Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik vond die Chicken Mythic toch beter. Totdat ze die smerige salsa-saus erbij begonnen te gooien, eeuwig zonde
Morgenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerddat wordt bieren
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functionerenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb pas 2 keer gerookt vanaf 7:30![]()
we zijn hier bezig alle oude pc's en monitoren te verkopen aan medewerkers
TIP: vertel iedereen dat je geen support levert op die machines.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 keer gerookt vanaf 11:30quote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tipquote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rare dingen enz in me etenMac chicken is saus, sla, kip, brood KLAAR
Zo gauw ze daar ook maar iets als ui of augurk of weet ik niet wat op gooien dan stop ik acuut met de Mac :p
Alleen die sticker "speciaal voor u gemaakt", geeft mij toch bepaalde visualisaties waarbij ik MacDonalds-medewerkers collectief op je burger zie rochelen enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je vraagt zonder augurk, krijg je altijd een verse. goeie tip
jaja...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda trekt Droxz mee naar buiten en gaat samen een 'sigaretje' doen
wel gezellig onder dat afdakje denk je neit ?quote:
Ik heb geen flauw idee... en dat wil ik ook zo houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel gezellig onder dat afdakje denk je neit ?
patat en kaassouffléquote:Op woensdag 28 november 2007 13:27 schreef NrSiX het volgende:
Zo, net even lekker een patat en frikandel gehad.. lekker ongezond
ACDEquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
a) doe ik het rustig aan , het is tenslotte bijna weekend.
b) ben ik de overtreffende trap van ADHD
c) ga ik me helemaal klemzuipen
d) meld ik me ziek
e) denk ik alvast aan maandag
f) anders, nl................
Waar is Seventees?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
a) doe ik het rustig aan , het is tenslotte bijna weekend.
b) ben ik de overtreffende trap van ADHD
c) ga ik me helemaal klemzuipen
d) meld ik me ziek
e) denk ik alvast aan maandag
f) anders, nl................
P3 1gig bakken, met maximaal 512 ... en 15", ps2 toetsenbordje, en een ps2 muisje, ¤ 75quote:Op woensdag 28 november 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoek nog een oude pc, met weinig geluid, die ik als download pc kan laten functioneren
je gaat door voor de ijskastquote:Op woensdag 28 november 2007 13:43 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
ACDE
moeilijk die vragen waarbij meerdere antwoorden goed zijn.
zo, p3quote:Op woensdag 28 november 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
P3 1gig bakken, met maximaal 512 ... en 15", ps2 toetsenbordje, en een ps2 muisje, ¤ 75![]()
![]()
heb zelf ook nog een mobo, proc, mem en videokaart liggen...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo, p3ooit top of the line
mja ik heb nu een vliegtuig van 1000watt staan , dus wil wat minder herrie. en liefst 24/7 aan staanquote:Op woensdag 28 november 2007 13:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb zelf ook nog een mobo, proc, mem en videokaart liggen...
Asus bordje (uit mijn hoofd een A8n-deluxe)
AM3500
1 gig geheugen *snel*
Geforce 6800 GT ...
zowel proc als geforce hebben een zalman fatality cooler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |