ik van de week om 13.30quote:Op maandag 26 november 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zo...
Ik kwam er om 13:00 al uit vandaag
Ik was gisteren ook vrij, toen kwam ik maar liefst om 15:30 eruitquote:Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik van de week om 13.30
was vrij
quote:Op maandag 26 november 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook vrij, toen kwam ik maar liefst om 15:30 eruit
Maarja, vandaag heb ik weer middagdienst, dus ben maar iets later opgestaan... hehehe
Deze week middagdienst, daarna weekje ochtend, daarna week middagdienst, en dan drie weken vakantie!![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! !FOK geblocked op het werk
Hoe is Fok! trouwens geblockt?quote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben geen netwerk noob. Als WL kun je dat beter aan hem vragen. Hij heeft namelijk er ook last van dat alles geblockt is.quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe is Fok! trouwens geblockt?
Er zijn altijd wel truckjes om daar omheen te komen...
Zit je via een proxy van je werk op internet? (zie Tools > Internet Options > Connections > LAN Settings)
srry wel zag net dat het jouw berichtje isquote:Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik ben geen netwerk noob. Als WL kun je dat beter aan hem vragen. Hij heeft namelijk er ook last van dat alles geblockt is.
Ik hoop natuurlijk dat hij nu niet geblockt is
hoezo kun je nu wel weer online danquote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik zit niet via een proxy. weet jij een manier om mij wel te laten fokken ?quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe is Fok! trouwens geblockt?
Er zijn altijd wel truckjes om daar omheen te komen...
Zit je via een proxy van je werk op internet? (zie Tools > Internet Options > Connections > LAN Settings)
Okee, ben je zelf wel in staat een proxy in te vullen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik zit niet via een proxy. weet jij een manier om mij wel te laten fokken ?
die proxy avoidance meldingne krijg ik ook bij bepaalde sites, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik had het drukquote:Op maandag 26 november 2007 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
ik had je vanochtend nog gevraagd maar geen antwoord
ok thx gastquote:Op maandag 26 november 2007 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, nog even een kleine toevoeging;
Mocht die proxytruck wel werken, kun je vanuit IE niet meer bij interne adressen komen. Als je FireFox installeert en daar die andere proxy instelt, kun je IE gebruiken voor werkgerelateerde zaken, en FF voor Fok
ik mag ook niet meer fokkenquote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goedemorgen! muahaahahha een collega op FOK ! ik hoop niet dat het je baas isquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef diertjuh het volgende:
hmm..collega zit ook op fok!. Geen idee of die een account heeft...maar zag een fok!scherm voorbij flitsen.
WL ben je niet meer geblockt op je werkquote:Op dinsdag 27 november 2007 05:54 schreef WhiteLightning het volgende:
nou hier alvast een goeiemorgen
Uhm nee..die is het nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:52 schreef DavyE het volgende:![]()
[..]
goedemorgen! muahaahahha een collega op FOK ! ik hoop niet dat het je baas is
ik weet nog dat Kuno of Dylanasque z`n baas zei van ga maar een spelletje spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik weet nog dat Kuno of Dylanasque z`n baas zei van ga maar een spelletje spelenen ook zoiets ga maar fokken ofzo
Ik miste je al! Het was gezellig druk gisteren, vanavond nieuwe poging?quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:07 schreef WhiteLightning het volgende:
sry droxz dat ik er gisteren niet was. er kwam even wat tussen
Op je vrije dag niets te doen hebben? ... altijd welkom natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef cablegunmaster het volgende:
en als je vrij bent en geen reet te doen hebt thuis?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op je vrije dag niets te doen hebben? ... altijd welkom natuurlijk!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik miste je al! Het was gezellig druk gisteren, vanavond nieuwe poging?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef lynda het volgende:
Present
hout halen bij de gehandicapten? ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moooi
nou ik moet nog hout halen bij de gehandicapten , en mn stufi rond regelen
( ze doen er moeilijk over bij de IBG) verkeerde formulier vul deze maar in.
![]()
ik zit film te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen weer pleite ofzo ?! ... dit schiet niet op hoor, dit is TE rustig *kijkt boos*
quote:
Dat klinkt minder,quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:00 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn eerste niet betalende klant aan de telefoon gehad. Kijken hoeveel meer er nog komen. De 1 zegt dat het opgelost is de ander zegt van niet. *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |