Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Ik niet, ik gaquote:
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?! Ik was eerst van plan naar Rock Am Ring te gaan voor die helden!!quote:
Verkoop je de Ponyquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
kost me weer een klap geld
wat ik neit heb
Precies. Ik ben nu al 100% zeker dat ik ver bij Landgraaf uit de buurt ga blijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?!
Tevens allerlaatste gig in Nederland ever! Is al een reünie tour, het is nu of nooit!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?! Ik was eerst van plan naar Rock Am Ring te gaan voor die helden!!
Ik twijfel niet ik heb geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?! Ik was eerst van plan naar Rock Am Ring te gaan voor die helden!!
Dat is bullshit aangezien ze ook een concert tour ernaast doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tevens allerlaatste gig in Nederland ever! Is al een reünie tour, het is nu of nooit!
Heb ik me laten vertellen.
Daar ben ik niet zo zeker van, ik verwacht nog wel losse concertenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tevens allerlaatste gig in Nederland ever! Is al een reünie tour, het is nu of nooit!
Heb ik me laten vertellen.
Tja je houdt er van of je doet het nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nu al 100% zeker dat ik ver bij Landgraaf uit de buurt ga blijven.
De band is prima, maar ik kan Zach niet velen. Morello is wel briljant natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef Even het volgende:
Tja je houdt er van of je doet het niet
Hij moet inderdaad niet al te politieke speeches gaan houden van 10 minuten tussen elk nummerquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
De band is prima, maar ik kan Zach niet velen. Morello is wel briljant natuurlijk.
een dag later schijnbaar in Antwerpen, helft goedkoperquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik twijfel niet ik heb geen geldik twijfel of ik aan geld moet komen om te gaan
[..]
Dat is bullshit aangezien ze ook een concert tour ernaast doen
Los concert?!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een dag later schijnbaar in Antwerpen, helft goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |