quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...maakt er iemand een foto van deze actie, doen ze het net wanneer ik maf kijk. [afbeelding].
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als 2 fucking druppels water [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van ons worden nooit mooie foto's gemaakt [ afbeelding ]
of 3quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig..
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:51 schreef Witchfynder het volgende:. Nee nee, check deze dan:
[ afbeelding ].
verder wel een erg toffe foto...
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...maakt er iemand een foto van deze actie, doen ze het net wanneer ik maf kijk..
[ afbeelding ]
Je kan zó in Kramtried.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!"
Het is in ieder geval beter dan mijn "omg-ik-moet-toch-zo-hard-poepen" look
[ afbeelding ]
Ik deed auditie voor TLFGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kan zó in Kramtried..
waarom zie je er trouwens uit alsof zo van een dubieuze onderzeeër komt lopen?
...ik zou het zelf niet eens verzinnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme 1 keer een dubieus optreden doen en het blijft je achtervolgen
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ik zou het zelf niet eens verzinnenMaar het is een leuke gimmick... niemand die je snel zal vergeten...
De jongen die niet weet hoe die z'n bas vast moet houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Tja, mij herinnen mensen zich tenminste nog aan mijn zwoele blik..
Paar keer iemand gevraagd [goede vriend van me], maar kon die keren helaas niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het scheelt aanzienlijk als je een fotograaf meeneemt naar je gig. [afbeelding].
Denk al, ik ken die kerel ergens vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:58 schreef Doodkapje het volgende:
"Ik zweer het je Patrick,... jeweet zelluf!" [afbeelding]
Luilak... ja regel dat eens manquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We speelden gister met een friese band [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |