Pussy, met die andere veters zijn ze veel toffer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe aanwinst, kleur veters gekozen door mn vriendin
Hoe de hell...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Van die veters ga je spijt krijgen. Ze zijn namelijk te lang en ze gaan vet verkleuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
helaas.... ze zijn US9,5 EU 43,5.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Calabi:
Zijn ze toevallig maat 46?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef Subzero_X het volgende:
@Mister Jlo, nice am90, maar vind de cw niet echt denderend. kan er mee door tho.
@ stansfield
http://www.hypebeast.com/2008/02/vaughn-bode-x-puma-basket
Zijn nice, maar zullen wel flink wat kosten.
En deze is al gereleased, maar oh wat gaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren 95. Zal voor de zekerheid ff mailen of bellen, ze kunnen vast wel een paartje achter houdenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef calabi_yau het volgende:
Hoeveel waren ze? Geen specials oid toch? ga ze volgende week ook halen.
Ja, ik ga eerst ff 24/7 opbellen.... geen zin om helemaal naar Enschede te gaan als ze daar ook nog binnen komen. Mochten ze ze niet voor donderdag binnen hebben dan rij ik wel ff heen en weer en laat ik een paartje 9,5 reserveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze waren 95. Zal voor de zekerheid ff mailen of bellen, ze kunnen vast wel een paartje achter houden.
Oooow shit kkvette dunks.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
nee fake as hell
Size 12quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:23 schreef Drumpie het volgende:
Ow dus flight club is geneens betrouwbaar qua prijzen?
Want deze zijn wel kei vet: http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=dunk&i=030665
Probeer ISS/NikeSB.org, en neem natuurlijk een erg dikke portemonnee mee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Size 12![]()
Ik wil die UNKLE's, maar natuurlijk alleen maar grote maten.
legit, maar versturen ze ook international?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://www.shoeyork.com/n(...)eboarding-dunks.html is deze site betrouwbaar en alles? en ja ik weet het, ze zijn al lang uit, maar ik vind ze tof
qua prijzen niet, ze gooien natuurlijk zelf 20% er bovenop..als je een beetje moeite doet (en veel geduld hebt), kan je veel schoenen vinden voor een mooie prijs.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:23 schreef Drumpie het volgende:
Ow dus flight club is geneens betrouwbaar qua prijzen?
Want deze zijn wel kei vet: http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=dunk&i=030665
ja dat vraag ik me dus ook nog afquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
legit, maar versturen ze ook international?
[..]
qua prijzen niet, ze gooien natuurlijk zelf 20% er bovenop..als je een beetje moeite doet (en veel geduld hebt), kan je veel schoenen vinden voor een mooie prijs.
Ik woon wel in de buurt misschien dat ik wat voor je kan doen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja, ik ga eerst ff 24/7 opbellen.... geen zin om helemaal naar Enschede te gaan als ze daar ook nog binnen komen. Mochten ze ze niet voor donderdag binnen hebben dan rij ik wel ff heen en weer en laat ik een paartje 9,5 reserveren.
Thanx voor de offer maar als ze donderdag nog niet binnen zijn in Nijmegen dan rij ik wel ff op en neer. Heb dan toch pas weer genoeg cash en ik heb ze de volgende dag gelijk nodig. Ik denk dat ze niet zo heel snel uitverkocht raken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:33 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik woon wel in de buurt misschien dat ik wat voor je kan doen?
Ach ik ga het gewoon proberen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:16 schreef thaWarhead het volgende:
Aziatische pakjes schijnen minder vaak gepakt te worden, maar pin me daar niet op vast.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef RawneZZ het volgende:
Fake? Hmmm... Ik wist niet dat ze fakes verkochten bij de officiele Bape store in hartje Tokyo
![]()
[ afbeelding ]
Ook nog een Ice Cream vest gekocht voor 150 euro bij de officiele winkel. En een muts.
Shirts ervan lagen daar ook voor 50 euro omgerekend. Hier betaal je overal standaard minstens het dubbele ervoor. Maar komt natuurlijk ook door de Yen die enorm laag staat tov de euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |