Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Oordopjes is een hele goede tip! Met mijn standaard Kruidvat Herrie Stoppers kon ik op Solar afgelopen zomer gewoon door de keiharde acid van onze overburen heen slapen die elke morgen om 7 uur begon. Iedereen was al lang wakker, maar ik lag nog diep in slaap...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kan geluk hebben. Vorig jaar hadden we de auto staan op een parkeerterrein tegenover de ingang van camping B.
Oh, en neem ducktape en een stoeltje mee. 's Ochtends of 's avonds niet op het gras hoefen zitten is wel erg lekker. En als je ruimte hebt, een partytent kan ook handig zijn. Ik heb nl nog geen enkele pinkpop meegemaakt waar het niet geregend heeft. En oordopjes voor 's nachts, afgelopen jaar maar 10 uurtjes geslapen in het hele weekend.
luie donderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Metalfreak het volgende:
Ik wist wel dat er iemand zou zijn die een nieuwe zou aanmaken
Als DB voor Den Bosch staat is het wel lekker centraal in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
maar is het nog steeds een idee om ooit eens in de nabije toekomst dan een niet al te grote meet van het gitaristen topic te organiseren in een oefenruimte (redelijk grote ruimte beschikbaar in DB, kosten minimaal, 2 gitaar cabs, 1 head, 1 combo, 1 bas cab en 1 top en 1 bas combo aanwezig)?
Nee, moest naar mijn werkquote:
Ik word daar zenuwachtig van als iemand me continu op de vingers aan het kijken is...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:30 schreef Aresdreams het volgende:
haha, dat is beter dan ik gister
ik kreegiemand die meekeek, en kon niks als smoesje verzinnen![]()
Lowlands wil ik ook heen, had min of meer afgesproken te gaan met iemand, maar nu wil die liever naar Pinkpop in plaats van Lowlands, ik vind dat we die gewoon allebei kunnen doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Pinkpop!
Ow en uiteraard ook gewoon Lowlands dit jaar!
Moet makkelijk kunnen, heb ik vorig jaar ook gedaan met Fields of Rock, Rock Werchter en Waldrock erbijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:16 schreef Metalfreak het volgende:
Lowlands wil ik ook heen, had min of meer afgesproken te gaan met iemand, maar nu wil die liever naar Pinkpop in plaats van Lowlands, ik vind dat we die gewoon allebei kunnen doen
Dat beloofd nog watquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:Vond ze live beetje tegenvallen had er meer van verwacht maarja is ook niet helemaal mijn ding dus opzich
Die is wel lekker rap ja, maar op zich nog wel te doen. War Ensemble vind ik bijvoorbeeld een stukje pittiger (even buiten de solo's om dan).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Angel of death zorgt voor kramp in je handen
Want die solo's vind je wel te doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die is wel lekker rap ja, maar op zich nog wel te doen. War Ensemble vind ik bijvoorbeeld een stukje pittiger (even buiten de solo's om dan).
Ja voor de rest zijn het bijna alleen powerchordsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die is wel lekker rap ja, maar op zich nog wel te doen. War Ensemble vind ik bijvoorbeeld een stukje pittiger (even buiten de solo's om dan).
Nee, ik bedoelde meer dat de solo's in War Ensemble makkelijker zijn dan die van Angel of Death, maar qua ritmepartijen is War Ensemble lastiger.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want die solo's vind je wel te doen?![]()
Raining Blood vind ik ook al redelijk aan de snelle kant, maar het eerste gedeelte wil nog wel eens lukken
deze dus: http://uk.youtube.com/watch?v=Xln-Qv-fqnoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja voor de rest zijn het bijna alleen powerchordsmaar gewoon snel
Voor de rest ben ik weer totaal niet thuis in sleeër muziek
Ook behoorlijk snel nog jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
deze dus: http://uk.youtube.com/watch?v=Xln-Qv-fqno
Tja, EMG's he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook behoorlijk snel nog ja![]()
Maar vin dhet wel altijd zo'n goedkoop gitaargeluidje
Dat is feedback, die komt vanzelf als je een beetje dichtbij je versterker gaat staan (het liefst nogal op volume) en dan je laatste toon uit laten klinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:25 schreef LollerSjaak het volgende:Ik kan de intro van Ain't it fun spelen. Alleen 1 ding lukt me nog niet, dat geluid van 6 tot 11 seconden. Weet iemand hoe dit moet?
Voor mij ook beide!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Pinkpop!
Ow en uiteraard ook gewoon Lowlands dit jaar!
Ik kan vast die gil aan het begin wel doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:07 schreef Cynic het volgende:
Drummer is tof! Nouja, doen alsof je drumt eerder.
Ik ben nu met Suddenly I see bezig, volgende week ook maar eens Angel of Death proberen
Ik denk dat ik de eerste 4 maten ook al wel kan drummenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kan vast die gil aan het begin wel doen..
Ik zoek ze nog, ik kwam net uit op Quieting the beast --> shielding your strat maar daar zag ik het zo 1-2-3 niet staan :/.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:15 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je al schema's geraadpleegd?
Ah dus dat is het, ik dacht eerst dat hij zo'n harmonic speelde ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is feedback, die komt vanzelf als je een beetje dichtbij je versterker gaat staan (het liefst nogal op volume) en dan je laatste toon uit laten klinken
Heb ik gedaan, het waren maar 3 draadjes. Ik denk ook dat ze goed zaten. Ik heb ze net even losgesoldeerd en bekeken, maar alles zat op de goede plek. Ik denk dat ik ze te losjes had gesoldeerd waardoor er contact tussen de 2 draadjes mogelijk was. Nu ik alles heb ingekort en met tape heb geisoleerd klink hij weer als voorheen. Tenminste, zonder snaren erop nog klinkt hij heel zachtjes brommendquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Under_Score het volgende:
altijd een schema tekenen voordat je wat los-soldeert om dit soort situaties te voorkomen.
Kan je het verzameld werk van the eagles of death metal al meerammen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de eerste 4 maten ook al wel kan drummen
Ik denk het niet, mijn voet doet nu namelijk zeerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef SNArky het volgende:
[..]
Kan je het verzameld werk van the eagles of death metal al meerammen?
Als je geld over hebt zou je die Blackstar dingen eens kunnen proberen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef punkjunk het volgende:
Er is hier toch iemand met de fulltone fulldrive 2? Ik ben benieuwd naar dit pedaal en erger me onderhand scheel aan me SD-1, die is namelijk ietswat schel. Een combo van een overdrive en boost vind ik wel ideaal. Ik heb de carl martin varriant daar van getest maar de overdrive daarvan had zoveel gain dat ik er niet blij van werd.
Bleg, ik wil wat nieuws.
Ja daar had ik ook al naar gekeken. Ook handig als er bij een jam ofzo alleen een transistor bak aanwezig isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je geld over hebt zou je die Blackstar dingen eens kunnen proberen.
Zonder aarde op de brug aan te sluiten heb ik een acceptabel aantal ruis. Sluit ik de aardekabel op de brug aan, gaat het helemaal mis. Stom gedoequote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga maar eens opnieuw solderen, even naar de ground kijken :/.
Dan heb je iets anders verkeerd aangesloten, ruis/brom is toch echt een aardeprobleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zonder aarde op de brug aan te sluiten heb ik een acceptabel aantal ruis. Sluit ik de aardekabel op de brug aan, gaat het helemaal mis. Stom gedoe.
Gisternacht rond half 1 heb ik de output jack nog eens bekeken, en ik had zwart en wit omgedraaid gesoldeerdquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:06 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan heb je iets anders verkeerd aangesloten, ruis/brom is toch echt een aardeprobleem.
Teken/schets me eens hoe je alles aangesloten hebt?
Of breng hem langs, fiks ik het zo voor je
quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:27 schreef Aresdreams het volgende:
je hebt een bas vast en staat bij een microfoon?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:54 schreef punkjunk het volgende:
En er mist een politie pet.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:59 schreef Witchfynder het volgende:
En ik zie geen pizza. Je had nog zo gezegd...!
Ik heb het meerdere keren geprobeerd om normaal te puntlassen, maar het draadje is heel stug en wilt gewoon niet in het tin vast blijven zitten. Met het wikkelen heb ik dat probleem opgelostquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:18 schreef Deansensitized het volgende:
Aardelijn gewikkeld om de brug? Gewoon een punt vastsolderen moet voldoende zijn hoor, verder zit je dan met de shielding van de kabel tegen het metaal, dus dat helpt niks.
Wel een manier om extra kabellengte weg te werken
Ja hoor, met ductape kun je alles maken en met lego ook. Je krijgt alleen een rare bobbel op ja band.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
vanavond eerst maar eens me band plakken... werkt dat ook met ductape ?
Met ductape kan je alles makenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
je kan primma niezen en gitaar spelen te gelijker tijd.
vanavond eerst maar eens me band plakken... werkt dat ook met ductape dribbel?
daarna hopelijk wat gitaren...
morgen naar utrecht
Vraagje: hoe kom je eigenlijk aan zo'n bandstickersquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met ductape kan je alles maken
Zelfs je verrotte flightcase met een barst erin
[ afbeelding ]
Zie je niks meer van![]()
Ik ga zoooooooooooo nooit iets aan jou uitlenen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met ductape kan je alles maken
Zelfs je verrotte flightcase met een barst erin
[ afbeelding ]
Zie je niks meer van![]()
Geniale dingen. TLFG-stickers weigeren om op Staggproducten te plakken. Briljant!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vraagje: hoe kom je eigenlijk aan zo'n bandstickers
(en ik bedoel niet die om fietsbanden te plakken)
We want Tim! We want Tim! We want Tim!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
Damn, ik zie nu net pas dat Matt Barlow weer terug is bij Iced Earth en dat ze op Fields of Rock komen... Zou ze dan weer heeeeeeeeeeel graag willen zien, maar heb geen zin in een heel weekend..
yes ik heb hem. top pedaal, erg transparant geluid! vooral zeker niet te schel. zeker het proberen waard. als je het 2ehands koopt kun je het voor hetzelfde geld weer verkopen mocht je het niks vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef punkjunk het volgende:
Er is hier toch iemand met de fulltone fulldrive 2? Ik ben benieuwd naar dit pedaal en erger me onderhand scheel aan me SD-1, die is namelijk ietswat schel. Een combo van een overdrive en boost vind ik wel ideaal. Ik heb de carl martin varriant daar van getest maar de overdrive daarvan had zoveel gain dat ik er niet blij van werd.
Bleg, ik wil wat nieuws.
Dat niet voeren bordjequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met ductape kan je alles maken [afbeelding]
Zelfs je verrotte flightcase met een barst erin [afbeelding]
[afbeelding]
Zie je niks meer van [afbeelding]
Zijn zo te maken hoor. Mocht je wat willen kan ik wel wat voor je regelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vraagje: hoe kom je eigenlijk aan zo'n bandstickers [afbeelding]
(en ik bedoel niet die om fietsbanden te plakken [afbeelding] )
Oh? Interessant.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zijn zo te maken hoor. Mocht je wat willen kan ik wel wat voor je regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |