Ik denk het nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef LollerSjaak het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=HB01&a=37
Is dit wat?De goedkoopste die ik kon vinden
Ik heb nog honingdropjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:54 schreef EroSenninn het volgende:
morgen avond in honselersdijkmaximaal 5 man 2 krattjes en 1 taart
schrijf je nu in <3
Nee ik wil een echte Hendrix Wah pedal dan klink ik precies als Hendrix!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef Deansensitized het volgende:
Zoek liever een 2ehands VOX V847
http://www.groove-factory(...)6eac5fad66e2e58239fd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Nee ik wil een echte Hendrix Wah pedal dan klink ik precies als Hendrix!
Deze is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders deze als je perse voor hendrix wil gaan
Maar ik vond die wat minder![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef LollerSjaak het volgende:
[..]
Nee ik wil een echte Hendrix Wah pedal dan klink ik precies als Hendrix! [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:07 schreef Dupje het volgende:
200!!! [afbeelding]
Sorrie beetje laat [afbeelding]
Je hebt al een Dean, dus goed op weg ben je alquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef LollerSjaak het volgende:
[afbeelding] Het is heel leuk allemaal maar ik denk dat ik eerst maar is goed moet leren gitaar spelen [afbeelding]
(zelfde niveau als mij ^^)quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef LollerSjaak het volgende:Het is heel leuk allemaal maar ik denk dat ik eerst maar is goed moet leren gitaar spelen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je hebt al een Dean, dus goed op weg ben je al
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Let wel ff op in welke je stemming je hem zet bij dat nummer, in normale stemming krijg je de meest onmogleijke akkoorden. En je hoeft niet eens die hele akkoorden te spelen eigenlijk alleen de hoge noten eruit omdat de bas de rest dektMaar dat klinkt met z'n alleen tegelijk alleen goed. Als je alleen gitaar speelt mist het een beetje
We hebben het ook heel even gedaan, maar is niet alles neequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef punkjunk het volgende:
tvp.![]()
Gitaarles net opgezegd. 'k Wou een extra avond vrij hebben omdat vrijdag repetitie dag is (morgen dus weer) .
Maar ff wat anders, een mic op een solid state gitaar versterker (gewoon op t clean of op de line in) , is dat gewoon kut of héél kut?
Is gewoon ronduit kutquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef punkjunk het volgende:
tvp. [afbeelding]
Gitaarles net opgezegd. 'k Wou een extra avond vrij hebben omdat vrijdag repetitie dag is (morgen dus weer [afbeelding] ) .
Maar ff wat anders, een mic op een solid state gitaar versterker (gewoon op t clean of op de line in) , is dat gewoon kut of héél kut?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Joa was hele dag kinders vermaken in Fryslan, moet ook gebeuren he [afbeelding]
Welke stemming gebruik je dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Let wel ff op in welke je stemming je hem zet bij dat nummer, in normale stemming krijg je de meest onmogleijke akkoorden. En je hoeft niet eens die hele akkoorden te spelen eigenlijk alleen de hoge noten eruit omdat de bas de rest dektMaar dat klinkt met z'n alleen tegelijk alleen goed. Als je alleen gitaar speelt mist het een beetje
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, wat een rot tijd was dat
Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Ga powerchords spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef LollerSjaak het volgende:Het is heel leuk allemaal maar ik denk dat ik eerst maar is goed moet leren gitaar spelen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hebben het ook heel even gedaan, maar is niet alles nee
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is gewoon ronduit kut
Het kan, maar raad het niemand aan.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oow trouwens, ik kreeg van de week een goede tip @ de gitaarboer. Mijn strap schoot steeds los aan de rechterkant... vroeg ik hoe ik dat op kon lossen, gaf hij mij de tip er bierbeugelrubbertjes aan te doen. Strap zit nu muurvast, zelfs als ik er hard aan trek komt 'ie er niet af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |