Die AFD zijn al binnen bij shifty, was er vorige week donderdag en toen hadden ze wat paartjes staan. Let wel ff op Tom is op vakantie paar andere gasten zorgen dat die winkel open blijft maar openingstijden zijn ietwat aangepast.. klik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
Is goed, ga er straks na m'n colleges ff langs. En daarna hopelijk hier een foto posten.
Ja, die krijg je.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:32 schreef poffu het volgende:
ik heb bij pickyourshoes schoenen besteld kreeg een mailtje terug met dat betaling is ontvangen maar bij mn Paypal info staat een address in die mail en staat er tussen haakjes unconfirmed. Hoe kan ik dit dan confirmen?
weet iemand of je ook een track&trace nr krijgt?
kan niet, alleen USA/Canada en UK kan je een adres confirmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:32 schreef poffu het volgende:
ik heb bij pickyourshoes schoenen besteld kreeg een mailtje terug met dat betaling is ontvangen maar bij mn Paypal info staat een address in die mail en staat er tussen haakjes unconfirmed. Hoe kan ik dit dan confirmen?
ZX'jes, Stan Smiths, Gazelles...etc..bij Sneaker Files kan je op news filteren:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:30 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand of er nog vette adidas of puma binnenkort gereleased worden?
Ze waren er idd, ben net ff langs geweest en ze staan nu naast me. Zal als ik thuis ben wel ff een picca maken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:30 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die AFD zijn al binnen bij shifty, was er vorige week donderdag en toen hadden ze wat paartjes staan. Let wel ff op Tom is op vakantie paar andere gasten zorgen dat die winkel open blijft maar openingstijden zijn ietwat aangepast.. klik.
Ja ik hou het niet meer bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 03:25 schreef kokos het volgende:
deze reeks gaat veels te hard!
Zeer nice.quote:
MF Dooms!!!! Oh nee, marshalls...quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:42 schreef seto het volgende:
calabi_yau hoeveel vragen stel jij wel niet per pagina?
Waar woon je? En als je ze gewoon online wil bestellen zie OP.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef Drumpie het volgende:
Ik wil graag van zulke Nike Dunks High kopen maar niet van die normale maar beetje exclusief, tips waar te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |