Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef Falcon4ever het volgende:
hmm morgen hopelijk m'n tele ophalen, maaarrr dan moet ik er wel een leuke strap bij... iemand nog tips?
En wat gebruiken jullie zelf? zo'n eentje van leer of een nylon/autoriem achtig ding.
Nouja, op m'n oude ibanez gebruikte ik dus zo'n autoriem ding en die vond ik echt lekker (soepel) zitten. Mijn huidige is van dunlop ook wel zo'n nylon ding maar hij is dik, stug en gigantisch lang. Kan m'n gitaar rond m'n knieën hangen denk ik...quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb ze allebei
leer glijd minder wel relax
Maarja autoriem glijd weer wel en is ook wel okee gewoon
Ik gebruik gewoon de Fender-riem die je erbij krijgt, geen problemen mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:28 schreef Falcon4ever het volgende:
pff die topic titel is nog erger dan de mijne...
[..]
[..]
Nouja, op m'n oude ibanez gebruikte ik dus zo'n autoriem ding en die vond ik echt lekker (soepel) zitten. Mijn huidige is van dunlop ook wel zo'n nylon ding maar hij is dik, stug en gigantisch lang. Kan m'n gitaar rond m'n knieën hangen denk ik...
http://www.mitros-music.com/images/products/more/1575.jpg
Daarom moet je ook een shirt dragen als je speeltquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Je moet alleen niet die hele goedkope autoriemachtige kopen die gaan snijden als de pest
Gewoon echte autoriem pakkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef Falcon4ever het volgende:
hmm morgen hopelijk m'n tele ophalen, maaarrr dan moet ik er wel een leuke strap bij... iemand nog tips?
En wat gebruiken jullie zelf? zo'n eentje van leer of een nylon/autoriem achtig ding.
Moet er niet aan denken, dat als je wel beweegt dat je je tshirt half uittrekt enzoquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
mijn gitaar moet stevig blijven hangen
dus lekker leren strap...
en Cynic, het had je vast beeldig gestaan, zo een tijgerprintbroek
Ja, denk dat Cynic, Witchfynder en wellicht Dribbel_ je daar wel wat over kunnen vertellen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef Doodkapje het volgende:
Wheeelp... iemand verstand van belastingen, gageverklaringen etc.? Het ziet er naar uit dat wij daar zaterdag voor het eerst mee te maken gaan krijgen. We moeten dus bij een CD-releaseparty spelen en krijgen daar cash voor... kan iemand beknopt uitleggen wat ik moet verwachten?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:19 schreef Aresdreams het volgende:
ik jaag ook wat pinnen door mijn band heen,zodat ie nog beter op zijn plek blijft zitten
hmmm, dan krijg je wel een bloederig geheel...
ach ja, alles voor een bepaald image he
jamaar bij m'n fender classic strat zat heulemaal geen fender-riem. ik denk ook niet dat ie bij dit baja pakket zit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de Fender-riem die je erbij krijgt, geen problemen mee.
Nooit problemen mee gehad. Zolang je geen Steve Vai-ik gooi mijn gitaar achter mijn rug om en tussen mijn benen door stunts gaat uithalen werkt zo'n leren strap prima.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, dat als je wel beweegt dat je je tshirt half uittrekt enzo
Als je daar geen hernia van krijgtquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef cafca het volgende:
Dit is natuurlijk een Bitaar:
[ afbeelding ]
Ach, een beetje vent...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Als je daar geen hernia van krijgt....
Allemaal even een kopietje van je ID-bewijs meenemen en dan wordt dat terplekke door de zaal ingevuld. Je betaalt verder geen belasting ofzo hoor, zoveel gage krijg je namelijk lang niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef Doodkapje het volgende:
Wheeelp... iemand verstand van belastingen, gageverklaringen etc.? Het ziet er naar uit dat wij daar zaterdag voor het eerst mee te maken gaan krijgen. We moeten dus bij een CD-releaseparty spelen en krijgen daar cash voor... kan iemand beknopt uitleggen wat ik moet verwachten?
Ah thanks!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Allemaal even een kopietje van je ID-bewijs meenemen en dan wordt dat terplekke door de zaal ingevuld. Je betaalt verder geen belasting ofzo hoor, zoveel gage krijg je namelijk lang niet.
Overigens zijn wij een stichting dus hoeven we niet met gageverklaringen te werken. Dat hebben we een paar jaar geleden besloten omdat de belastingdienst toen een rare constructie had bedacht waarbij je ineens een heel gedoe met belasting had. Dat heeft ze echter zoveel werk gekost en zo weinig opgeleverd (hoe komen mensen toch altijd bij het idee dat er geld te verdienen valt in de muziek?) dat ze het jaar erop de boel teruggedraaid hebben. Maar toen waren wij dus al een stichting geworden. Binnenkort gaan we ook weer gewoon met gageverklaringen werken.
Kom je ook? Het is een CD-release party (niet van ons)... een supportband 'All on Black' had afgezegd en toen hebben ze ons gevraagd...quote:
Autogordels zijn toch brederquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
Niet als je mij bent
Heb het paar keer geprobeerd, maar werkt echt voor geen meter
Ook zijn ze meestal veels te breed.
Als zo'n leren strap? Dacht het nietquote:
Ik vind het echt de meest vreselijke dingen qua datquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:32 schreef Aresdreams het volgende:
dubbel neck valt nog best mee, denk ik, en zou er best wel 1tje willen hebben
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt de meest vreselijke dingen qua dat
dan is zelfs een tele nog mooier minder lelijk
Dacht het welquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als zo'n leren strap? Dacht het niet
Ik heb een leren strap die ongeveer 2x zo breed is als een autogordel, zo zie je maar......quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dacht het welHeb aan mijn westerngitaar een leren strap die misschien ietsje smaller is dan een normale autogordel. Of in Friesland hebben ze natuurlijk weer aparte autogordels, dat klinkt ook aannemelijk
smaken verschillen he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt de meest vreselijke dingen qua dat
dan is zelfs een tele nog mooier minder lelijk
afhankelijk van de breedte van de autogordel en schouderband?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een leren strap die ongeveer 2x zo breed is als een autogordel, zo zie je maar......
Volgens mij wel, behalve in Frieslandquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
afhankelijk van de breedte van de autogordel en schouderband?
of is er maar 1 maat autogordel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |