beetje jammer, zou toch wel lachen zijn om zo vroeg in de middag al dronken te zijnquote:
Matigquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
denk het niet nee .. hij was hier vanmorgen even, vanuit huis ... maar op zijn werk werkt dat tructje niet, hier trouwens ook niet *maarja dat had ik al lang getest*
Wtf? Jullie Security Operators lopen deze SC reeks te killenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik mag ook niet meermaar vandaag ben ik thuis
Weet je hoever het lopen is naar de bedrijfsdrankkast?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
beetje jammer, zou toch wel lachen zijn om zo vroeg in de middag al dronken te zijn [afbeelding]
*mits je morgen niet hoeft te werken dan*
De voorraadkast is nóóit tever...!quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:17 schreef Seventees het volgende:
En je secret stash in de voorraadkast... die is zeker ook te ver lopen? [afbeelding]
Beter verstoppen, Lynx666. Onder de blikken kattenvoer is soooooo easy 2 find [afbeelding]
Voor het ongetrainde oog is het een saaie bedoeling... Maar ik weet wel beterquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De voorraadkast is nóóit tever...!
er stáát alleen maar kattenvoer daar
wat een tijden, gaan we elkaar gewoon eens missen vandaagquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
Nog 40 minuten en ik peer hem![]()
* lynda doet echt niets nuttigs meer het laatste uur
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voor het ongetrainde oog is het een saaie bedoeling... Maar ik weet wel beter
Die GRTDOJW-bar komt uit jouw kast, weet je!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:31 schreef diertjuh het volgende:
Verhaaltje aan maken over de omzetbelasting. Wil ik het aan mn stageverslag toevoegen. Verslag foetsie van mail. Waarschijnlijk verwijderd. Hopelijk staat die nog op mn usb-stick.
ook van gmail?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
psssssssst, beetje systeembeheerder kan een mail*box* restoren
Nee ook niet. Staat wel stage dingen in maar dat is het verkeerde.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Of in verzonden items, diertjuh?
vanavond en morgen nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat een tijden, gaan we elkaar gewoon eens missen vandaag
Dat zeg ik net tegen Droxz in pmquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zeg ik net tegen Droxz in pm
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zeg ik net tegen Droxz in pm
Ja, er moest toch ruimte gecreeerd worden?quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Voor het ongetrainde oog is het een saaie bedoeling... Maar ik weet wel beter [afbeelding]
Die GRTDOJW-bar komt uit jouw kast, weet je! [afbeelding]
Subtiel, Sm0keZ, heel subtielquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]!
Maar eh, zou je mij vandaag geen koffie geven oid?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jaaaa...dat wist ik
Nee was gewoon goed getimed
Subtiel? Dat komt niet in mijn vocabulaire voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Subtiel, Sm0keZ, heel subtiel![]()
Pas op, hij is heet!
quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*momplet iets van .. alles wat hier zo een beetje boven staat, dat zie ik ...*
Ej WL! je bent er weer !!!!!!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben weer......................Thuis!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, Droxz en lynda, wat is dat toch altijd met jullie op die stations?
Koude dag? Seks op het perron!
tot morgen!quote:
gvd man, !Fok is trager dan ooit tevorenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt man! over 2 uur ben ik pas thuis, help me de dag doorkomennnnnnnnnnnnn
vanavond ff gamen he?
Hier is FOK! inderdaad ook niet echt snel ofzo ..quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gvd man, !Fok is trager dan ooit tevoren
maar ik kan ff gamen totdat de voetbal begintgo gunners
Die error kreeg ik ook steeds tijdens het F5énquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja die heb ik gewoon tegevoegd!
hey ik kreeg een nieuwe error :s
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
over 5 minuten mag ik pas weg ... maarja, krijg ik net een gesprek dat er een heel system down is .. WAAROM GVD ALTIJD ALS IK WEGWIL ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:19 schreef Lynx666 het volgende:
Zit ik moederziel alleen op de afdeling.
En ik moet nog 13 minuten
Join the clubquote:Op woensdag 28 november 2007 07:31 schreef Ynske het volgende:
Jaaaah al 1 uur niets doen achter de rug... nog 7 uur te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |