Oe, gaaf!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef RawneZZ het volgende:
Fake? Hmmm... Ik wist niet dat ze fakes verkochten bij de officiele Bape store in hartje Tokyo
![]()
[ afbeelding ]
Ook nog een Ice Cream vest gekocht voor 150 euro bij de officiele winkel. En een muts.
Shirts ervan lagen daar ook voor 50 euro omgerekend. Hier betaal je overal standaard minstens het dubbele ervoor. Maar komt natuurlijk ook door de Yen die enorm laag staat tov de euro.
Ik heb ze vorige week zondag besteld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:33 schreef poffu het volgende:
pickyourshoes sneakers wordne die aangeduid als gift of merchandise ze zijn namelijk eergister verstuurd mijn sneakers en ben bang dat het 3 weken duurt ivm douane.....
iemand ervaring met pickyourshoes LEVERTIJD?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:42 schreef poffu het volgende:
douane kan soms echt lang duren, had eens 2 shirtjes besteld... lagen ze 2 weken bij de douane echt top hoor NLEU!
Bovenste, vette vrolijke kleurenquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:34 schreef vejay het volgende:
Ik kan maar niet kiezen tussen deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vinden jullie de mooiere?
Verder draag ik al jaren All-stars, heb de nodige paren versleten, dus geen idee welke maat ik moet kiezen (ik wil ze va Avenuestore.be bestellen, in de buurt heb ik geen sneakerboer dus). In All-stars heb ik maat 11/45, iemand enig idee welke maat ik dan voor deze sneakers het beste kan kiezen? Ook gewoon 45, maatje groter, of kleiner...
En als laatste vroeg ik me af hoe het met de levering zat bij Avenuestore?
Dankjewel alvast he
waaat en daar heb ik dan 100 euro voor neer geteldquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickupjeeeeeeeeeeee, 35eurotjessssssssssssssssss.
nu nog stuffen.
De tong vol met spul proppen. (zoals Sb's standaard hebben)quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef vejay het volgende:
Wat is stuffen dan? Ben een sneakernoob.
54 = mid/highquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:04 schreef st0fzuiger het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die sb laces ik keek op fullylaced.com en k zag dat je twee verschillende lengtes had 48 en 54 die 48 is nu uitverkocht bij de witte zijn die 54 echt te lang?
Is het teveel gevraagd als ik vraag om een foto waar je ze aan hebt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
avenuestore.be heeft ze vast wel, anders moet je Duitse shops proberen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:07 schreef OriginalPrankster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn (zoals jullie waarschijnlijk wel weten) Vintage Terminators, een limited serie ofzo. Ik kan ze allessinds niet online kopen, weten jullie in welke winkels wel? (liefst België, maar Nederland mag ook)
Nice, zijn die ergens online in nederland te krijgen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Van
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |