Hij denkt zeker dat je slapend kampioen wordt?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:05 schreef sjimz het volgende:
De enige waarin hij wel onvoorwaardelijk vertrouwen heeft is Ryan Babel, aangezien hij geen enkel kwalificatiewedstrijd heeft gemist in deze cyclus.
Dat snap ik dan weer niet.
Wat doet Marco van Basten eigenlijk goed?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:17 schreef Doc het volgende:
NL heeft een prima coach, maar een te slechte verdediging.
Middenveld is overigens ook matig.
De spelers waar uit geselecteerd kan worden, worden overschat en de coach onderschat
Eerste topic blijft open, dat is nu wel duidelijk. Ontopic weer, geen getroll over en weer.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Had gehoopt dat je deze zou sluiten. Hier staat spam in. Die irritante nietszeggende stats van die huiler!!
Kwalificeren met NL. Twee toernooien achter elkaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat doet Marco van Basten eigenlijk goed?
OK, maar als een wedstrijd bijna gelijkgespeeld wordt (zoals tegen Luxemburg) ligt het aan de spelers op het veld, maar als er wordt gewonnen, ligt het aan Marco van Basten?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Kwalificeren met NL. Twee toernooien achter elkaar.
As is verbrande turref.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, maar als een wedstrijd bijna gelijkgespeeld wordt (zoals tegen Luxemburg) ligt het aan de spelers op het veld, maar als er wordt gewonnen, ligt het aan Marco van Basten?
Maar je hebt het zelf gezegd, dat er bijna werd gelijkgemaakt val Marco van Basten niet aan te rekenen.quote:
Jawel hoor. Dat is twee keer gebeurd.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Kunnen wij met dit materiaal geen opstelling maken die van Luxemburg wint?
Rafael van der Vaart op rechts? Op het EK gewoon weer 4-3-3? Logisch?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef Doc het volgende:
Overigens de reden waarom ik het MvB niet zozeer aanreken is dat hij mijns inziens over het algemeen logische keuzes maakt. De spelers waaruit hij kan kiezen in de verdediging is zeer matig.
Ik dacht dat Van Basten die opstellingen maaktequote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat is twee keer gebeurd.
Ik dacht dat je met "Wij" bedoelde als in "Nederland" , ergo, MvB. Ik denk overigens dat wij qua selectie en opstelling niet veel van MvB zouden verschillen en dat ook het resultaat niet echt anders zou zijn ...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat Van Basten die opstellingen maakte
Afgelopen wedstrijden in een 4-4-2 waren een succes bedoel je?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rafael van der Vaart op rechts? Op het EK gewoon weer 4-3-3? Logisch?
Nee maar ik vind het geen prestatie dat hij van landjes als Luxemburg wint. Ook al stel je Henk Vos op dan win je.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met "Wij" bedoelde als in "Nederland" , ergo, MvB. Ik denk overigens dat wij qua selectie en opstelling niet veel van MvB zouden verschillen en dat ook het resultaat niet echt anders zou zijn ...
euh.. jaquote:Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijden in een 4-4-2 waren een succes bedoel je?
Mogelijk en wellicht. Maar kwalificeren is weer iets anders. Dat doe je niet met Henk Vos.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het geen prestatie dat hij van landjes als Luxemburg wint. Ook al stel je Henk Vos op dan win je.
Net zoals met 4-3-3 dus.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ja
winnen waar nodig en verliezen waar wenselijk.. not bad
Omdat hij weer vasthoudt aan vleugels, Rafael van der Vaart hoort niet van rechts te komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijden in een 4-4-2 waren een succes bedoel je?
quote:
Ik hoop dat ze gewoon weer 4-3-3 gaan spelen. Prima systeem.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat hij weer vasthoudt aan vleugels, Rafael van der Vaart hoort niet van rechts te komen.
Als alle spelers fit zijn, is 4-4-2 nog altijd het meest geschikte systeem.
Maar drie keer raden hoe we tijdens het EK zullen gaan spelen? Of raadt gewoon maar één keer.
Systeem is prima, mits je er de spelers voor hebt.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon weer 4-3-3 gaan spelen. Prima systeem.
Zeker daar ie nog beter spelersmateriaal heeft dan MvB, zeker middenveld en verdediging (ex. keeper uiteraard!)quote:
waar komt toch dat idee vandaan dat landen als Luxemburg en Belarus nog eenvoudig op te rollen zouden zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 22:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, maar als een wedstrijd bijna gelijkgespeeld wordt (zoals tegen Luxemburg) ligt het aan de spelers op het veld, maar als er wordt gewonnen, ligt het aan Marco van Basten?
Open een topic! Of zou de titel dan te negatief zijn?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:37 schreef Radegast het volgende:
Joris Mathijsen mag nooit meer opgeroepen worden!
Alleen ligt t niveau van de tegenstanders op het EK wel wat hogerquote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef okee6 het volgende:
Alvast even vooruitblikken, naar het succesvol EK. Nederland speelt dan uit immers:
Luxemburg - Nederland 0-1
Bulgarije - Nederland 1-1
Slovenië - Nederland 0-1
Thailand - Nederland 1-3
Zwitserland - Nederland 2-1
Albanië - Nederland 0-1
Roemenië - Nederland 1-0
Wit-Rusland - Nederland 2-1
Dus in ruim een jaar tijd slechts drie nederlaagjes, de gelijke spelen beslist Nederland daar vanaf de stip uiteraard
3x gescoord tegen Thailand hequote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef okee6 het volgende:
Alvast even vooruitblikken, naar het succesvol EK. Nederland speelt dan uit immers:
Slovenië - Nederland 0-1
Thailand - Nederland 1-3
Albanië - Nederland 0-1
Roemenië - Nederland 1-0
Dus in ruim een jaar tijd slechts drie nederlaagjes, de gelijke spelen beslist Nederland daar vanaf de stip uiteraard
Eerlijk gezegd, die uitslag hoort er niet tussen. Nederland won toen ook nog met 0-2 van Zuid-Korea. Van Basten was vergeten dat die landen niet in Europa liggen.quote:
Resultaat: 10 punten. In mijn ogen "verdiende" punten: 2 (Slovenië en Bulgarije gelijk)..........quote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef okee6 het volgende:
Slovenië - Nederland 0-1
Zuid-Korea - Nederland 0-2
Thailand - Nederland 1-3
Albanië - Nederland 0-1
Roemenië - Nederland 1-0
Zowaar eens een interviewer met een goeie vraag waarover een beetje nagedacht is (en MvB z'n reactie is tekenend).quote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef DRD het volgende:
Interview van Marco met de NOS, waarin de verslaggever stelt dat alleen een helft bij Bulgarije-uit echt goed was. Marco vond het niet nodig alle andere helften of delen van wedstrijden te noemen die in zijn ogen goed waren. Ik had ze graag gehoord.
Yep, ben jij niet stiekem Johan?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:44 schreef M0NTANA het volgende:
Leek wel alsof Johan Derksen ook meeleest in deze topicreeks!
quote:Op donderdag 22 november 2007 07:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Yep, ben jij niet stiekem Johan?![]()
Servië bleek erg slecht te zijn, Ivoorkust is geen topteam, en de laatste wedstrijd tegen Argentinië ging nergens meer over. De eerste echte wedstrijd tegen een top team werd redelijk kansloos verloren.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:54 schreef Tennessee het volgende:
Op het WK zaten we in "de groep des doods". Die groep werd niet alleen overleefd maar het was de beste poule-fase die Nederland óóit op een groot toernooi heeft gespeeld.
Alleen die ene wedstrijd tegen Portugal wisten we niet te winnen.
Nee, natuurlijk ben ik dat niét met je eens. Die twee kwalificaties zijn twee eindrondes waard, en dáár moet je presteren en dáár is er uiteindelijk maar één land dat met een beker naar huis gaat, maar dan moet je er wel eerst staan. De laatste keer was dat Italië en niet Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje of Nederland. Wie het volgend jaar wordt kunnen we alleen maar afwachten. Aanknopingspunten voor succes? Als je kampioen werd op basis van de kwalificaties waren we geen groepshoofd maar kampioen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Maar Tennessee, je bent het toch met me eens dat die twee geweldige kwalificaties niets waard zijn?
Wil je zeggen dat het een voorwaarde is voor kampioen worden dat je een slechte kwalificatie speelt?quote:Liever tweemaal met de hakken over de sloot, zoals Italië, en dan wél presteren op het eindtoernooi?
Waarom is 1-0 verliezen van Portugal "redelijk kansloos"?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:22 schreef HumbertoT het volgende:
De eerste echte wedstrijd tegen een top team werd redelijk kansloos verloren.
quote:...Je zou zelfs kunnen zeggen dat we ten opzichte van vorig jaar achteruit zijn gegaan omdat we nu wel van Roemenië verliezen.
Yes, we zijn kampioen op basis van de kwalificaties!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik dat niét met je eens. Die twee kwalificaties zijn twee eindrondes waard, en dáár moet je presteren en dáár is er uiteindelijk maar één land dat met een beker naar huis gaat, maar dan moet je er wel eerst staan. De laatste keer was dat Italië en niet Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje of Nederland. Wie het volgend jaar wordt kunnen we alleen maar afwachten. Aanknopingspunten voor succes? Als je kampioen werd op basis van de kwalificaties waren we geen groepshoofd maar kampioen.
Nope, wil alleen maar aangeven dat tweemaal als beste kwalificeren helemaal niets oplevert.quote:[..]
Wil je zeggen dat het een voorwaarde is voor kampioen worden dat je een slechte kwalificatie speelt?
Net als Wit Rusland.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat Roemenië prima kan voetballen...
Vraag maar aan Youri Mulder.quote:
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
...
Yes, we zijn kampioen op basis van de kwalificaties!![]()
En ik zei dus daarnet ook al dat ik het daar niet mee eens ben... Tweemaal kwalificeren betekent tweemaal meedoen op een eindronde. Waar is Engeland met zijn mooie wedstrijd van gisteravond volgend jaar?quote:Nope, wil alleen maar aangeven dat tweemaal als beste kwalificeren helemaal niets oplevert.
Nee maar hebben wel van Nederland gewonnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
goh, zijn die óók groepswinnaar geworden dan?
Het is gewoon een irritant land om tegen te spelen, al meer dan 10 jaar.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Teams van nu met teams van 10 jaar geleden vergelijken
Nee, dat zei ik. Laat mij nou ook eens positief zijn over Marco van Basten, je hebt geen alleenrecht!quote:
Meedoen is dus belangrijker dan winnen?quote:[..]
En ik zei dus daarnet ook al dat ik het daar niet mee eens ben... Tweemaal kwalificeren betekent tweemaal meedoen op een eindronde. Waar is Engeland met zijn mooie wedstrijd van gisteravond volgend jaar?
Als we 0-0 gelijk spelen tegen Argentinië op een WK is dat niet van waarde want "die wedstrijd ging nergens meer over" maar als we 2-1 verliezen van Wit-Rusland in een wedstrijd die óók nergens meer om ging en strategisch zelfs handig was om te verliezen is dat opeens een reden om je zorgen te gaan maken om onze kansen volgend jaar?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar hebben wel van Nederland gewonnen.
Ook al is het een irritant land, nog steeds is het beschamend dat Nederland verloren heeft.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is gewoon een irritant land om tegen te spelen, al meer dan 10 jaar.![]()
Voorlopig ben ik blij met kwalificatie, heb ik nog niet al te veel vertrouwen dat we dat EK gaan winnen, maar heb ik er wel weer zin in.
Hierin heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Tennessee het volgende:
Als we 0-0 gelijk spelen tegen Argentinië op een WK is dat niet van waarde want "die wedstrijd ging nergens meer over" maar als we 2-1 verliezen van Wit-Rusland in een wedstrijd die óók nergens meer om ging en strategisch zelfs handig was om te verliezen is dat opeens een reden om je zorgen te gaan maken om onze kansen volgend jaar?
Dat is dan ook appels met peren vergelijken, want Nederland zat (vooral) tijdens de EK-kwalificatie in een zeer zwakke poule. Alleen de groep van Turkije en Griekenland was misschien zwakker. Tegen landen als Albanie, Wit-Rusland en Luxemburg móet je ook de maximale punten kunnen halen (en zelfs dat lukte niet).quote:Op donderdag 22 november 2007 08:54 schreef Tennessee het volgende:
Op basis van de kwalificaties voor de vorige WK en de aanstaande EK is Nederland groepshoofd geworden. Dat betekent dat Nederland onder Van Basten dus in de kwalificaties hét beste land van Europa is.
Maar met die ene wedstrijd valt of staat het succes op een toernooi wel. Je krijgt namelijk maar één kans in de knock-out fase op een groot toernooi, en dus heb je als ploeg een moment-trainer nodig: iemand die er voor kan zorgen dat de hele groep 100% geconcentreerd en gemotiveerd aan zo'n wedstrijd begint. Iemand die op het juiste moment het beste uit een groep kan halen. Van Basten is meer iemand die wil werken aan automatismen, structuur en regelmaat. Dat is niet haalbaar als je bij een momentploeg (want dat zijn de nationale ploegen) trainer bent.quote:Op het WK zaten we in "de groep des doods". Die groep werd niet alleen overleefd maar het was de beste poule-fase die Nederland óóit op een groot toernooi heeft gespeeld.
Alleen die ene wedstrijd tegen Portugal wisten we niet te winnen.
Ik heb in ruim drie jaar anders weinig tot geen progressie gezien. Het veldspel lijkt nog steeds nergens naar. Daar kun je star naar de resultaten wijzen, maar zoals ik al zei: tegen de ploegen die Nederland is tegengekomen in de kwalificatiereeks verwacht ik niet anders.quote:In de ruim drie jaar onder Van Basten is er een nieuw Nederlands elftal geboren en we zullen volgend jaar op het EK zien waar dat toe in staat is. Ik zie het EK dan ook vol vertrouwen tegemoet.
Ik zie Engeland graag op de grote toernooien, dus dat was inderdaad geen pretje. Maar McLaren is zo mogelijk dan ook nog een slechtere bondscoach dan Van Basten.quote:Dat de wedstrijd van gisteravond niet een van de beste was lijkt me verder duidelijk. Die van Engeland was leuker om naar te kijken, maar ik zou toch geen Engeland-supporter willen zijn vandaag.
Meedoen is een VOORWAARDE om te kúnnen winnen...quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef M0NTANA het volgende:
...
Meedoen is dus belangrijker dan winnen?
Onze poule was helemaal niet zo zwak.. Gewoon gemiddeld...quote:Op donderdag 22 november 2007 09:54 schreef Blight het volgende:
Dat is dan ook appels met peren vergelijken, want Nederland zat (vooral) tijdens de EK-kwalificatie in een zeer zwakke poule. Alleen de groep van Turkije en Griekenland was misschien zwakker. Tegen landen als Albanie, Wit-Rusland en Luxemburg móet je ook de maximale punten kunnen halen (en zelfs dat lukte niet).
Dat is jouw mening... we zullen zien...quote:Maar met die ene wedstrijd valt of staat het succes op een toernooi wel. Je krijgt namelijk maar één kans in de knock-out fase op een groot toernooi, en dus heb je als ploeg een moment-trainer nodig: iemand die er voor kan zorgen dat de hele groep 100% geconcentreerd en gemotiveerd aan zo'n wedstrijd begint. Iemand die op het juiste moment het beste uit een groep kan halen. Van Basten is meer iemand die wil werken aan automatismen, structuur en regelmaat. Dat is niet haalbaar als je bij een momentploeg (want dat zijn de nationale ploegen) trainer bent.
En ook dat is jouw mening... Geen probleem, ben het er alleen niet mee eens...quote:Ik heb in ruim drie jaar anders weinig tot geen progressie gezien. Het veldspel lijkt nog steeds nergens naar. Daar kun je star naar de resultaten wijzen, maar zoals ik al zei: tegen de ploegen die Nederland is tegengekomen in de kwalificatiereeks verwacht ik niet anders.
[..]
Ik zie Engeland graag op de grote toernooien, dus dat was inderdaad geen pretje. Maar McLaren is zo mogelijk dan ook nog een slechtere bondscoach dan Van Basten.
Hoe je je kwalificeert maakt dus niet uit, als je je maar kwalificeert? Oftewel, de geweldige prestaties van Oranje in WK- en EK-kwalificatie zijn geen zak waard? Je had jezelf bij wijze van spreken net zo goed tweemaal nipt kunnen kwalificeren?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Meedoen is een VOORWAARDE om te kúnnen winnen...
Sorry, wat is je vraag precies?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe je je kwalificeert maakt dus niet uit, als je je maar kwalificeert? Oftewel, de geweldige prestaties van Oranje in WK- en EK-kwalificatie zijn geen zak waard? Je had jezelf bij wijze van spreken net zo goed tweemaal nipt kunnen kwalificeren?
Deze keer had hij het resultaat niet om zich erachter te kunnen verschuilen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:01 schreef Blight het volgende:
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik vind dat Marco gisteren verfrissend realistisch was tijdens het interview met Humberto Tan. Hij was dit keer erg duidelijk, en dat weet ik een stuk beter te waarderen dan de omslachtige antwoorden die hij vaak geeft ("dat zou heel goed kunnen ja").
Alleen jammer dat hij het na een verlies ineens over "zij" heeft in plaats van "wij".quote:Op donderdag 22 november 2007 10:01 schreef Blight het volgende:
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik vind dat Marco gisteren verfrissend realistisch was tijdens het interview met Humberto Tan. Hij was dit keer erg duidelijk, en dat weet ik een stuk beter te waarderen dan de omslachtige antwoorden die hij vaak geeft ("dat zou heel goed kunnen ja").
Tja, hij is geplaatst en dat kan hij op zo'n beetje elke vorm van kritiek toepassen. Makkelijk pareren dan opzich, en toegevan dat het slecht was kan, want het boeide niet zo heel erg meer etc etc etc...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:01 schreef Blight het volgende:
Onze poule was samen met die van Griekenland, Turkije en Noorwegen het zwakste. Polen/Finland, Tsjechië/Ierland, Kroatie/Rusland of Zweden/Denemarken/Noord-Ierland zijn lastiger dan Roemenië/Bulgarije.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Onze poule was helemaal niet zo zwak.. Gewoon gemiddeld...
Drie vragen:quote:Op donderdag 22 november 2007 10:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Sorry, wat is je vraag precies?
ik zou nu wel weer met cijfers kunnen aantonen dat dat onjuist is, maar dat heb ik al vaker gedaan en dan krijg ik toch alleen maar te horen dat de FIFA ranking nergens over gaat en zo... Maar ik ben het, voor de duidelijkheid, dus NIET met je eens.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onze poule was samen met die van Griekenland, Turkije en Noorwegen het zwakste. Polen/Finland, Tsjechië/Ierland, Kroatie/Rusland of Zweden/Denemarken/Noord-Ierland zijn lastiger dan Roemenië/Bulgarije.
Ach. Dat doen de supporters ook. Menselijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij het na een verlies ineens over "zij" heeft in plaats van "wij".![]()
Dat zijn geen vragen, dat zijn stellingen met vraagtekens erachter...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Drie vragen:
Hoe je je kwalificeert maakt dus niet uit, als je je maar kwalificeert?
Oftewel, de geweldige prestaties van Oranje in WK- en EK-kwalificatie zijn geen zak waard?
Je had jezelf bij wijze van spreken net zo goed tweemaal nipt kunnen kwalificeren?
Nu drie antwoorden.
Net zoals het geen aanknopingspunt zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hoé je je kwalificeert zou daarentegen wél een aanknopingspunt kúnnen zijn voor de prestaties op het toernooi zelf.
Dat is volgens mij helemaal juist ja...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals het geen aanknopingspunt zou kunnen zijn.
Want de voorronde zegt niets over het uiteindelijke toernooi.
Nederland kan ver komen, maar ze kunnen er ook snel uitliggen.
Aanknopingspunt is niet het aantal punten, meer de manier waarop deze zijn vergaard.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat zijn geen vragen, dat zijn stellingen met vraagtekens erachter...
Maar in principe maakt het inderdaad niet veel uit hoé je je kwalificeert, áls je je maar kwalificeert.
Hoé je je kwalificeert zou daarentegen wél een aanknopingspunt* kúnnen zijn voor de prestaties op het toernooi zelf.
* Dat zocht je toch, aanknopingspunten?
Ok, nu gaat de kwalificatieronde dus inééns weer wél ergens over... Zonder persoonlijk te worden Montana, je hebt het steeds over "geluk"... "Geluk" is misschien een argument als het 1 of 2 keer gebeurt in 28 wedstrijden, zoals bijvoorbeeld de twee verloren wedstrijden in de kwalificatierondeS onder MvB. Als het 20 keer gebeurt uit 28 wedstrijden kan je dat statistisch geen "geluk" meer noemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aanknopingspunt is niet het aantal punten, meer de manier waarop deze zijn vergaard.
Nederland - Luxemburg 1-0
Nederland - Slovenië 2-0
Roemenië - Nederland 1-0
Albanië - Nederland 0-1
Nederland - Bulgarije 2-0
Slovenië - Nederland 0-1
Nederland - Roemenië 0-0
Nederland - Albanië 2-1
Nederland - Wit-Rusland 3-0
Met veel geluk en totaal niet overtuigend, maar dat zal jij het vast niet met me eens zijn.
Wat ook nog eens haaks staat ten opzichte van van Basten z'n doel om aantrekkelijk en dominant voetbal te spelen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met veel geluk en totaal niet overtuigend, maar dat zal jij het vast niet met me eens zijn.
Zoals ik al zei; de wedstrijd van Engeland was inderdaad veel leuker om naar te kijken gisteravond. Vooral als je niét Engels bent...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:24 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Wat ook nog eens haaks staat ten opzichte van van Basten z'n doel om aantrekkelijk en dominant voetbal te spelen.
Op een enkele wedstrijd na val je tegenwoordig of in slaap, of je ergert je kapot aan het vertoonde voetbal.
Maar dat is eigenlijk al jaren zo. Van Basten heeft Nederland niet slechter gemaakt, maar ook niet beter.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:24 schreef HumbertoT het volgende:
Op een enkele wedstrijd na val je tegenwoordig of in slaap, of je ergert je kapot aan het vertoonde voetbal.
Jij noemt zelf de kwalificatie een aanknopingspunt, ik zeg juist dat het niet zo is. De goede cijfers strooien zand in jouw ogen, jij kijkt puur naar de cijfers. Maar als je hebt gezien hoe die wedstrijden verliepen, kan je deze EK-kwalificatie nooit als aanknooppunt kunnen zien voor een goed EK.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:23 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, nu gaat de kwalificatieronde dus inééns weer wél ergens over... Zonder persoonlijk te worden Montana, je hebt het steeds over "geluk"... "Geluk" is misschien een argument als het 1 of 2 keer gebeurt, zoals bijvoorbeeld de twee verloren wedstrijden in de kwalificatierondeS onder MvB. Als het 20 keer gebeurt uit 28 wedstrijden kan je dat statistisch geen "geluk" meer noemen.
Waar heb ik gezegd dat Marco van Basten de duivel is?quote:Ik ben het met je eens dat Nederland niet veel scoort onder MvB maar ik roep dan ook niet dat MvB God is. Jij roept wél het tegenovergestelde.
Ik weet niet of ik daar antwoord op mag geven... En nu moet ik even wat anders gaan doen...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef M0NTANA het volgende:
Waar heb ik gezegd dat Marco van Basten de duivel is?
Toen bestond het Nederlands team uit een aantal CL winnaars ...quote:Op donderdag 22 november 2007 09:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Teams van nu met teams van 12 jaar geleden vergelijken
Voor een coach vind ik dat eigenlijk niet kunnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach. Dat doen de supporters ook. Menselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |