Ik kan me bepaalde dingen voor de geest halen...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
wat doe jij in je bed, achter de pc ?
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kan me bepaalde dingen voor de geest halen...
Haha ja, moet trouwens zeggen, doe daar niet meer aan... het is echt goedkoop.quote:
Gastquote:Op woensdag 28 november 2007 11:20 schreef no1uknow het volgende:
Of bedoel je computerspelletjes?
dat wordt een hoop koffie dus!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:22 schreef NrSiX het volgende:
-_- hm.. vanaf nu al bijna niets meer te doen.. en dan moeten we nog tot kwart over 5! OMG:D
nee dat komt nu al mijn neus uit, strax maar even een afspraak maken in de stad, even lunchen.. ben ik dr iig even uitquote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt een hoop koffie dus!
Welk?quote:
Renault Clio IIIquote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef NrSiX het volgende:
[..]
nee dat komt nu al mijn neus uit, strax maar even een afspraak maken in de stad, even lunchen.. ben ik dr iig even uit
[..]
Welk?
Ik ook 12.30 pauzequote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef diertjuh het volgende:
allemaal zeurderige en chagerijnige mensen aan de telefoon gehad.Drukjes dus. Morgen iets leuks doen..hele doos met pakbonnen op maand uitzoeken en inmappen.
Dan moet je even denken aan een grote doos helemaal vol
Toe aan pauze maar duurt nog 3 kwartier.
Ja regen!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook 12.30 pauzegelukkig hier niet druk, telefoontje hier en daar, allemaal vrolijke ambtenaren vandaag
![]()
Misschien zit er iets in de lucht hier
Netjesquote:Op woensdag 28 november 2007 11:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Wekker gezet om 8:30, net pas wakker...
DUH! niet naar de bekende weg vragenquote:
Haha ja dat ook.. moet wel ff droog zijn zo, want k ga lekker op pad in m'n pauzequote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja regen!
Vrolijke ambtenaren is altijd leuk. Sowieso leuk als je vrolijke mensen aan de telefoon krijgt. Ik had alleen maar chagerijnige mensen. Maarja..logisch ze moeten betalen dus tja..dan worden ze niet vrolijk.
Nu betalingsbevestigingen maken...
netjes!quote:
Wtf?! Hoeveel heb jij gerookt vandaag?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt in de spiegel .. ej .. er komt rook uit mijn oren!!
p.s
goedzo Lynda!!!!
Keep up the good work
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef LamstraalASD het volgende:
Zo het hoogte punt van deze dag is aangebroken!!!
Kaasuienbrood uit de oven!!! eetsmakelijk allemaal.
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zondequote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef lynda het volgende:
[..]
DUH! niet naar de bekende weg vragen
Net als Droxz druk op de zaak!
Zo *tromgeroffel* MAC DONALDSSSSSSSSSSSSSSS
gefeliciteerdquote:
Hey, kun je weer fokken op je werk?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
yep gelukkig welquote:Op woensdag 28 november 2007 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, kun je weer fokken op je werk?
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf?! Hoeveel heb jij gerookt vandaag?
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zonde
Morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functionerenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30![]()
we zijn hier bezig alle oude pc's en monitoren te verkopen aan medewerkers
TIP: vertel iedereen dat je geen support levert op die machines.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer gerookt vanaf 11:30quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tipquote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenMac chicken is saus, sla, kip, brood KLAAR
Zo gauw ze daar ook maar iets als ui of augurk of weet ik niet wat op gooien dan stop ik acuut met de Mac :p
Alleen die sticker "speciaal voor u gemaakt", geeft mij toch bepaalde visualisaties waarbij ik MacDonalds-medewerkers collectief op je burger zie rochelen enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |