quote:Op woensdag 28 november 2007 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb nu een vliegtuig van 1000watt staan , dus wil wat minder herrie. en liefst 24/7 aan staan
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie welquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
a) doe ik het rustig aan , het is tenslotte bijna weekend.
b) ben ik de overtreffende trap van ADHD
c) ga ik me helemaal klemzuipen
d) meld ik me ziek
e) denk ik alvast aan maandag
f) anders, nl................
ik snap its niet , f enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie wel
Vertel is, wat is er nou gaandequote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a,c, f= ben ik blij dat WL er weer is! en iets met Lyn... uh .. die snappen jullie wel
Heb zelf een MDA vario.. sja je moet ervan houdenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vertel is, wat is er nou gaande
Zijn deze PDA's iets?
- Samsung F700
- HTC P4350
- Qtek V1605
Morgen moet ik B doenquote:Op woensdag 28 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
morgen dan......
a) doe ik het rustig aan , het is tenslotte bijna weekend.
b) ben ik de overtreffende trap van ADHD
c) ga ik me helemaal klemzuipen
d) meld ik me ziek
e) denk ik alvast aan maandag
f) anders, nl................
Dat dusquote:Op woensdag 28 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, vertel eens Bellerquote:
Zat 1,5 uur in besprekingquote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ennuh, lynda wat ben je aan het doen ??
mompelt iets van ... heeft bespreking ofzo (gehad)quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ennuh, lynda wat ben je aan het doen ??
Ik heb geen flauw idee, ik ben niet aanwezig bij jullie escapadesquote:Op woensdag 28 november 2007 14:46 schreef lynda het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, vertel eens Beller![]()
volgens mij valt het een beetje op dat jij weet wat ik doe en dat ik weet wat jij doequote:Op woensdag 28 november 2007 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mompelt iets van ... heeft bespreking ofzo (gehad)
Wij zijn er ook nogquote:Op woensdag 28 november 2007 14:37 schreef diertjuh het volgende:
bah..stomme mensen allemaal
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
volgens mij valt het een beetje op dat jij weet wat ik doe en dat ik weet wat jij doe
nu wel jaquote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
volgens mij valt het een beetje op dat jij weet wat ik doe en dat ik weet wat jij doe
ROFL!!!quote:
Van die onderschriften van jullie snap k ook niksquote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
*weet van niets*
*weet van nog minder*quote:Op woensdag 28 november 2007 15:03 schreef lynda het volgende:
*weet van niets*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |