vet !quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef ondeugend het volgende:
Deze nu ook in mijn bezit.
[ afbeelding ]
Nice, aanbieding of gewoon standaard? Ga morgen ook ff kijken, vette schoenen namelijk!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, gewoon van Sacha. Waren ook maar 60,-, dus overpriced zeker niet.
Adidas original samestellen???quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:55 schreef Petit_Pelous het volgende:
weet iemand hoelang het duurt voor je de schoenen krijgt als je bij een Original-Adidasshop de schoenen samenstelt
Iemand?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:40 schreef Clone.Bee het volgende:
Mn laatste paar Adidas was 5 jaar geleden geloof ik, iemand enig idee of ze groot klein of normaal uitvallen?
http://www.pickyourshoes.com/shoes_info.htm#adidasquote:
Had je kunnen verwachten he.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:53 schreef TM-R het volgende:
Net de postbode geweest
moet 47,95 bijbetalen voor me pakketje van pickyourshoes.com!
Belachelijk ik heb hun 85 euro betaald...
Ja I know, maar moest ze hebbenquote:
Nooit, Pickyourshoes.comquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat een rare achterkant...
Nep?
Dat is kut, grote kans dat ik daar zou bestellen. Maar schoenen van 180192 euro en dan dat nog eens erbij?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:53 schreef TM-R het volgende:
Net de postbode geweest
Hadden ze het pakket niet als gift gemarkeerd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:53 schreef TM-R het volgende:
Net de postbode geweest
Dat maakt tegenwoordig ook bijna geen verschil meer, douane blijft daar niet eeuwig in trappen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hadden ze het pakket niet als gift gemarkeerd?
Die zijn wel tof, welk model is het precies?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:16 schreef TM-R het volgende:
Pickup.
[ afbeelding ]
Ook met gele laces erbij
Als je het op de Europese site doet lijkt het me van niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef Sann het volgende:
Als je op de site van nike zelf sneakers besteld dan hoef je toch niet bij te gaan betalen?
so far so goodquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef seto het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig ook bijna geen verschil meer, douane blijft daar niet eeuwig in trappen.
Verdomme gast!quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef space-time het volgende:
Morgen zijn deze als het goed is voor mij:
[ afbeelding ]
+ die DOOMS, het was een goede week.
Linoleums, zeker één van de betere mids. Helaas vind ik de Dooms dan weer niet zo vet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef space-time het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:39 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Helaas vind ik de Dooms dan weer niet zo vet.
Waar kun je die kopenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef space-time het volgende:
[ afbeelding ]
I like my shoes darkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:39 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Linoleums, zeker één van de betere mids. Helaas vind ik de Dooms dan weer niet zo vet.
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand ervaring met sneakershop.nl?
Ja, en een waarde van 50 euroquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hadden ze het pakket niet als gift gemarkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |