quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:06 schreef iamredleader het volgende:iemand heeft de wiki al een beetje aangepast... schapen
Ik ga lekker onder de wol () en zie jullie later vandaag wel
Correctie: da's niks voor jou.quote:
Waar zou B. uithangen?quote:
sorryquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:06 schreef iamredleader het volgende:iemand heeft de wiki al een beetje aangepast... schapen
Ik ga lekker onder de wol () en zie jullie later vandaag wel
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:24 schreef Soempie het volgende:
Neeee![]()
De loodgieter is teruggekomen om de douche te maken. Ik wilde hem iets te drinken aanbieden, loop de badkamer in, kijk ik recht in z'n bilnaad.Hoe stereotiep.
te oudquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
ik had op Mike Delfino gehoopt.![]()
* been om deur steekt en beetje heen en weer wiebelt, loodgieter..kopje koffie?
Wiebel bracht me op het idee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:32 schreef Etcetera het volgende:
zeg, je hebt nu een maand met wiebel en nu denk je al aan andere mannen
Een maand..quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:32 schreef Etcetera het volgende:
zeg, je hebt nu een maand met wiebel en nu denk je al aan andere mannen
oh dat lijkt me best positief andersquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een maand..
weet je wat hij laatst zei: 'het is net of we al 33 jaar getrouwd zijn.'
!
Hij zag m'n blik en toen voegde hij snel toe: maar als ik over 33 jaar nog steeds zo gek op je ben...
tsssk.
Zo bedoelde hij het ook. Ik associeer het alleen met: 'sleur, saai, uitgekeken op..'quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
oh dat lijkt me best positief andersdat betekend toch dat je al zo snel zo aan elkaar gewend bent?
Bron: Autoweek.nlquote:GM-directeur Bob Lutz heeft verklaard dat de Chevrolet Volt concept car in de windtunnel beter scoort als hij achterstevoren staat.
moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het ook. Ik associeer het alleen met: 'sleur, saai, uitgekeken op..'
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bron: Autoweek.nl
Goed bezig Amerikanen, zo ontwerp je auto's!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
dat zou ik ook kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu in een lokaal waar net een gezellig groepje binnen kwam. Opeens roept een van die dames heel hard "De lispeltuut!", ze bedacht het opeens maar de avond er voor kwam ze er niet op
Ik zie dat Soempie ook zo doen
Zal voor een groot gedeelte wel komen omdat er van die grote gaten in de voorkant van auto's zitten om de motor te koelen. Ik vermoed dat wel meer auto's dit hebben hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
niet echt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou ik ook kunnen zijn
en soemp ook![]()
Ik niet.quote:
redelijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Maar moet wel.![]()
Hoe gaat het met je flashfilmpje?
En zo te zien ben je daar erg blij meequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:49 schreef Etcetera het volgende:
niet zo goedtoch middag
bijna naar huis
De msn-lijst van zijn werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
Trouwens: [ afbeelding ]
1 maand![]()
![]()
Als het goed is mag ik vanaf vandaag in de msn-lijst van Sven z'n werk.Z'n baas heeft dat toegezegd, die had niet verwacht dat we die maand door zouden komen.
![]()
En 2e kerstdag vier ik bij z'n ouders!![]()
Hehe, heb je het eindelijk gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jeujmoet nog steeds schoenen kopen
net Jan voor de gek gehouden
'zo, nu ga ik even roken' ik: 'oh, goed idee, ik ga even mee' hij kletst door, kijkt me ineens aan: wat zeg je nourook jij? ik:
![]()
wij naar beneden, ik vogel m'n pakje sigaretten uit m'n jaszak en hij: hey je rookt echt! sinds wanneer dan? ik: sinds 5 decemberhij wil al een vuurtje aanbieden en ziet dat ik een chocoladesigaret afpel
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Soempie het volgende:
Er kwam net een loodgieter, omdat het beneden lekt als we douchen.![]()
Die man gaat net weg: 'leuke spiegel'![]()
Dus ik:gewoon zo'n ordinair ding. Naar de badkamer, zie ik dat de hele spiegel vol staat met
- teksten en poppetjes van Sven.
Erbij, heel gezellig hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een maand..
weet je wat hij laatst zei: 'het is net of we al 33 jaar getrouwd zijn.'
!
Hij zag m'n blik en toen voegde hij snel toe: maar als ik over 33 jaar nog steeds zo gek op je ben...
tsssk.
ja, alleen moet ik nog poolen vanavond. toch maar even doorbijten denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zo te zien ben je daar erg blij mee
jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:56 schreef B.ertha het volgende:
Heb ik nou alleen maar Etc en Soemp gequote?
Mja, hij moet toestemming hebben. De rest van z'n lijst staat automatisch op block. Geen idee hoe het precies werkt. Maar ik word pas de 14e toegevoegd, omdat hij het vorige maand de 14e heeft aangevraagd.quote:
Nee, ik kijk ook niet zo vaak in de spiegel.quote:En niet gezien met je slaperige kop?
Ik vind poolen steeds leuker om te doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:57 schreef Etcetera het volgende:
ja, alleen moet ik nog poolen vanavond. toch maar even doorbijten denk ik
we hebben zelf een poolclub opgezet in onze stamkroegquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind poolen steeds leuker om te doen.Waar ben je lid? Hoeveel kost zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |