goedemorgen! muahaahahha een collega op FOK ! ik hoop niet dat het je baas isquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef diertjuh het volgende:
hmm..collega zit ook op fok!. Geen idee of die een account heeft...maar zag een fok!scherm voorbij flitsen.
WL ben je niet meer geblockt op je werkquote:Op dinsdag 27 november 2007 05:54 schreef WhiteLightning het volgende:
nou hier alvast een goeiemorgen
Uhm nee..die is het nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:52 schreef DavyE het volgende:![]()
[..]
goedemorgen! muahaahahha een collega op FOK ! ik hoop niet dat het je baas is
ik weet nog dat Kuno of Dylanasque z`n baas zei van ga maar een spelletje spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik weet nog dat Kuno of Dylanasque z`n baas zei van ga maar een spelletje spelenen ook zoiets ga maar fokken ofzo
Ik miste je al! Het was gezellig druk gisteren, vanavond nieuwe poging?quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:07 schreef WhiteLightning het volgende:
sry droxz dat ik er gisteren niet was. er kwam even wat tussen
Op je vrije dag niets te doen hebben? ... altijd welkom natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef cablegunmaster het volgende:
en als je vrij bent en geen reet te doen hebt thuis?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op je vrije dag niets te doen hebben? ... altijd welkom natuurlijk!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik miste je al! Het was gezellig druk gisteren, vanavond nieuwe poging?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef lynda het volgende:
Present
hout halen bij de gehandicapten? ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moooi
nou ik moet nog hout halen bij de gehandicapten , en mn stufi rond regelen
( ze doen er moeilijk over bij de IBG) verkeerde formulier vul deze maar in.
![]()
ik zit film te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen weer pleite ofzo ?! ... dit schiet niet op hoor, dit is TE rustig *kijkt boos*
quote:
Dat klinkt minder,quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:00 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn eerste niet betalende klant aan de telefoon gehad. Kijken hoeveel meer er nog komen. De 1 zegt dat het opgelost is de ander zegt van niet. *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |