Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef Falcon4ever het volgende:
hmm morgen hopelijk m'n tele ophalen, maaarrr dan moet ik er wel een leuke strap bij... iemand nog tips?
En wat gebruiken jullie zelf? zo'n eentje van leer of een nylon/autoriem achtig ding.
Nouja, op m'n oude ibanez gebruikte ik dus zo'n autoriem ding en die vond ik echt lekker (soepel) zitten. Mijn huidige is van dunlop ook wel zo'n nylon ding maar hij is dik, stug en gigantisch lang. Kan m'n gitaar rond m'n knieën hangen denk ik...quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb ze allebei
leer glijd minder wel relax
Maarja autoriem glijd weer wel en is ook wel okee gewoon
Ik gebruik gewoon de Fender-riem die je erbij krijgt, geen problemen mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:28 schreef Falcon4ever het volgende:
pff die topic titel is nog erger dan de mijne...
[..]
[..]
Nouja, op m'n oude ibanez gebruikte ik dus zo'n autoriem ding en die vond ik echt lekker (soepel) zitten. Mijn huidige is van dunlop ook wel zo'n nylon ding maar hij is dik, stug en gigantisch lang. Kan m'n gitaar rond m'n knieën hangen denk ik...
http://www.mitros-music.com/images/products/more/1575.jpg
Daarom moet je ook een shirt dragen als je speeltquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet alleen niet die hele goedkope autoriemachtige kopen die gaan snijden als de pest
Gewoon echte autoriem pakkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef Falcon4ever het volgende:
hmm morgen hopelijk m'n tele ophalen, maaarrr dan moet ik er wel een leuke strap bij... iemand nog tips?
En wat gebruiken jullie zelf? zo'n eentje van leer of een nylon/autoriem achtig ding.
Moet er niet aan denken, dat als je wel beweegt dat je je tshirt half uittrekt enzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
mijn gitaar moet stevig blijven hangen
dus lekker leren strap...
en Cynic, het had je vast beeldig gestaan, zo een tijgerprintbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |