netjes!quote:
Wtf?! Hoeveel heb jij gerookt vandaag?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt in de spiegel .. ej .. er komt rook uit mijn oren!!
p.s
goedzo Lynda!!!!
Keep up the good work
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef LamstraalASD het volgende:
Zo het hoogte punt van deze dag is aangebroken!!!
Kaasuienbrood uit de oven!!! eetsmakelijk allemaal.
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zondequote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH! niet naar de bekende weg vragen
Net als Droxz druk op de zaak!
Zo *tromgeroffel* MAC DONALDSSSSSSSSSSSSSSS
gefeliciteerdquote:
Hey, kun je weer fokken op je werk?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
yep gelukkig welquote:Op woensdag 28 november 2007 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, kun je weer fokken op je werk?
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf?! Hoeveel heb jij gerookt vandaag?
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zonde
Morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functionerenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30![]()
we zijn hier bezig alle oude pc's en monitoren te verkopen aan medewerkers
TIP: vertel iedereen dat je geen support levert op die machines.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer gerookt vanaf 11:30quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tipquote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenMac chicken is saus, sla, kip, brood KLAAR
Zo gauw ze daar ook maar iets als ui of augurk of weet ik niet wat op gooien dan stop ik acuut met de Mac :p
Alleen die sticker "speciaal voor u gemaakt", geeft mij toch bepaalde visualisaties waarbij ik MacDonalds-medewerkers collectief op je burger zie rochelen enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |