Dat we daarbij horen is volstrekt logisch en de eindronde wordt een fiasco!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.
In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.
Aangezien je een liefhebber van cijfers bent, was dit misschien de datum dat hij aangesteld werd? Zijn debuut was op 18 augustus in en tegen Zweden.......quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
Debuut als Bondscoach: 29-07-2004
Kijk eens naar de Atlas en wees trotsquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat we daarbij horen is volstrekt logisch en de eindronde wordt een fiasco!
Lang leve de vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef Barca het volgende:
Het EK wordt echt lachen. Nederland - Oostenrijk 1 - 6, Polen - Nederland 10 - 0 en Nederland - Griekenland 0 - 7.
...
cool, dankjewel, ik zal het even nakijken!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef DRD het volgende:
[..]
Aangezien je een liefhebber van cijfers bent, was dit misschien de datum dat hij aangesteld werd? Zijn debuut was op 18 augustus in en tegen Zweden.......
Ik vind 14 doelpunten uit 11 wedstrijden niet erg geruststellend anders, voor die eindronde. NAC staat daar zevende mee, Groningen 12de (leuk joh, appels met meloenen vergelijken)quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.
In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.
3 tegendoelpunten. Italië zou daar trots op zijn. Maar nogmaals zal me aan m'n reet roesten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik vind 14 doelpunten uit 11 wedstrijden niet erg geruststellend anders, voor die eindronde. NAC staat daar zevende mee, Groningen 12de (leuk joh, appels met meloenen vergelijken)
quote:Marco van Basten spreekt;
Wat is er leuk aan om bondscoach te zijn? Lastige job. Waar haal jij je passie en vreugde uit in deze rol?
Van Basten: ,,In de eerste plaats is het gewoon ontzettend leuk om met de beste spelers van Nederland te mogen werken. En natuurlijk zouden we af en toe wat langer met de groep bij elkaar willen zijn, zodat je wat meer tijd hebt samen. Maar we wisten dat dit niet het geval zou zijn toen we aan deze job begonnen. Dat is eigenlijk het enige lastige aan deze baan."
,,Het is verder heel prettig werken bij de KNVB en Oranje. We hebben een uitstekende staf, de faciliteiten zijn goed en, zoals ik al zei, het is mooi werken met de meest getalenteerde spelers van het land. Het is iedere keer weer leuk om een selectie samen te stellen en vervolgens met de groep en de staf naar een wedstrijd toe te werken."
,,Je hebt als coach van de nationale ploeg veel keuzes en dat is bij een club weer veel minder het geval. We komen ook veel bij clubs, je ziet veel voetbal uit binnen- en buitenland. Genoeg interessante zaken dus."
Bron: KNVB
Dus tegenwoordig is meedoen belangrijker dan winnen, de Olymische gedachte?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Atlas en wees trots
Dat hoor ik meer mensen zeggen en dat is dus de grootste onzin. Coaches mogen altijd en overal op beoordeeld worden. Niet alleen op toernooien en op basis van diezelfde toernooien. Die zijn belangrijk, tuurlijk, maar waarom zouden alleen dan beoordelingen mogen plaatsvinden? Omdat we naar het toernooi gaan? Er mag niets van gevonden worden, zolang we er maar heen gaan? Dan is alles dus maar prima?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op en na het EK mogen we van Basten pas beoordelen.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
...
Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
Neen coach kan pas beoordeeld worden als ie spelers een paar weken tot zijn beschikking heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig is meedoen belangrijker dan winnen, de Olymische gedachte?
Maltaquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
De beste bondscoach was Kees Rijvers. Die liet van Basten Gullit Kieft Rijkaard en Vanenburg debuteren. Maar werd ontslagen toen Spanje met 12-1 van Spanje won. Wat is dan wijsheid ?
Waarom reageer je dan op en tegen mij?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij is daarnet gedelete dat ik je aan het negeren ben sjimz, en ook een deel van de aanleiding geloof ik... doet er niet toe, je staat nog steeds op mijn ignore lijst... dit voor de duidelijkheid...
Nee, want dan is er geen discussie meer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
Ik denk dat er dan juist bétere discussie is en minder getrol, maar dat mag ik niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, want dan is er geen discussie meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |