Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
ik had een schema + uitleg gevonden op een franse site... maar is al wel 2 jaar geleden ofzo, heb geen idee waar dat was dus! maar is erg cool geworden, klinkt gewoon precies hetzelfde. had de onderdeeltjes besteld op banzaieffects.com, koste me intotaal 35 euro + aantal uurtjes prutsen om het pedaal te maken! misschien is het ook wel wat voor punkjunkquote:Op zondag 9 maart 2008 22:50 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Die wil ik ook al een tijd zelf proberen te maken, maar heb tot nu toe nog nergens een fatsoendelijk schema gevonden... Hoe heb jij deze gemaakt?
Hoe handig moet je daarvoor zijn? Moet je kunnen solderen?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik had een schema + uitleg gevonden op een franse site... maar is al wel 2 jaar geleden ofzo, heb geen idee waar dat was dus! maar is erg cool geworden, klinkt gewoon precies hetzelfde. had de onderdeeltjes besteld op banzaieffects.com, koste me intotaal 35 euro + aantal uurtjes prutsen om het pedaal te maken! misschien is het ook wel wat voor punkjunkhier zitten namelijk alle fuzz geluiden wel in, en na even draaien met de knoppen kun je ze er ook nog eens uit halen.
ja, en netjes ook, en verstand van electronica is ook handig (of een handige vader, zoals hier het geval)quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe handig moet je daarvoor zijn? Moet je kunnen solderen?.
Waarschijnlijk allebei niet. Zoals Dribbel al zei moet je 'm eens goed af laten stellen. Dan hoort elke gitaar goed bespeelbaar te zijn, of 't nu een Stagg is of een Fender (hoewel er natuurlijk wel verschil tussen zitquote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef Lightning_NL het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=V70CEBK&a=50
Deze heb ik toen gekocht. Brandhout? Of ligt het aan mezelf?
Ohja, en ben er een aan het verbouwenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
Woohooo, ik mag ook meedoen!!
*is in bezit van een strat
Als je de verzendkosten betaald wil ik het evt ook best even voor je solderen hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 19:14 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, en netjes ook, en verstand van electronica is ook handig (of een handige vader, zoals hier het geval)
Zeker geen brandhout, integendeel. Denk ook dat het gewoon aan je afstelling ligtquote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef Lightning_NL het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=V70CEBK&a=50
Deze heb ik toen gekocht. Brandhout? Of ligt het aan mezelf? [afbeelding]
Meer foto's!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef FoggyFreek het volgende:
Sinds enkele weken in het bezit van een Rikkers Telecaster thinline (custom made!) Ontzettend blij mee.
Even snel een stukkie John Mayer Who did you think i was gespeeld
[afbeelding]
Coole finishquote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef FoggyFreek het volgende:
Sinds enkele weken in het bezit van een Rikkers Telecaster thinline (custom made!) Ontzettend blij mee.
Even snel een stukkie John Mayer Who did you think i was gespeeld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |