squier Standard Precision (279,-)
4. Fender Vintage element voor Precision (79,-)
Ben nog wel ff zoet..
heb m niet in de auto liggen, zit in de radio naast mn bedquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan hoor ik het straks wel weer
Nee, ik heb ook nog nooit een snaar gebroken. Alleen merk ik de laatste tijd wel dat mijn electronica (nog naast de stock elementen) aan revisie toe zijn. Qua houtwerk is mijn Samick echt super dus het is zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, altijd mooi, van die verlanglijstjes.
Onze bassist heeft laatst zijn Fender Jazz bas verkocht die hij als backup had. Nu heeft hij dus een Richwood als backupEigenlijk is het natuurlijk ook zonde om zo'n mooie bas als backup hebben terwijl er bijna nooit iets misgaat met zo'n ding.
Wheheh coolquote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
lul![]()
,
Op verzoek de foto's:
dejavu / tvp
Inderdaad. Wabedoellie met schroeven? Of had je 't niet tegen mij?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
Met pickup switch bedoel je de selectorswitch?
Hij komt van een Highway One, maar het blijft raar inderdaad. Dezelfde eBay winkel verkoopt ook bodies met alle electronica erin, alleen de hals ontbreekt. Er staat ook een losse hals van een Eric Clapton en een Jeff Beck signature opquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Cynic het volgende:
wie koopt er trouwens in 2008 een USA Fender om er dan meteen een andere hals op te zetten?
Is een zessnarige bas niks voor je?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoera, mijn .13 snaren zijn binnen. Hopen dat mijn nek van mijn strat het houdt.
Ga je de onderdelen anders bisonmontagekitten ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Wabedoellie met schroeven? Of had je 't niet tegen mij?
Oh zo'n schroevenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga je de onderdelen anders bisonmontgekitten ofzo?.
Ik heb laatst mijn shit moeten solderen aan mijn output jack en mijn brug met een cheapass soldeerbout, Dat was echt niet te doen, dat ding was helemaal niet zo precies. De punt werd niet heet, waardoor ik veel meer tin heb gebruikt dan echt nodig is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef Sloggi het volgende:
Is die rotzooi eigenlijk aan elkaar te solderen met een simpele soldeerbout van een tientje of heb ik er nog iets bijzonders voor nodig?
Lach maar, mijn sustain zal geniaal zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is een zessnarige bas niks voor je?.
Het kan wel. Mijn werkende gitaar is er het bewijs van. Let er wel op dat er genoeg vermogen in zit. Zoals al gezegd werd: als de punt niet heet wordt, kan het een klote werk worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef Sloggi het volgende:
Is die rotzooi eigenlijk aan elkaar te solderen met een simpele soldeerbout van een tientje of heb ik er nog iets bijzonders voor nodig?
SRV is ten einde man, of heb je gister Netwerk niet gezien?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Lach maar, mijn sustain zal geniaal zijn.
Verkapte-ik-wil-als-SRV-spelen-post
Gaat primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik speel het gewoon met mijn toetsenbord in via Garagebandquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is het gemakkelijkste programma om drumloopjes te maken?
En wat heb ik daarnaast allemaal nodig? Pro Tools? Plugin shit? Help![ afbeelding ]
Acoustica Beatcraft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is het gemakkelijkste programma om drumloopjes te maken?
En wat heb ik daarnaast allemaal nodig? Pro Tools? Plugin shit? Help![ afbeelding ]
Heuj, Warez mag niet hè!quote:
Ik ga wel voor de witte sgquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:54 schreef Deansensitized het volgende:
Witte Explorer, gelijmde nek, nog geen 300 euro![]()
![]()
http://www.zoundshop.de/product_info.php?products_id=158&cPath=5_21
Ook sexy!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de witte sg![]()
http://www.zoundshop.de/product_info.php?products_id=109&cPath=5_22
Joah!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:30 schreef ibaneX het volgende:
DEAN, mot je nog een vette sticker voor op je punk-strat? ik heb hier wel een toffe liggen
If only I had the money. Maar ik wil nog zoveel, voor nu voldoet mijn Marshall nog goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:18 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een fijn 50-watt ENGL-buizencombo?
Weinig op gespeeld, strakke scheur, maar niet helemaal mijn ding. 500 euro.
ja, daar moet je ook echt 100 watt voor hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:08 schreef Dribbel_ het volgende:
En hij blijft ook clean clean op hoge volumes en gaat niet oversturen
Moest een keer over een kleinere versterker heenspelen maar dat ging em echt niet wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja, daar moet je ook echt 100 watt voor hebben
Misschien Sacraea Saturna toevoegen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (© Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Alsof je ooit clean speelt op een optreden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moest een keer over een kleinere versterker heenspelen maar dat ging em echt niet worden
Okee 100 heb je ook niet per se nodig. Maar gaat om het idee
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnekort gaan we eens een fokbandjes avond organiseren
Welke bandjes zouden mee willen spelen op Woodfok! (© Witchhoer)
-Conorach (Witchfynder)
-Too Loud For Granny (Dribbel_)
-Kramtried (Deansensitized)
-Squirrelnuts (Doodkapje)
Locatie zal hopelijk de Stairway zijn in Utrecht.
Zal door de Fok! PR geregeld worden
mooie pingelstukjes zonder effecten er over heen en dan weer lekker verder scheuren met distortionquote:Op woensdag 9 april 2008 08:42 schreef punkjunk het volgende:
Clean om dan verder te werken met pedaaltjes ofzo?
Ik heb hier nog stickers liggen die ik ooit bij een gitaarblad kreeg!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:30 schreef ibaneX het volgende:
DEAN, mot je nog een vette sticker voor op je punk-strat? ik heb hier wel een toffe liggen
Da's toch een bas mag ik aannemen???quote:Op woensdag 9 april 2008 11:50 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, ik zou niet weten waar te beginnen met spelen op zoiets..
[ afbeelding ]
Nee, een gitaar met een 0.10 setquote:Op woensdag 9 april 2008 12:47 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Da's toch een bas mag ik aannemen???
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand wilde eens een foto van mij spiegelen, omdat ze dachten dat het per ongeluk omgedraaid was..
.
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand wilde eens een foto van mij spiegelen, omdat ze dachten dat het per ongeluk omgedraaid was..
.
damn, dat is cool. wel jammer dat de whisky print op de achterkant zit.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:42 schreef Deansensitized het volgende:
Kreeg deze links van een andere Fok!ker:
http://www.manne.com/eng/se.htm
http://www.whiskygrotto.c(...)-single-malt-guitar/
Echt te vet gewoon
er staat wel pickguard assemblyquote:Op woensdag 9 april 2008 16:29 schreef Sloggi het volgende:
Zit de electronica bij Stratocasters vast aan de slagplaat?
Dat idee krijg ik namelijk wel als ik dit zie:
http://www.fender.com/sup(...)SD0107400_02CPg2.pdf
Bij mijn Tele is het in ieder geval niet zo...
Ach, een der vele redenen waarom Teles stom zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Sloggi het volgende:
Hij zit wel een stuk beter in elkaar dan een Tele. Als je daar de slagplaat vanaf haalt ben je daarna weer een uur aan het pielen om dat element weer op z'n plaats te krijgen.
Whehe, die bierhouderquote:Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef Dribbel_ het volgende:
vette foto van afgelope vrijdag
[ afbeelding ]
Tuurlijk welquote:Op woensdag 9 april 2008 17:07 schreef Witchfynder het volgende:
Zonder dat filmpje was de mod van mijn gitaar niet gelukt denk ik.
Die heeft iedere zichzelf respecterende muzikantquote:
Hoe laat moeten jullie?? Even luisteren danquote:Op woensdag 9 april 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die heeft iedere zichzelf respecterende muzikant
dat is ook de enige reden ongeveer waarom ik een mic heb![]()
soort van
Spullen ingepakt en nu opweg naar almere
mensen die niks te doen hebben gig word live gestreamd
makemoremusic.nl
En dan doe je wekelijks natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Da's dan wel weer een voordeel van een Tele. Die slagplaat is zo vervangen.
En waar is jullie bierhouder?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:13 schreef Aresdreams het volgende:
ohja, nieuw filmpje op onze myspace van het optreden van afgelopen zondag, geluidskwaliteit is om te janken, maar achm het was leuk
Dat zegtie net jaquote:Op woensdag 9 april 2008 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
Geen idee. Bij de nek lijkt er ook een extra te zitten.
Kan wel, als je er maar geen cabinet kabel in hebt hangen. Met alle kabels eruit kan je hem best aanzetten hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 20:18 schreef Cynic het volgende:
Zo'n 2x12 kast blaas je niet zomaar op, en ik ga ervan uit dat je sowieso niet op vol vermogen gaat spelen dus dan valt het helemaal mee.
Je moet trouwens je versterker nog niet aanzetten zonder dat hij op een speaker is aangesloten, dat is namelijk niet goed voor je versterker.
Té hard niet, maar die dingen kunnen heel wat hebben hoor. Er komt op standje 2 net zoveel vermogen op als standje 11, alleen is de druk dan veel hoger, zeker met de lage tonen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
Of je een 2x12" opblaast ligt volgens mij niet zozeer aan het aantal speakers, maar meer aan welk vermogen ze aankunnen. Als je met een 100W amp op 8 ohm in een 2x12" die 120W aankan zit te spelen, moet dat geen probleem zijn. En zoals Cynic al in feite zegt, je moet niet te hard spelen, want dat is onnodig en voor elke amp slecht. Als ik met mijn 350W amp op 10 in mijn 450W cabinet sta te hengsten, vinden ze dat ook niet lang tof..
Ja maar...waarom zou je?quote:Op woensdag 9 april 2008 20:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan wel, als je er maar geen cabinet kabel in hebt hangen. Met alle kabels eruit kan je hem best aanzetten hoor
Nee ok, maar Cynic heeft het over schadelijk zijn, maar als je alles unplugged gebeurd er niks hoorquote:
weet je dat wel zeker? toen ik mijn amp naar de reperateur heb gebracht werd die ook aangesloten op een dummy-load. Als het niet had uitgemaakt had hij dat toch niet hoeven doen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee ok, maar Cynic heeft het over schadelijk zijn, maar als je alles unplugged gebeurd er niks hoor
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Dean zou wel willen dat hij van een eigen buizenbak uit kon gaan..
Juist!!quote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Duuuuudee
Halve finale MakeMoreMusic gewonnen![]()
Videocamera gewonnen en over 2 weken de finale![]()
Kostdat?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:26 schreef Doodkapje het volgende:
Drib_ gefeliciteerd!
Zit nu te wachten op het vliegveld van Jakarta... saaaahaaaai... wel leuke VIP lounge met gratis eten en drinken een een internetverbinding. Zometeen naar Bali voor een weekje... 3 dagen surfen en duiken verzacht het leed geen gitaar te kunnen spelen een beetje.
PS: T-shirts laten drukken hierDus wie SquareLight t-shirts wil... binnenkort hebben we ook merch
Bij wijze van ansichtkaart deze post dus
Cheers!
En het britpopbandje verloorquote:
Nice hoe bevalt het daarquote:Op donderdag 10 april 2008 10:26 schreef Doodkapje het volgende:
Drib_ gefeliciteerd!
Zit nu te wachten op het vliegveld van Jakarta... saaaahaaaai... wel leuke VIP lounge met gratis eten en drinken een een internetverbinding. Zometeen naar Bali voor een weekje... 3 dagen surfen en duiken verzacht het leed geen gitaar te kunnen spelen een beetje.
PS: T-shirts laten drukken hierDus wie SquareLight t-shirts wil... binnenkort hebben we ook merch
Bij wijze van ansichtkaart deze post dus
Cheers!
gefeliciteerd dudequote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Duuuuudee
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 april 2008 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Duuuuudee
Vreemd ik zie geen sigs? Kwestie van instelligen of gewoon een pauper PCquote:Op donderdag 10 april 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Staat gelukkig niet met koeieletters in zijn sig
Die komen uit Sneekquote:Op donderdag 10 april 2008 17:55 schreef Spekk het volgende:
Dribbel hoe heet de band waar je in speelt? Huischgenoot van me deed gisteren ook mee.
Edit: nm, profiel checken helpt. Gefeliciteerd met de winst iig. Hij speelt in CSC. Studeert ook in Delft overigens
Nee, dat is toch wel waar ik de lijn trek. Ik zal met deze band nooit op een politiek feestje spelen, zelfs niet van mijn eigen partij. We konden een keer in Utrecht spelen bij een of andere linkse studentenvereniging (veganisten en ander dreadlocktuig). Mooi niet hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:28 schreef Aresdreams het volgende:
viel kwa bands wel mee, en wat boeit het?
speulen is speulen!
Standby switch? Volume van de gitaar of eventuele pedalen wel open?quote:Op donderdag 10 april 2008 19:28 schreef Useless_User het volgende:
Hoi mensen,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb zojuist mijn versterker weer thuis, er zijn nieuwe buizen ingezet.
Het gaat om een London City Hornet. Ik kom thuis zet hem aan en hoor geen geluideen klein beetje geluid hoor ik als ik de versterker vol open zet met gain. Zie ik iets over het hoofd
Want in de winkel hebben ze hem getest en hij deed het schijnbaar weer goed.
Maar thuis heb ik bijna geen volume![]()
Alvast bedankt,
Groetjes Hugo
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Standby switch? Volume van de gitaar of eventuele pedalen wel open?
ach ja, like: boeie.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat is toch wel waar ik de lijn trek. Ik zal met deze band nooit op een politiek feestje spelen, zelfs niet van mijn eigen partij. We konden een keer in Utrecht spelen bij een of andere linkse studentenvereniging (veganisten en ander dreadlocktuig). Mooi niet hoor..
We spelen alleen voor een doel waar we achter staan en houden ons verder ver van politieke kleuring.
Conorach kan door mensen van (bijna) elke religie of politieke opvatting genoten worden. It's the music that counts man!.
Hoezo, omdat ik sneller speel dan 50 bpm of zijn het mijn intimiderende good looks?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil hem niet eens, hij is mij te eng...
Er komt al signaal uit zoals al eerder gezegt, gewoon geluid maar dan veeeeeel te zacht.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
Kink in je gitaarkabels? Pedalen niet aan de stroom? Tuner aan laten staan?
Weet niet wat je er allemaal tussen hebt... beschrijf je signaalflow eens.
Gitaar -> ...->...-> amp
tja, het is dat tiara nog niet echt opgetreden heeft...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik sneller speel dan 50 bpm of zijn het mijn intimiderende good looks?.
Witch is hippiemetaal ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het is dat tiara nog niet echt opgetreden heeft...
maar die veegt dat hippymetaal zo van het podium af
Dat is in 16e toch 50 bpmquote:Op donderdag 10 april 2008 21:36 schreef Aresdreams het volgende:
kon ff niks beters verzinnen
beethje writers block
maar goed, speel ook geen enkel nummer nog @ 50 bpm, zit allemaal rond de 100
Man, zelfs Kramtried kan Blackmetallen, lo and behold!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het is dat tiara nog niet echt opgetreden heeft...
maar die veegt dat hippymetaal zo van het podium af
Versta jij Chris Barnes dan? Ik echt niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:29 schreef Aresdreams het volgende:
tja, als je het goed wilt doen, verstaat men het dus wel
dat is tenmisnte in mijn optiek wel het doel, heftige zang/grunt dat toch wel verstaanbaar is
dat zijn 2 bands waar ik eigenlijk niet naar luisterquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef Witchfynder het volgende:
Van Cannibal Corpse (vroeger?) en Six Feet Under..
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Op de voorpagina van het Almere blaadje[ afbeelding ]
Cool, zo'n witte LP.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Das ist idd een sehr schöne Gitar! Wat is dat er voor een?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Dat dus hebben ze een lawsuit van aan de broek gekregen. Dus tegenwoordig is het model aangepast en lijkt hij niet zo echt meer. Deze was echt als twee druppels waterquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Het is een Richwood, vertelde Dribbel_ mij pas. Een kopie zó goed, dat Richwood hem niet meer mag maken van Gibson. Althans, volgens Dribbel..
Die kraag!quote:Op donderdag 10 april 2008 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Alles kan je goed upgraden, zelfs mijn Amusequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij kun je Richwoods ook wel goed upgraden.
Dribbel is gewoon hip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |