jaja...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doen
wel gezellig onder dat afdakje denk je neit ?quote:
Ik heb geen flauw idee... en dat wil ik ook zo houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel gezellig onder dat afdakje denk je neit ?
patat en kaassouffléquote:Op woensdag 28 november 2007 13:27 schreef NrSiX het volgende:
Zo, net even lekker een patat en frikandel gehad.. lekker ongezond
ACDEquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
a) doe ik het rustig aan , het is tenslotte bijna weekend.
b) ben ik de overtreffende trap van ADHD
c) ga ik me helemaal klemzuipen
d) meld ik me ziek
e) denk ik alvast aan maandag
f) anders, nl................
Waar is Seventees?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
d) meld ik me ziek
P3 1gig bakken, met maximaal 512 ... en 15", ps2 toetsenbordje, en een ps2 muisje, ¤ 75quote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functioneren
je gaat door voor de ijskastquote:Op woensdag 28 november 2007 13:43 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
ACDE
moeilijk die vragen waarbij meerdere antwoorden goed zijn.
zo, p3quote:Op woensdag 28 november 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
P3 1gig bakken, met maximaal 512 ... en 15", ps2 toetsenbordje, en een ps2 muisje, ¤ 75![]()
![]()
heb zelf ook nog een mobo, proc, mem en videokaart liggen...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo, p3ooit top of the line
mja ik heb nu een vliegtuig van 1000watt staan , dus wil wat minder herrie. en liefst 24/7 aan staanquote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb zelf ook nog een mobo, proc, mem en videokaart liggen...
Asus bordje (uit mijn hoofd een A8n-deluxe)
AM3500
1 gig geheugen *snel*
Geforce 6800 GT ...
zowel proc als geforce hebben een zalman fatality cooler
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb nu een vliegtuig van 1000watt staan , dus wil wat minder herrie. en liefst 24/7 aan staan
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie welquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
d) meld ik me ziek
ik snap its niet , f enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |