Jij liever dan ikquote:
Hahaha... zoals je het omschrijft Tom.. hebben wij met zijn allen dus dezelfde show gezien in de Exitquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:29 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag ook een freakshow gezien zeg.. Gitarist leek wel op een mime-speler qua kleding, de zangeres, een vent dus, met zn achterlijke kleding en jurk die ie uitdeed en in zn onderbroek stond met geile panties enzo, en fucking hoge pumpslaarzen in het zilver helemaal vol glitters, een of andere gothicdame met tieten waar je u tegen zei die ballonnetjes op ging blazen, bellen blazen, overal strikjeso omheen doen, een bassist met vaag emohaar en een kutkop, en een drummer die normaal was maar zich compleet ten schande maakt.. nee dat is leuk
Waarom heb je dat niet vermeld, da's lekker dichtbijquote:29 Februari
xml:namespace prefix = o />
Sweep!
http://www.myspace.com/sweeppretpunk ( punk)
+
Too Loud For Granny
tooloudforgranny.com( punk)
Toevallig nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef outsidr het volgende:
Is die ene shockrock band ofzo door ?
Met die gitarist met dat roze haar en die zanger die in jaratels stond ?
Dan wil ik nog wel een keer komen![]()
Ja dat zijn diezelfdequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:43 schreef TheSorrow het volgende:
http://www.myspace.com/innameoffSodomy and Lust
Pff wist ik veelquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef TheSorrow het volgende:
Van de Lexnoise site;
[..]
Waarom heb je dat niet vermeld, da's lekker dichtbij
Hun waren echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat zijn diezelfde![]()
[..]
Pff wist ik veel
Je vergeet 2 woorden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:22 schreef outsidr het volgende:
Is die ene shockrock band ofzo door ?
Met die gitarist met dat roze haar en die zanger die in jaratels stond ?
Dan wil ik nog wel een keer komen![]()
Volgens mij zou ze er geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens dat meisje wat steeds balonnen opblies leek net alsof ze iedere dag misbruikt werd door die 3 gaste op het podium. Een soort seksslaaf.
Begon ze me maar opeens spontaan te pijpen, dat had geweldig geweest. Titfuck any1?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens dat meisje wat steeds balonnen opblies leek net alsof ze iedere dag misbruikt werd door die 3 gaste op het podium. Een soort seksslaaf.
Wat een mental image.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:16 schreef Paramnesia het volgende:
quote:
Deze is fapbaarder though.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Begon ze me maar opeens spontaan te pijpen, dat had geweldig geweest. Titfuck any1?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het maakt me spontaan emo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekje erbij?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het maakt me spontaan emo.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom moet je geen seks met emo's hebben ?
Dat moeten we niet hebben he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vooruitzicht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Die band blijft Fokkers achtervolgen tot de dood. Zucht.
Serieus he sinds dat optreden kom ik die band overal tegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Paramnesia het volgende:
Die band blijft Fokkers achtervolgen tot de dood. Zucht.
Pleeg een aanslag op ze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Serieus he sinds dat optreden kom ik die band overal tegen
nu al 3x bij iets waar we spelen
Ik blijf er liever uit de buurtquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pleeg een aanslag op ze.
Straks teabagd die gast je nog.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_%28kruisvluchtwapen%29quote:
quote:
twijfelgevalletejquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_%28kruisvluchtwapen%29
De BGM-109G Gryphon heeft een bereik van zo'n 2500 km.
Ver genoeg voor je?
Kom jij nou nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_%28kruisvluchtwapen%29
De BGM-109G Gryphon heeft een bereik van zo'n 2500 km.
Ver genoeg voor je?
neequote:
Nu heb ik het opgezocht, moet je het gebruiken ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie een fles antikal bijzich om de aanslag tegen te gaan
[..]
twijfelgevalletej
quote:
Je cassettebandje?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik moet oefenen met mijn bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |