Opperbest is de online versie van Bonk in Breda.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Opperbest.nl heeft ze, heb alleen geen ervaring met die shops, koop het altijd gewoon in de irl winkel.
Gozer, jij hebt zeker mijn maat 11 gestolen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:23 schreef TM-R het volgende:
[..]
Nice, zijn die ergens online in nederland te krijgen?
Zag je geloof ik vandaag bij de Apple store lopen, zien er in het echt wel toffer uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag deze opgepikt na een dag zoeken naar toffe kicks
Die zijn te vet en wat houd dat in Stuffen met tong vol proppen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickupjeeeeeeeeeeee, 35eurotjessssssssssssssssss.
nu nog stuffen.
Stuffen is gewoon de tong volproppen met spul zodat hij dik word. (zoals een SB tong) Gekocht bij het nike outlet in roermond.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:07 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Die zijn te vet en wat houd dat in Stuffen met tong vol proppen?
Waar heb je ze gehaald?
Nike Air Force 1 Low Premium "Original Six Edition - Mychal Thompson"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een idee welke Nikes Nadal hier aan heeft? (de beige met blauwe dus)
Zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:49 schreef Teije het volgende:
[..]
Zag je geloof ik vandaag bij de Apple store lopen, zien er in het echt wel toffer uit.
Ik heb ze ook, via Sneakershop.dk. Alleen zijn ze daar ook uitverkocht, over die sneakersus.com wee tik verder nietsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Vraagje aan de kenners.
Wat denken jullie van Sneakersus.com? Iemand al ervaring mee?
Ik wilde namenlijk deze bestellen:
[ afbeelding ]
En op de meeste sites en op in ieder geval die uit de eerste post staan ze uitverkocht.
Betrouwbaar of toch niet? Ziet er een beetje louche uit vind ik zelf.
In den haag is sowieso bar weinig te vinden (sneakerwise). En die site heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik vind het er nogal onprofessioneel uitzien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:36 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Klopt. Ik ben dan ook een womanIk heb hier (Den Haag/Rijswijk) overal gekeken, maar ik heb ze nergens kunnen vinden. Maar ik heb ook niet het idee dat dit speciale Nikes zijn en verwachtte ze wel makkelijk te kunnen vinden. Anders een keer Rotterdam proberen, maar niemand verder een idee over Sneakersus.com ?
Bieden vanaf ¤140.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:30 schreef Subzero_X het volgende:
@en_ieka: prijs voor de de la lows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |