Ik zeg, de straten op! Protesteren! Spandoeken! Staken! Acties! Rellen! Vastketenen aan hekken! Hongerstakingen! Bedreigingen! Terreur! Kijk uit WL, we komen er aan!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja die WL omg waarom blocken ze hem nou. Hij houdt iedereen altijd wel bezig hier in dit topic
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij hier al komt, iig een stuk langer als dat ik hier benquote:Op woensdag 28 november 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja wel vervelend inderdaad, was er toch vanaf 't begin bij.. laat 'm maar weten dat 'ie gemist wordt
Ok.. geen NOS nieuws meer voor jou, en zeker niet van Franse komafquote:Op woensdag 28 november 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zeg, de straten op! Protesteren! Spandoeken! Staken! Acties! Rellen! Vastketenen aan hekken! Hongerstakingen! Bedreigingen! Terreur! Kijk uit WL, we komen er aan!!
Geen reet te doen op je werkquote:Op woensdag 28 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe lang hij hier al komt, iig een stuk langer als dat ik hier ben
Tsja, die scholieren staken ook alleen omdat ze dan vrij zijn en ze nog eens wat spannends meemaken.. Kunnen we er best een paar naar WL sturenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok.. geen NOS nieuws meer voor jou, en zeker niet van Franse komaf![]()
Ach misschien kunnen we een paar van die "stakende studenten" charteren om dit te verwezenlijken?
Als je nou ook nog een biertje mocht drinken, popcorn erbij .. dan zou het helemaal toppie zijn!quote:Op woensdag 28 november 2007 08:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is uren boeren op gezellige avonden
of je nu thuis voor de tv hangt savonds, of dat op t werk doet en wat bezig bent.
de ochtenddiensten zijn korter, maar voelen veel langer
We hebben het hier over "scholieren" he. Niet over echte studentenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsja, die scholieren staken ook alleen omdat ze dan vrij zijn en ze nog eens wat spannends meemaken.. Kunnen we er best een paar naar WL sturen
Ik had het over de Nederlandse scholieren jaquote:Op woensdag 28 november 2007 09:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hebben het hier over "scholieren" he. Niet over echte studenten![]()
WL welkom terug!
taart beloven en niet geven, ga maar weer weg jijquote:Op woensdag 28 november 2007 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
gasten ~!!!!!!!!! ik ben er weer gvd!!!1
bier , en taart voor iedereen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ok jij je zin zeurquote:Op woensdag 28 november 2007 09:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
taart beloven en niet geven, ga maar weer weg jij
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok jij je zin zeur
een plakje groene cake
[ afbeelding ]
sjonge sjonge zeg, je kan goed merken dat je geen afrikaan bent.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:29 schreef LamstraalASD het volgende:
1 plakje? zit geeneens slagroom bij.
Het is ook oneerlijk verdeeld!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, je kan goed merken dat je geen afrikaan bent.
die hadden er nooit om gevraagd!
maar goed:
[ afbeelding ]
yummmmmmquote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
Groene cake... hmm dat klinkt al dubieus, en ziet er ook nog is zo uit...
Kijk dat lijkt er meer op.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, je kan goed merken dat je geen afrikaan bent.
die hadden er nooit om gevraagd!
maar goed:
[ afbeelding ]
Pardon?!?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Dylanesque het volgende:
werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |