abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54743028
in een groen groen groen groen trollen trollen land....
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:23:26 #227
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54743135
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.

In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.

Dat we daarbij horen is volstrekt logisch en de eindronde wordt een fiasco!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_54743263
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef Barca het volgende:

[..]

en de eindronde wordt een fiasco!
wat versta je onder fiasco?
pi_54743313
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]

Debuut als Bondscoach: 29-07-2004
Aangezien je een liefhebber van cijfers bent, was dit misschien de datum dat hij aangesteld werd? Zijn debuut was op 18 augustus in en tegen Zweden.......
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:31:23 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743331
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat we daarbij horen is volstrekt logisch en de eindronde wordt een fiasco!
Kijk eens naar de Atlas en wees trots

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54743343
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:13 schreef Barca het volgende:
Het EK wordt echt lachen. Nederland - Oostenrijk 1 - 6, Polen - Nederland 10 - 0 en Nederland - Griekenland 0 - 7.
...
Lang leve de vrijheid van meningsuiting
pi_54743360
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:30 schreef DRD het volgende:

[..]

Aangezien je een liefhebber van cijfers bent, was dit misschien de datum dat hij aangesteld werd? Zijn debuut was op 18 augustus in en tegen Zweden.......
cool, dankjewel, ik zal het even nakijken!
pi_54743381
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:35 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.

In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.

Ik vind 14 doelpunten uit 11 wedstrijden niet erg geruststellend anders, voor die eindronde. NAC staat daar zevende mee, Groningen 12de (leuk joh, appels met meloenen vergelijken)
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:35:57 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743438
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:33 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik vind 14 doelpunten uit 11 wedstrijden niet erg geruststellend anders, voor die eindronde. NAC staat daar zevende mee, Groningen 12de (leuk joh, appels met meloenen vergelijken)
3 tegendoelpunten. Italië zou daar trots op zijn. Maar nogmaals zal me aan m'n reet roesten.

Op en na het EK mogen we van Basten pas beoordelen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54743535
quote:
Marco van Basten spreekt;

Wat is er leuk aan om bondscoach te zijn? Lastige job. Waar haal jij je passie en vreugde uit in deze rol?

Van Basten: ,,In de eerste plaats is het gewoon ontzettend leuk om met de beste spelers van Nederland te mogen werken. En natuurlijk zouden we af en toe wat langer met de groep bij elkaar willen zijn, zodat je wat meer tijd hebt samen. Maar we wisten dat dit niet het geval zou zijn toen we aan deze job begonnen. Dat is eigenlijk het enige lastige aan deze baan."

,,Het is verder heel prettig werken bij de KNVB en Oranje. We hebben een uitstekende staf, de faciliteiten zijn goed en, zoals ik al zei, het is mooi werken met de meest getalenteerde spelers van het land. Het is iedere keer weer leuk om een selectie samen te stellen en vervolgens met de groep en de staf naar een wedstrijd toe te werken."

,,Je hebt als coach van de nationale ploeg veel keuzes en dat is bij een club weer veel minder het geval. We komen ook veel bij clubs, je ziet veel voetbal uit binnen- en buitenland. Genoeg interessante zaken dus."

Bron: KNVB
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:43:53 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743623
De beste bondscoach was Kees Rijvers. Die liet van Basten Gullit Kieft Rijkaard en Vanenburg debuteren. Maar werd ontslagen toen Spanje met 12-1 van Spanje won. Wat is dan wijsheid ?

dinsdag 20 november 2007 @ 18:44:09 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54743630
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kijk eens naar de Atlas en wees trots

Dus tegenwoordig is meedoen belangrijker dan winnen, de Olymische gedachte?

Voordat Marco van Basten bondscoach werd begon je een mondiaal toernooi als outsider, nu kom je er om mee te doen en als je heel veel geluk hebt, kan je de kwartfinale halen. Voorheen hadden we bondscoaches die nog geen jaar de tijd nodig hadden om een team neer te zetten, om een solide basis neer te zetten, maar Van Basten? Die weet na ruim drie jaar nog altijd niet hoe zijn elftal er in grote lijnen uitziet. Eén ding weet hij, dat hij 4-3-3 zal gaan spelen als Arjen Robben en Robin van Persie erbij zijn, ook al doet Van Persie het centraal ook meer dan voortreffelijk en beschikken wij verder over nog vier á vijf wereldtoppers in aanval en middenveld die in een 4-4-2-variant beter renderen dan in 4-3-3. Kom op, als we nu al zoveel moeite hebben met landen als Albanië, Luxemburg en Slovenië, hoe moet het dan op het EK? Dan moet er toch echt wel een goet voetballend team staan!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54743632
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Op en na het EK mogen we van Basten pas beoordelen.

Dat hoor ik meer mensen zeggen en dat is dus de grootste onzin. Coaches mogen altijd en overal op beoordeeld worden. Niet alleen op toernooien en op basis van diezelfde toernooien. Die zijn belangrijk, tuurlijk, maar waarom zouden alleen dan beoordelingen mogen plaatsvinden? Omdat we naar het toernooi gaan? Er mag niets van gevonden worden, zolang we er maar heen gaan? Dan is alles dus maar prima?

Zeggen dat Van Basten er nu toch zit, hij waarschijnlijk niet weggaat en dat het beter is om de boel "rustig en bij elkaar te houden" (heerlijk pvda standpunt), dat is iets anders dan "niet mogen beoordelen".
pi_54743667
Topic opgeschoond van offtopic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54743770
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
...
Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
pi_54743826
Marco van Basten mag van mij nog steeds ontslagen worden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 18:53:13 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_54743846
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus tegenwoordig is meedoen belangrijker dan winnen, de Olymische gedachte?
Neen coach kan pas beoordeeld worden als ie spelers een paar weken tot zijn beschikking heeft.

Nu heeft ie de beste spelers spelen, met 3 spitsen met 2 spitsen of met 4 hangende vleugelspelers.

Moet je van Basten kwalijk nemen dat van Nistelrooij die ballen er niet in trapt Momenteel;

pi_54743864
Montana, jij hebt óók geen woordvoerder, toch?
pi_54743896
Ik mag toch nog wel mijn eigen mening hier delen Tennessee?
pi_54744023
volgens mij is daarnet gedelete dat ik je aan het negeren ben sjimz, en ook een deel van de aanleiding geloof ik... doet er niet toe, je staat nog steeds op mijn ignore lijst... dit voor de duidelijkheid...
pi_54744072
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:43 schreef tong80 het volgende:
De beste bondscoach was Kees Rijvers. Die liet van Basten Gullit Kieft Rijkaard en Vanenburg debuteren. Maar werd ontslagen toen Spanje met 12-1 van Spanje won. Wat is dan wijsheid ?

Malta
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 19:08:35 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_54744151
Typo

pi_54744170
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:00 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij is daarnet gedelete dat ik je aan het negeren ben sjimz, en ook een deel van de aanleiding geloof ik... doet er niet toe, je staat nog steeds op mijn ignore lijst... dit voor de duidelijkheid...
Waarom reageer je dan op en tegen mij?

Waarom wil ik dat Van Basten weg gaat: Ik kijk liever mooi Nederlands voetbal zonder een prijs te pakken, dan klote voetbal, een prachtige kwalificatie reeks qua cijfers (scorebordjournalistiek) maar uiteindelijk ook geen prijs pakken.
pi_54744286
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
Nee, want dan is er geen discussie meer.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54744344
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nee, want dan is er geen discussie meer.
Ik denk dat er dan juist bétere discussie is en minder getrol, maar dat mag ik niet meer zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')