abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:34:24 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54739878
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:30 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het enige dat me niet duidelijk is, is je motivatie het voor alle anderen ook zo te verpesten als dat je zegt dat Van Basten het voor jou heeft verpest.
Verpest ik het voor jou? Je moet toch wel tegen een mening kunnen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54739942
Yep van Basten moet zijn ontslag nemen, het voetbal is niet om aan te zien!
pi_54739990
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
...Je moet toch wel tegen een mening kunnen?
en een mening hebben is weer iets anders als 32 topics lang propaganda voeren...
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:57:09 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54740293
Ach, ik bekijk het liever negatief en hoop dat ik daarna positief verrast wordt. Jij bent liever positief, met een zeer reële kans dat je negatief verrast wordt. Daarbij denk ik dat ik qua mening nog dichter bij de realiteit zit ook, maar dat is slechts een mening, jij denkt dat jij gelijk hebt. Maar goed, op een forum heb je nu eenmaal verschillende meningen. Gelukkig maar, zou een saaie boel zijn als iedereen er hetzelfde over denkt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54740899
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, ik bekijk het liever negatief en hoop dat ik daarna positief verrast wordt. Jij bent liever positief, met een zeer reële kans dat je negatief verrast wordt. Daarbij denk ik dat ik qua mening nog dichter bij de realiteit zit ook, maar dat is slechts een mening, jij denkt dat jij gelijk hebt. Maar goed, op een forum heb je nu eenmaal verschillende meningen. Gelukkig maar, zou een saaie boel zijn als iedereen er hetzelfde over denkt.
Nee MONTANA, je voert al ruim een jaar propaganda en als je daar direct op aangesproken wordt ontwijk je de vragen en als ze dan te vaak opnieuw gesteld worden ren je naar de moderators om "jouw" topic schoon te laten vegen.
pi_54741010
Het werd pas "propaganda" toen jij het VBL forum en dit topic had ontdekt tennessee.
En volgens mij ben jij ook degene die steeds als een huillie naar de moderators toe gaat

pi_54741012
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nee MONTANA, je voert al ruim een jaar propaganda en als je daar direct op aangesproken wordt ontwijk je de vragen en als ze dan te vaak opnieuw gesteld worden ren je naar de moderators om "jouw" topic schoon te laten vegen.
Dat laatste is niet zo, ik heb M0NTANA nooit in Feedback gezien en ik heb ook nooit een PM gehad dat er offtopic verwijderd moest worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54741026
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat laatste is niet zo, ik heb M0NTANA nooit in Feedback gezien en ik heb ook nooit een PM gehad dat er offtopic verwijderd moest worden.
ik zal hem even op gaan zoeken, zo terug...
pi_54741055
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Vergelijk je het dan ook gelijk even met de posts die jij hebt geplaatst daar?
pi_54741308
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit is de eerste;
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:38 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat een moderator alle off topic-rommel kan verwijderen, zodat we hier weer gewoon kunnen dicussiëren over het functioneren van Marco van Basten....
Voor de duidelijkheid, die off-topic rommel was dus mijn vragen naar de motivatie achter de TT en OP...(hopelijk is dat dus geen aanleiding om deze post ook maar meteen te deleten.)

Er zijn er meer, moet ik verder zoeken?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 november 2007 @ 17:11:45 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54741522
De vraag is ook een beetje in hoeverre je die 1-0 MvB aan kan rekenen en in hoeverre het de schuld van de spelers is. Neem de laatste 5 minuten van de wedstrijd. Kan je het MvB aanrekenen dat de spelers die laatste vijf minuten gaan slapen? Kan je het MvB aanrekenen dat er op het ogenblik amper een speler is die een tegenstander nog kan passeren? (VDV kan het, RvP AR ook maar die waren geblesseerd)

Op de selectie, opstelling en wissel kan er weinig aangemerkt worden ...

(OK Tim de Cler ipv Bouma zou ik ook kiezen - maar we moeten nu ook gaan doen alsof De Cler een wereldvoetballer is die echt enorm het verschil maakt ...)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54741566
taktisch gezien is het spel van nederland gewoon een drama.
het is idd gewoon vervelend om oranje te kijken.
iedere keer geeft het zon verschrikkelijk kut gevoel achteraf. ik vraag me af waar ik uberhaupt nog kijk.
ik huiver de wedstrijd van morgen , waarschijnlijk winnen we weer nipt.
we lijken wel italianen op dit moment!
Oranje verliest gewoon supporters op deze manier door wanbeleid.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_54741573
Ik ben het in dit geval eens met Doc.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54741596
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Dus dan maar een nieuwe coach die beter speelt maar wel verliest? Ik wil best op zn Italiaans Europees Kampioen worden.
pi_54741618
Italië wint veel.

En als we winnen, blijven die fans écht wel. Als we alles met 1-0 verliezen dan gaan ze weg, maar blijven we winnen, dan blijven de fans ook.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 17:35:52 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_54742029
Nederland heeft van alle landen het beste resultaat in de laatste 2 WK en EK kwalificaties.

In ieder ander land wordt dan de rode loper uitgerold. In Nederland wordt de coach verweten dat zijn spitsen niet scoren uit 20 kansen. Beoordeel hem nou eens op de eindronde eens wees blij dat we als klein kutlandje bij de grote jongens horen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54742144
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
taktisch gezien is het spel van nederland gewoon een drama.
het is idd gewoon vervelend om oranje te kijken.
iedere keer geeft het zon verschrikkelijk kut gevoel achteraf. ik vraag me af waar ik uberhaupt nog kijk.
ik huiver de wedstrijd van morgen , waarschijnlijk winnen we weer nipt.
Hoezo tactisch gezien drama? Vertel? Geen kansen gezien afgelopen zaterdag? Welk wanbeleid? Wat gaat er verkeerd, aldus jou?
Hoi.
pi_54742281
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Los van dat dat er weinig toe doet, moet ik dan weer op zoek naar bewijs om te laten zien dat hij dat óók in deze topic heeft gedaan?
Op zich doet dat er heel veel toe.

Maargoed.

pi_54742506
on-topic: Marco moet bijtekenen!

off-topic: Wat het Nederlands elftal nodig heeft is stabiliteit.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:05:31 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54742677
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit is de eerste;
[..]

Voor de duidelijkheid, die off-topic rommel was dus mijn vragen naar de motivatie achter de TT en OP...(hopelijk is dat dus geen aanleiding om deze post ook maar meteen te deleten.)

Er zijn er meer, moet ik verder zoeken?
FB heb ik nog nooit bezocht, dat topic is bedoeld voor mod's, wannabe-mod's en jankerds. Dat ik in een topic vraag de off topic-rommel te verwijderen, lijkt me geen probleem. Wat heeft het voor zin om ieder topic weer hetzelfde te moeten aanhoren over de topictitel, openingspost en mijn propaganda? Kom op, zeg. Get a life!

Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?
pi_54742758
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we het hier nu voortaan weer gewoon alleen over Marco van Basten hebben?
Kunnen we het erover eens worden dat opgestoken middelvingers provocerend zijn en dat Marco van Basten niét ontslagen moet worden?
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:13:31 #222
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_54742890
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:12 schreef Bakf het volgende:

[..]

Ik ben niet te positief. Ik ben realistisch. Ik hoop dat Oranje Europees kampioen wordt - ze hebben best een kans - maar ik denk niet dat dat gaat lukken.

Maar ik weiger mee te huilen met de wolven in het enge bos die blind zijn voor de hedendaagse krachtsverhoudingen in het interlandvoetbal. Zwakke ploegen bestaan gewoon niet meer.

Als Oranje faalt, pech gehad dan. Dan hebben de spelers gefaald en niet de bondscoach want die heeft toch wel bewezen niet (meer) dogmatisch te zijn in zijn spelopvatting.
Realistisch!? WHOEHAHAHAHAHA!!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:16:30 #223
30220 Barca
pi_54742958
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Motivatie, drie weken samen trainen, tegen goede tegenstander spelen die ook aanvallen, waardoor er ruimte komt.
De meeste dromen zijn bedrog ... en als ik wakker word verliest oranje nog!!
pi_54742982
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Tennessee het volgende:
[ afbeelding ]

Marco van Basten

Functie: Bondscoach
Geboorteplaats: Utrecht
Geboortedatum: 31-10-1964
Debuut als Bondscoach: 29-07-2004

Marco van Basten maakt in 1982 op 17-jarige leeftijd bij Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. In het competitieduel met
........................................ [blablablaa]

De Nederlandse Voetbal Pers; Verslaggevers of Meningmakers?

..
(met dank aan www.knvb.nl www.fifa.com en www.uefa.com)
Okeeeeeee verliefd fzo?
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:18:46 #225
30220 Barca
pi_54743013
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nederland - Portugal ook.
Nee, NL was kansloos!