Nou uhm, nieuw... en shiny. En volgens mij toen al de Ibanez vs. Fender/Gibson discussiesquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:29 schreef Aresdreams het volgende:
vertel het eens aan de kleine kindertjes die er toen niet bij waren hoe het was!
ik was er toen nog niet
oke danquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
Toen zagen we illustere helden als BigBossMan, Zanderrr en de immer heethoofdige Ibanez nog wel eens.
En vergeet Tijn, crN, Fixxxer, Hammet en Schorpioen niet...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:33 schreef Svyatagor het volgende:
Toen zagen we illustere helden als BigBossMan, Zanderrr en de immer heethoofdige Ibanez nog wel eens.
Ja, wat een rot tijd was datquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef Litpho het volgende:
Maar geen Dean.
Iedereen die gitaarspeeld is hier welkom hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoor eigenlijk meer thuis in het Leer hier gitaar spelen, maar vind het stiekem toch leuk om mee te lezen als het eens niet over versterkers en apparatuur gaat
Ja dat was wel mijn voorstelling hiervan jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Iedereen die gitaarspeeld is hier welkom hoor
Of denk je soms dat iedereen hier goed kan spelen
Wij kunnen ook helemaal niet spelen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoor eigenlijk meer thuis in het Leer hier gitaar spelen, maar vind het stiekem toch leuk om mee te lezen als het eens niet over versterkers en apparatuur gaat
Nee, ik kom hier al sinds topic #1quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn
Dan voel ik me hier wel meer thuis meteenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij kunnen ook helemaal niet spelen hoor
Ik wel...quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn
Speel pas een goed jaar, dus ben net begonnen jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn voorstelling hiervan jaGa me nou niet vertellen dat jullie allemaal net begonnen zijn
Whehehe, je bent niet de enigequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Nummer spelen en denken kut wat klinkt het vals samen![]()
stemmen
hmm staat toch goed
nog een keers pelen
weer gaar
oh
capo op verkeerde fret [ afbeelding ]
Blissquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:53 schreef Goover het volgende:
Weet iemand trouwens een nummertje van Muse wat simpel zou zijn om te spelen?
Waarom heb je ze boos gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik tvp. Ik wil nog steeds degelijk gitaar leren spelen maar ik heb nu al twee gitaarleraren boos gemaakt. Ik weet niet of ik aan een derde moet beginnen. En ik heb geen idee waar ik zou moeten beginnen om het mezelf aan te leren...
Te vaak afgebeld. En wat ik verwacht is eigenlijk dat hij me meer leert dan alleen maar akkoorden....quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom heb je ze boos gemaakt
wat wil je leren
en wat verwacht je van die leraar
Toffe site, alleen jammer dat de lessen niet genummerd zijn. Dat zou wel wat makkelijker zijn...quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:04 schreef Sloggi het volgende:
Een erg goede site vind ik guitarnoise.com, met lessen van David Hodge (mits je van 60's/70's muziek houdt).
Ja maar meer wat wat is je doel wil je gewoon leidje spelen beetje pielen. Of ook echt theorie erachter leren en opbouw weet ik het wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Te vaak afgebeld. En wat ik verwacht is eigenlijk dat hij me meer leert dan alleen maar akkoorden....
http://www.guitarnoise.com/easy.phpquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Toffe site, alleen jammer dat de lessen niet genummerd zijn. Dat zou wel wat makkelijker zijn...
Helaas niet!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij kunnen ook helemaal niet spelen hoor
Ik heb het geprobeerd echt waar!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef Aresdreams het volgende:
gaan mijn belasting centen naar -HIM- is ie zelfs te lui een nieuw topic te openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat stukje over theorie? Misschien toch eens naar kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Bij die eerste les zegt die gast dat je je hand op de snaren moet leggen bij dit akoord: Dadd6add9
Hoe doe je dat op een degelijke manier. en wat bedoelt hij er precies mee?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
JA! Eindelijk Jubileum!Bier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
Haha, lekkere foute slagplaat!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:48 schreef Good-for-nothing het volgende:
post vol plaatjes
Mijn London City Comet:
[ link | afbeelding ]
De body is gemaakt uit één stuk iroko-hout, dit is door de vorige eigenaar gedaan omdat degene die de gitaar daarvoor had de body op een vreemde manier bewerkt had (soort van gereliced). De body zit een was/olie en heeft geen lak, en is dus mat.
[ link | afbeelding ]
De slagplaat is een soort metaal met gedraaid effect erin. Ik zit erover na te denken om deze te vervangen door een matzwarte, die staat misschien mooier.
(of een paisley:[ afbeelding ])
Dat metaaleffect noem je traanplaat, maar dat terzijdequote:Op donderdag 24 januari 2008 18:48 schreef Good-for-nothing het volgende:
post vol plaatjes
Mijn London City Comet:
[ link | afbeelding ]
De body is gemaakt uit één stuk iroko-hout, dit is door de vorige eigenaar gedaan omdat degene die de gitaar daarvoor had de body op een vreemde manier bewerkt had (soort van gereliced). De body zit een was/olie en heeft geen lak, en is dus mat.
[ link | afbeelding ]
De slagplaat is een soort metaal met gedraaid effect erin. Ik zit erover na te denken om deze te vervangen door een matzwarte, die staat misschien mooier.
(of een paisley:[ afbeelding ])
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |