Beetje rare gewoonte om een honbalknuppel te slaan als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:35 schreef space-time het volgende:
[..]
I'd hit on it like a baseball bat
Die bestaan niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef vejay het volgende:
[..]
hoe heten Die blauw/witte mids nou? (zonder dat bruin dus).
Adidas Ultrastar - Jam Master Jay!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:38 schreef GoodfelIas het volgende:
Excuses.
Ben op zoek naar sportieve, witte sneakers. Liefst nog redelijk netjes, zodat ik ze ook naar mijn werk kan dragen.
wow dat zijn de 1e leuke puma's die ik ooit heb gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef ondeugend het volgende:
Deze nu ook in mijn bezit.
[ afbeelding ]
bronquote:Echt oldskool!
Ze zijn heel erg mooi en echt oldskool! De nieuwe sneakerlijn van Rucanor is een remake van het 532 model. Deze gympen waren enorm populair onder basketballers in de jaren 60’…
Door basketballers en andere zaalsporters zullen de sneakers waarschijnlijk niet meer gedragen worden, maar ik denk deze gympen ook nu weer heel goed verkocht zullen worden. De oldskool gympen liggen namelijk helemaal in lijn met de retro-trends van dit moment
De Rucanor Orignal sneaker is uitgevoerd in drie kleuren: navy, wit en zwart en te koop bij de betere sneakerwinkels. Ik kies voor het Basketballmodel en jij? (Juliette)
Ik heb winterhandschoenen van rucanor, die zijn echt uberfijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:26 schreef thaWarhead het volgende:
Fuck wat een overdreven happy stukje. Verder kan Rucanor van mij echt de tering krijgen, nepmerk.
quote:Echt oldskool!
Ze zijn heel erg mooi en echt oldskool! De nieuwe sneakerlijn van Rucanor is een remake van het 532 model. Deze gympen waren enorm populair onder basketballers in de jaren 60’…
Door basketballers en andere zaalsporters zullen de sneakers waarschijnlijk niet meer gedragen worden, maar ik denk deze gympen ook nu weer heel goed verkocht zullen worden. De oldskool gympen liggen namelijk helemaal in lijn met de retro-trends van dit moment
Paul Smith's toch? Zullen wel een klein fortuin kosten dan. Schoenen zijn waaay overpriced, maar wel altijd enorm mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |