Rambo 2quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
welke als ik vragen mag?
Van het weekend waar SAW3 zitten kijken, blijft echt![]()
oja, iemand heeft mij hier de film K-pax laten kopen,
ik moet eerlijk zeggen dat het een geweldige film is!
ik zag het moest me post quoten en ben het vergetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
De link van de afbeelding in je post moet nog tussen img-tags, Friday
Inderdaad, wat een film! Ik had hem aangezet, en dacht (het was al erg laat ...) dat ik hem tochquote:
a, c, f, g= iets met ondertitelquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:42 schreef Seventees het volgende:
* Seventees deelt thee en koffie uit![]()
Deze reeks:
a) Is levendig as hell
b) Is vreselijk saai aan het worden
c) Mist iets... Tieten!!
d) Moet definitief gesloten worden. Werken moeten we!
e) Loopt al veel te lang
f) Gaat de 100 halen!
g) Iets anders...
En toch blijf ik deel 1 beter vindenquote:
p.squote:Op dinsdag 27 november 2007 10:56 schreef Lynx666 het volgende:
C.
hahahahha, niet alle mannen zijn voorspelbaar hoorquote:
quote:
nee ik ook niet vond het wel een leuk plaatjequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik snap de link niet helemaal ...
Het was voorspelbaar dat ze voor C zouden kiezenquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahha, niet alle mannen zijn voorspelbaar hoor
Natuurlijk hahaquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het was voorspelbaar dat ze voor C zouden kiezen
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En toch blijf ik deel 1 beter vinden
hahah, film liefhebber, of gewoon niets te doen?quote:
* Dr.Droxz sleept lynda naar buiten, om even een peukie te doen .. met koffie en koekjes!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:33 schreef lynda het volgende:
DrukkkkkkkkkIk wil nietttttt
D. Save me!
Voor ieder die me nog gedag heeft gezegt in vorige topic *HOOOOOOOOI*
beidequote:Op dinsdag 27 november 2007 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahah, film liefhebber, of gewoon niets te doen?
het is gewoon gezelligquote:
Zijn er nog meer films die ik gezien MOET hebben?quote:
alles al van gezienquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zijn er nog meer films die ik gezien MOET hebben?
van de week ook LOST seisoen 3 gekocht,
kijken er meer mensen naar LOST?
Nee, heb ik niet zelf gedaan. Ben te lam om m weg te halen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
je ondertitel, dat "link verdwijderd door admin" .. heb je dat nou zelf gedaan? [afbeelding]
ik denk het niet, maar misschien was het je nog niet opgevallen ...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
Ik..
Heb..
Geen..
Zin..
Meer..
en me collega's zijn lastigen ben moe
Heb gewoon teveel gedaan vanochtend
lam=dronken ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet zelf gedaan. Ben te lam om m weg te halen.
* Dr.Droxz geeft Seventees mangothee ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:57 schreef Seventees het volgende:
Hoofdpijn
Of dit is iets losstaands of ik sta op het punt om goed ziek te worden...
We doen gewoon wat je net zei..quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik....
heb...
nog...
veel...
minder...
zin ..
mijn collega is nog veel lastigere, zullen we ruilen?
samen .. werkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:25 schreef lynda het volgende:
[..]
We doen gewoon wat je net zei..
We zetten die van jou en mij in 1 hok en kunnen wij samen euhm.. werken
denk het niet nee .. hij was hier vanmorgen even, vanuit huis ... maar op zijn werk werkt dat tructje niet, hier trouwens ook niet *maarja dat had ik al lang getest*quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh, daar ben ik weer
Waar is WL? Proxytruukje heeft zeker niet gewerkt?
beetje jammer, zou toch wel lachen zijn om zo vroeg in de middag al dronken te zijnquote:
Matigquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
denk het niet nee .. hij was hier vanmorgen even, vanuit huis ... maar op zijn werk werkt dat tructje niet, hier trouwens ook niet *maarja dat had ik al lang getest*
Wtf? Jullie Security Operators lopen deze SC reeks te killenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik mag ook niet meermaar vandaag ben ik thuis
Weet je hoever het lopen is naar de bedrijfsdrankkast?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
beetje jammer, zou toch wel lachen zijn om zo vroeg in de middag al dronken te zijn [afbeelding]
*mits je morgen niet hoeft te werken dan*
De voorraadkast is nóóit tever...!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:17 schreef Seventees het volgende:
En je secret stash in de voorraadkast... die is zeker ook te ver lopen? [afbeelding]
Beter verstoppen, Lynx666. Onder de blikken kattenvoer is soooooo easy 2 find [afbeelding]
Voor het ongetrainde oog is het een saaie bedoeling... Maar ik weet wel beterquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De voorraadkast is nóóit tever...!
er stáát alleen maar kattenvoer daar
wat een tijden, gaan we elkaar gewoon eens missen vandaagquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
Nog 40 minuten en ik peer hem![]()
* lynda doet echt niets nuttigs meer het laatste uur
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voor het ongetrainde oog is het een saaie bedoeling... Maar ik weet wel beter
Die GRTDOJW-bar komt uit jouw kast, weet je!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef diertjuh het volgende:
Verhaaltje aan maken over de omzetbelasting. Wil ik het aan mn stageverslag toevoegen. Verslag foetsie van mail. Waarschijnlijk verwijderd. Hopelijk staat die nog op mn usb-stick.
ook van gmail?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
psssssssst, beetje systeembeheerder kan een mail*box* restoren
Nee ook niet. Staat wel stage dingen in maar dat is het verkeerde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Of in verzonden items, diertjuh?
vanavond en morgen nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat een tijden, gaan we elkaar gewoon eens missen vandaag
Dat zeg ik net tegen Droxz in pmquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zeg ik net tegen Droxz in pm
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zeg ik net tegen Droxz in pm
Ja, er moest toch ruimte gecreeerd worden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voor het ongetrainde oog is het een saaie bedoeling... Maar ik weet wel beter [afbeelding]
Die GRTDOJW-bar komt uit jouw kast, weet je! [afbeelding]
Subtiel, Sm0keZ, heel subtielquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
Maar eh, zou je mij vandaag geen koffie geven oid?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jaaaa...dat wist ik
Nee was gewoon goed getimed
Subtiel? Dat komt niet in mijn vocabulaire voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Subtiel, Sm0keZ, heel subtiel![]()
Pas op, hij is heet!
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*momplet iets van .. alles wat hier zo een beetje boven staat, dat zie ik ...*
Ej WL! je bent er weer !!!!!!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben weer......................Thuis!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, Droxz en lynda, wat is dat toch altijd met jullie op die stations?
Koude dag? Seks op het perron!
tot morgen!quote:
gvd man, !Fok is trager dan ooit tevorenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt man! over 2 uur ben ik pas thuis, help me de dag doorkomennnnnnnnnnnnn
vanavond ff gamen he?
Hier is FOK! inderdaad ook niet echt snel ofzo ..quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd man, !Fok is trager dan ooit tevoren
maar ik kan ff gamen totdat de voetbal begintgo gunners
Die error kreeg ik ook steeds tijdens het F5énquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja die heb ik gewoon tegevoegd!
hey ik kreeg een nieuwe error :s
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
over 5 minuten mag ik pas weg ... maarja, krijg ik net een gesprek dat er een heel system down is .. WAAROM GVD ALTIJD ALS IK WEGWIL ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
Zit ik moederziel alleen op de afdeling.
En ik moet nog 13 minuten
Join the clubquote:Op woensdag 28 november 2007 07:31 schreef Ynske het volgende:
Jaaaah al 1 uur niets doen achter de rug... nog 7 uur te gaan
Dan ben je ook vroeg begonnen danquote:Op woensdag 28 november 2007 07:31 schreef Ynske het volgende:
Jaaaah al 1 uur niets doen achter de rug... nog 7 uur te gaan
yepz tv begint vroegquote:Op woensdag 28 november 2007 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben je ook vroeg begonnen dan
thnxquote:
tv, als in tv kijken?quote:
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
wel fijn dat het hier geoorloofd is om ongegeneerd te internetten op twerk
dat doen we eigenlijk allemaal hier in dit topicquote:Op woensdag 28 november 2007 08:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
wel fijn dat het hier geoorloofd is om ongegeneerd te internetten op twerk
goede morgen Dylan!quote:
yepzquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
das ook geoorloofd op t werk
aangezien we de programma's op t net gooien zodat je thuis kunt kijken
tis heel gezellig, ook leuk werk.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke baan!![]()
Of valt dat nou tegen?
Serieus? Bij wie dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat doen we eigenlijk allemaal hier in dit topic![]()
alleen jammer dat er nu bij bepaalde mensen die haar vaak kwamen
forum.fok.nl geblocked is ...
Ik ken dat ergens van, laat mij mij later werken ... dat vroege ..quote:Op woensdag 28 november 2007 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis heel gezellig, ook leuk werk.
Ben alleen niet van de ochtenddiensten, geef mij maar avond, tot in de nacht.
bij WLquote:
om 2 beginnen en tot 2 werken altijd beterquote:Op woensdag 28 november 2007 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken dat ergens van, laat mij mij later werken ... dat vroege ..![]()
tot een uurtje of 21:00 werken
van 14:00 tot 02:00?quote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
om 2 beginnen en tot 2 werken altijd beter
zie je t tenminste niet om half5 donker worden
Denk het wel, maarja, vind het wel klote, vond het altijd wel gezellig met WL hier.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Sinds deze week ofzo?
Hij is betrapt
Ja wel vervelend inderdaad, was er toch vanaf 't begin bij.. laat 'm maar weten dat 'ie gemist wordtquote:Op woensdag 28 november 2007 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk het wel, maarja, vind het wel klote, vond het altijd wel gezellig met WL hier.
Nou gaat alles via PM, of webbased MSN
t is uren boeren op gezellige avondenquote:Op woensdag 28 november 2007 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
van 14:00 tot 02:00?
12 uur werken ?! ik vind 8 uur wel genoeg hoor
ja die WL omg waarom blocken ze hem nouquote:Op woensdag 28 november 2007 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
WL... blocked.... Fuuuck
Ik zeg, de straten op! Protesteren! Spandoeken! Staken! Acties! Rellen! Vastketenen aan hekken! Hongerstakingen! Bedreigingen! Terreur! Kijk uit WL, we komen er aan!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja die WL omg waarom blocken ze hem nou. Hij houdt iedereen altijd wel bezig hier in dit topic
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij hier al komt, iig een stuk langer als dat ik hier benquote:Op woensdag 28 november 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja wel vervelend inderdaad, was er toch vanaf 't begin bij.. laat 'm maar weten dat 'ie gemist wordt
Ok.. geen NOS nieuws meer voor jou, en zeker niet van Franse komafquote:Op woensdag 28 november 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zeg, de straten op! Protesteren! Spandoeken! Staken! Acties! Rellen! Vastketenen aan hekken! Hongerstakingen! Bedreigingen! Terreur! Kijk uit WL, we komen er aan!!
Geen reet te doen op je werkquote:Op woensdag 28 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij hier al komt, iig een stuk langer als dat ik hier ben
Tsja, die scholieren staken ook alleen omdat ze dan vrij zijn en ze nog eens wat spannends meemaken.. Kunnen we er best een paar naar WL sturenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok.. geen NOS nieuws meer voor jou, en zeker niet van Franse komaf![]()
Ach misschien kunnen we een paar van die "stakende studenten" charteren om dit te verwezenlijken?
Als je nou ook nog een biertje mocht drinken, popcorn erbij .. dan zou het helemaal toppie zijn!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is uren boeren op gezellige avonden
of je nu thuis voor de tv hangt savonds, of dat op t werk doet en wat bezig bent.
de ochtenddiensten zijn korter, maar voelen veel langer
We hebben het hier over "scholieren" he. Niet over echte studentenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsja, die scholieren staken ook alleen omdat ze dan vrij zijn en ze nog eens wat spannends meemaken.. Kunnen we er best een paar naar WL sturen
Ik had het over de Nederlandse scholieren jaquote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hebben het hier over "scholieren" he. Niet over echte studenten![]()
WL welkom terug!
taart beloven en niet geven, ga maar weer weg jijquote:Op woensdag 28 november 2007 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten ~!!!!!!!!! ik ben er weer gvd!!!1
bier , en taart voor iedereen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ok jij je zin zeurquote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
taart beloven en niet geven, ga maar weer weg jij
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok jij je zin zeur
een plakje groene cake
[ afbeelding ]
sjonge sjonge zeg, je kan goed merken dat je geen afrikaan bent.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:29 schreef LamstraalASD het volgende:
1 plakje? zit geeneens slagroom bij.
Het is ook oneerlijk verdeeld!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, je kan goed merken dat je geen afrikaan bent.
die hadden er nooit om gevraagd!
maar goed:
[ afbeelding ]
yummmmmmquote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
Groene cake... hmm dat klinkt al dubieus, en ziet er ook nog is zo uit...
Kijk dat lijkt er meer op.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, je kan goed merken dat je geen afrikaan bent.
die hadden er nooit om gevraagd!
maar goed:
[ afbeelding ]
Pardon?!?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
werken!
oeh etenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:39 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Kijk dat lijkt er meer op.
Begin spontaan honger te krijgen.
Het enige nadeel van het eten tegen de verveling is dat ik over 5 minuten door mijn brood heen ben en ik dan tot 16:30 erbij loop asl een afrikaantje.
dat mag pas om 16.00 uur hehquote:Op woensdag 28 november 2007 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh eten
vandaag maar eens een soeppie pakken
Gellukig is het nu 4 uur in bangkok dus soepie!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat mag pas om 16.00 uur heh
dan ben ik al lang en breed bezig met een fotoshootquote:Op woensdag 28 november 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat mag pas om 16.00 uur heh
Ej WL is back!quote:
Ranzige foto's mag ik hopen?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ben ik al lang en breed bezig met een fotoshoot
oh , kunnen we morgen wat fotos verwachten dan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ben ik al lang en breed bezig met een fotoshoot
morgen denk ik niet, maar waarschijnlijk komen er wel weer onlinequote:Op woensdag 28 november 2007 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , kunnen we morgen wat fotos verwachten dan ?
Waar het hart vol van is...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:03 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ranzige foto's mag ik hopen?
oh je wil natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 10:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej WL is back!
p.s
die medicijnen zijn van het verkeerde merk >:)
Zolang wij hier s'avonds en in het weekend ook zitten kunnen we moeilijk zeggen wat wel en neit magquote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef no1uknow het volgende:
Geen reet te doen thuis, mag dat ook?
Net wakker.
Ugh...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:11 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een liefhebber
Van lego!!quote:
zo eindelijk s foto van intranet gepostquote:
ja we lopen hier allemaal als indianen rondquote:Op woensdag 28 november 2007 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo eindelijk s foto van intranet gepost
Hopenlijk wel een rook ruimte voor de vredespijp?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja we lopen hier allemaal als indianen rond
kinky shit gastquote:Op woensdag 28 november 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ja we lopen hier allemaal als indianen rond
Nee, ik werk toch voor een bedrijf wat medicijnen maaktquote:Op woensdag 28 november 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh je wil natuurlijk
[ afbeelding ]
Born to be alive!!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kinky shit gast
[ afbeelding ]
hoiquote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef lynda het volgende:
WL!!!!!!!! Je bent terugggggggg![]()
Oja present! Na een reistijd van 3,5 uurI love the NS!!!
hey ik gaf je alleen maar een prima alternatief tochquote:Op woensdag 28 november 2007 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik werk toch voor een bedrijf wat medicijnen maakt![]()
maar die whiskey ziet er inderdaad beter uit!
yep, miste je me ??quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef lynda het volgende:
WL!!!!!!!! Je bent terugggggggg![]()
Oja present! Na een reistijd van 3,5 uurI love the NS!!!
Haha KUT, de pratende autoquote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dies niet van de Village People klootviool
wat verkoop je dan ??quote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb geen zin in school, zal ik wel of niet gaan?
Gaat over Behoefte gericht verkoopgesprek ofzo
Dat snap ik toch wel aardig, werk al geruime tijd op de markt (ja, maar je leert er wel verkopen)
Goeiemorgenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef diertjuh het volgende:
goedemorgen!
Weer verder met bellen. En er zit steeds iemand naast mij, omdat hij niet op zijn eigen plek kan zitten. Dus ik kan helemaal nie fok!ken..stom he
Hmm dat is zeker vervelendquote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef diertjuh het volgende:
goedemorgen!
Weer verder met bellen. En er zit steeds iemand naast mij, omdat hij niet op zijn eigen plek kan zitten. Dus ik kan helemaal nie fok!ken..stom he
Kaas! Maar dat is totaal irrelevant.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat verkoop je dan ??
"Grote Verse Makrelen" ??
nou ik zou liever achter de kaas staan , dan bij de visquote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kaas! Maar dat is totaal irrelevant.
Zal ik naar die les gaan of niet.
Ohja ook even in je achterhoofd houden, ik reis 1.5 uur heen en 1.5 uur terug.
Voor een les van 2 keer 3 kwartier.
Het Cafe / Coffeeshop ??quote:Op woensdag 28 november 2007 11:02 schreef no1uknow het volgende:
Kaas
Vis
Maarja ik blijf wel thuis ja, moet alleen wel ff pleite zijn, voor korte tijd, anders gaat m'n moeder weer zeuren.
Die ligt nu te slapen (heeft vannacht gewerkt) en gaat om half 1 broertjes van school afhalen.
Waar zal ik in tussentijd heengaan?Gewoon met de trein rondjes gaan rijden ofzo? Van Zoetermeer naar Den Haag en weer terug en weer heen enz
Weer is niet echt geweldig dus ik zou iets anders bedenken waardoor je gewoon binnen kan blijven.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:02 schreef no1uknow het volgende:
Kaas
Vis
Maarja ik blijf wel thuis ja, moet alleen wel ff pleite zijn, voor korte tijd, anders gaat m'n moeder weer zeuren.
Die ligt nu te slapen (heeft vannacht gewerkt) en gaat om half 1 broertjes van school afhalen.
Waar zal ik in tussentijd heengaan?Gewoon met de trein rondjes gaan rijden ofzo? Van Zoetermeer naar Den Haag en weer terug en weer heen enz
ah , mooi moment om die even af te gaan leverenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:04 schreef no1uknow het volgende:
Oh wacht ik ga wel naar mn familie in Nootdorp.
Mn neef is zo ongeveer mn beste vriend, maar ik mag daar doordeweeks niet meer komen, omdat ie zn school verneukt (de coördinator van die school wilde zelfs aangifte gaan doen bij de leerplichtambtenaar) Maar ik heb nog handschoenen van hun liggen
Tjah... wat wil je horen? Je geeft het antwoord immers zelf alquote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kaas! Maar dat is totaal irrelevant.
Zal ik naar die les gaan of niet.
Ohja ook even in je achterhoofd houden, ik reis 1.5 uur heen en 1.5 uur terug.
Voor een les van 2 keer 3 kwartier.
Daaromquote:Op woensdag 28 november 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah , mooi moment om die even af te gaan leveren
Ik kan me bepaalde dingen voor de geest halen...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
wat doe jij in je bed, achter de pc ?
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan me bepaalde dingen voor de geest halen...
Haha ja, moet trouwens zeggen, doe daar niet meer aan... het is echt goedkoop.quote:
Gastquote:Op woensdag 28 november 2007 11:20 schreef no1uknow het volgende:
Of bedoel je computerspelletjes?
dat wordt een hoop koffie dus!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:22 schreef NrSiX het volgende:
-_- hm.. vanaf nu al bijna niets meer te doen.. en dan moeten we nog tot kwart over 5! OMG:D
nee dat komt nu al mijn neus uit, strax maar even een afspraak maken in de stad, even lunchen.. ben ik dr iig even uitquote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een hoop koffie dus!
Welk?quote:
Renault Clio IIIquote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nee dat komt nu al mijn neus uit, strax maar even een afspraak maken in de stad, even lunchen.. ben ik dr iig even uit
[..]
Welk?
Ik ook 12.30 pauzequote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef diertjuh het volgende:
allemaal zeurderige en chagerijnige mensen aan de telefoon gehad.Drukjes dus. Morgen iets leuks doen..hele doos met pakbonnen op maand uitzoeken en inmappen.
Dan moet je even denken aan een grote doos helemaal vol
Toe aan pauze maar duurt nog 3 kwartier.
Ja regen!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook 12.30 pauzegelukkig hier niet druk, telefoontje hier en daar, allemaal vrolijke ambtenaren vandaag
![]()
Misschien zit er iets in de lucht hier
Netjesquote:Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Wekker gezet om 8:30, net pas wakker...
DUH! niet naar de bekende weg vragenquote:
Haha ja dat ook.. moet wel ff droog zijn zo, want k ga lekker op pad in m'n pauzequote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja regen!
Vrolijke ambtenaren is altijd leuk. Sowieso leuk als je vrolijke mensen aan de telefoon krijgt. Ik had alleen maar chagerijnige mensen. Maarja..logisch ze moeten betalen dus tja..dan worden ze niet vrolijk.
Nu betalingsbevestigingen maken...
netjes!quote:
Wtf?! Hoeveel heb jij gerookt vandaag?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt in de spiegel .. ej .. er komt rook uit mijn oren!!
p.s
goedzo Lynda!!!!
Keep up the good work
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef LamstraalASD het volgende:
Zo het hoogte punt van deze dag is aangebroken!!!
Kaasuienbrood uit de oven!!! eetsmakelijk allemaal.
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zondequote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH! niet naar de bekende weg vragen
Net als Droxz druk op de zaak!
Zo *tromgeroffel* MAC DONALDSSSSSSSSSSSSSSS
gefeliciteerdquote:
Hey, kun je weer fokken op je werk?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
yep gelukkig welquote:Op woensdag 28 november 2007 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, kun je weer fokken op je werk?
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf?! Hoeveel heb jij gerookt vandaag?
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zonde
Morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functionerenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30![]()
we zijn hier bezig alle oude pc's en monitoren te verkopen aan medewerkers
TIP: vertel iedereen dat je geen support levert op die machines.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer gerookt vanaf 11:30quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tipquote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenMac chicken is saus, sla, kip, brood KLAAR
Zo gauw ze daar ook maar iets als ui of augurk of weet ik niet wat op gooien dan stop ik acuut met de Mac :p
Alleen die sticker "speciaal voor u gemaakt", geeft mij toch bepaalde visualisaties waarbij ik MacDonalds-medewerkers collectief op je burger zie rochelen enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tip
jaja...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doen
wel gezellig onder dat afdakje denk je neit ?quote:
Ik heb geen flauw idee... en dat wil ik ook zo houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel gezellig onder dat afdakje denk je neit ?
patat en kaassouffléquote:Op woensdag 28 november 2007 13:27 schreef NrSiX het volgende:
Zo, net even lekker een patat en frikandel gehad.. lekker ongezond
ACDEquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
a) doe ik het rustig aan , het is tenslotte bijna weekend.
b) ben ik de overtreffende trap van ADHD
c) ga ik me helemaal klemzuipen
d) meld ik me ziek
e) denk ik alvast aan maandag
f) anders, nl................
Waar is Seventees?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
d) meld ik me ziek
P3 1gig bakken, met maximaal 512 ... en 15", ps2 toetsenbordje, en een ps2 muisje, ¤ 75quote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functioneren
je gaat door voor de ijskastquote:Op woensdag 28 november 2007 13:43 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
ACDE
moeilijk die vragen waarbij meerdere antwoorden goed zijn.
zo, p3quote:Op woensdag 28 november 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
P3 1gig bakken, met maximaal 512 ... en 15", ps2 toetsenbordje, en een ps2 muisje, ¤ 75![]()
![]()
heb zelf ook nog een mobo, proc, mem en videokaart liggen...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo, p3ooit top of the line
mja ik heb nu een vliegtuig van 1000watt staan , dus wil wat minder herrie. en liefst 24/7 aan staanquote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb zelf ook nog een mobo, proc, mem en videokaart liggen...
Asus bordje (uit mijn hoofd een A8n-deluxe)
AM3500
1 gig geheugen *snel*
Geforce 6800 GT ...
zowel proc als geforce hebben een zalman fatality cooler
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb nu een vliegtuig van 1000watt staan , dus wil wat minder herrie. en liefst 24/7 aan staan
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie welquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
d) meld ik me ziek
ik snap its niet , f enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie wel
Vertel is, wat is er nou gaandequote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie wel
Heb zelf een MDA vario.. sja je moet ervan houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vertel is, wat is er nou gaande
Zijn deze PDA's iets?
- Samsung F700
- HTC P4350
- Qtek V1605
Morgen moet ik B doenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
d) meld ik me ziek
Dat dusquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, vertel eens Bellerquote:
Zat 1,5 uur in besprekingquote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ennuh, lynda wat ben je aan het doen ??
mompelt iets van ... heeft bespreking ofzo (gehad)quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ennuh, lynda wat ben je aan het doen ??
Ik heb geen flauw idee, ik ben niet aanwezig bij jullie escapadesquote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef lynda het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, vertel eens Beller![]()
volgens mij valt het een beetje op dat jij weet wat ik doe en dat ik weet wat jij doequote:Op woensdag 28 november 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mompelt iets van ... heeft bespreking ofzo (gehad)
Wij zijn er ook nogquote:Op woensdag 28 november 2007 14:37 schreef diertjuh het volgende:
bah..stomme mensen allemaal
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
volgens mij valt het een beetje op dat jij weet wat ik doe en dat ik weet wat jij doe
nu wel jaquote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
volgens mij valt het een beetje op dat jij weet wat ik doe en dat ik weet wat jij doe
ROFL!!!quote:
Van die onderschriften van jullie snap k ook niksquote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
*weet van niets*
*weet van nog minder*quote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
*weet van niets*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |