Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Nou ja,... wat Ares zegt,... het is best een bruikbaar product. Zorg er alleen voor dat je je snaren goed afveegt na het insmeren. Onze andere gitarist zweet best veel en dan is dit best handig, omdat ie anders elke week aan de nieuwe snaren kan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, toen ik daarnet zat te lezen, besefte ik me dat het wel eens iets heel anders kon zin dan wat hier bedoeld werd, maar ja, dat wist ik in de winkel niet en de gozer die me geholpen heeft blijkbaar ook niet.
Ach, ik loop binnenkort wel eens een andere winkel binnen.
http://nl.youtube.com/watch?v=AIhouAUXDIoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben er ook net mee bezig
Weet je toevallig nog wat leuke stukjes ?
http://nl.youtube.com/watch?v=Up5qSOBF9Z8&feature=relatedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben er ook net mee bezig
Whahaha ik was kinderliedjes aan t doen (dus met kampvuurakkoorden, dan hoef ik niet op links te letten).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ben er ook net mee bezig
Dit, schijnt: http://www.associatedcont(...)g_lubricant_and.htmlquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[sub]Wat is er trouwens mis met Fastfret?
Nou, zeg, schitterend...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Up5qSOBF9Z8&feature=related.
Gewoon doen! En filmenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of dat allergiemormel ff in de badkamer opsluiten.
Ik heb eens geprobeerd te golfen met de gitaar en de kat van onze zanger. Werd er maar net van weerhouden. [afbeelding].
Tja. Het speelt best fijn vind ik, en de gitaar gaat er zeker niet slechter van klinken. Beter misschien ook niet. Ik ken in ieder geval professionele muzikanten die het gebruiken, en daar heb ik de klachten van die meneer uit jouw artikel nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit, schijnt: http://www.associatedcont(...)g_lubricant_and.html
http://nl.youtube.com/watch?v=G8dPso79Z9Iquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Up5qSOBF9Z8&feature=related.
Vibrato's op een acoustic, waarom ook nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=G8dPso79Z9I
[afbeelding]
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vibrato's op een acoustic, waarom ook niet
Moet je nog een extra sleuf frezen voor de voeding? Dan kan dat nog best wel ff duren...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:55 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand enig idee hoe lang je bezig bent met het inbouwen van actieve elementen?
Dudequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
Volgens mij ben ik straks de enige mafkees ter wereld die zijn Amuse STC-33 gaat pimpen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Stelletje barbarenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef Falcon4ever het volgende:
bah ik kon op school ff geen betere verzinnen. kan een modje er niet iets van 'in de ban van de baja' maken
quote:
Nee, dat hoefde niet en ze zitten er inmiddels inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je nog een extra sleuf frezen voor de voeding? Dan kan dat nog best wel ff duren...
Mja, je snapt hem niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef brother52 het volgende:
Golven met katten snap ik niet helemaal. Hoe moeten die beesten de club vasthouden? En volgens mij vinden ze die ballen veel te zwaar om mee te spelen. Buiten rondrennen is natuurlijk wel goed voor ze.
Hoe kan je nou horen of ie agressief klinkt zonder versterkerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat hoefde niet en ze zitten er inmiddels inKlinkt erg lekker agressief nu moet ik zeggen. Heb het alleen nog niet over de versterker durven proberen, wil ik mijn buren om dit tijdstip niet meer aandoen
Bij mijn Telecaster hoor je onversterkt ook dat 't een Telecaster is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou horen of ie agressief klinkt zonder versterker
Wanneer krijgt je barrel nou 'es een zwarte slagplaat? Dit is 10x niets natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij mijn Telecaster hoor je onversterkt ook dat 't een Telecaster is.
Ga eens kijken of je het ook kan horen als je hem van de trap gooit!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij mijn Telecaster hoor je onversterkt ook dat 't een Telecaster is.
Via mijn Pocket POD met koptelefoon, snappie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou horen of ie agressief klinkt zonder versterker
San Fransisco Bay Blues!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:34 schreef Dylanesque het volgende:
En de kazoo!
De gaatjes zaten niet op de goede plek op dat ding dat ik besteld hadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wanneer krijgt je barrel nou 'es een zwarte slagplaat? Dit is 10x niets natuurlijk...
Neuhquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ga eens kijken of je het ook kan horen als je hem van de trap gooit!
Ik zou als ik jou was ook een echte fender slagplaat bestellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De gaatjes zaten niet op de goede plek op dat ding dat ik besteld had.
[..]
Neuh.
Vooruit voor deze ene keer danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi!
Mijn gitaar lijkt een klein beetje op een tele, telt dat?
Zei iemand hier iets over homo's?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vooruit voor deze ene keer dan
Ga maar bij de rest van de homo's staan
net als turbonegro nadoenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
te makkelijk
Audacityquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef Useless_User het volgende:
Iemand ervaring met het opnemen van akoestische gitaar + zang naar pc?
Wat is een goede microfoon daarvoor? verder nog iets nodig behalve dat en pc?
Bedankt!
Dat was ook redelijk de bedoelingquote:
Als het niet veranderd gaat hij dienen als donor voor de Amusequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef Falcon4ever het volgende:
bah ik kon op school ff geen betere verzinnen. kan een modje er niet iets van 'in de ban van de baja' maken [afbeelding]
[..]
Dude [afbeelding] .... mijn jouw ibanez is 1000x beter [afbeelding]
verzin je eigen act!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was ook redelijk de bedoelingal vaak genoeg verteld dat we in zo'n homo studentnevereniging moesten spelen enz blalblba
![]()
Haha, klopt. Zo missen er ook nog stemmechanieken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens mij is je brug enigzins incompleet [afbeelding]
Sudoku is er niks bijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, klopt. Zo missen er ook nog stemmechanieken.
Dit is het plan wat er ligt [tot nu toe]:
[ afbeelding ]
aww m'n schatje staat erquote:
Grote ambitiesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, klopt. Zo missen er ook nog stemmechanieken.
Dit is het plan wat er ligt [tot nu toe]:
[ afbeelding ]
wat is je budget als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:31 schreef Useless_User het volgende:
Iemand ervaring met het opnemen van akoestische gitaar + zang naar pc?
Wat is een goede microfoon daarvoor? verder nog iets nodig behalve dat en pc?
Bedankt!
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen maar goed, dat ben ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
WAT WAS --H-I-M-- WEER VET GISTER!!!
Je kan gewoon de knop die je nu hebt op je nieuwe potmeter zettenquote:Op Twee Topic's terug schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm. Tuurlijk! Ff kijken of die er zijn in de 'look' die ik zoek.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:43 schreef ibaneX het volgende:
Ik heb het te druk om te gitaren tegenwoordig [afbeelding]
Als het geen SG/Viper of RR/Alexi is, kan ik je verzekeren dat er weinig interesse van mijn bandleden is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hij komt te koop straks, dus.... [ afbeelding ]
Ja ik weet, rechtshandig, maar misschien iets voor jou bandleden, of voor de rest hier.
Zeg, ik weet niet waar jij met je gedachten zit...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
Enter Shakira
Oh het staat er ook echt!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, ik weet niet waar jij met je gedachten zit....
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...maakt er iemand een foto van deze actie, doen ze het net wanneer ik maf kijk. [afbeelding].
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als 2 fucking druppels water [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van ons worden nooit mooie foto's gemaakt [ afbeelding ]
of 3quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Witchfynder het volgende:. Nee nee, check deze dan:
[ afbeelding ].
verder wel een erg toffe foto...
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...maakt er iemand een foto van deze actie, doen ze het net wanneer ik maf kijk..
[ afbeelding ]
Je kan zó in Kramtried.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!"
Het is in ieder geval beter dan mijn "omg-ik-moet-toch-zo-hard-poepen" look
[ afbeelding ]
Ik deed auditie voor TLFGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kan zó in Kramtried..
waarom zie je er trouwens uit alsof zo van een dubieuze onderzeeër komt lopen?
...ik zou het zelf niet eens verzinnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme 1 keer een dubieus optreden doen en het blijft je achtervolgen
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ik zou het zelf niet eens verzinnenMaar het is een leuke gimmick... niemand die je snel zal vergeten...
De jongen die niet weet hoe die z'n bas vast moet houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, mij herinnen mensen zich tenminste nog aan mijn zwoele blik..
Paar keer iemand gevraagd [goede vriend van me], maar kon die keren helaas niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig. [afbeelding].
Denk al, ik ken die kerel ergens vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef Doodkapje het volgende:
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!" [afbeelding]
Luilak... ja regel dat eens manquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We speelden gister met een friese band [afbeelding]
@lastresort:quote:Op zondag 2 maart 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ik hoop dat je versterker nu redelijk is, lastresort, want anders hoor je nooit of je beter wordt of niet.
Elleboog naar buiten?. Uh, meestal wel. Tenzij je armen anders buigen dan bij de rest van ons.
.
Hoe je gitaar hangt moet je zelf weten. In de klassieke methode hangt hij op je borst, maar meestal hangen mensen hem rondom de hoogte van hun broekriem. Hoe schuin moet je zelf weten; hangt er vanaf of je met je pols erbij kan of niet..
Foto Foto Foto Foto !quote:Op zondag 2 maart 2008 10:47 schreef Jorikjet het volgende:
jaaaaa. ik heb een nieuwe gitaar!
fender strat usa std plus uit 1995, in het donkerblauw! erg gaaf, 3 lace sensor pickups (geen ruis dus), locking tuners en rollernut!
Nja 10 W en geen effecten. Maar had erger gekund.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ik hoop dat je versterker nu redelijk is, lastresort, want anders hoor je nooit of je beter wordt of niet.
Elleboog naar buiten?. Uh, meestal wel. Tenzij je armen anders buigen dan bij de rest van ons.
.
Hoe je gitaar hangt moet je zelf weten. In de klassieke methode hangt hij op je borst, maar meestal hangen mensen hem rondom de hoogte van hun broekriem. Hoe schuin moet je zelf weten; hangt er vanaf of je met je pols erbij kan of niet..
Hoe pak jij trouwens je powerchords? Ik zelf gebruik namelijk de wijs en ringvinger en dat lukt met gemak voorbij fret 15.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:00 schreef lastresort het volgende:
[..]
Nja 10 W en geen effecten. Maar had erger gekund.![]()
Ok dus gewoon een beetje uitproberen. Heb voornamelijk moeite met powerchords omstreeks fret 15, om dan niet met je hand de andere snaren te bedekken. En pink neer te zetten. Hoe ik mn elleboog ook loop te draaien (dicht bij je middel of juist ver ervanaf)
Hm, denk dat iemand jou dat in person moet laten zien/leren, want zo via tekst is lastig. Al gezocht naar filmpjes op youtube? Wellicht staat er al wat tussen waar je wat aan hebt. Zo niet, moet er echt iemand kijken naar wat je nu doet en wat er eventueel anders/beter kan.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:00 schreef lastresort het volgende:
[..]
Nja 10 W en geen effecten. Maar had erger gekund.![]()
Ok dus gewoon een beetje uitproberen. Heb voornamelijk moeite met powerchords omstreeks fret 15, om dan niet met je hand de andere snaren te bedekken. En pink neer te zetten. Hoe ik mn elleboog ook loop te draaien (dicht bij je middel of juist ver ervanaf)
Ik heb ook nog ergens een bijzonder ongelukkige foto waarop ik 4 meter groot lijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als 2 fucking druppels water![]()
![]()
![]()
Nah, lijkt zo door die gitaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een bijzonder ongelukkige foto waarop ik 4 meter groot lijk
[ afbeelding ]
Wat voor elementen zijn dat?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:17 schreef Jorikjet het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
de kleur laat zich moeilijk op de gevoelige plaat vastleggen, maar is wel gaaf
quote:Low noise and high output for incredible response and sustain. Fender-Lace™ Sensors continue to be some of our most popular pickups to date. Each color represents a different sound: Gold is the classic Vintage Strat sound with glassy bell like tones (used on the Clapton and Buddy Guy Stratocasters).
Ik zet ook mijn pink erbij. Met alleen wijs en ring is idd makkelijker, alleen vind ik dat zelf moeilijker vol te houden (niet zulke grote handen, ben een vrouw)quote:Op zondag 2 maart 2008 11:05 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Hoe pak jij trouwens je powerchords? Ik zelf gebruik namelijk de wijs en ringvinger en dat lukt met gemak voorbij fret 15.
Ja heb al een aantal filmpjes bekeken, maar had ik neit zo veel aan. Zal inderdaad eens irl advies vragen.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, denk dat iemand jou dat in person moet laten zien/leren, want zo via tekst is lastig. Al gezocht naar filmpjes op youtube? Wellicht staat er al wat tussen waar je wat aan hebt. Zo niet, moet er echt iemand kijken naar wat je nu doet en wat er eventueel anders/beter kan.
Ja, dat is oefenen. Nu ik weer spaans gitaar speel heb ik veel last van mijn duim, maar dat went wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:33 schreef lastresort het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn pink erbij. Met alleen wijs en ring is idd makkelijker, alleen vind ik dat zelf moeilijker vol te houden (niet zulke grote handen, ben een vrouw)
Hoe paradoxaal het ook klinkt, dan knijp je waarschijnlijk te hard en dan krijg je vanzelf kramp. Je zult merken dat als je techniek beter wordt, je meer kracht in je handen zult krijgen en je eigenlijk een stuk minder hard moet knijpen dan dat je zou denken. (En zeker in vergelijking tot een akoestische gitaar zul je een stuk minder hard moeten knijpen).quote:Op zondag 2 maart 2008 11:33 schreef lastresort het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn pink erbij. Met alleen wijs en ring is idd makkelijker, alleen vind ik dat zelf moeilijker vol te houden (niet zulke grote handen, ben een vrouw)
Het hangt denk ik ook deels af van je gitaar type. Op m'n fender begint zo rond de 17e fret het bevestigings deel (waar de neckplate op zit) en is ie daar een stuk dikker.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:33 schreef lastresort het volgende:
[..]
[..]
Ja heb al een aantal filmpjes bekeken, maar had ik neit zo veel aan. Zal inderdaad eens irl advies vragen.
Wehheequote:Op zondag 2 maart 2008 11:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een bijzonder ongelukkige foto waarop ik 4 meter groot lijk
[ afbeelding ]
Pimpen met je intonatie skillz?!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:44 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Het hangt denk ik ook deels af van je gitaar type. Op m'n fender begint zo rond de 17e fret het bevestigings deel (waar de neckplate op zit) en is ie daar een stuk dikker.
Powerchord (middelvinger en pink raken niks aan)
[ afbeelding ]
Barré
[ afbeelding ]
Het is trouwens wel priegel werk voorbij fret 15... waarom zou je daar uberhaupt een akkoord willen spelen
Min of meer, krijg ik ook snel kramp van. Maar op elektrische is dat wel stukken makkelijker iigquote:
Kurt Cobain handje?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en zorg dat je niet zo'n Kurt Cobainhandje krijgt. Je pols gaat er echt aan.
En je weet waar het toe kan leiden..
Ja bij mij is dat ook, dat ie dikker wordt.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:44 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Het hangt denk ik ook deels af van je gitaar type. Op m'n fender begint zo rond de 17e fret het bevestigings deel (waar de neckplate op zit) en is ie daar een stuk dikker.
Het is trouwens wel priegel werk voorbij fret 15... waarom zou je daar uberhaupt een akkoord willen spelen
Power chords zijn gewoon de makkelijkste dingen die er zijn, ALLES anders is moeilijker (of het E-mineur akkoord misschienquote:Op zondag 2 maart 2008 16:05 schreef lastresort het volgende:
Wat vind je eigenlijk zelf makkelijker? Power chord of barre?
Ik sla dan ook alleen de 2e 3e en 4e snaar aan hoor (is trouwens song 2 van blur), of bedoel je dat neit, vind je t zoiezo niet klinken? Maar ik vind gewone akkoorden wel makkelijker dan power chords eigenlijk, bij power chords moet je ook wel meerdere snaren indrukken (nja het is niet noodzakelijk maar dta valt ook onder power chords toch?) en bij gewone akkoorden gelukkig maar één snaar per vingerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Power chords zijn gewoon de makkelijkste dingen die er zijn, ALLES anders is moeilijker (of het E-mineur akkoord misschien) Maar ik zou ze niet gauw op de 15e fret spelen, klinkt het niet echt lekker meer in een akkoord.
Emin7add4 is makkelijkerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Power chords zijn gewoon de makkelijkste dingen die er zijn, ALLES anders is moeilijker (of het E-mineur akkoord misschien) Maar ik zou ze niet gauw op de 15e fret spelen, klinkt het niet echt lekker meer in een akkoord.
Vanavond in Café Vlaanderen op de Beestenmarktquote:
damn das echt om de hoek ... maar ja, huiswerkjes he... misschien kom ik wel kijken als je naar speakers gaatquote:Op zondag 2 maart 2008 20:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanavond in Café Vlaanderen op de Beestenmarkt
Dus mocht je niks te doen hebben
3 toffe bandjes
hee jij ook tn?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:07 schreef SNArky het volgende:
I know, op de een of andere manier presteer je het iedere keer om het op een moment te doen wanneer ik niet kan kijken.
Als je daar een akkoord speelt doe je dat voor de hoge tonen, kan je net zo goed de onderste 3 wegmikken.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:44 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Powerchord (middelvinger en pink raken niks aan)
[ afbeelding ]
Barré
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar dat is dus omdat de rest van de akkoorden van het liedje ook op diezelfde snaren zijn. En schuif je een snaar op, dan moet je de 2e snaar gebruiken, dus dan moet je hand weer anders. Dat kan op zich wel, maar is niet veel makkelijker dan dit denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als je daar een akkoord speelt doe je dat voor de hoge tonen, kan je net zo goed de onderste 3 wegmikken.
4e jaars in delft ja, anders zou ik er geen physica met ph tegen zeggenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:12 schreef lastresort het volgende:
[..]
Delft, neem aan jij ooken ben tweedejaars. Jij zeker 3e jaars ofzo? Gezien geboortedatum?
quote:Op zondag 2 maart 2008 10:49 schreef Witchfynder het volgende:
I
Hoe je gitaar hangt moet je zelf weten. In de klassieke methode hangt hij op je borst, maar meestal hangen mensen hem rondom de hoogte van hun broekriem. Hoe schuin moet je zelf weten; hangt er vanaf of je met je pols erbij kan of niet. [afbeelding].
Inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:44 schreef Falcon4ever het volgende:
Het is trouwens wel priegel werk voorbij fret 15... waarom zou je daar uberhaupt een akkoord willen spelen [afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef lastresort het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is dus omdat de rest van de akkoorden van het liedje ook op diezelfde snaren zijn. En schuif je een snaar op, dan moet je de 2e snaar gebruiken, dus dan moet je hand weer anders. Dat kan op zich wel, maar is niet veel makkelijker dan dit denk ik.
Zowiezo is het op de 15e hetzelfde akkoord als op de 3e fret, dus dat zou je ook kunnen proberenquote:
Iehh!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Meeste mensen wel inderdaad [ afbeelding ]
Hangt tegenwoordig zelfs nog ietsje lager [ afbeelding ]
En kan mijn elleboog andere kant op buigen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaha je elleboog, duh.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:57 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt erger dan het is hoor [ afbeelding ]
Of bedoel je dat niet? Dat hoofd kan ik ook niks aan doen hoor!
OMG lekker dan!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn zus kan het nog veel beter, staat bijna in een hoek van 45 graden de andere kant op
Altijd geweten dat Friezen wel degelijk afwijken van Nederlanders, ook fysiek.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn zus kan het nog veel beter, staat bijna in een hoek van 45 graden de andere kant op
Nooit ontkend ook hoor.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Altijd geweten dat Friezen wel degelijk afwijken van Nederlanders, ook fysiek.
Trouwens vet leuke nummers staan op je myspace! Heb ze nu paar keer geluisterd en ze worden steeds beterquote:Op zondag 2 maart 2008 20:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanavond in Café Vlaanderen op de Beestenmarkt
Dus mocht je niks te doen hebben
3 toffe bandjes
Nee, want slechter.... oh laat maar, te makkelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:55 schreef lastresort het volgende:
[..]
Trouwens vet leuke nummers staan op je myspace! Heb ze nu paar keer geluisterd en ze worden steeds beter
Hmm....quote:Op zondag 2 maart 2008 20:45 schreef Aresdreams het volgende:
lamme dag vandaag geweest, beetje aan een nieuw nummer gewerkt en onze bio voor presskit aangepasthopelijk vrijdag een hoop vooruitgang
Thnxquote:Op zondag 2 maart 2008 22:55 schreef lastresort het volgende:
[..]
Trouwens vet leuke nummers staan op je myspace! Heb ze nu paar keer geluisterd en ze worden steeds beter
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, want slechter.... oh laat maar, te makkelijk..
Dribbel_ is wel lief verder.
Vette foto! die rechter gast zie ik ook echt altijd lachenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, daar is ie goed in, mensen lastig vallenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik hoorde dat jullie zanger nietsvermoedende feestgangers heeft zitten terroriseren met jullie live DVD ofzo..
Heel jammer van die drummer eigenlijk... ik zou bij de rest denken dat jullie op dat moment ook aan het spelen waren...quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vondt ie het zo erg dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, hij was op Janneke's verjaardagsfeestje en aangezien dat de vriendin van onze toetsenist is..
Whehe.
Live DVDquote:Op zondag 2 maart 2008 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm.....
Ik hoorde dat jullie zanger nietsvermoedende feestgangers heeft zitten terroriseren met jullie live DVD ofzo..
valt tegen, i knowquote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow okee
dacht dat ze het hele optreden hadden gefilmt
Wel eens wat mee geprobeerd, maar nooit echt veel mee gewerkt... Wat wil je weten?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Dupje het volgende:
Iemand hier verstand van het programma Logic?
Whehehe ja. Ik riep: 'ACTIEFOTOOOO' en namen allemaal een pose aan, behalve de drummerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heel jammer van die drummer eigenlijk... ik zou bij de rest denken dat jullie op dat moment ook aan het spelen waren... [afbeelding]
Hij hangt wel gruwelijk laag man! [afbeelding]
ik weet zelfs wie dat is manquote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Wie?
Hoe ik een stukje muziek selecteer en dat knip of kopieerquote:Op maandag 3 maart 2008 17:12 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Wel eens wat mee geprobeerd, maar nooit echt veel mee gewerkt... Wat wil je weten?
Oh heb al meer ontdektquote:Op maandag 3 maart 2008 20:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hoe ik een stukje muziek selecteer en dat knip of kopieerPfff dat programma heeft nogal wat opties...
De versterkermodellen zitten dus in je computer via de softwarequote:Op maandag 3 maart 2008 21:39 schreef Cid het volgende:
Ik ben op zoek naar een apparaatje voor tussen mijn elektrische gitaar en PC. Om de PC als zeg maar als tussen station te gebruiken voor effecten enzo.
Werkt dit apparaatje ook als versterker?
Line 6 TonePort GX
Zodat ik nog redelijk geluid heb als ik zooitje op deze manier aansluit:
Gitaar --> TonePort --> PC
Metallica is live wel de moeite waard. Ik heb ze de afgelopen paar jaar 6 keer gezien en me geen enkele keer verveeld. De laatste keer wel bij ze weggelopen omdat ik Tori Amos moest zien. Ze weten alleen niet hoe je een nummer moet eindigen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ] Live Shit, Binge And Purge [ afbeelding ]Krijg met elk nummer meer zin in Pinkpop
Metallica [ afbeelding ]
Dude, kiezen tussen Tori Amos en Metallica is voor mij niet zo moeilijkquote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Metallica is live wel de moeite waard. Ik heb ze de afgelopen paar jaar 6 keer gezien en me geen enkele keer verveeld. De laatste keer wel bij ze weggelopen omdat ik Tori Amos moest zien. Ze weten alleen niet hoe je een nummer moet eindigen.
Onze drummer heeft vanavond met z'n poot in het gips zitten drummen.![]()
Ik denk dat ik hem voortaan maar Josh Freeze ga noemen. Nu maar hopen dat hij ook zo goed wordt.
Was voor mij ook niet zo moeilijk, Metallica had ik al 5 keer gezien, waaronder 2x in het jaar daarvoor (rock am ring en gelredome) en Tori Amos pas 1 keer en dat was volgens mij op pinkpop in 1998.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, kiezen tussen Tori Amos en Metallica is voor mij niet zo moeilijk
Heb er echt zin in!!
En Charlie is terugquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Killswitch Engage staat op Lowlands![]()
Klopt, ik had er graag heen gewild maar het is tegelijk met Waldrock en die hebben o.a. Life of Agony, Slayer, Helmet, Morbid Angel en Queensryche.quote:
Inderdaad een moeilijke keuze.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik had er graag heen gewild maar het is tegelijk met Waldrock en die hebben o.a. Life of Agony, Slayer, Helmet, Morbid Angel en Queensryche.
Valt wel mee, Waldrock is onderhand een traditie geworden dus daar moet ik gewoon heen en ik ga ook nog naar Rock am Ring en Lowlands. Dus een keertje Werchter missen is niet zo heel erg.quote:
Wâldrock.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, Waldrock is onderhand een traditie geworden dus daar moet ik gewoon heen en ik ga ook nog naar Rock am Ring en Lowlands. Dus een keertje Werchter missen is niet zo heel erg.
Hij is volgens veel sites pas vanaf 17-04-2008 leverbaar, waar heb je 'm vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb de film Control over Ian Curtis van Joy Division, echte en dikke aanrader!
Heb ik ook. Moet em nog steeds afkijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:06 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb de film Control over Ian Curtis van Joy Division, echte en dikke aanrader!
Samplesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
w00t!! Kom ik thuis, staat er een pakketje uit Amerika op me te wachten!
Vanavond meteen even testen hoe het klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via een kennis die 'em gedownload hadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij is volgens veel sites pas vanaf 17-04-2008 leverbaar, waar heb je 'm vandaan?
Ah, ok. Ik ga de dvd wel kopen, erg gave film, nog maar even wachten tot die uit is. Ik heb 'm een tijdje terug in het filmhuis gezien hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Via een kennis die 'em gedownload had.
Swaaaa... nu weet ik waar je huis woont... jeweetschquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
w00t!! Kom ik thuis, staat er een pakketje uit Amerika op me te wachten!
Vanavond meteen even testen hoe het klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omin flex, swa! Kom, wij gaan lekker bij die tranga brada chillen met z'n boem laue bling-bling guitars, jeweetoooog.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Swaaaa... nu weet ik waar je huis woont... jeweetsch
Ik ga 'em ook zekersteweten kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik ga de dvd wel kopen, erg gave film, nog maar even wachten tot die uit is. Ik heb 'm een tijdje terug in het filmhuis gezien hier.
Ik welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
Durf je wel zover Friesland in dan?![]()
nog niet, zal het beluisteren en eventueel naar die live DVD opdruker doormailenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ares, ken jij Am Tuat? Lijkt me wel een geschikt bandje voor jullie om mee te spelen..
http://www.myspace.com/amtuat
Tantoe dope mang! Regel jij ff een waggie om te boeken naar onze mattie... jatoooooch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omin flex, swa! Kom, wij gaan lekker bij die tranga brada chillen met z'n boem laue bling-bling guitars, jeweetoooog.
Brave man!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik welmaar ik mag ook overal gewoon doorrijden...
Als die lui van de paspoortcontrole bij Joure niet moeilijk gaan doen tenminste.
Voor diegenen die het willen proberen, tomtom en zo kun je vergeten, die ziet alleen de hoofdwegen. De rest moet nog in kaart gebracht worden.
Oh wacht, je woont aan een van de hoofdwegen
Ja, die handel die ik altijd heb zijn gewoon in beslag genomen spullenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:51 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij zit Dean in de paspoortcontrole. Hij betaalt die gitaren niet zomaar ergens van..
Hij is viiieeeesssss Patrick!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tantoe dope mang! Regel jij ff een waggie om te boeken naar onze mattie... jatoooooch?
Hoe vieeeesss zijn die nieuwe GFS elementen van je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Brave man!
Zal je nog niet meevallen het te vinden hoor
En die paspoort controle omzeilen wij altijd. Gewoon net voor Joure de landerijen in, dan bij boer Terpstra linksaf, klein eindje rechtdoor over de reed, met de polsstok over de Trekvaart, na de aardappelen [Borgers, niet de Irene's!] links, rechtdoor, en dan kom je zo weer op de doorgaande weg uit
[..]
Ja, die handel die ik altijd heb zijn gewoon in beslag genomen spullen
Mensen die denken iets langs mij binnen te kunnen smokkelen
[..]
Hij is viiieeeesssss Patrick!
Valt wel mee, vanuit het zuiden bij de rotonde linksaf. Dan ben ik al een heel eind in de goede richting. Alleen het juiste nummer nog even zoeken. Het kan natuurlijk zijn dat het een stukje van de weg af ligt maar dat ben ik daar wel gewend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Brave man!
Zal je nog niet meevallen het te vinden hoor
Oh, het is linksaf. Ik ging altijd rechts bij Terpstra. Hele velden brocoli gezien maar geen aardappelen.quote:En die paspoort controle omzeilen wij altijd. Gewoon net voor Joure de landerijen in, dan bij boer Terpstra linksaf, klein eindje rechtdoor over de reed, met de polsstok over de Trekvaart, na de aardappelen [Borgers, niet de Irene's!] links, rechtdoor, en dan kom je zo weer op de doorgaande weg uit
Nee hoor, straten zijn nog gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, vanuit het zuiden bij de rotonde linksaf. Dan ben ik al een heel eind in de goede richting. Alleen het juiste nummer nog even zoeken. Het kan natuurlijk zijn dat het een stukje van de weg af ligt maar dat ben ik daar wel gewend.![]()
Of ze moeten de straten hernoemd hebben, dan ben ik wel even bezig ja...
[..]
Oh, het is linksaf. Ik ging altijd rechts bij Terpstra. Hele velden brocoli gezien maar geen aardappelen.
Gelukkig, anders was het lastig geworden om mijn ouders te bezoeken...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef Deansensitized het volgende:
Nee hoor, straten zijn nog gelijk
Hoop het ook voor jequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:55 schreef Doodkapje het volgende:
Ook lekker gepland,... vrijdag optreden (en zaterdag misschien ook) en haal ik vandaag een Hep A vaccinatie... ook lekker in mijn armspier... hopelijk is het vrijdag weer okee...
Ken ik ze wellicht?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig, anders was het lastig geworden om mijn ouders te bezoeken...
Waarschijnlijk niet, tenzij je bij Broekster Boys gevoetbalt / gevoetbald hebt, mijn vader is daar nog een paar jaar penningmeester geweest.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ken ik ze wellicht?
Wij wonen achter waar Visser Verf en Behang vroeger zat.
Dan heb je mij daar vast ook wel eens gezien. Ik heb er 20 jaar gevoetbald (tot een jaar of 6 geleden).quote:
quote:
Voornaam alleen ook goed?quote:Volledige naam?
Op het veld zijn we elkaar waarschijnlijk nooit tegen gekomen. In de tijd dat Gert Jan (Hoekstra toch?) trainer werd speelde ik al in het 5e (links-back in het team van Rudi Kooistra en Geert de Lange). Wij bekeken de wedstrijden van het 1e elftal altijd vanuit de kantine.quote:Ik was altijd dat dikke sukkeltje wat het wel probeerde maar het nooit echt goed kon. Heb negen jaar met veel plezier gedaan overigens, totdat we een andere trainer kregen [Gert-Jan] die altijd mij moest hebben [geintje ok, maar pesten is wat anders]. Toen ben ik op een gegeven moment gewoon niet meer op komen dagen.
Zegt me zo eerlijk gezegd even niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de meest recente (ik sta nog steeds links). Foto's uit de tijd dat ik nog voetbalde heb ik helaas niet op mijn pc staan. In die tijd had ik wel meestal band-shirts aan.
[..]
Voornaam alleen ook goed?
Dat is Herman de Jong
[..]
Op het veld zijn we elkaar waarschijnlijk nooit tegen gekomen. In de tijd dat Gert Jan (Hoekstra toch?) trainer werd speelde ik al in het 5e (links-back in het team van Rudi Kooistra en Geert de Lange). Wij bekeken de wedstrijden van het 1e elftal altijd vanuit de kantine.
Ik had al geen hoge pet op van Gert Jan, altijd een beetje intressant lopen doen in de kantine en zelf bij mijn weten zelf nog nooit een bal aangeraakt te hebben maar nu al helemaal niet meer. We hebben hem wel een paar keer als scheidsrechter gehad, was ook niet echt een succes.
Volgens mij is het nog altijd de bedoeling als trainer om de spelers plezier in het spelletje te geven en te behouden zodat ze doorstromen naar de senioren (er vallen namelijk al genoeg af) en niet om ze weg te pesten.
Snaren geleiden naar de stemmechanieken en zorgen dat ze mooi vlak over de headstock lopen, dus ja, duw je hoge E daar ook maar onderquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:31 schreef Ewout1 het volgende:
even een noob-vraag [afbeelding] :
[afbeelding]
is het de bedoeling dat ook de hoge E-snaar onder die "schroef" zit geklemd?
en waar dienen die schroefjes eigenlijk voor?
btw: f-akkoord [afbeelding] [afbeelding]
Ach, bij een domme Brabo halen ze het nog lang niet.quote:
Genoteerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, bij een domme Brabo halen ze het nog lang niet. [afbeelding].
Btw: 27 april spelen we in de grote zaal van Dynamo samen met Heidevolk als voorprogramma van Hollenthon. Komen! [afbeelding].
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
godverdekankerzooi
laptop helemaal verrot gegaan [afbeelding]
Gaat het 2 weken duren voordat ie gefixt is [afbeelding]
Wel tijdelijke meegekregen
Maar al m'n recording software en alles kwijt [afbeelding]
En alle opnames die we gister hebben gemaakt ook weg [afbeelding]
tyfeszooi [afbeelding]
Wees niet bang, Blitzkrieg Bop doen we ook!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
ja dat wel gelukkig ben ook wel heel blij mee [afbeelding]
Staat waarschijnlijk in je Tags danquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:20 schreef Deansensitized het volgende:
Hoerenputfile! Upload ik hem opnieuw, blijft hij hem Blitzkrieg Bop noemen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:12 schreef Witchfynder het volgende:
"Kampvuurbagger".
D-A-B-F#-G-D-Aquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bedoel je welicht Pachelbel's Canon in D?
http://youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM
Gekrompen??quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut volgens mij heb ik m'n gitaar verkeerd gewassen [afbeelding]
quote:
haha, klinkt als me vorige bandquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef Witchfynder het volgende:
Beetje een Sacraea-moment. Dit nummer is Paranoid, hoor. Althans, zou het moeten zijn..
Het goede filmpje met de verkeerde titel posten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
haha, klinkt als me vorige band
maarre... hoezo een Sacraea moment?![]()
en inderdaad de 27ste naar frankrijk
quote:
Ja, als het aan ons ligt krijg je nog honderden kansen ons live te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat van frankrijk staat al bijna een half jaar gepland
had me dan ook ff geraatpleegd
wel kut, had hollenton wel live willen zien
ach ja, zat kansen om jullie nog eens te zien...
en ja foute titel @ filmpje... het was iig niet mijn schuld
ik post me zooi gewoon met niks zegende titels als nieuw nummer 5000
Speelt hij wel gitaar? Rug naar de camera, rukkerige bewegingen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Cool Dean!!
MAar ik heb nu dik 2 minuten in je reet staan kijken
Draai je de volgende keer eens om joh
En die gast mag het iets overtuigender schreeuwen dat Hey Ho
nu lijkt het wel alsof die het gewoon rustig zegt
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Speelt hij wel gitaar? Rug naar de camera, rukkerige bewegingen...
Zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Speelt hij wel gitaar? Rug naar de camera, rukkerige bewegingen... [afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gekrompen??
En ja, dat klopt.
Nu wachten op de eerste die Jerry C post
EN hier istie dan!
Siësta Henkie & The Mexicans - Blitzkrieg Bop
Let wel, eerste of tweede keer samen oefenen [ afbeelding ]
Nou, vooruit dan maar...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nu wachten op de eerste die Jerry C post
Damn it. Ontmoet je eindelijk een toffe medelinkshandige gitarist, speelt hij op een telecaster.quote:
Ik heb ook nog een Les Paul model van Samick staan en binnenkort komt er nog een andere bij (een LAG, Jackson of een Epi).quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Damn it. Ontmoet je eindelijk een toffe medelinkshandige gitarist, speelt hij op een telecaster..
.
En daar zit je dan je lauwe but van je body af te schrapen met een plamuurmes...quote:
Samick is wel heerlijk voor linkshandigen he? Van alle linkshandigen die ik ontmoet heb, heeft bijna de helf wel een Samick staan. Ik heb zelf een Artist Series bas. Nog zeer tevreden over, wil alleen wel de electronica gaan vervangen na 12 jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Les Paul model van Samick staan en binnenkort komt er nog een andere bij (een LAG, Jackson of een Epi).
Ik heb zelf ook een artist series staan, het was de keuze tussen die Samick of een Epiphone. Ze werden destijds in dezelfde fabriek gemaakt als Epiphone met dezelfde kwaliteit voor de helft van de prijs. Dus de keuze was niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Witchfynder het volgende:
Samick is wel heerlijk voor linkshandigen he? Van alle linkshandigen die ik ontmoet heb, heeft bijna de helf wel een Samick staan. Ik heb zelf een Artist Series bas. Nog zeer tevreden over, wil alleen wel de electronica gaan vervangen na 12 jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |