Verpest ik het voor jou? Je moet toch wel tegen een mening kunnen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:30 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het enige dat me niet duidelijk is, is je motivatie het voor alle anderen ook zo te verpesten als dat je zegt dat Van Basten het voor jou heeft verpest.

en een mening hebben is weer iets anders als 32 topics lang propaganda voeren...quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
...Je moet toch wel tegen een mening kunnen?

Nee MONTANA, je voert al ruim een jaar propaganda en als je daar direct op aangesproken wordt ontwijk je de vragen en als ze dan te vaak opnieuw gesteld worden ren je naar de moderators om "jouw" topic schoon te laten vegen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, ik bekijk het liever negatief en hoop dat ik daarna positief verrast wordt. Jij bent liever positief, met een zeer reële kans dat je negatief verrast wordt. Daarbij denk ik dat ik qua mening nog dichter bij de realiteit zit ook, maar dat is slechts een mening, jij denkt dat jij gelijk hebt. Maar goed, op een forum heb je nu eenmaal verschillende meningen. Gelukkig maar, zou een saaie boel zijn als iedereen er hetzelfde over denkt.

Dat laatste is niet zo, ik heb M0NTANA nooit in Feedback gezien en ik heb ook nooit een PM gehad dat er offtopic verwijderd moest worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee MONTANA, je voert al ruim een jaar propaganda en als je daar direct op aangesproken wordt ontwijk je de vragen en als ze dan te vaak opnieuw gesteld worden ren je naar de moderators om "jouw" topic schoon te laten vegen.

ik zal hem even op gaan zoeken, zo terug...quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo, ik heb M0NTANA nooit in Feedback gezien en ik heb ook nooit een PM gehad dat er offtopic verwijderd moest worden.

Vergelijk je het dan ook gelijk even met de posts die jij hebt geplaatst daar?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik zal hem even op gaan zoeken, zo terug...

Dit is de eerste;quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik zal hem even op gaan zoeken, zo terug...
Voor de duidelijkheid, die off-topic rommel was dus mijn vragen naar de motivatie achter de TT en OP...(hopelijk is dat dus geen aanleiding om deze post ook maar meteen te deleten.)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat een moderator alle off topic-rommel kan verwijderen, zodat we hier weer gewoon kunnen dicussiëren over het functioneren van Marco van Basten....

Dus dan maar een nieuwe coach die beter speelt maar wel verliest? Ik wil best op zn Italiaans Europees Kampioen worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
we lijken wel italianen op dit moment!
Oranje verliest gewoon supporters op deze manier door wanbeleid.

Hoezo tactisch gezien drama? Vertel? Geen kansen gezien afgelopen zaterdag? Welk wanbeleid? Wat gaat er verkeerd, aldus jou?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
taktisch gezien is het spel van nederland gewoon een drama.
het is idd gewoon vervelend om oranje te kijken.
iedere keer geeft het zon verschrikkelijk kut gevoel achteraf. ik vraag me af waar ik uberhaupt nog kijk.
ik huiver de wedstrijd van morgen , waarschijnlijk winnen we weer nipt.
we lijken wel italianen op dit moment!
Oranje verliest gewoon supporters op deze manier door wanbeleid.

Op zich doet dat er heel veel toe.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Los van dat dat er weinig toe doet, moet ik dan weer op zoek naar bewijs om te laten zien dat hij dat óók in deze topic heeft gedaan?

FB heb ik nog nooit bezocht, dat topic is bedoeld voor mod's, wannabe-mod's en jankerds. Dat ik in een topic vraag de off topic-rommel te verwijderen, lijkt me geen probleem. Wat heeft het voor zin om ieder topic weer hetzelfde te moeten aanhoren over de topictitel, openingspost en mijn propaganda? Kom op, zeg. Get a life!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dit is de eerste;
[..]
Voor de duidelijkheid, die off-topic rommel was dus mijn vragen naar de motivatie achter de TT en OP...(hopelijk is dat dus geen aanleiding om deze post ook maar meteen te deleten.)
Er zijn er meer, moet ik verder zoeken?

Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?

Realistisch!? WHOEHAHAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:12 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik ben niet te positief. Ik ben realistisch. Ik hoop dat Oranje Europees kampioen wordt - ze hebben best een kans - maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
Maar ik weiger mee te huilen met de wolven in het enge bos die blind zijn voor de hedendaagse krachtsverhoudingen in het interlandvoetbal. Zwakke ploegen bestaan gewoon niet meer.
Als Oranje faalt, pech gehad dan. Dan hebben de spelers gefaald en niet de bondscoach want die heeft toch wel bewezen niet (meer) dogmatisch te zijn in zijn spelopvatting.

De meeste dromen zijn bedrog ... en als ik wakker word verliest oranje nog!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Motivatie, drie weken samen trainen, tegen goede tegenstander spelen die ook aanvallen, waardoor er ruimte komt.

Okeeeeeee verliefd fzo?quote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]
Marco van Basten
Functie: Bondscoach
Geboorteplaats: Utrecht
Geboortedatum: 31-10-1964
Debuut als Bondscoach: 29-07-2004
Marco van Basten maakt in 1982 op 17-jarige leeftijd bij Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. In het competitieduel met
........................................ [blablablaa]
De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers?
..
(met dank aan www.knvb.nl www.fifa.com en www.uefa.com)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |