Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ ♥ ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kan mij een goede Delay aanraden voor -100 euro?
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2008 22:01:03 ]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb vandaag staan pielen op een heel goede Telecaster!Iemand inhuren om al jouw partijen nét een fractie later te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kan mij een goede Delay aanraden voor -100 euro?It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:00 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb vandaag staan pielen op een heel goede Telecaster!-100 euro?? Dus je wilt én een delay pedaal én 100 euro erbij krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kan mij een goede Delay aanraden voor -100 euro?
Don't let my username fool you...
Ken een meid die pas een nieuwe auto gekocht heeft. Dus ik vraag: "wat voor auto?". Zegt ze: "een grijze".quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef Sloggi het volgende:
Vrouwen zijn op de een of andere manier heel erg gefixeerd op kleur
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2008 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ken een meid die pas een nieuwe auto gekocht heeft. Dus ik vraag: "wat voor auto?". Zegt ze: "een grijze"..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Maar als ik het over een paard heb en ik zeg: "zo'n bruine" dan word ik door mijn vriendin weer vreemd aangekekenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ken een meid die pas een nieuwe auto gekocht heeft. Dus ik vraag: "wat voor auto?". Zegt ze: "een grijze"..
Ja, maar dan moeten ze die paardenrassen maar geen onmogelijke namen geven. Een Fries of een Shire is goed te onthouden, maar van die namen met 4 t's en 6 h's erin.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar als ik het over een paard heb en ik zeg: "zo'n bruine" dan word ik door mijn vriendin weer vreemd aangekeken
ik ook niet...quote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb niet zoveel met auto's. Ik vind dat een auto er mooi uit moet zien én goed moet presteren, maar ik ga er geen tijdschrift over kopen om te weten wat voor moertje Audi nou weer in de nieuwe coupé heeft vervangen.
Ik straks misschien wel, een GRG170 DX in JB [Jewel Blue]quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een blauw scheurijzer in de aanbieding voor minder dan 200 euro?
Vrouwen zijn op de een of andere manier heel erg gefixeerd op kleur
Ze komen binnenkort spelen in de Romein meen ik. Ik zou erheen gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
Speciaal voor Daan, mooi shirt gespot gisteren:
[ afbeelding ]
Cause tha music is totally ill, bro! Dig it?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, en zo heten ze vroeger ook
Maar later omgedoopt naar Ill Niño.
En die mensen zijn niet eng man, relaxte lui
Als ik me niet vergis heeft de huidige gitarist van Soulfly bij Ill Nino gespeeldquote:Op woensdag 2 april 2008 16:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ze zien er wel uit alsof ze herrie maken. Ze hebben zo'n Soulfly-uiterlijk..
Dat is dan wel weer tof, Machine Head.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
Die dude met die V speelde vroeger bij Machine Head
Zeeeekersquote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof, Machine Head.
Waarom een OD?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:21 schreef Sloggi het volgende:
En ik wil er ook geen honderd, ik ben alleen nog aan het kijken voor een overdrive en een delay, dan ben ik voorlopig klaar.
Aan de ducttape te zien....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
Drie keer raden van wie dit pakketje komt
[ afbeelding ]
quote:
Doe jij toch ookquote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waarom een OD?Je kreigt toch zo'n geile Fender buizenbeest?
Heb ik alquote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja ik las dat je hem er lomp vond (toch?), maar het pedaal reageert ook erg goed op de volumeknop op de gitaar! ietsjes dicht draaien en al veel cleaner gelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 18:31 schreef Sloggi het volgende:
Die Rat is trouwens echt te gek, ik kan 'm iedereen aanraden!
tuurlijk een overdrive, hoort in standaard uitrusting van een gitarist! net iets meer ballen voor solo bijvoorbeeld of gewoon iets meer gain \m/quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is iedereen nu pakketjes naar Dean aan het opsturen?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:34 schreef Deansensitized het volgende:
Drie keer raden van wie dit pakketje komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt het wel opquote:Op woensdag 2 april 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is iedereen nu pakketjes naar Dean aan het opsturen?
Nee, de Cry Baby vind ik een lomp ding (qua uiterlijk, niet kwa gebruik). Dat is trouwens een pre, dat ding is volgens mij niet kapot te krijgen (geldt ook voor de Rat)quote:Op woensdag 2 april 2008 18:38 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja ik las dat je hem er lomp vond (toch?), maar het pedaal reageert ook erg goed op de volumeknop op de gitaar! ietsjes dicht draaien en al veel cleaner gelijk
De oversturing van de preamp van mijn amp is hartstikke goed, maar niet echt praktisch als je maar één kanaal hebtquote:Op woensdag 2 april 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
tuurlijk een overdrive, hoort in standaard uitrusting van een gitarist! net iets meer ballen voor solo bijvoorbeeld of gewoon iets meer gain \m/
Ik kan het wel proberen, maar ik denk niet dat de onboard microfoon van m'n laptop mee gaat werkenquote:Op woensdag 2 april 2008 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
samples ?
Als ik de opname in Audacity bekijk zie ik boven en onder een onzichtbare lijn helemaal niks en worden alle tonen afgevlaktquote:Op woensdag 2 april 2008 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan het wel proberen, maar ik denk niet dat de onboard microfoon van m'n laptop mee gaat werken.
Nee, ik boost alleen. En dat doe ik ook al niet meer sinds ik de elementen van me p90 wat omhoog heb gezet.quote:
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het versterken van (steelstring) akoestische gitaren?
quote:
hm lijkt me niet echt handig, al is het bij die muziek die jij speelt niet echt nodig (clash enzo toch?) om dingen te boosten ofzoquote:Op woensdag 2 april 2008 20:26 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee, ik boost alleen. En dat doe ik ook al niet meer sinds ik de elementen van me p90 wat omhoog heb gezet.
Serieus: wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:28 schreef Laertes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het versterken van (steelstring) akoestische gitaren?
Ja, neem ik hetzelfde geluid op met Wavelab, geen problemen, neem ik het op met Guitar Rig, hoor je heeeeeel veel feedback over het geluid heen, geluidskaart instellingen dan niet gewijzigd...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ik krijg met Guitarrig ook alleen maar feedback
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.quote:
Doen man!!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.
Glimmen ze?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb de humbuckers uit mijn washburn nog liggen, als je die kan gebruiken kan ik ze zo opsturen.
Aasgier.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doen man!!
En als jij ze niet wil
6,20 euroquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef Cynic het volgende:
Glimmen niet nee. Het zijn een 621 en 623, best degelijke humbuckers, heb er onze vorige cd mee opgenomen. Maar nu heb ik ze vervangen voor een setje SD's dus liggen ze hier niks te doen. Wat kost het versturen van zoiets tegenwoordig? Paar euro ofzo? Hoef er verder niks voor te hebben.
Held!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef Cynic het volgende:
Glimmen niet nee. Het zijn een 621 en 623, best degelijke humbuckers, heb er onze vorige cd mee opgenomen. Maar nu heb ik ze vervangen voor een setje SD's dus liggen ze hier niks te doen. Wat kost het versturen van zoiets tegenwoordig? Paar euro ofzo? Hoef er verder niks voor te hebben.
Prima, PM je adresgegevens maar even.quote:
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Prima, PM je adresgegevens maar even.
Waar ga je ze trouwens instoppen?
Ik weet overigens niet meer welke in de brug zat en welke in de nek, maar daar is nog wel achter te komen.
Oh dat zal best, maar je hebt doorgaans toch pickups die bedoeld zijn voor een bepaalde positie? Lijkt me makkelijker die dan ook op die positie te gebruiken en niet alles aan te moeten passen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?
Doe ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Prima, PM je adresgegevens maar even.
Waar ga je ze trouwens instoppen?
Ik weet overigens niet meer welke in de brug zat en welke in de nek, maar daar is nog wel achter te komen.
Oh, en sorry Dean, wist niet dat je nog pickups zocht.
Ik speel veel meer als alleen Clash hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hm lijkt me niet echt handig, al is het bij die muziek die jij speelt niet echt nodig (clash enzo toch?) om dingen te boosten ofzo
Ja, brug en hals elementen verschillen qua windingen ook een boel. Meer windingen is meer output en doorgaans heeft een brugelement meer output.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Je kunt die pinnetjes toch gewoon verstellen?
Dat kan wel kloppen want van de 623 is het washburn logo er nogal afgesleten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Lees ergens net dat de 621 in de nek hoort te zitten en de 623 bij de brug..
Dat dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef punkjunk het volgende:
Ja, brug en hals elementen verschillen qua windingen ook een boel. Meer windingen is meer output en doorgaans heeft een brugelement meer output.
Dan zijn we er uit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen want van de 623 is het washburn logo er nogal afgesleten.
Nee hoor, ik breng ze gewoon langsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is iedereen nu pakketjes naar Dean aan het opsturen?
Ja bij Tele's weet ik dat, maar als ik dit zie:quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja, brug en hals elementen verschillen qua windingen ook een boel. Meer windingen is meer output en doorgaans heeft een brugelement meer output.
Oh, dus daarom hebben metalgitaristen zo'n lelijke gitaren. Maar waarom klinken ze dan ook nog eens voor geen meter?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:35 schreef Cynic het volgende:
Bij muziek gaat het vaak ook om de dingen die je hoort, niet alleen wat je ziet
Wat voor kleur element heeft 't nekelement eigenlijk bij 'n Tele?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef punkjunk het volgende:
Die chrome kapjes zijn gewoon los hoor. Nou, niet los, maar je kunt ook chrome kapjes zetten op "normale" humbuckers.
Klinkt alsof je Trivium omschrijft.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh, dus daarom hebben metalgitaristen zo'n lelijke gitaren. Maar waarom klinken ze dan ook nog eens voor geen meter?
Een gewone single coil met een kapje dacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat voor kleur element heeft 't nekelement eigenlijk bij 'n Tele?
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt alsof je Trivium omschrijft..
Ja ik vroeg me af wat er onder 't kapje zat. Maar dat zou best wit kunnen zijn jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Een gewone single coil met een kapje dacht ik.
Ik vraag me altijd af of dat nog invloed op je geluid heeft of dat zo'n kapje puur cosmetisch is.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef punkjunk het volgende:
Die chrome kapjes zijn gewoon los hoor. Nou, niet los, maar je kunt ook chrome kapjes zetten op "normale" humbuckers.
Of zwart. Of zeewiergroen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef punkjunk het volgende:
Of paars.
Het kapje op de Tele schijnt in ieder geval wat gebrom tegen te houden. Werkt als een soort schild zeg maar, hoewel ik het zelf nog nooit getest heb.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat nog invloed op je geluid heeft of dat zo'n kapje puur cosmetisch is.
Heeft iemand daar ervaring mee?
schijnt ook dat je gitaar met zo`n kapje wat minder schel klinkt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het kapje op de Tele schijnt in ieder geval wat gebrom tegen te houden. Werkt als een soort schild zeg maar, hoewel ik het zelf nog nooit getest heb.
Het heeft er wel invloed op heb ik een keer gelezen. Ik geloof dat ze er wat warmer van gaan klinken. Mede ook omdat je zo'n kapje er op bakt met een soort messing dacht ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat nog invloed op je geluid heeft of dat zo'n kapje puur cosmetisch is.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Nee, Megadeth klinkt goedquote:Op woensdag 2 april 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klinkt alsof je Trivium omschrijft..
Pas op jij!quote:
Haha nee man, als ik ze iemand gun ben jij het welquote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pas op jij!.
En hun Deans zijn veel mooier dan die van Trivium..
je doet gewoon naar omdat ik die elementen krijg![]()
Dean lelijke gitaren? Dat kan niet!quote:
Heb er helemaal niks meequote:Op donderdag 3 april 2008 18:01 schreef DTmaster het volgende:
Hallo
Ik heb even een paar dagen aan een arangement van Tuck anderess gewerkt (zie onderaan de link) en heb hem met de orginele versie maar dan wel met een progje 20% sneller gemaakt zodat het wat funkier is.
Zou leuk zijn als je een berichtje neer zou zetten
Groeten
DTmaster
http://www.911tabs.com/link/?3791687 link voor de tab
http://download.yousendit.com/BA2458D33049B884 link voor het nr
PS: ik weet dat de gitaar soms wat iel klinkt en niet goed over komt maar mijn jazz bak is nog niet terug dus luister ps doorheen wel heb ik de tab voor een groot gedeelte goed geleerd, alleen sommige stuken sluiten niet goed aan op MJ's versie dus moest ik ff snel wat verzinnen.
enjoy
oja op 2:20 moet je hem ff iets harder zetten want dat was ik vergeten.
Jawel. Geef maar toe. Een gitaar met slangenprint of een explosie is gewoon lelijk. En dan ben ik nog een fan van explosies!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dean lelijke gitaren? Dat kan niet! [ afbeelding ]
Dat maken ze hiermee wel goed:quote:Op donderdag 3 april 2008 18:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jawel. Geef maar toe. Een gitaar met slangenprint of een explosie is gewoon lelijk. En dan ben ik nog een fan van explosies!.
Klinkt toch cool zoquote:Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef Useless_User het volgende:
Hoi mensen,
Wij (Sidecake) hebben zondag voor het eerst opgenomen. Onze invloeden zijn voornamelijk foo fighters en ik heb gehoord pearl jam (al vind ik daar zelf niet zoveel aan). We zijn serieus bezig sinds begin 2007 en hebben wat wisselingen gehad.
Opnemen zelf kon beter aangezien niet iedereen zn dag hadMaar voor een eerste keer opnemen vind ik het niet heel slecht
![]()
We hebben 4 eigen nummers opgenomen en ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
http://www.myspace.com/sidecake
ik geloof dat hier veel hard rockers zitten maar kunnen jullie mischien i.n.p van jullie smaakkwestie mijn mischien tips geven of commentaar want daar doe ik het voorquote:Op donderdag 3 april 2008 18:01 schreef DTmaster het volgende:
Hallo
Ik heb even een paar dagen aan een arangement van Tuck anderess gewerkt (zie onderaan de link) en heb hem met de orginele versie maar dan wel met een progje 20% sneller gemaakt zodat het wat funkier is.
Zou leuk zijn als je een berichtje neer zou zetten
Groeten
DTmaster
http://www.911tabs.com/link/?3791687 link voor de tab
http://download.yousendit.com/BA2458D33049B884 link voor het nr
PS: ik weet dat de gitaar soms wat iel klinkt en niet goed over komt maar mijn jazz bak is nog niet terug dus luister ps doorheen wel heb ik de tab voor een groot gedeelte goed geleerd, alleen sommige stuken sluiten niet goed aan op MJ's versie dus moest ik ff snel wat verzinnen.
enjoy
oja op 2:20 moet je hem ff iets harder zetten want dat was ik vergeten.
Nou, hij is nog in zo goed als nieuw staat (echte nieuwstaat, niet Marktplaats nieuwstaatquote:
Donequote:
Komt goed. Waarschijnlijk in mei in Tilburg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:37 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Done![]()
Als jullie een keer in het verre zuiden spelen dan moet je het even melden![]()
Typen met bier is moeilijk...
Lekker netwerken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 04:20 schreef Under_Score het volgende:
binnenkort housewarming party bij iemand waarmee ik in een band heb gespeeld. mischien daar wat connecties maken en wat haakjes uitgooien en kijken of ik dan mensen bij eklaar kan krijgen voor een eigen band
heb ik ook weer wat te doen op zondag
quote:
Ziet er hip uit!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe elementen in de SG
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, dudequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:13 schreef Deansensitized het volgende:
Nieuwe elementen in de SG
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heel vlot.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Vlot gegaan dan
Klinkt ook wel hip
Alleen nog maar brugelement zo aan de output gehangen, rest komt later
Ik zou niet eens weten wat het is, laat staan dat ik het tot op heden ooit (bewust) gemist heb.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Geen Dremel?
Wat moet een mens nog zonder!
Ja ben nooit zo'n klusser geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
Geen Dremel?
Wat moet een mens nog zonder!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat het is, laat staan dat ik het tot op heden ooit (bewust) gemist heb.
Ja, dan is Friesland toch ietsje dichterbijquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ben nooit zo'n klusser geweest.. Ik weet dat mijn vader er een heeft, maar weet niet of dat hier ligt of in Brazilië.
.
Volgens een gast op een site werkt een figuurzaagje ook..
Dremelquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom weet niemand dat?
[ afbeelding ]
Ja, bijna sexyquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Sloggi het volgende:
Mooie humbuckers, Dean! De gitaar ziet er stukken mooier uit zo.
Whehehehe, ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zaag me de pleuris zeg. Het is best lelijk. Maar ik heb al een leuke mod bedacht.
.
Foto's zullen uiteraard tzt volgen..
we zien welquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lekker netwerken.
Maar feestjes zijn meestal ook de plekken waar men afspraken maakt die men nooit nakomt!
Als je per sé een Fender wilt, de beste bang-for-buck at the moment... Ik heb eraan gedacht om mijn 52RI te verkopen, baja aan te schaffen en de rest van het geld in mijn zak te steken. Maar helaas, ik kon mijn weg niet vinden op de hals, ben dol op mijn vintage frets. Wel lekkere klank, lekker resonant, dikke hals, gewoon zoals het hoort!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:35 schreef Jorikjet het volgende:
vandaag zitten spelen op een baja telecaster, erg aantrekkelijk gitaartje voor erg mooie prijs!! ff onthouden voor wanneer ik een tele wil gaan kopen
Ik heb deze nu thuis staan, even afstellen en intoneren voor die beste man die hem verkoopt. Leuke set welquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:39 schreef Sloggi het volgende:
Iemand nog een tip voor een strat-body incl. nek (dus eigenlijk gewoon een gitaar met kapotte electronica). Het liefst een Fender, maar ik kan me voorstellen dat die dingen wat moeilijker te vinden zijn.
Dat is zeker wat. Heb ook een UX1, en kan je prima mee uit de voeten, modelling te over, alles is mogelijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef Patrijz het volgende:
Jongens! Ik heb ff een vraagje, aangezien hier nogal wat kenners zitten heb ik er vast wel wat aan haha
ik wil wel eens wat opnemen met m'n elektrische gitaar op mijn computer... nou heb ik al beetje rondgekeken en zag ik de Line6 toneport ux1 waarme je dus je gitaar met de computer kan verbinden en opnemen/editen door middel van software... is dat wat? Ik heb geen enorm budget en het is ook alleen maar een beetje uitproberen/klooien! weten jullie misschien nog andere (betere?) alternatieve? deel je (mogelijke) ervaringen!
Nee, dank je. Ik zoek echt een kale body met neck zodat ik zelf lekker aan kan pielen. Liefst ook goed hout. Ik heb wel het een en ander gevonden op internet, maar ik weet niet of het relatief duur is:quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik heb deze nu thuis staan, even afstellen en intoneren voor die beste man die hem verkoopt. Leuke set wel
Heb wel betere foto's van de gitaar en de amp, mocht je dat willen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe
Was coolErg vette zaal om te spelen
Beetje jammer dat we van het podium werden gekicked door de organistatieen op wat voor manier
Dat we geen soundcheck konden doen waardoor het podiumgeluid kutwas
En dat ze hele kutte versterkers hadden
Maar het optreden was wel vet
hdje toch mijn gibson les paul 1965 maar moetne lenenquote:Op zaterdag 5 april 2008 03:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Helaas niet door, 1e 2 van de 8 gingen door en waren 4e geworden maar helaasch
Jammer! Maar iig hebben jullie goed gespeeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Helaas niet door, 1e 2 van de 8 gingen door en waren 4e geworden maar helaasch
Jij hebt ook al zo'n flat.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:33 schreef Jorikjet het volgende:
oja kijk eens wat ik kreeg met de post;
[ afbeelding ]
tc electronic vintage tremelo
Zijn jouw pedaaltjes true bypass, of hoe doe je dat? Of compenseer je het geluidsverschil met een equaliser? Ik merk met m'n Cry Baby wel verschil, m'n Rat beïnvloedt 't geluid niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:38 schreef Jorikjet het volgende:
dat dacht ik! en me tuner en fuzz factory passen er niet eens op
misschen dat ik me rat eruit haal en daar de fuzz neerzet... gebruik de rat namelijk te weinig laatste tijd
Ik wil een rat, klinkt lekker man! Lekker veelzijdig!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:38 schreef Jorikjet het volgende:
dat dacht ik! en me tuner en fuzz factory passen er niet eens op
misschen dat ik me rat eruit haal en daar de fuzz neerzet... gebruik de rat namelijk te weinig laatste tijd
Ik heb me laten vertellen dat een Fishman kopen en door een pro in laten bouwen een van de beste opties is...quote:
de wahwah, super hard on, fuzz factory en fulldrive zijn true bypass. de andere pedaaltjes niet, maar ze sucken geen tone weg. een crybaby doet dat idd wel heel erg (ik heb zo'n hendrix wah gehad), maar is makkelijk true bypass te maken!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn jouw pedaaltjes true bypass, of hoe doe je dat? Of compenseer je het geluidsverschil met een equaliser? Ik merk met m'n Cry Baby wel verschil, m'n Rat beïnvloedt 't geluid niet.
ja dat wel, maar kan genoeg gain halen uit de fulldrive + super hard on. de fuzz factory is dan leuk voor erbij om freaky dingen te maken door te spelen met de knopjes + wah + volume op gitaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil een rat, klinkt lekker man! Lekker veelzijdig!
Ok, misschien daar eens voor kijken. Hoe verhelpen profs dat probleem eigenlijk? Ik weet dat David Gilmour bijvoorbeeld geen true bypass gebruikt vanwege eventueel volumeverschil.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
de wahwah, super hard on, fuzz factory en fulldrive zijn true bypass. de andere pedaaltjes niet, maar ze sucken geen tone weg. een crybaby doet dat idd wel heel erg (ik heb zo'n hendrix wah gehad), maar is makkelijk true bypass te maken!
Hij heeft zijn haar laten groeien.quote:
quote:oldspice56 (13 hours ago) Show Hide
his head looks less square with hair on it
Hmm, ik heb momenteel niet echt geld overquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, hij is nog in zo goed als nieuw staat (echte nieuwstaat, niet Marktplaats nieuwstaat), maar heb hem zelf met korting gekocht eeeeen omdat je een Gitaristentopicmannetje ben mats ik je iets dus laten we zeggen:
55,- + verzendkosten..
Is goed. Hij ligt hier voorlopig nog in de kast.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:55 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Hmm, ik heb momenteel niet echt geld overmaar ik spreek je er nog een keer op aan
Hell yeah!! Alleen dan op een Dean in plaats van zo'n afgezaagde Zakk Wylde Les Paul.quote:
die zakk LP is echt te bruut!quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hell yeah!! Alleen dan op een Dean in plaats van zo'n afgezaagde Zakk Wylde Les Paul.
Al mogen ze me maandag best een brengen hoor
Mooizoquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:41 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Cynic, ze klinken heerlijk die jamcups! Net wat GHS Boomers op de plank gelegd. Mijn Marshall ampje klinkt eindelijk als een Marshall. Metaaaaaaaal!
.
.
Hahah vet!quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:45 schreef Deansensitized het volgende:
Alle YouTube reviewers kunnen wel inpakken, deze man is god!
Joahwel, zekers, maar iets te tyisch zeg maar. Is wel vet te zien, maar als Zakk hem om heeft, zou er zelf niet direct zo bijlopen. Maar die dingen spelen en klinken inderdaad erg goed!quote:
Of dat jaquote:
Ik heb echt zo'n enorme hekel aan tabbed browsing, niet normaalquote:Op zondag 6 april 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of dat ja
Maar vind tabbladen veel makkelijker
quote:Op zondag 6 april 2008 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme hekel aan tabbed browsing, niet normaal
Taakbalk staat bij mij op automatisch verbergen, dus die zie ik niet en ik kan tussen ALLE programma's schakelen met 1 toetsencombinatiequote:Op zondag 6 april 2008 18:29 schreef Deansensitized het volgende:
Veel relaxter man. Alle internet in wat tabbaden, verder wat MSN dingen enzo in de taakbalk, word het ook niet zo druk
Alt+tabquote:Op zondag 6 april 2008 19:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Taakbalk staat bij mij op automatisch verbergen, dus die zie ik niet en ik kan tussen ALLE programma's schakelen met 1 toetsencombinatie
quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit ik zojuist de Almere Vandaag (lokaal krantje) te lezen staat er een pagina grote advertentie in van MMM (Make more music). Op zich niks ernstigs maar als ik dan de lineup check staat het emo bandje 'too loud for granny' daarin
dus... z0mg dribbel komt 9 april naar almere ...
tvp
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, ik ben rel=external vergeten toe te voegen, dat staat op mijn lijstje. Tot die tijd even shift-klik (of control-klik) gebruiken of middelste muisknop.
quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef Falcon4ever het volgende:
Zit ik zojuist de Almere Vandaag (lokaal krantje) te lezen staat er een pagina grote advertentie in van MMM (Make more music). Op zich niks ernstigs maar als ik dan de lineup check staat het emo bandje 'too loud for granny' daarin
dus... z0mg dribbel komt 9 april naar almere ...
tvp
Op zich wel een toffe tent ( http://www.noxalmere.nl/ ) alleen hij zit iets verder van 't 'gewone' uitgaanscentrum (en een pokke eind van almere cs). Een vriendin van me werkt daar ook dus doe 'r de groetenquote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje toffe zaak ?![]()
nox ofzo was het
Maak eens een foto van dat stuk![]()
Ahhhhhhh, een verdwaalde mod!quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme kutdribbel
ik kom 20 april naar almere
Dubbelverdwaald dus...quote:
Daar hebben we toch niks aan joh =(quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Stomme kutdribbel
ik kom 20 april naar almere
Oh, net als de rest van het uitschot hier...quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, net als de rest van het uitschot hier...
haha ok thnx! ik zal het eens even overwegen dan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is zeker wat. Heb ook een UX1, en kan je prima mee uit de voeten, modelling te over, alles is mogelijk!
Vraag je dat echt serieus?quote:
Ik had hem er meteen vanaf getrapt. Tevens nieuwe picsquote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Losgeslagen slayerfan op je podium![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat die FOK!ker?quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkomquote:
Goed bezigquote:Op maandag 7 april 2008 09:18 schreef savale het volgende:
Ja, kwam hier niet zo vaak, maar sinds gitaar spelen mijn prio 1 is geworden ga ik hier eens wat vaker koekeloeren
Mooie grote headstockquote:Op maandag 7 april 2008 01:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik had hem er meteen vanaf getrapt. Tevens nieuwe pics.
[ afbeelding ]
Een van de eerste foto's waar ik redelijk normaal met een electrische gitaar op sta.
[ afbeelding ]
Ebow sweetness.
[ afbeelding ]
Close-up, hooray.
Whehe ben benieuwdquote:Op maandag 7 april 2008 15:44 schreef Thealexfiles het volgende:
Er hangen ook veel posters van dat gedoetje in Almere, dribbel.
Moest wel lachen toen Granny erop stond, kom zeker kijken.
Van Am Tuat hebben wij de gig in Dynamo de 27ste overgenomen.quote:Op maandag 7 april 2008 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
dynamo moet nog geregeld worden, en 6 september in arnhem geloof ik... met am taut
Ten eerste: lekker gitaargeluid man!quote:Op maandag 7 april 2008 09:18 schreef DTmaster het volgende:
ik heb ff een paar hard rock dingen online gezet zoals whitesnake,joe Satriani,Dream Theater,G&R
Check het ff uit en als je het wat vind of echt 3x niks let me know
http://media.putfile.com/Whitesnake-my-own-Still-of-the-night-
http://media.putfile.com/Hush-81
http://media.putfile.com/Joe-Satriani---The-Extremist
de rest vind je hier wel http://www.putfile.com/dtmaster/media
lulquote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik zal ieder meisje wat ik tegenkom de groeten doen van "falcon4ever"
Ben benieuwdzijn gelukkig met de auto dat scheelt
Mmm, strat, mooi, hebben, nu...quote:Op maandag 7 april 2008 19:26 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
't Krantje is evengroot als de metro/spits maaaarrr ter illustratie heb ik m'n strat er naast gezet.
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm3.jpg
Jij gaat over de gitaar van F4E?quote:
Ik heb geen goed bedrag, da's jammer...quote:Op maandag 7 april 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, misschien wil hij hem wel verkopen, weet jij veel. Voor het goede bedrag is alles te koop
Als iemand genoeg voor mijn Deans beid mag hij/zij ze ook zo komen halen.
En terecht... Een van de tofste kleuren voor een strat!quote:Op maandag 7 april 2008 20:51 schreef Falcon4ever het volgende:
maar ik hou veuls te veul van m'n 60's classic strat (sonic blue)dus die gaat echt niet weg hoor
...
en trouwens anders wordt zn classic tele broertje nog jaloers
Ja, stel je voorquote:Op maandag 7 april 2008 20:51 schreef Falcon4ever het volgende:
maar ik hou veuls te veul van m'n 60's classic strat (sonic blue)dus die gaat echt niet weg hoor
...
en trouwens anders wordt zn classic tele broertje nog jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |