Hier is FOK! inderdaad ook niet echt snel ofzo ..quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd man, !Fok is trager dan ooit tevoren
maar ik kan ff gamen totdat de voetbal begintgo gunners
Die error kreeg ik ook steeds tijdens het F5énquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja die heb ik gewoon tegevoegd!
hey ik kreeg een nieuwe error :s
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
over 5 minuten mag ik pas weg ... maarja, krijg ik net een gesprek dat er een heel system down is .. WAAROM GVD ALTIJD ALS IK WEGWIL ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
Zit ik moederziel alleen op de afdeling.
En ik moet nog 13 minuten
Join the clubquote:Op woensdag 28 november 2007 07:31 schreef Ynske het volgende:
Jaaaah al 1 uur niets doen achter de rug... nog 7 uur te gaan
Dan ben je ook vroeg begonnen danquote:Op woensdag 28 november 2007 07:31 schreef Ynske het volgende:
Jaaaah al 1 uur niets doen achter de rug... nog 7 uur te gaan
yepz tv begint vroegquote:Op woensdag 28 november 2007 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ben je ook vroeg begonnen dan
thnxquote:
tv, als in tv kijken?quote:
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
wel fijn dat het hier geoorloofd is om ongegeneerd te internetten op twerk
dat doen we eigenlijk allemaal hier in dit topicquote:Op woensdag 28 november 2007 08:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
wel fijn dat het hier geoorloofd is om ongegeneerd te internetten op twerk
goede morgen Dylan!quote:
yepzquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 08:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
das ook geoorloofd op t werk
aangezien we de programma's op t net gooien zodat je thuis kunt kijken
tis heel gezellig, ook leuk werk.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke baan!![]()
Of valt dat nou tegen?
Serieus? Bij wie dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat doen we eigenlijk allemaal hier in dit topic![]()
alleen jammer dat er nu bij bepaalde mensen die haar vaak kwamen
forum.fok.nl geblocked is ...
Ik ken dat ergens van, laat mij mij later werken ... dat vroege ..quote:Op woensdag 28 november 2007 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis heel gezellig, ook leuk werk.
Ben alleen niet van de ochtenddiensten, geef mij maar avond, tot in de nacht.
bij WLquote:
om 2 beginnen en tot 2 werken altijd beterquote:Op woensdag 28 november 2007 08:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ken dat ergens van, laat mij mij later werken ... dat vroege ..![]()
tot een uurtje of 21:00 werken
van 14:00 tot 02:00?quote:Op woensdag 28 november 2007 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
om 2 beginnen en tot 2 werken altijd beter
zie je t tenminste niet om half5 donker worden
Denk het wel, maarja, vind het wel klote, vond het altijd wel gezellig met WL hier.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Sinds deze week ofzo?
Hij is betrapt
Ja wel vervelend inderdaad, was er toch vanaf 't begin bij.. laat 'm maar weten dat 'ie gemist wordtquote:Op woensdag 28 november 2007 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk het wel, maarja, vind het wel klote, vond het altijd wel gezellig met WL hier.
Nou gaat alles via PM, of webbased MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |