Dan hoor ik het straks wel weerquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:13 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met veel plezier in Brabant. Eluveitie was geniaalMeteen CD gekocht ook
Met lang blond haar? Dat is Mischa van Metatron. Tenzij er nog meer liepen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef Aresdreams het volgende:
ook nog een conorach shirtje rond zien lopen daar... geen foto van gemaakt, te lam voor
"The quest for inspiration". Lijkt me toepasselijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedenk er een, kan Alexxxxx hem wel voor je plaatsen
Rare shirts hebben jullie danquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Zag laastst een live video op YouTube waar een gitartist een shirt van ons draagt
Even zoeken op Chained Messiah - Armies Of God
Het was dus geen lekker wijf met dikke tieten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij het concert van Nightwish en toen liep er iemand met een shirt van mijn bandje.
Dat was best een teleurstelling
Jammer dat ik het hier niet kan zienquote:
Dat maakt niet uit als ze bij een Nightwish concert aanwezig was.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het was dus geen lekker wijf met dikke tieten?
Zijn er dan zo weinig merken die linkshandige V's maken?quote:
Had je misschien toch maar niet met Epica moeten spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als ze bij een Nightwish concert aanwezig was.
Ja. Jackson en ESP sowieso niet. Ja, voor 4000 dollar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zijn er dan zo weinig merken die linkshandige V's maken?
Dat doen we ook liever nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je misschien toch maar niet met Epica moeten spelen..
Vetquote:
neuh, ik roep nooit, te lam voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met lang blond haar? Dat is Mischa van Metatron. Tenzij er nog meer liepen..
Er scheen wel een of andere dude die dat shirt zag keihard COOOOOONORAAACHH YEEAAHH!!! geroepen te hebben. Maar men had geen idee wie dat was..
Niet jij toevallig?.
ik ken iemand die een nieuwe band aan het opzetten is en nog een gitarist zoekt... gaan waarschijnlijk in den bosch repeteren...quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil ook een band die gewoon in E staat. En dan maakt het verder niet uit wat voor muziek er gemaakt wordt
sorry, zal mijn shirts van the wounded niet meer aan doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij het concert van Nightwish en toen liep er iemand met een shirt van mijn bandje.
Dat was best een teleurstelling
Symphonic Thrash Metal?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil ook een band die gewoon in E staat. En dan maakt het verder niet uit wat voor muziek er gemaakt wordt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk die Italiaanse en Franstalige zangers.
Luister net Magic Kingdom met een Franstalige Belg aan de mic:
Heeden in the shadouws!.
En Drakkar (IT) zong eens over: Dracoonsheep (Dragonship)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |