Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Ik niet, ik gaquote:
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?! Ik was eerst van plan naar Rock Am Ring te gaan voor die helden!!quote:
Verkoop je de Ponyquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
kost me weer een klap geld
wat ik neit heb
Precies. Ik ben nu al 100% zeker dat ik ver bij Landgraaf uit de buurt ga blijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?!
Tevens allerlaatste gig in Nederland ever! Is al een reünie tour, het is nu of nooit!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?! Ik was eerst van plan naar Rock Am Ring te gaan voor die helden!!
Ik twijfel niet ik heb geen geldquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:15 schreef Even het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je twijfelen over RATM?!?!?! Ik was eerst van plan naar Rock Am Ring te gaan voor die helden!!
Dat is bullshit aangezien ze ook een concert tour ernaast doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tevens allerlaatste gig in Nederland ever! Is al een reünie tour, het is nu of nooit!
Heb ik me laten vertellen.
Daar ben ik niet zo zeker van, ik verwacht nog wel losse concertenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tevens allerlaatste gig in Nederland ever! Is al een reünie tour, het is nu of nooit!
Heb ik me laten vertellen.
Tja je houdt er van of je doet het nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nu al 100% zeker dat ik ver bij Landgraaf uit de buurt ga blijven.
De band is prima, maar ik kan Zach niet velen. Morello is wel briljant natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef Even het volgende:
Tja je houdt er van of je doet het niet
Hij moet inderdaad niet al te politieke speeches gaan houden van 10 minuten tussen elk nummerquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
De band is prima, maar ik kan Zach niet velen. Morello is wel briljant natuurlijk.
een dag later schijnbaar in Antwerpen, helft goedkoperquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik twijfel niet ik heb geen geldik twijfel of ik aan geld moet komen om te gaan
[..]
Dat is bullshit aangezien ze ook een concert tour ernaast doen
Los concert?!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een dag later schijnbaar in Antwerpen, helft goedkoper
Gitaarpraat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Damn, wat een line-up
Nee, TVP en op Pinkpop komen een hoop gitarenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Gitaarpraat?
Ik ook, maar niet voor de hoofdacts...
Oeh very very nicequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, of onderdeel van tour, weet ik het
ik weet wel een ander ding: ik ga kaartjes hebben
32 euro valt meequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:21 schreef Aresdreams het volgende:
geen idee, kijk ff op de site van ratm
ik heb ze via een vriendin geregeld.
Leuke naam ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:25 schreef Cynic het volgende:
okay, vanavond toch maar naar Paardpop [afbeelding]
En dan kan ik ook The Girls eens gaan kijkenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
En dan kan ik ook The Girls eens gaan kijken
Misschien kan ik meteen wel auditie doen als gitarist. Hoewel ik wel een beetje het idee heb dat ik niet helemaal in het plaatje pas.
aan de andere kant: britpophaar is snel geregeldquote:
waarheen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe goed bereikbaar is het eigenlijk daarheen met openbaar vervoer
en terug vooral ?
Paardenkop.quote:
Good man.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:12 schreef Deansensitized het volgende:
* kijkt Youtube filmpjes van Bill Bailey![]()
Je hebt die Thalys dinges die in Antwerpen stopt. Maar ja ik weet niet of die laat in de avond nog terug gaat...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe goed bereikbaar is het eigenlijk daarheen met openbaar vervoer
en terug vooral ?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef ibaneX het volgende:
Lollers [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=na5CNNXeuRU&feature=related
Ik heb die hele CD. Vooral hun 'Nothing Else Matters' en 'Ride The Lightning' zijn echt briljant.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef ibaneX het volgende:
Lollers![]()
vet!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef ibaneX het volgende:
Lollers![]()
als het om antwerpen gaat...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Even het volgende:
[..]
Je hebt die Thalys dinges die in Antwerpen stopt. Maar ja ik weet niet of die laat in de avond nog terug gaat...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Heb hier op stage wel een gitaar
Alleen geen elementen, noch een versterker
Ja maar dat mag heul niet, dan gaan m'n leraren huilenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
Neem je ook een gitaar mee naar school toch?
Zit op 't ROC..heb nu eigenlijk pauzequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef EroSenninn het volgende:
Gelukkig zit ik nog op de middelbare schoollekker op het schoolgitaartje rammen altijd leuk, maar er komen altijd wel leraren zeuren magtie wat zachter? mjaa uren skippen om gitaar te spelen is ook weer zo wat
Begint te twijfelen of tie nog een jaar blijft zitten... anders geen gitaar meer op schoolquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ook MBO'er, maar er stonden bij ons op school heul geen gitaren
Whehehehehequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver m'n "repareer alles met tape" methode werkt niet altijd
[ afbeelding ]
nouja dan blijf ik maar thuis
Nee inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef Deansensitized het volgende:
Blijven zitten om op school gitaar te kunnen spelen is nou ook weer niet iets wat ik zou doen
SD SH-4 JB... ben er erg tevreden over...quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:02 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed, succes! [ afbeelding ]
En heren, pick-up advies. Ik ben van plan onze zanger een element kado te doen voor een gitaar die ik voor hem aan het verspijkeren ben, maar loop vast. Hij wil geen actieve, dus een EMG [ook te duur] maar ook een leuke set Seymour Duncans AHB-1 [actief, 110 euro] wil hij niet.
Nu zat ik te denken aan EMG-HZ serie, de H4 welteverstaan, maar welke neem ik dan? Hij heeft alleen een brugelement, dus 1 humbucker is voldoende. EMG heeft een H4 en H4A volgens Voxhumana.com, maar welke moet waarin, weten jullie dat?
Ook moet hij clean wel lekker zijn, dus niet te modderig, maar ook niet te schel, gewoon lekker helder.
Of hebben jullie nog andere/betere aanraders? Er word flink mee geragd en gemetalled, dus beetje lekkere output is wel gewenst. Ook niet te duur, mijn budget is rond 80 euro [maar iets meer voor een beter element is wel ok].
Kleine samenvatting:
-Hoge output
-Hardrock/metal
-Ook clean moet lekker zijn
-Passief
-Enkele humbucker
-Rond de 80 euro
Wie kan me helpen? [ afbeelding ]
Thanks... nu nog werk zoekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Jimmy! [ afbeelding ]
Yep. Kun je makkelijker wikkelen daar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De bassnaren van een setje nylon snaren hebben altijd aan één uiteinde een stukje van een paar centimeter dat veel minder stug is dan de rest van de snaar. Is dat gedaan zodat je die kant vast kan maken aan de brug?
Hoezo, wilde je vanavond ook naar de Koornbeurs gaan voor het gratis celtic punk optreden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver m'n "repareer alles met tape" methode werkt niet altijd
[ afbeelding ]
nouja dan blijf ik maar thuis
Verkapte ik-heb-hulp-nodig-bij-mijn-valentijnsdag-cadeautje-postquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:02 schreef Deansensitized het volgende:
Doe je goed, succes! [ afbeelding ]
En heren, pick-up advies. Ik ben van plan onze zanger een element kado te doen voor een gitaar die ik voor hem aan het verspijkeren ben, maar loop vast. Hij wil geen actieve, dus een EMG [ook te duur] maar ook een leuke set Seymour Duncans AHB-1 [actief, 110 euro] wil hij niet.
Nu zat ik te denken aan EMG-HZ serie, de H4 welteverstaan, maar welke neem ik dan? Hij heeft alleen een brugelement, dus 1 humbucker is voldoende. EMG heeft een H4 en H4A volgens Voxhumana.com, maar welke moet waarin, weten jullie dat?
Ook moet hij clean wel lekker zijn, dus niet te modderig, maar ook niet te schel, gewoon lekker helder.
Of hebben jullie nog andere/betere aanraders? Er word flink mee geragd en gemetalled, dus beetje lekkere output is wel gewenst. Ook niet te duur, mijn budget is rond 80 euro [maar iets meer voor een beter element is wel ok].
Kleine samenvatting:
-Hoge output
-Hardrock/metal
-Ook clean moet lekker zijn
-Passief
-Enkele humbucker
-Rond de 80 euro
Wie kan me helpen? [ afbeelding ]
Als ik clean wil spelen, pak ik wel mijn akoestische gitaarquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt ook een Seymour Duncan SH-5 proberen. Die metalt flink (Ran gebruikt die) maar heeft ook een erg mooie clean.
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik clean wil spelen, pak ik wel mijn akoestische gitaar![]()
Net eindelijk erachter gekomen waarom ik toch zo'n enorme optater kreeg als ik de snaren aanraakte en tegelijkertijd de verwarming (ja, ik weet het, klinkt niet logisch om tegelijk te doen, maar als ik de verwarming wil bijstellen, demp ik de snaren even) Er stond gewoon 23 volt wisselspanning op het aardecontact...
Dus verschil tussen snaren van gitaar en aarde was 23 volt. Bleek dat een stekker van mijn server (in gitaarkamer) niet helemaal goed zat. Versterker zoemt ook een stuk minder in één keer.
Wil ook nog eens een setje EMG-HZ voor mezelf. Al verschillende gitaren bespeeld waar die in zaten, en ben er erg over te sprekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-hulp-nodig-bij-mijn-valentijnsdag-cadeautje-post [afbeelding]
Waarom geef je de zanger van je band zoiets cadeau [afbeelding]
Tja, die EMG-HZ's heb ik zelf ook, maar lees overal dat ze nogal muddy klinken. Kan het niet echt zeker zeggen. Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal op die Yamaha na, maar die EMG's geven dan toch wel een iets hogere output. Zou ze wel eens willen horen naast actieve EMG's, maar ja, die heb ik niet bij de hand...
Zo erg?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef punkjunk het volgende:
Waar een zelf ingespeeld en gezongen liedje op valantijnsdag niet wel toe kan lijden zeg.
Flinke cadeaus. Ik ga je maar nog meer aandacht geven voortaan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil ook nog eens een setje EMG-HZ voor mezelf. Al verschillende gitaren bespeeld waar die in zaten, en ben er erg over te spreken [ afbeelding ]
Is ook onze andere gitarist, dus hem iets goeds kado doen werkt indirect ook in mijn/ons voordeel [ afbeelding ]
Heeft verder ook niks met valentijn te maken hoor [ afbeelding ]
Heb hem zelfs dit al eens kado gedaan, een LTD EX50:
[ afbeelding ]
Alle andere tips klinken zeker interessant, ga er nog eens goed voor zitten! Bedankt! [ afbeelding ]
En hoequote:Op donderdag 14 februari 2008 23:04 schreef Deansensitized het volgende:
Zadel gejat? [ afbeelding ]
En vertel Yannick, gescoord?
Yep. Heel geweldig, heel treurig en heel erg zigeuner.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:23 schreef milagro het volgende:
iemand hier gisteravond de docu gezien over Jimmy Rosenberg?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Heel geweldig, heel treurig en heel erg zigeuner.. Maar wat is die knakker idioot goed zeg.
.
Ik hoop voor hem dat hij eruit komt en blijft. En dat ze met z'n allen uit de bak blijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ongelofelijk, hè... hij pakt een gitaar en gaat meteen los, waar en wanneer dan ook, desnoods in de goot
details detailsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij eruit komt en blijft. En dat ze met z'n allen uit de bak blijven..
Ja, net zoals dingen 'van de vrachtwagen vallen' zekerquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Flinke cadeaus. Ik ga je maar nog meer aandacht geven voortaan..
.
Vet toch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:23 schreef Doodkapje het volgende:
Whaaa... waarschijnlijk binnenkort de studio in
Mijn huisgenoot heeft daar een paar bij besteld... sommige zijn erg goed en andere vallen tegen... Hij had een single coil voor zijn tele gehaald bij GFS, maar die bleek in verhouding met de lipstick te weinig output te hebben...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, dacht ik vanochtend ook net aan
Die komen uit Amerika toch? Iemand hier ervaring met bestellen daar? Paypal?
Yup, ik heb zo'n ding in mijn tele, via paypal betaald.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, dacht ik vanochtend ook net aan
Die komen uit Amerika toch? Iemand hier ervaring met bestellen daar? Paypal?
deze heeft in elk geval flink veel output:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
Daar ook maar eens rondkijken dus, aanraders?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
deze heeft in elk geval flink veel output:
http://store.guitarfetish.com/gfscrraourho1.html
Die ziet er wel errug br00tal uit zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
deze heeft in elk geval flink veel output:
http://store.guitarfetish.com/gfscrraourho1.html
Ik heb deze in mijn tele, die wil ook welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die ziet er wel errug br00tal uit zeg
Ik denk het....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:18 schreef punkjunk het volgende:
Een peavey 5150 waar Eddy van Halen altijd op speelde ofzo?
die half Nederland zou willen hebben denk ik eerder.quote:
Ja okee maar je snapt wat ik bedoel, het is nou niet zo'n superbijzonder ding ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
die half Nederland zou willen hebben denk ik eerder.
5150's zijn best wel prijzig.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef ibaneX het volgende:
Lollers![]()
Whehe doet me denken aan van die wazige adventure spellen van vroegerquote:
Denk dat dat best een leuke beginnersset is inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Orbis het volgende:
Beste gitaristen!
Ik heb besloten ook gitaar te willen leren spelen. Nu is de eerste voorwaarde om gitaar te leren spelen: het hebben van een gitaar. Daar ben ik me dus een beetje op aan het oriënteren, maar ik wordt doodgeworpen met termen die me totaal niets zeggen. Ik kwam bijvoorbeeld langs deze set. Hij ziet er volgens mij mooi uit en over Epiphone zijn behoorlijk positieve dingen geschreven. Maar is die set nu ook geschikt als beginnersset, of zoek ik het met die gitaar al gelijk veel te hoog op?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik nu Dean voor me. [afbeelding].
Kunnen we er nog wel bij straks?quote:
Ik zou er snel bij zijn in elk geval...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen we er nog wel bij straks?
Heb nog geen kaartje [ afbeelding ]
Grote knul.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef SNArky het volgende:
Hey witch, ik was donderdag ook in de koornbeurs, alleen voor een ander feestje.
Je kunt het met een gitaar nooit te hoog op zoeken. Als je het er voor over het om een gitaar van 800,- te kopen in het begin, weet je iig zeker dat als het crappy klinkt, het niet aan je gitaar ligt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Orbis het volgende:
Beste gitaristen!
Ik heb besloten ook gitaar te willen leren spelen. Nu is de eerste voorwaarde om gitaar te leren spelen: het hebben van een gitaar. Daar ben ik me dus een beetje op aan het oriënteren, maar ik wordt doodgeworpen met termen die me totaal niets zeggen. Ik kwam bijvoorbeeld langs deze set. Hij ziet er volgens mij mooi uit en over Epiphone zijn behoorlijk positieve dingen geschreven. Maar is die set nu ook geschikt als beginnersset, of zoek ik het met die gitaar al gelijk veel te hoog op?
qft!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef Even het volgende:
Ik pleeg echt harakiri als ik geen kaartje kan bemachtigen!!
Dan ga je toch gewoon naar Rock am Ring?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen we er nog wel bij straks?
Heb nog geen kaartje [ afbeelding ]
Ukelele?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat de gaatjes in Washburn bruggen te groot zijn voor D'Addarioknoopjes. Althans, wel in de ukelele. Ik snaren verwisselen, stemmen, kreeg ik bijna een .024 en een .028 snaar in mijn smoel met elk zo'n 3 kg kracht erachter..
Maar het is gelukt!.
En ja, ik heb de kam omgedraaid..
Als beginner heb dat model Epiphone ook, en ik vind hem erg lekker. De rest kan ik niet zo veel over zeggen. Wat voor stijl wil je gaan spelen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef Orbis het volgende:
Beste gitaristen!
Ja, zit zo'n jongerencentrumpje nu, naast de Ponderosaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar Rock am Ring?
Betere line-up en betere sfeer, echt bier en niet van die festivalrommel die ze in nederland verkopen.
Zero in Dokkum? Zegt me helemaal niets, heb ik wat gemist de afgelopen jaren? Ik kom bijna nooit meer in Dokkum
Is de FAQ nog uptodate ?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat de gaatjes in Washburn bruggen te groot zijn voor D'Addarioknoopjes. Althans, wel in de ukelele. Ik snaren verwisselen, stemmen, kreeg ik bijna een .024 en een .028 snaar in mijn smoel met elk zo'n 3 kg kracht erachter..
Maar het is gelukt!.
En ja, ik heb de kam omgedraaid..
Hangt van de stemming af. gCEA is standaard, maar ik heb hem nu in aDF#B staan, wat overeen komt met de dunste 4 snaren van een gitaar met een barré op de 7de fret. gCEA komt overeen met de 5de fret.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik snap nooit wat van Ukeleles, stomme stemming!
(spam, nog een track van de ep op onze myspace)
Vraag je hier nou wat een ukelele is?quote:
http://www.youtube.com/watch?v=o-0vNZ3VMqcquote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vraag je hier nou wat een ukelele is?
Zo ja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukulele
En hier waarom ukelele cool is:
http://www.youtube.com/watch?v=V3gp7B8WC4Q.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo ja:
http://www.youtube.com/watch?v=V3gp7B8WC4Q [afbeelding].
Ik vind deze ook echt tof: http://uk.youtube.com/watch?v=yNdsv08JWncquote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo ja:
Interessant! Prijs incl verzenden?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:38 schreef punkjunk het volgende:
Spam:
Washburn VGA30 gitaar versterker
danku.
Ja, die vent is idd echt goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind deze ook echt tof: http://uk.youtube.com/watch?v=yNdsv08JWnc
Maar komen halen met het OV is nog duurderquote:Op zondag 17 februari 2008 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik denk dat die versterker verzenden minstens evenduur is als dat ding zelf [afbeelding]
Zorg jij nu maar dat de cd af komtquote:Op zondag 17 februari 2008 13:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, Dean. Je probeert zelf juist een amp te lozen! [afbeelding].
Misschien valt er wat te ruilen als ik em kom brengen?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Maar denk niet dat de buren straks blij zijn als ik met een 100 watt halfstack zit te oefenen thuis
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/15646.htmlquote:Op zondag 17 februari 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Maar denk niet dat de buren straks blij zijn als ik met een 100 watt halfstack zit te oefenen thuis
It's out of my hands.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat de cd af komt
Wat zoek je dan zoal? Misschien kunnen we wat regelen iddquote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Misschien valt er wat te ruilen als ik em kom brengen? [afbeelding]
Die zijn wel cool ja, maar doe mij dan deze:quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/15646.html [afbeelding]
Ik weet niet wat je allemaal hebt? Een brug element voor me "echte" telecaster. Een of twee p90 elementen voor in me p90 telecaster. Een mooie humbucker voor in me Ibanez. Of iemand die een p90 kan installeren in me "echte" telecaster.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat zoek je dan zoal? Misschien kunnen we wat regelen idd
Stonden laatst in de Gitarist, schenen leuke dingen te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/15646.html
Elementen installeren is meestal geen probleem... maar denk dat er nog gefreesd moet worden? En heb ook geen humbucker meer over...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal hebt? Een brug element voor me "echte" telecaster. Een of twee p90 elementen voor in me p90 telecaster. Een mooie humbucker voor in me Ibanez. Of iemand die een p90 kan installeren in me "echte" telecaster. [afbeelding]
Fresen inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Elementen installeren is meestal geen probleem... maar denk dat er nog gefreesd moet worden? En heb ook geen humbucker meer over...
Zo eens kijken wat ik evt allemaal nog wel heb.
P90 heb je ook in humbucker en in Single coil formaatquote:Op zondag 17 februari 2008 14:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Fresen inderdaad.
Heb je wel nog een p90 liggen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Dupje het volgende:
Yeah was ik ook weer, net terug uit Mexicooooo!
Als je lekkere thrash/speed/power/prog metal kan spelen, heb ik over een tijdje wel interesse voor een projectje.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Cynic het volgende:
Ik heb gisteren een drumstel gekocht!
Iemand nog een drummer nodig?
Euh nee, wel heel veel andere Mexicanenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar nog tegengekomen?
geef me 2 wekenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je lekkere thrash/speed/power/prog metal kan spelen, heb ik over een tijdje wel interesse voor een projectje..
mijn vierkwartsmaat klinkt nú al progressief!quote:
Vet man. Polyritmisch bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
mijn vierkwartsmaat klinkt nú al progressief!
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
troep aan de onderkant van het bureau daar ergensin friesland [afbeelding]
Nee, helaas. Net even gekeken, maar ligt eigenlijk niks meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Fresen inderdaad [afbeelding] .
Heb je wel nog een p90 liggen?
Goed idee lijkt me, kan je hem later altijd nog weer origineel maken als je wilquote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
P90 heb je ook in humbucker en in Single coil formaat [afbeelding]
Welkom thuis!!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Dupje het volgende:
Yeah was ik ook weer, net terug uit Mexicooooo! [afbeelding]
Vandaar dat ik het niet ken. Het is al minstens 15 jaar geleden dat ik voor het laatst in de ponderosa was en dat was ook alleen maar omdat klinkhamer daar moest spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, zit zo'n jongerencentrumpje nu, naast de Ponderosa [ afbeelding ]
Dus het heeft 1,5 spoelquote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zit tussen een single coil en een humbuckers in
Ja met mijn technische achtergrond lijkt me dat een heeeeeeeeel goed ideequote:Op maandag 18 februari 2008 08:36 schreef Cynic het volgende:
Wie heeft er hier EMG's? Schroef eens zo'n ding open voor ons
Speel je in een band?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:52 schreef Even het volgende:
[..]
Ja met mijn technische achtergrond lijkt me dat een heeeeeeeeel goed idee
Als het mis gaat is een LTD ec1000 toch ook heel vet zonder elementen?!
Ik heb me laten vertellen dat ze voor opnames ook nog wel gebruikt kunnen worden. Het closemiken van een solidbody zou maar zo eens minder spannend kunnen klinken dan je denktquote:Op maandag 18 februari 2008 10:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Speel je in een band?
Anders zijn elementen alleen maar nutteloze dingen.
Nee, dat vraag ik nietquote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo ja:
Ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 18 februari 2008 08:36 schreef Cynic het volgende:
Wie heeft er hier EMG's? Schroef eens zo'n ding open voor ons
Kom op Dribbel!
Waarom zou je gaan opnemen als je niet in een band zit? Nergens voor nodig dacht ik.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze voor opnames ook nog wel gebruikt kunnen worden. Het closemiken van een solidbody zou maar zo eens minder spannend kunnen klinken dan je denkt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan opnemen als je niet in een band zit? Nergens voor nodig dacht ik.
Of meneer Vintersorg. Of meneer Falkenbach.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan opnemen als je niet in een band zit? Nergens voor nodig dacht ik.
Tenzij je Jason Becker bent ofzo.
Ook alweer van die obscure figuren waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of meneer Vintersorg. Of meneer Falkenbach..
Great minds think alikequote:
Waarom had je het eigenlijk veranderd en toen weer terugveranderd?quote:
Paul McCartney. Lindsey Buckingham. Liam Howlett. Om nog maar een paar obscure figuren te noemen die ook buiten een band om opnames maaktenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ook alweer van die obscure figuren waar ik nog nooit van gehoord heb.
Maar je ziet wel dat het allemaal lang niet zo succesvol was als de bandjes waar deze lieden uit afkomstig waren. Hadden ze zich mooi de moeite van het opnemen kunnen besparen. En de kosten van het hebben van elementen.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paul McCartney. Lindsey Buckingham. Liam Howlett. Om nog maar een paar obscure figuren te noemen die ook buiten een band om opnames maakten.
Geen idee of Howlett gitaar speelt eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 februari 2008 10:49 schreef Cynic het volgende:
Maar je ziet wel dat het allemaal lang niet zo succesvol was als de bandjes waar deze lieden uit afkomstig waren. Hadden ze zich mooi de moeite van het opnemen kunnen besparen. En de kosten van het hebben van elementen.
Speelt Liam Howlett gitaar trouwens?
Prima norm verder. Nu voel ik me uiteraard inadequaat en klaar om weer te gaan krassen, maar hey, ik kan altijd nog emo gaan spelenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:56 schreef Cynic het volgende:
Ja je moet toch iets als 'de norm' nemen.
Denk die term is wellicht bekender, maar je had hem al ge-quote, en dan staat het zo raarquote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom had je het eigenlijk veranderd en toen weer terugveranderd?
Het is dat hij al in de bak zit, want voor die herrie verdient hij ook al straf. Bagger!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ook alweer van die obscure figuren waar ik nog nooit van gehoord heb.
Bewijst maar weer eens mijn punt dat opnemen zonder band nutteloos is![]()
Ik denk dat Varg Vikerness de enige is die daar een goede reden voor heeft
Waarom? Kun je je tijd niet beter besteden aan het luisteren naar muziek?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Deansensitized het volgende:
Varg Vikernes = Count Grishnackh = Burzum.
Toch maar eens wat van luisteren binnenkort.
Officieel zou je daar btw en invoerrechten over moeten betalen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef MrReElmo het volgende:
Hoi allemaal, ik speel ook gitaar![]()
![]()
Ik lurk al een tijdje mee en nu heb ik ook maar eens een account aangemaakt.
Ik speel nu zo'n 2 jaar op een Ibanez SA120 (probeer te spelen) door een Cube 30x.
Nu ook meteen m'n eerste vraag: Stel dat ik in Amerika op vakantie ga met een lege gitaarhoes en met een gitaarhoes+stratje terug kom. Kan dat? Of moet ik die eerst importeren?
En als ik zeg dat ik die in Nederland gekocht heb? Of kunnen ze dat aan een serienummer zien?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Officieel zou je daar btw en invoerrechten over moeten betalen.
Ik weet niet goed hoe dat in de praktijk gaat eerlijk gezegd. Als jij met een gloednieuwe PRS terug komt zullen ze vast een vermoeden hebben dat je die daar gekocht hebt. Je kan het natuurlijk erop wagen...quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik die in Nederland gekocht heb? Of kunnen ze dat aan een serienummer zien?
Hehe, eindelijk het nut van relicking gevondenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
Als je een gloednieuwe relic strat koopt geloven ze vast wel dat hij oud is..
Ik moet het ook hebben van de "verhalen". Ik kreeg laatst trouwens een naheffing van 11 euro over de elementen die ik via de post had besteld!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
Heb verhalen gehoord van mensen die in het hotel lekker gingen raggen op dat ding en in een afgetrapte gitaartas dat ding zo de douane door loodsten. Het kán wel, maar ik weet niet hoe ze dat allemaal gaan controleren als ze je "pakken".
De vraag is; hoe kunnen ze zien dat je een gloednieuwe PRS hebt? Er zijn mensen die tig jaar een gitaar hebben die er als nieuw uit ziet..
Als je een gloednieuwe relic strat koopt geloven ze vast wel dat hij oud is..
GFS?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik moet het ook hebben van de "verhalen". Ik kreeg laatst trouwens een naheffing van 11 euro over de elementen die ik via de post had besteld!
Hee... er is weer XX aanwezig in het topicquote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef Dupje het volgende:
Bluh, gitaardocent op school heeft ontslag genomen, dus nu tijdje geen gitaarles...
Yeahquote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee... er is weer XX aanwezig in het topic
tja, ziet er wel lachen uit...quote:Op maandag 18 februari 2008 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Als Ares nog eens een Folk Metalband wil beginnen:
[ afbeelding ]
Iets minder science nerd, Jimbo.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee... er is weer XX aanwezig in het topic
Ik snapte er al helemaal niks vanquote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iets minder science nerd, Jimbo..
Daar kom je net een chromosoom te kort voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik snapte er al helemaal niks van
zat al op het spoor van de vulgariteiten
I'm in!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:12 schreef Dupje het volgende:
Oeh!
Mijne is besteld!
Mini gitaristentopic Fok! meet?
Dat gaat toch niet lukkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:12 schreef Dupje het volgende:
Oeh!
Mijne is besteld!
Mini gitaristentopic Fok! meet?
Dat is wel een tof plan!! Maar wacht dan even tot mijn auto het weer doetquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ook leuk om eens een echte meeting te houden? oefenruimtetje huren in utrecht voor een middagje ofzo, en dan beetje jammen met z'n allen en ieders zijn gear showen [afbeelding]
Op die ticketservice kaarten staat dat niet, alleen op de originele full colour entreeekaartenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Waar staat dat eigenlijk. Al gezocht, niet gevonden.
Is goed Dupje, vrijdagavond, laatste optreden, ergens vooraan [ afbeelding ]
Ah ok, mooi domquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op die ticketservice kaarten staat dat niet, alleen op de originele full colour entreeekaarten [afbeelding]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ook leuk om eens een echte meeting te houden? oefenruimtetje huren in utrecht voor een middagje ofzo, en dan beetje jammen met z'n allen en ieders zijn gear showen
Vooraan bij Metallica? Nahh nee bedankt. Ik ben niet zo van de pit, of ik moet heel de dag vooraan gaan zitten zodat ik aan t hek zit. Maar daar heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op maandag 18 februari 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Waar staat dat eigenlijk. Al gezocht, niet gevonden.
Is goed Dupje, vrijdagavond, laatste optreden, ergens vooraan [ afbeelding ]
Ahh ik vind dat wel vet!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijn
Je mag pas vanaf vrijdag 12.00 erop volgens mij...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vooraan bij Metallica? Nahh nee bedankt. Ik ben niet zo van de pit, of ik moet heel de dag vooraan gaan zitten zodat ik aan t hek zit. Maar daar heb ik ook niet zo'n zin in [afbeelding]
Anders donderdag op vrijdag nacht, voor de poort van camping A? [afbeelding]
Valt wel mee denk ik hoor. Na vijf minuten mijn powerchord gerag is iedereen dat ook wel zat en word ik verbannen van mijn gitaarquote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijn [afbeelding]
Hehe nog nooit naar Pinkpop geweest?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf vrijdag 12.00 erop volgens mij...
Voor donderdags wellicht maar een slaapplek in het zuiden regelen ofzo, ken mensen bij Tilburg in de buurt
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijn
Ik drum welquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken..
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert..
Dan gaan wij verder met ons extreme popcore projectquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert..
Reminder: kniptangetje meenemenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik hoor. Na vijf minuten mijn powerchord gerag is iedereen dat ook wel zat en word ik verbannen van mijn gitaar
Whehehe, dat win ikquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken. [afbeelding].
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert. [afbeelding].
Word de eerste keer jaquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe nog nooit naar Pinkpop geweest?
De camping gaat altijd rond een uur of 7 a 8 open. [afbeelding]
Nee, 7 uur 's morgens. Weet nog een keer dat we voor de poort van Pinkpop overnacht hebben omdat die camping al op de vrijdagavond open zou gaan, om 0:00 staat iedereen op, zie je wat beweging op de camping, maar gaat er niks open. Om 7 uur ging het toen open. Wat bleek nu? Iedereen was zo fijn rustig geweest dat er geen reden was om de camping al open te gooien... Als we gereld hadden, hadden ze het opengemaakt...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whehehe, dat win ik [ afbeelding ]
Nee, maar een ieder kan toch wel wat om een ander denken?? Heb dan ook een heel ander beeld van de middag dan jullie volgens mij
[..]
Word de eerste keer ja
Vanaf donderdagavond 19-20 uur bedoel je? Dat zou cool zijn!
Ah ok, dan maar op tijd daar zijn dusquote:Op maandag 18 februari 2008 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, 7 uur 's morgens. Weet nog een keer dat we voor de poort van Pinkpop overnacht hebben omdat die camping al op de vrijdagavond open zou gaan, om 0:00 staat iedereen op, zie je wat beweging op de camping, maar gaat er niks open. Om 7 uur ging het toen open. Wat bleek nu? Iedereen was zo fijn rustig geweest dat er geen reden was om de camping al open te gooien... Als we gereld hadden, hadden ze het opengemaakt... [afbeelding]
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool. Neem je Iron Cobra mee en blasten maar. [afbeelding].
Tuurlijk moeten mensen om een ander denken en bijv niet de amp bezet houden de hele tijd en bla.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whehehe, dat win ik [ afbeelding ]
Nee, maar een ieder kan toch wel wat om een ander denken?? Heb dan ook een heel ander beeld van de middag dan jullie volgens mij
Dat zijn wel heel snelle powerchords, kerel.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HIMquote:Op maandag 18 februari 2008 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen om een ander denken en bijv niet de amp bezet houden de hele tijd en bla.
Lijkt me vooral tof als er een daadwerkelijk product uit voort kan komen, maar ja... [afbeelding].
Als iemand van ons nou een studio thuis had, maar helaas. [afbeelding].
Gaat ook eigenlijk nergens over dat blasten [vind ik]quote:Op maandag 18 februari 2008 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel snelle powerchords, kerel. [afbeelding].
Ja, ik denk dat ik wel beetje op tijd ga, als je per se op camping A wilt staan moet je idd zo vroeg zijn. Ik denkd at ik nu eens voor camping B ga. Camping A is naast het festivalterrein dus het minst ver lopen maar op camping B is meer te doen... Een tip als je met een groepje bent is om zo snel mogelijk een taxibusje aan te houden bij het station in Landgraaf, als je de chauffeur wat euro's per persoon geeft, brengt hij je zonder problemen naar het festivalterrein (is anders nog stukje lopen met al je bagage of met ellendig drukke pendelbussen) Hebben wij toen eens gedaan, waren er zo, kostte 3 euro per persoon dan wel, maar dat hadden we er graag voor overquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, dan maar op tijd daar zijn dus
Bedankt voor de info!! Nog meer tips? Heb wel wat festivals gehad inmiddels, maar goede tips zijn altijd welkom!
En wie nog kaartje wil moet opschieten! Hoorde net op de radio dat het waarschijnlijk voor het weekend al uitverkocht is [ afbeelding ]
beter, rij een 20 minuutjes door naar den bosch, hoeven we niks te huren als ik er bij benquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ook leuk om eens een echte meeting te houden? oefenruimtetje huren in utrecht voor een middagje ofzo, en dan beetje jammen met z'n allen en ieders zijn gear showen
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
als iemand nog een head mee zou nemen, dan hebben we 3 versterkers voor gitaar staanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen om een ander denken en bijv niet de amp bezet houden de hele tijd en bla.
Lijkt me vooral tof als er een daadwerkelijk product uit voort kan komen, maar ja....
Als iemand van ons nou een studio thuis had, maar helaas..
Ja, idd, op tijdquote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Deansensitized het volgende:
Check! Gewoon op tijd komen dus. Kom waarschijnlijk met eigen auto... slim?
Coolquote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef Aresdreams het volgende:
beter, rij een 20 minuutjes door naar den bosch, hoeven we niks te huren als ik er bij ben
Hahaha.quote:mijn gain is al 25% vermindert sinds de opmerkingen over het optreden geluid...
Jullie hebben 2 bascabinets staan bedoel je? Of gewoon 2 combo's ofzo.quote:als iemand nog een head mee zou nemen, dan hebben we 3 versterkers voor gitaar staan
en 2 voor de bas
jaja, ben ik tenmisnte nog ergens nuttig voor he!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool.
[..]
Hahaha..
[..]
Jullie hebben 2 bascabinets staan bedoel je? Of gewoon 2 combo's ofzo.
Ik ben van plan een karretje in elkaar te knutselen, volgens mij heeft m'n vader nog ergens zwenkwieltjes liggenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja, idd, op tijd
Eigen auto kan wel, maar parkeerplaatsen zijn niet even om de hoek.
Ik zou m dan ergens parkeren, alleen tent eruit halen, in de rij gaan staan, tent opzetten, en de rest van de zooi halen.
Ik heb hem ook binnen!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
YEAH!! [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Metallica, bring it on!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen! [afbeelding]
iets in die richting ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar kom je net een chromosoom te kort voor..
hilarische woordgrap![]()
Hoe lukt het trommelen btw?
Je kan geluk hebben. Vorig jaar hadden we de auto staan op een parkeerterrein tegenover de ingang van camping B.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Eigen auto kan wel, maar parkeerplaatsen zijn niet even om de hoek.
Ik zou m dan ergens parkeren, alleen tent eruit halen, in de rij gaan staan, tent opzetten, en de rest van de zooi halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |