SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam/Amsterdam/Amsterdamquote:Op maandag 17 maart 2008 17:17 schreef jarnobuiter het volgende:
Waar eventueel af te halen/bekijken/passen???
Ik heb thuis nog wel een paartje allstars, zal vanavond even voor je kijken welke maat ik daar in heb. (ik kan ze gewoon verzenden trouwens)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:00 schreef kevin33 het volgende:
Zelfde pasmaat als Allstars, Adidas?
Om nu voor een paar schoenen naar Amsterdam te komen
Das minder, ik heb zelf normaliter ook 44.5~45 dus ze vallen mij ook te groot. (als ze 44.5 waren had ik ze lekker zelf gehoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn , vind ze supervet alleen bij dunks heb ik altijd dat de schoenen groter uitvallen.
Draag normaal 46 maar bij dunks heb ik op de een of andere manier 44,5.
6,20 zegt de spoiler onder aan de OP.quote:
Staat in de spoiler!!2142111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog kunnen kijken?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:23 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog wel een paartje allstars, zal vanavond even voor je kijken welke maat ik daar in heb. (ik kan ze gewoon verzenden trouwens)
[..]
Das minder, ik heb zelf normaliter ook 44.5~45 dus ze vallen mij ook te groot. (als ze 44.5 waren had ik ze lekker zelf gehouden)
Helemaal vergeten. Maar ik heb even voor je gekeken, en het lijkt dat allstars misschien net een tikkie groter vallen (de allstars), moeilijk te zeggen want het is minimaal.quote:
Sure thing, hopelijk ben ik ze dan al kwijt voor het dubbele, tho.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:00 schreef Elwood1802 het volgende:
Als je ze de 24e nog heb koop ik ze, nu geen monnies. 24e wel ivm stufi
Stufi is er vandaag al hoor!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:00 schreef Elwood1802 het volgende:
Als je ze de 24e nog heb koop ik ze, nu geen monnies. 24e wel ivm stufi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |