quote:Op maandag 10 maart 2008 23:28 schreef calabi_yau het volgende:
De "OG" Pro Bs zijn toch hoofdzakelijk te onderscheiden door de wat minder gevulde tong?
yes, Ross Pro Bs =quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef thaWarhead het volgende:
Serieus Shooto, Ross' over Smurfs?
Die zijn vet ja... extreem minimalistisch... staat volgens mij ook geen nike logo achterop.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp
@shooto o ja die van jou waren tandje later. Doe mij die witte maar, die komen enigzins in de buurt van een van de meest dikke SB's ooit; de tokyo sb
je kan ook je Sandelwoods in bleekmiddel dompenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp
@shooto o ja die van jou waren tandje later. Doe mij die witte maar, die komen enigzins in de buurt van een van de meest dikke SB's ooit; de tokyo sb
dat haalt het dus bij lange na niet bij de ekte og's. Geen gumsole bijvquote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je kan ook je Sandelwoods in bleekmiddel dompen
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Die zijn vet ja... extreem minimalistisch... staat volgens mij ook geen nike logo achterop.
Weet iemand al iets concreets over deze (ultiem gehypte) mids btw?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef Chrishop het volgende:
tvp.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Die zijn vet ja... extreem minimalistisch... staat volgens mij ook geen nike logo achterop.
[ afbeelding ]
Zijn voor fall 2008, rond oktober ergens. Althans dat vertelde Tom van Shifty me.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn ook wel nice idd, maar duurt nog wel een tijdje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:08 schreef calabi_yau het volgende:
Zijn ze al uit dan? Waar?
Liever wacht ik op deze zwarte lows:
[ afbeelding ]
Maar ik ga ze ook wel halen denk ik.
Die AFD zijn al binnen bij shifty, was er vorige week donderdag en toen hadden ze wat paartjes staan. Let wel ff op Tom is op vakantie paar andere gasten zorgen dat die winkel open blijft maar openingstijden zijn ietwat aangepast.. klik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
Is goed, ga er straks na m'n colleges ff langs. En daarna hopelijk hier een foto posten.
Ja, die krijg je.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:32 schreef poffu het volgende:
ik heb bij pickyourshoes schoenen besteld kreeg een mailtje terug met dat betaling is ontvangen maar bij mn Paypal info staat een address in die mail en staat er tussen haakjes unconfirmed. Hoe kan ik dit dan confirmen?
weet iemand of je ook een track&trace nr krijgt?
kan niet, alleen USA/Canada en UK kan je een adres confirmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:32 schreef poffu het volgende:
ik heb bij pickyourshoes schoenen besteld kreeg een mailtje terug met dat betaling is ontvangen maar bij mn Paypal info staat een address in die mail en staat er tussen haakjes unconfirmed. Hoe kan ik dit dan confirmen?
ZX'jes, Stan Smiths, Gazelles...etc..bij Sneaker Files kan je op news filteren:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:30 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of er nog vette adidas of puma binnenkort gereleased worden?
Ze waren er idd, ben net ff langs geweest en ze staan nu naast me. Zal als ik thuis ben wel ff een picca maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die AFD zijn al binnen bij shifty, was er vorige week donderdag en toen hadden ze wat paartjes staan. Let wel ff op Tom is op vakantie paar andere gasten zorgen dat die winkel open blijft maar openingstijden zijn ietwat aangepast.. klik.
Ja ik hou het niet meer bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:25 schreef kokos het volgende:
deze reeks gaat veels te hard!
Zeer nice.quote:
MF Dooms!!!! Oh nee, marshalls...quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:42 schreef seto het volgende:
calabi_yau hoeveel vragen stel jij wel niet per pagina?
Waar woon je? En als je ze gewoon online wil bestellen zie OP.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag van zulke Nike Dunks High kopen maar niet van die normale maar beetje exclusief, tips waar te kopen?
Pussy, met die andere veters zijn ze veel toffer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe aanwinst, kleur veters gekozen door mn vriendin
Hoe de hell...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Van die veters ga je spijt krijgen. Ze zijn namelijk te lang en ze gaan vet verkleuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
helaas.... ze zijn US9,5 EU 43,5.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Calabi:
Zijn ze toevallig maat 46?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef Subzero_X het volgende:
@Mister Jlo, nice am90, maar vind de cw niet echt denderend. kan er mee door tho.
@ stansfield
http://www.hypebeast.com/2008/02/vaughn-bode-x-puma-basket
Zijn nice, maar zullen wel flink wat kosten.
En deze is al gereleased, maar oh wat gaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren 95. Zal voor de zekerheid ff mailen of bellen, ze kunnen vast wel een paartje achter houdenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef calabi_yau het volgende:
Hoeveel waren ze? Geen specials oid toch? ga ze volgende week ook halen.
Ja, ik ga eerst ff 24/7 opbellen.... geen zin om helemaal naar Enschede te gaan als ze daar ook nog binnen komen. Mochten ze ze niet voor donderdag binnen hebben dan rij ik wel ff heen en weer en laat ik een paartje 9,5 reserveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze waren 95. Zal voor de zekerheid ff mailen of bellen, ze kunnen vast wel een paartje achter houden.
Oooow shit kkvette dunks.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nee fake as hell
Size 12quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:23 schreef Drumpie het volgende:
Ow dus flight club is geneens betrouwbaar qua prijzen?
Want deze zijn wel kei vet: http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=dunk&i=030665
Probeer ISS/NikeSB.org, en neem natuurlijk een erg dikke portemonnee mee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Size 12![]()
Ik wil die UNKLE's, maar natuurlijk alleen maar grote maten.
legit, maar versturen ze ook international?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://www.shoeyork.com/n(...)eboarding-dunks.html is deze site betrouwbaar en alles? en ja ik weet het, ze zijn al lang uit, maar ik vind ze tof
qua prijzen niet, ze gooien natuurlijk zelf 20% er bovenop..als je een beetje moeite doet (en veel geduld hebt), kan je veel schoenen vinden voor een mooie prijs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:23 schreef Drumpie het volgende:
Ow dus flight club is geneens betrouwbaar qua prijzen?
Want deze zijn wel kei vet: http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=dunk&i=030665
ja dat vraag ik me dus ook nog afquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
legit, maar versturen ze ook international?
[..]
qua prijzen niet, ze gooien natuurlijk zelf 20% er bovenop..als je een beetje moeite doet (en veel geduld hebt), kan je veel schoenen vinden voor een mooie prijs.
Ik woon wel in de buurt misschien dat ik wat voor je kan doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja, ik ga eerst ff 24/7 opbellen.... geen zin om helemaal naar Enschede te gaan als ze daar ook nog binnen komen. Mochten ze ze niet voor donderdag binnen hebben dan rij ik wel ff heen en weer en laat ik een paartje 9,5 reserveren.
Thanx voor de offer maar als ze donderdag nog niet binnen zijn in Nijmegen dan rij ik wel ff op en neer. Heb dan toch pas weer genoeg cash en ik heb ze de volgende dag gelijk nodig. Ik denk dat ze niet zo heel snel uitverkocht raken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:33 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik woon wel in de buurt misschien dat ik wat voor je kan doen?
Ach ik ga het gewoon proberen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:16 schreef thaWarhead het volgende:
Aziatische pakjes schijnen minder vaak gepakt te worden, maar pin me daar niet op vast.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef RawneZZ het volgende:
Fake? Hmmm... Ik wist niet dat ze fakes verkochten bij de officiele Bape store in hartje Tokyo
![]()
[ afbeelding ]
Ook nog een Ice Cream vest gekocht voor 150 euro bij de officiele winkel. En een muts.
Shirts ervan lagen daar ook voor 50 euro omgerekend. Hier betaal je overal standaard minstens het dubbele ervoor. Maar komt natuurlijk ook door de Yen die enorm laag staat tov de euro.
Oe, gaaf!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef RawneZZ het volgende:
Fake? Hmmm... Ik wist niet dat ze fakes verkochten bij de officiele Bape store in hartje Tokyo
![]()
[ afbeelding ]
Ook nog een Ice Cream vest gekocht voor 150 euro bij de officiele winkel. En een muts.
Shirts ervan lagen daar ook voor 50 euro omgerekend. Hier betaal je overal standaard minstens het dubbele ervoor. Maar komt natuurlijk ook door de Yen die enorm laag staat tov de euro.
Ik heb ze vorige week zondag besteld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef poffu het volgende:
pickyourshoes sneakers wordne die aangeduid als gift of merchandise ze zijn namelijk eergister verstuurd mijn sneakers en ben bang dat het 3 weken duurt ivm douane.....
iemand ervaring met pickyourshoes LEVERTIJD?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:42 schreef poffu het volgende:
douane kan soms echt lang duren, had eens 2 shirtjes besteld... lagen ze 2 weken bij de douane echt top hoor NLEU!
Bovenste, vette vrolijke kleurenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:34 schreef vejay het volgende:
Ik kan maar niet kiezen tussen deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie de mooiere?
Verder draag ik al jaren All-stars, heb de nodige paren versleten, dus geen idee welke maat ik moet kiezen (ik wil ze va Avenuestore.be bestellen, in de buurt heb ik geen sneakerboer dus). In All-stars heb ik maat 11/45, iemand enig idee welke maat ik dan voor deze sneakers het beste kan kiezen? Ook gewoon 45, maatje groter, of kleiner...
En als laatste vroeg ik me af hoe het met de levering zat bij Avenuestore?
Dankjewel alvast he
waaat en daar heb ik dan 100 euro voor neer geteldquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickupjeeeeeeeeeeee, 35eurotjessssssssssssssssss.
nu nog stuffen.
De tong vol met spul proppen. (zoals Sb's standaard hebben)quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef vejay het volgende:
Wat is stuffen dan? Ben een sneakernoob.
54 = mid/highquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef st0fzuiger het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die sb laces ik keek op fullylaced.com en k zag dat je twee verschillende lengtes had 48 en 54 die 48 is nu uitverkocht bij de witte zijn die 54 echt te lang?
Is het teveel gevraagd als ik vraag om een foto waar je ze aan hebt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
avenuestore.be heeft ze vast wel, anders moet je Duitse shops proberen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:07 schreef OriginalPrankster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn (zoals jullie waarschijnlijk wel weten) Vintage Terminators, een limited serie ofzo. Ik kan ze allessinds niet online kopen, weten jullie in welke winkels wel? (liefst België, maar Nederland mag ook)
Nice, zijn die ergens online in nederland te krijgen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Van
[ afbeelding ]
Opperbest is de online versie van Bonk in Breda.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Opperbest.nl heeft ze, heb alleen geen ervaring met die shops, koop het altijd gewoon in de irl winkel.
Gozer, jij hebt zeker mijn maat 11 gestolen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:23 schreef TM-R het volgende:
[..]
Nice, zijn die ergens online in nederland te krijgen?
Zag je geloof ik vandaag bij de Apple store lopen, zien er in het echt wel toffer uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze opgepikt na een dag zoeken naar toffe kicks
Die zijn te vet en wat houd dat in Stuffen met tong vol proppen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickupjeeeeeeeeeeee, 35eurotjessssssssssssssssss.
nu nog stuffen.
Stuffen is gewoon de tong volproppen met spul zodat hij dik word. (zoals een SB tong) Gekocht bij het nike outlet in roermond.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:07 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die zijn te vet en wat houd dat in Stuffen met tong vol proppen?
Waar heb je ze gehaald?
Nike Air Force 1 Low Premium "Original Six Edition - Mychal Thompson"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een idee welke Nikes Nadal hier aan heeft? (de beige met blauwe dus)
Zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef Teije het volgende:
[..]
Zag je geloof ik vandaag bij de Apple store lopen, zien er in het echt wel toffer uit.
Ik heb ze ook, via Sneakershop.dk. Alleen zijn ze daar ook uitverkocht, over die sneakersus.com wee tik verder nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Vraagje aan de kenners.
Wat denken jullie van Sneakersus.com? Iemand al ervaring mee?
Ik wilde namenlijk deze bestellen:
[ afbeelding ]
En op de meeste sites en op in ieder geval die uit de eerste post staan ze uitverkocht.
Betrouwbaar of toch niet? Ziet er een beetje louche uit vind ik zelf.
In den haag is sowieso bar weinig te vinden (sneakerwise). En die site heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik vind het er nogal onprofessioneel uitzien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:36 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Klopt. Ik ben dan ook een womanIk heb hier (Den Haag/Rijswijk) overal gekeken, maar ik heb ze nergens kunnen vinden. Maar ik heb ook niet het idee dat dit speciale Nikes zijn en verwachtte ze wel makkelijk te kunnen vinden. Anders een keer Rotterdam proberen, maar niemand verder een idee over Sneakersus.com ?
Bieden vanaf ¤140.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:30 schreef Subzero_X het volgende:
@en_ieka: prijs voor de de la lows?
Thanks!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Nike Air Force 1 Low Premium "Original Six Edition - Mychal Thompson"
[ afbeelding ]
lag nog bij Front Runner in de sale
Absoluut niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:57 schreef morgane het volgende:
Is deze site eigenlijk legit? http://www.discount-nike.com/
Dat heeft met Adidas te maken, Adidas doet niet aan halve maten maar aan: 43 1/3 of 41 2/3 bijvoorbeeld. AFAIK..quote:Op zondag 16 maart 2008 11:21 schreef morgane het volgende:
Ik had al zo'n vermoedenjammer!
Weet iemand trouwens waar ik nog Kermit Adicolors kan vinden in UK 7/US 6,5? Die zijn echt supergeniaal
Edit: http://cgi.ebay.nl/ADIDAS(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://www.discount-cheap(...)star-shoe-p-276.html
http://www.wear-wholesale(...)hitegreen-p-353.html
Zijn deze te vertrouwen? Ik snap alleen niks van die maten, want in de meeste size charts staat dat 6.5 39 is, maar hier staat dus dat 6 alweer 39 1/3e is. Of zijn de Franse maten anders?
En bij die tweede site staat weer dat UK5,5 38 2/3e is.
Ik heb die ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:15 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Oke, maar het is het inderdaad zo dat ze niet in Nederlandse winkels te verkrijgen zijn ?
Ik wil ze zo graag en ik zie verder ook niemand er mee lopen eigenlijk..
zelfde.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:21 schreef seto het volgende:
Je bedoelt Lacebag eheheheheehehehehehehe
pak de trein en ga naar Rotterdam. Meer keus.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef Colin0o het volgende:
weet iemand nog winkels in Den haag, voor sneakers die ik moet chekke?
Als ik nl op internet zoek vind ik eigenlijk alleen SB...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Gewone Dunks vind je in alle niet skateboard sneakerwinkels. Dunk SB's hebben een Zoom Air insole en ronde laces. De SB lows hebben ook een dikke tong.
Dit zijn Onitsuka Tiger's Raguraki om precies te zijn!;) Ik werk namelijk in de Onitsuka Tiger Store:)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef calabi_yau het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Geen idee.. ik heb ze in Amerika gekocht, wist wel hoe ze heten, heb ze ook online gezocht maar volgens mij zijn ze vrijwel niet te krijgen.
Mischien dat ik ze zelf weg doe omdat ze iets te smal zijn voor mij voeten.
Zijn ze hier nog ergens te krijgen? En hoeveel zijn ze ongeveer waard?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef Provincie het volgende:
[..]
Dit zijn Onitsuka Tiger's Raguraki om precies te zijn!;) Ik werk namelijk in de Onitsuka Tiger Store:)
Ga gewoon de stad eens een keer in, het is het Dunk jaar, alle shops hebben Dunks liggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ik nl op internet zoek vind ik eigenlijk alleen SB...
Hebben jullie nog wat mooie tassen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef Provincie het volgende:
[..]
Dit zijn Onitsuka Tiger's Raguraki om precies te zijn!;) Ik werk namelijk in de Onitsuka Tiger Store:)
Tyf een eind op, met je fakes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Bieflap het volgende:
Ik heb veel air max 90's te koop,
prijs: 90¤ ex verzendkosten.
maten: 40-46, levertijd 1-2 weken.
Voor afbeeldingen:
http://www.speedyshare.com/289704196.html
pm maar bij interesse
Ah dat is duidelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:02 schreef thaWarhead het volgende:
Voorbeeld:
'jouw' Homegrowns:
[ afbeelding ]
Echte Homegrowns:
[ afbeelding ]
Ze waren echt nep.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand op school met die neppe nike sb'sHij had 3 paar gekocht voor 200eur maar volgens hem waren ze echt
zwaar netjes, waar besteld?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:14 schreef Colin0o het volgende:
vandaag binnen gekregen![]()
[ link | afbeelding ]
Waar?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb vandaag deze Diesel Exposure gympen gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Air max 90\s ik plaats wel een pic als k ze eindelijk heb.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:12 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ouch, max een week denk ik. Kosten worden berekend aan de hand van je factuur. Wat heb je besteld?
Ja, ze zijn nog te koop bij ons! Ze zijn 120 euro! Moet je maar keer langskomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:33 schreef space-time het volgende:
[..]
Zijn ze hier nog ergens te krijgen? En hoeveel zijn ze ongeveer waard?
Bij de Pleisure in Groningen, ¤75 ze hadden ze ook in off-white en cream-white in laag en hoog model.quote:
nee, was een mooiboy die de veters te strak had zitten jeweetquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:45 schreef st0fzuiger het volgende:
pwned pic's van die neppe sb's?
Die heb je toch alleen met een zwarte swoosh? Maar true, ¤125 voor dat is een beetje extreem.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:18 schreef SHOOOTO het volgende:
^^beter haal je een normale rode dunk low voor cheap. (niks tegen PSV ofzo, maar het is een standaard rode dunk met PSV erop)
vast wel, rood en wit is een standaard cwquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:19 schreef Teije het volgende:
[..]
Die heb je toch alleen met een zwarte swoosh? Maar true, ¤125 voor dat is een beetje extreem.
Waar?Online?Hoe duur?mijn maat (46)?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef Provincie het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef Clone.Bee het volgende:
Hoi,
Bestaat deze schoen
http://www.shoe-planet.com/img/title/title.jpg
Best fresh!!! Ik wil sowieso de Donatello's en de Aqua's, maar deze zien er ook goed uit....jammer van dat bruin alleenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB Mid Mineral Teal, April release
[ afbeelding ]
Hoi,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef Clone.Bee het volgende:
Hoi,
Bestaat deze schoen
http://www.shoe-planet.com/img/title/title.jpg
Bah. Jammer dat ze niet helemaal blauw/wit zijn. (seacrystal-ish)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
TVPBen ook gek op schoenen en ben van plan om een aardige collectie op te bouwen, en waarom niet beginnen bij nike?
Ik heb trouwens maat 47-48.. Is dat een probleem?
Sexy, die gaat op me verlanglijstjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef space-time het volgende:
[..]
Best fresh!!! Ik wil sowieso de Donatello's en de Aqua's, maar deze zien er ook goed uit....jammer van dat bruin alleenMids ftw!!
Meeste 'exclusieve' sneakers gaan niet echt hoger dan 13. Wel een maat die vaak in de uitverkoop blijft liggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
TVPBen ook gek op schoenen en ben van plan om een aardige collectie op te bouwen, en waarom niet beginnen bij nike?
Ik heb trouwens maat 47-48.. Is dat een probleem?
Beetje rare gewoonte om een honbalknuppel te slaan als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef space-time het volgende:
[..]
I'd hit on it like a baseball bat
Die bestaan niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef vejay het volgende:
[..]
hoe heten Die blauw/witte mids nou? (zonder dat bruin dus).
Adidas Ultrastar - Jam Master Jay!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:38 schreef GoodfelIas het volgende:
Excuses.
Ben op zoek naar sportieve, witte sneakers. Liefst nog redelijk netjes, zodat ik ze ook naar mijn werk kan dragen.
wow dat zijn de 1e leuke puma's die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef ondeugend het volgende:
Deze nu ook in mijn bezit.
[ afbeelding ]
bronquote:Echt oldskool!
Ze zijn heel erg mooi en echt oldskool! De nieuwe sneakerlijn van Rucanor is een remake van het 532 model. Deze gympen waren enorm populair onder basketballers in de jaren 60’…
Door basketballers en andere zaalsporters zullen de sneakers waarschijnlijk niet meer gedragen worden, maar ik denk deze gympen ook nu weer heel goed verkocht zullen worden. De oldskool gympen liggen namelijk helemaal in lijn met de retro-trends van dit moment
De Rucanor Orignal sneaker is uitgevoerd in drie kleuren: navy, wit en zwart en te koop bij de betere sneakerwinkels. Ik kies voor het Basketballmodel en jij? (Juliette)
Ik heb winterhandschoenen van rucanor, die zijn echt uberfijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:26 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck wat een overdreven happy stukje. Verder kan Rucanor van mij echt de tering krijgen, nepmerk.
quote:Echt oldskool!
Ze zijn heel erg mooi en echt oldskool! De nieuwe sneakerlijn van Rucanor is een remake van het 532 model. Deze gympen waren enorm populair onder basketballers in de jaren 60’…
Door basketballers en andere zaalsporters zullen de sneakers waarschijnlijk niet meer gedragen worden, maar ik denk deze gympen ook nu weer heel goed verkocht zullen worden. De oldskool gympen liggen namelijk helemaal in lijn met de retro-trends van dit moment
Paul Smith's toch? Zullen wel een klein fortuin kosten dan. Schoenen zijn waaay overpriced, maar wel altijd enorm mooi.quote:
vet !quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef ondeugend het volgende:
Deze nu ook in mijn bezit.
[ afbeelding ]
Nice, aanbieding of gewoon standaard? Ga morgen ook ff kijken, vette schoenen namelijk!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, gewoon van Sacha. Waren ook maar 60,-, dus overpriced zeker niet.
Adidas original samestellen???quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:55 schreef Petit_Pelous het volgende:
weet iemand hoelang het duurt voor je de schoenen krijgt als je bij een Original-Adidasshop de schoenen samenstelt
Iemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:40 schreef Clone.Bee het volgende:
Mn laatste paar Adidas was 5 jaar geleden geloof ik, iemand enig idee of ze groot klein of normaal uitvallen?
http://www.pickyourshoes.com/shoes_info.htm#adidasquote:
Had je kunnen verwachten he.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:53 schreef TM-R het volgende:
Net de postbode geweest
moet 47,95 bijbetalen voor me pakketje van pickyourshoes.com!
Belachelijk ik heb hun 85 euro betaald...
Ja I know, maar moest ze hebbenquote:
Nooit, Pickyourshoes.comquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat een rare achterkant...
Nep?
Dat is kut, grote kans dat ik daar zou bestellen. Maar schoenen van 180192 euro en dan dat nog eens erbij?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:53 schreef TM-R het volgende:
Net de postbode geweest
Hadden ze het pakket niet als gift gemarkeerd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:53 schreef TM-R het volgende:
Net de postbode geweest
Dat maakt tegenwoordig ook bijna geen verschil meer, douane blijft daar niet eeuwig in trappen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hadden ze het pakket niet als gift gemarkeerd?
Die zijn wel tof, welk model is het precies?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:16 schreef TM-R het volgende:
Pickup.
[ afbeelding ]
Ook met gele laces erbij
Als je het op de Europese site doet lijkt het me van niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef Sann het volgende:
Als je op de site van nike zelf sneakers besteld dan hoef je toch niet bij te gaan betalen?
so far so goodquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef seto het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig ook bijna geen verschil meer, douane blijft daar niet eeuwig in trappen.
Verdomme gast!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef space-time het volgende:
Morgen zijn deze als het goed is voor mij:
[ afbeelding ]
+ die DOOMS, het was een goede week.
Linoleums, zeker één van de betere mids. Helaas vind ik de Dooms dan weer niet zo vet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef space-time het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:39 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Helaas vind ik de Dooms dan weer niet zo vet.
Waar kun je die kopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef space-time het volgende:
[ afbeelding ]
I like my shoes darkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:39 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Linoleums, zeker één van de betere mids. Helaas vind ik de Dooms dan weer niet zo vet.
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand ervaring met sneakershop.nl?
Ja, en een waarde van 50 euroquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hadden ze het pakket niet als gift gemarkeerd?
Hoop dat ze je niet scheppen bij de douanequote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:59 schreef Bieflap het volgende:
Zonet deze besteld
http://www.pickyourshoes.(...)o_pre_wht_blk_sp.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |