Als ik nl op internet zoek vind ik eigenlijk alleen SB...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef thaWarhead het volgende:
Gewone Dunks vind je in alle niet skateboard sneakerwinkels. Dunk SB's hebben een Zoom Air insole en ronde laces. De SB lows hebben ook een dikke tong.
Dit zijn Onitsuka Tiger's Raguraki om precies te zijn!;) Ik werk namelijk in de Onitsuka Tiger Store:)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef calabi_yau het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Geen idee.. ik heb ze in Amerika gekocht, wist wel hoe ze heten, heb ze ook online gezocht maar volgens mij zijn ze vrijwel niet te krijgen.
Mischien dat ik ze zelf weg doe omdat ze iets te smal zijn voor mij voeten.
Zijn ze hier nog ergens te krijgen? En hoeveel zijn ze ongeveer waard?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef Provincie het volgende:
[..]
Dit zijn Onitsuka Tiger's Raguraki om precies te zijn!;) Ik werk namelijk in de Onitsuka Tiger Store:)
Ga gewoon de stad eens een keer in, het is het Dunk jaar, alle shops hebben Dunks liggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ik nl op internet zoek vind ik eigenlijk alleen SB...
Hebben jullie nog wat mooie tassen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:14 schreef Provincie het volgende:
[..]
Dit zijn Onitsuka Tiger's Raguraki om precies te zijn!;) Ik werk namelijk in de Onitsuka Tiger Store:)
Tyf een eind op, met je fakes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef Bieflap het volgende:
Ik heb veel air max 90's te koop,
prijs: 90¤ ex verzendkosten.
maten: 40-46, levertijd 1-2 weken.
Voor afbeeldingen:
http://www.speedyshare.com/289704196.html
pm maar bij interesse
Ah dat is duidelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:02 schreef thaWarhead het volgende:
Voorbeeld:
'jouw' Homegrowns:
[ afbeelding ]
Echte Homegrowns:
[ afbeelding ]
Ze waren echt nep.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand op school met die neppe nike sb'sHij had 3 paar gekocht voor 200eur maar volgens hem waren ze echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |