Ook dit is omdat Nintendo familyfriendly wil zijn. Begrijpelijk, maar wel erg jammer. Je kan in games als Mario Strikers op geen enkele manier communiceren. Zwaar frustrerend soms.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?![]()
Nintendo is gewoon dom dat ze er geen voicechat in doen![]()
Mwah, misschien alleen voicechat in spellen die met het friendscode systeem online kunnen.. Dus alleen voicechat met mensen die je zelf toevoegt en dus kent/vertrouwt. Hell, als ik het kan bedenken, dan zal big 'ol Ninty er vast al wel mee bezig zijn..quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef Vampier het volgende:
Jah leuk een stel eikels die mensen gaan beledigen.... fijn!
Is dat een verkapte TVP ? mijne welquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik wil mario eens zien zonder snor, wie wil dat even fotoshoppen?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik ben eigenlijk een PC-gamerquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
met veel moeite moet ik hetde_brandweer
eens zijn, geen voicechat zuigt...
Ondanks de URL voel ik een zieke neiging te klikken....quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:01 schreef linebear het volgende:
ik denk dat het er zo uit ziet:
fuck, het plaatje doet het niet meer
net ff geprobeerd, het lijkt me echt een heerlijk rustgevende non-game. Gewoon een beetje relaxed rondzwemmen, echt super.quote:
Ik twijfel een beetje, ben bang dat de controls dit spel juist minder leuk makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Deze lijkt me ook leuk gaan worden
[ afbeelding ]
Ik zit daar nu ff vast bij een eindbaas. Erg irritant. Ik weet hoe het moet, maar kom iedere keer energie tekort omdat je phazonaanvallen moet doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef BroesWillems het volgende:
Net weer ff een uurtje metroid gespeeld, die game wordt echt elke keer dat ik hem speel beter.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Een eindbaas uit Bryyon? die met die 3 punten voor en 1 op de rug?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zit daar nu ff vast bij een eindbaas. Erg irritant. Ik weet hoe het moet, maar kom iedere keer energie tekort omdat je phazonaanvallen moet doen
Die ja. Ik zal het weer eens gaan proberen, met dat wachten op die handen dan, bedankt. hopelijk lukt het zo wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef BroesWillems het volgende:
Een eindbaas uit Bryyon? die met die 3 punten voor en 1 op de rug?
daar heb ik ook wel een tijdje over gedaan... op een gegeven moment moet je wachten tot hij van die groene handen op je af schiet, als je die kapot schiet, krijg je vaak weer een beetje health. Zo moet je het dan maar een beetje opsparen tot je weer genoeg hebt voor Hypermode.![]()
Wat belet je om dat te spelen dan?quote:
Wat ik hiermee dus min of meer bedoel is: Je kan de hoezen aanvragen wanneer je een wii hebt gekocht voor de periode dat de hoezen er waren. Ik heb net een wii gekocht, en er dus 1 controller + 1 hoes bij gekregen. Wanneer ik nou een controller erbij bestel wil ik ook graag dat hierbij een hoes geleverd zitquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef franktic het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een wii remote / wii play. Zoals bekend zijn hier behoorlijk wat problemen mee met de levering. Vandaag bij intertoys langsgeweest, en daar hadden ze alleen de wii remote op voorraad voor 39,95. Dit was echter een oude wii remote, nog zonder beschermhoes en met het oude bevestigingsbandje! Ik heb toch liever een wii remote MET beschermhoes, dus toch maar niet gekocht. Mij werd verteld dat deze uit het buitenland gehaald waren om zo toch aan de vraag te voldoen.
Maar nou wil ik dus toch graag wii play bestellen via internet, en dan maar evt wat langer wachten. Weet iemand hoe groot de kans is dat je via internet ook een 'oude' versie krijgt? Of zijn dit altijd nieuwe versies incl. beschermhoes, ook bij wii play?
Gewoon via die site aanvragen, dan krijg je ze zonder verdere problemen. Enkel je serienummer invullenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:37 schreef franktic het volgende:
[..]
Wat ik hiermee dus min of meer bedoel is: Je kan de hoezen aanvragen wanneer je een wii hebt gekocht voor de periode dat de hoezen er waren. Ik heb net een wii gekocht, en er dus 1 controller + 1 hoes bij gekregen. Wanneer ik nou een controller erbij bestel wil ik ook graag dat hierbij een hoes geleverd zitWeet iemand of ik dat verwachten mag, of dat er ook nog veel wii controllers geleverd worden zonder hoes?
schijfje is stukquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat belet je om dat te spelen dan?
Volgens mij werd dat toch tegen je verteld toen je voor het eerst als bal rond de pijpen moet gaan om verder te kunnen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
kom er trouwens vanavond pas achter dat je als morphball ook kan springen door je wii-mote snel omhoog te duwen.![]()
ik deed het altijd met die bommetjes...![]()
Ik zit anders nog steeds te wachten tot Nintendo eindelijk de moeite neemt ze op te sturen. The horror.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon via die site aanvragen, dan krijg je ze zonder verdere problemen. Enkel je serienummer invullen
aan het begin in het spel druk ik altijd snel door de tekst heen....quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat toch tegen je verteld toen je voor het eerst als bal rond de pijpen moet gaan om verder te kunnen?
't is maar 1 spelquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef Oksel het volgende:
Oeh, zin in Mario. Helaas ben ik aan het sparen voor een permanent residence visa voor Australie á ¤6000,- dus kan niet constant nieuwe games kopen..![]()
Beetje zelfde besturing als de worstelspellen op de cube/N64 of is het hetzelfde als op de PS/XBOX ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown vs Raw 2008 is echt enorm vet trouwensgister gehaald. Gelijk urenlang gespeeld.
Dat is al heel vaak aangekondigd door Nintendo, maar tot nu toe is er nog geen mogelijkheid om dat te doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
Ik ga even een hele blond vraag stellen..
Op de nintendo site krijg je van die sterren, en als ik google zie ik uit begin 2007 staan dat je die op zou kunnen wisselen voor punten voor je wii?
Maar waar doe je dat? Of is dat al niet meer mogelijk?
Ik heb die spellen niet op de cube of N64 gespeeld. Maar dit wordt natuurlijk helemaal bestuurd met die Wii controls. Je moet dus zelf slaan en powerbombs etc uitvoeren. Ook taunts kan je zelf uitvoeren wat erg leuk gedaan isquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Beetje zelfde besturing als de worstelspellen op de cube/N64 of is het hetzelfde als op de PS/XBOX ?
Ik had ergens iets van 4:1 gehoord. Maar dan nog, het blijft gratis. Iets met niet in de bek kijken enzo.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef Devolution het volgende:
Het is nog niet mogelijk. En áls het al mogelijk gemaakt zal worden, dan zal het waarschijnlijk met een kutwisselkoers zijn
Je sterren gaan toch uiteindelijk vervallen dus je moet wel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:07 schreef Devolution het volgende:
Het is nog niet mogelijk. En áls het al mogelijk gemaakt zal worden, dan zal het waarschijnlijk met een kutwisselkoers zijn
Heerlijke gozer!quote:
SMG zal uitendelijk denk ik rond de 97.0% komen te liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijke gozer!
Anyway, SMG staat op dit moment op 97.3% op Gamerankings, dat is maar 0.3% lager dan OoT. Zou het dan eindelijk gebeuren?
Ik hoop dat die Stink Link (ruimt hihi) eindelijk ns van de eerste plek gaat...quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
SMG zal uitendelijk denk ik rond de 97.0% komen te liggen.
Maar toch. Dat betekent dat het de tweede beste spel allertijden is volgens Gamerankings. Dat is toch absurd!?Nintendo
Nee,..................quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijke gozer!
Anyway, SMG staat op dit moment op 97.3% op Gamerankings, dat is maar 0.3% lager dan OoT. Zou het dan eindelijk gebeuren?
Haha dat wist ik ook helemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:06 schreef newguy het volgende:
ja, kwam er zelf ook laatst achter dat ''the photo channel'' niet alleen fotos maar ook mp3 en films afspeelt.
Jawel dus. GEFIXED!!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niet dus.
Het is echt niet te geloven. Nu mag ik weer 30 pleuro uitgeven aan een SCART verdeler. Dit keer een fatsoenlijk apparaat.
Wie hast du das gemacht..?quote:
http://nl.wii.com/quote:11.10.07
Er is een nieuwe versie van het Wii-internetkanaal beschikbaar
Ontdek de functies van het verbeterde internetkanaal, zoals ondersteuning van USB-toetsenborden, verbeterde zoekmogelijkheden en de mogelijkheid om je favorieten naar je vrienden te sturen.
-------------------------
Nieuwe functies van het internetkanaal na 10 oktober 2007
Je kunt nu een USB-toetsenbord gebruiken met je Wii. De mogelijkheid bestaat echter dat sommige USB-toetsenborden niet goed functioneren. Nintendo raadt het Classic Keyboard 200 van Logitech aan.
Daarnaast is er een functie toegevoegd die het zoeken eenvoudiger maakt. Je kunt nu een woord selecteren met je Wii-afstandsbediening. Als je dat doet, zal er een zoekpictogram verschijnen in de werkbalk. Selecteer dit pictogram om naar het woord te zoeken via Google of Yahoo!.
Je kunt nu ook het adres van de website die je bekijkt of een adres van een website uit je lijst met favorieten rechtstreeks naar het Wii-prikbord sturen. Je kunt hem ook naar iemand uit je vriendenlijst sturen, vergezeld van een brief. Als je een dergelijke brief hebt ontvangen, kun je het internetkanaal openen en direct naar de betreffende pagina gaan door op het adres te klikken.
Ten slotte, het aantal favorieten dat je maximaal kunt opslaan is verhoogd van 48 naar 56.
Da's al van een maand geledenquote:Op zondag 11 november 2007 13:47 schreef EvilMarc het volgende:
Een update voor het internet kanaal !![]()
[..]
http://nl.wii.com/
Ik moest ook even goed kijken, maar dit is idd oud nieuwsquote:
Bedankt dat je het zei, ik wist het na zeven uur gamen ook nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:45 schreef BroesWillems het volgende:
kom er trouwens vanavond pas achter dat je als morphball ook kan springen door je wii-mote snel omhoog te duwen.![]()
ik deed het altijd met die bommetjes...![]()
is hier uberhaubt iets over bekend?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:28 schreef Ruzbeh het volgende:
moet je je voorstellen hoe goed Legend of Zelda wordt op de Wii.![]()
Ik heb babelfish geprobeert maar ik heb echt geen idee wat dat betekent, sorry.quote:
Nee, alleen wel een interview ofzo: http://gonintendo.com/?p=29264quote:Op zondag 11 november 2007 18:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is hier uberhaubt iets over bekend?
zo ja: link bitte
Ik ben heel slecht in duits maar zelfs ik weet dat er 'hoe heb je dat gedaan?' staatquote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb babelfish geprobeert maar ik heb echt geen idee wat dat betekent, sorry.
Goede zet vanuit hun oogpunt. Het is blijkbaar ook een erg goede die game, die moet je niet zo snel na een andere topper releasen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef gamefreek het volgende:
http://gonintendo.com/?p=29269
GODVER![]()
![]()
Wordt dus toch een lekker rustige decembermaand
Maar, maar, maar ik heb meer zin in Z&W dan Mario Galaxyquote:Op zondag 11 november 2007 21:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is toch mooi.
Dan kan iedereen rustig in de hele maand december Super Mario Galaxy spelen.
Ga eens een dokter zien!quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ik heb meer zin in Z&W dan Mario Galaxy![]()
Over 4 weken zullen veel gamers anders wel klaar zijn met Mario Galaxy.quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goede zet vanuit hun oogpunt. Het is blijkbaar ook een erg goede die game, die moet je niet zo snel na een andere topper releasen.
Zal toch niet? Ik speel nu nog steeds met plezier af en toe een paar levels van Mario 64.. en heel af en toe heb ik nog even Sunshine in m'n Cube of Wii.quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Over 4 weken zullen veel gamers anders wel klaar zijn met Mario Galaxy.
Je hebt dan ook niet echt een andere keuzequote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik heel december alleen Super Mario Galaxy zal spelen.![]()
![]()
Een echt mannen programma ookquote:Op zondag 11 november 2007 22:34 schreef depax het volgende:
daarstraks de eerste reclame gezien van smg tijdens gooische vrouwen.
ik hoop dat je alternatieven hebt voor december.quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik heel december alleen Super Mario Galaxy zal spelen.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zei, ik wist het na zeven uur gamen ook nog niet.
Ik zag inderdaad een blauwe gloed vanochtend, maar aangezien ik geen enkel channel gebruik en dit idee useless is heb ik hem maar laten gloeien. Ik vraag me eerder af of ik uberhaupt nog mijn wiimotegloves krijg ...quote:Op maandag 12 november 2007 07:59 schreef depax het volgende:
check mii out is te downloaden
vergeet niet hem op wereldwijd in te stellen.
Je hebt ook nog games, zoals RE: UC, GHIII en MoH die in December uitkomen dus dat er December geen games uitkomen is een beetje onzinquote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet echt een andere keuze![]()
Maar ja, dan maar werken aan de back-log in december na Mario Galaxy, en hopen dat ik dan RRR2 binnen krijg![]()
Ehm... gamen?quote:Op zondag 11 november 2007 12:43 schreef BroesWillems het volgende:
Madden?wtf moet je met die "game"...
Koop anders Trauma Center.quote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
nu neig ik steeds meer naar de 360 versie van GHIII.....![]()
Ik denk dat ik even niks haal na MP3 en SMG, voordat ik die allebei 100% heb uitgespeeld is het al eind februari...quote:
Zit je op Easy? Want daar kan je het beste mee in beginnen. Op Normal is het vrijwel onmogelijk voor de beginner, zeker op latere afleveringen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:54 schreef linebear het volgende:
Die is ook stoer
Zit nu even vast bij 2-1. Krijg die proppen niet stil en daarna er ook nog in snijden...
Als je een 360 hebt niet je sowiso voor de 360 variant gaan. De wii versie is een aanfluiter in dat opzichtequote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
Je moet in 2-1 snel van tools switchen en veel ultrasound gebruiken. Meer niet.quote:Op maandag 12 november 2007 12:13 schreef linebear het volgende:
ik zit op Easy inderdaad... ik kijk nog wel een keer op youtube...
Zal het vanavond weer eens proberen
Dat klopt, en ik heb GHII ook op de 360, maar ik draag Nintendo een warm hart toe....quote:Op maandag 12 november 2007 12:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je een 360 hebt niet je sowiso voor de 360 variant gaan. De wii versie is een aanfluiter in dat opzichte
Daarom koopt iedereen marioquote:Op maandag 12 november 2007 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar ik draag Nintendo een warm hart toe....![]()
Portalquote:Op maandag 12 november 2007 13:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik volgende week pas Super Mario Galaxy koop. Ik ben cash-strapped op dit moment en ik heb zonet The Orange Box gekocht.
Oke daarom lichte hij blauw op vanochtend dus, nog geen tijd gehad om naar te kijken, vanavond als ik thuis kom kijk ik ffquote:Op maandag 12 november 2007 09:45 schreef speknek het volgende:
Check mii out ook maar even uitgecheckt vanochtend. Zag er wel aardig uit, ga binnenkort maar eens de hand slaan aan de Mario zonder pet. Voor de rest natuurlijk een compleet nutteloos kanaal, en dat je zou willen dat ze hun tijd maar eens staken in een goed profielensysteem en online modus, demokanaal, voicechat functie, etc. etc.
Ik ben door Metroid heen aan het rushen om op tijd klaar te zijn voor Mario Galaxy, maar dat is toch wel zonde, wat een vette game is Metroid toch eigenlijk. Jammer genoeg ken je het meeste wel na de vorige twee, maar ze weten toch nog wel een paar hele leuke momenten erin te stoppen. En de artwork is ook super, wat een werk moeten die mensen gehad hebben met alle details die erin zitten.
Achievementsquote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef BroesWillems het volgende:
Vanaf 16 november, vrijdag dusquote:Op maandag 12 november 2007 13:55 schreef linebear het volgende:
Is Mario er al !?
Die zie je op het einde?quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef Jesse_ het volgende:
hoe krijg ik een alternatief einde te zien?
(game uitgespeeld op 75% dus eerste alternatieve einde verdiend)
maar bij extra's staat hij nergens
en wie wil trouwens friend vouchers ruilen? ik heb dr 16
Dan is het extra einde een ontzettend lelijk kut extratjequote:
Ah, ach so.. Entschuldigung.. Uhm, sorry voor mijn schoolboekjes Duits..quote:Op zondag 11 november 2007 18:34 schreef Ruzbeh het volgende:
<snip>verhaal</snip>
Dat klopt, ik vond het ook maar matig :p.quote:Op maandag 12 november 2007 19:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan is het extra einde een ontzettend lelijk kut extratje![]()
Best geinig gevondenquote:Op maandag 12 november 2007 19:12 schreef Shazbot het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0awjPUkBXOU
Erg tof filmpje voor de doe-het-zelver :]
Ik denk zelf omdat de DVD speler een sterke signaal afgeeft in z'n standby. Nu staat ie aangesloten op de satelliet ontvanger en die zend geen of nauwlijks een signaal in z'n standby. Maar de probleem voorheen was dus dat ik de signalen niet kon scheiden tussen Wii en satelliet ontvanger omdat als ik de Wii aan zou dien, zou de ontvanger ook aan gaan.quote:Op maandag 12 november 2007 19:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, ach so.. Entschuldigung.. Uhm, sorry voor mijn schoolboekjes Duits..
Had hier nml zelfde probleem, voorheen. Dit toen opgelost met.. Juistum, kabeltjes ook anders over prikken, ook met een geschakeld scart blokje. Na een paar weken tobben pas opgelost. Ik blij, echter, een week later ging m'n tv naar de eeuwige jachtvelden, dus nu staat er een LCD tv welke de Wii component aangesloten heeft staan.It sucks to be me.
Volgens mij heeft het ermee te maken dat de signalen, ondanks dat de kanalen fysiek gescheiden zijn (d.m.v de knopjes op het scart verdelertje) toch nog te dicht bij elkaar liggen qua frequentie. Signalen storen elkaar schijnbaar toch meer bij bepaalde combinaties van apparaten. Ofzo.![]()
Ik zie wel potentieel.. Een extra grote IR led bar bovenaan je TV, speciale gloves aan zodat je met je vingers je charcters kan bewegen op je scherm en.. Oh wacht, dat heeft Nintendo al eens eerder gedaan, en volgens mij was dat crap. Mjah, het idee is leuk anyways.quote:
Dat had ik ook een keertje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Godver, denk dat me Wii doot is
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??
Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
quote:Trauma Center: New Blood. Review soon. Better than Second Opinion "by a long shot".
Heb ik ook al eens gehadquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Godver, denk dat me Wii doot is
Als ik de voeding erin doe, krijg ik een rood lichie, maar doe ik em aan, zie ik de drive blauw worden en gaat ie gelijk uit... Iemand enig idee??
Als ik de stekker van de voeding eruit haal, gebeurd er niets.. dan blijft ie uit.. zonder licht... Dus alleen als ik het stekkertje aan de Wii eruit haal en erin doe, zie ik een lichje
Ok, klinkt goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keertje.
Je voeding uit de stopcontact halen en ook ervoor zorgen dat ie niet meer aangesloten is op de Wii. Even een paar minuten gewachten en dan nog een keer proberen. Zo niet dan wacht je maar een kwartier ofzo. Als het dan niet lukt dan moet je een ander stopcontact proberen, en dan weer die voeding laten liggen voor een paar minuten.
Ik heb je toegevoegd, kijk maar even in je msg's.quote:Op maandag 12 november 2007 12:33 schreef BroesWillems het volgende:
PM me maar, m'n friendcode staat in m'n sig...
Ik zag het, zodra ik tijd heb, voeg ik je toe...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd, kijk maar even in je msg's.
Ik wacht op Marioquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Terugkomend op mijn post 2 omhoog:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Evenals de WiiMote-condooms die vandaag binnenkwamen (2 stuks)... Ik heb er vast 1 omgedaan, maar het voelt me niet echt lekker aan... Naja, boeiend, Mario wacht op me![]()
Da's wel erg vroeg om de game al te hebben. Lucky bastard.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Evenals de WiiMote-condooms die vandaag binnenkwamen (2 stuks)... Ik heb er vast 1 omgedaan, maar het voelt me niet echt lekker aan... Naja, boeiend, Mario wacht op me![]()
*kuchgameshoptwentekuch*quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's wel erg vroeg om de game al te hebben. Lucky bastard.
Aan dat wiimote hoesje wen je zo. Ik vind het nu zelfs veel beter dan zonder.
quote:Uw bestelling is verzonden, bestelnummer: webxxxxx
Orderstatus
De bestelling zal zo spoedig mogelijk worden verzonden. U kunt het pakket binnenkort via TNT-Post verwachten.
Het is ook mogelijk om de status van uw bestellingen online via mijn account te volgen.
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
Orderoverzicht
Faktuuradres:
xxxx Afleveradres:
xxxxx
Referentie: xxx
Orderdatum: 04-11-2007
Leverwijze: iDEAL
Artikel omschrijving Systeem Prijs Aantal Korting Totaal Status
Super Mario Galaxy Wii 49,99 1 - 49,99 voldaan
verzendkosten 2,95 1 - 2,95
Uw huidige spaarpunten saldo: 12 punten.
Hele dag eruit gelatenquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keertje.
Je voeding uit de stopcontact halen en ook ervoor zorgen dat ie niet meer aangesloten is op de Wii. Even een paar minuten gewachten en dan nog een keer proberen. Zo niet dan wacht je maar een kwartier ofzo. Als het dan niet lukt dan moet je een ander stopcontact proberen, en dan weer die voeding laten liggen voor een paar minuten.
Als je een ander stopcontact gebruikt dan moet je weer even die voeding resetten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Hele dag eruit gelatenNog geen resultaat
Ander stopcontact.. ook niet
Voeding resetten?? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je een ander stopcontact gebruikt dan moet je weer even die voeding resetten.
Anders zou ik denken dat je voeding misschien kaput is?
Dat je de voeding even een paar minuten laat liggen, uit de stopcontact en uit de Wii.quote:
Hij ligt hier voor de ps2, en ik moet zeggen dat het in co-op een vermakelijk spelletje is, en ik heb me niet zo zeer geërgerd aan legopoppetjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zojuist lego star wars besteld,vooral omdat ik een ontzettende star wars fan ben en gewoon met een lightsaber wil rondzwaaien![]()
iemand hier die hem heeft gespeeld?
en ga je je ergeren aan het feit dat het legopoppetjes zijn,of valt dat we mee?
Het is ook zo:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je de voeding even een paar minuten laat liggen, uit de stopcontact en uit de Wii.
Ik denk niet dat het je Wii is maar ik zou het ergste vrezen helaas.
Waar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef PastoorPeter het volgende:
Vandaag Mario gereserveerd, morgen ophalen.
en waar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef biermeister het volgende:
Sinds vanmiddag heb ik Super Mario Galaxy in huis, net paar uurtjes gespeeld, echt een superleuke spel!
Waarschijnlijk bij de mediamarktt, of één of andere game-shop. De adviesprijs is 49,99quote:
Nee, de adviesprijs is 39.99quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de mediamarktt, of één of andere game-shop. De adviesprijs is 49,99
Wanneer heb jij die WiiMote-hoezen besteld dan? Ik heb ze een keer in September besteld en nog steeds niet binnen 0,o. En als het goed is krijg ik Super Mario Galaxy vrijdag binnen van GameVisionquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:14 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb hem!![]()
![]()
![]()
Dixons Nieuwegeinquote:
Misschien zit er ergens iets los wat op zijn plek hangt als je hem op zijn kop zet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef neggix het volgende:Update
Hoppa, Als ik em op z'n kop leg werkt ieNiet echt heel grappig
Hoe de fuck kan dit
Nu de vraag, watquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Misschien zit er ergens iets los wat op zijn plek hangt als je hem op zijn kop zet?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zojuist lego star wars besteld,vooral omdat ik een ontzettende star wars fan ben en gewoon met een lightsaber wil rondzwaaien![]()
iemand hier die hem heeft gespeeld?
en ga je je ergeren aan het feit dat het legopoppetjes zijn,of valt dat we mee?
Amai Broes...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
Ik ben dom lomp en famous.... metroids zitten aan m'n penis![]()
Hengelo of Enschedequote:
Dan ga je gewoon een half uurtje later naar bed of je staat een half uurtje eerder op, kan je nog ff gamen.... ik snap het nooit hoor, mensen die totaal geen tijd hebben....quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef donderopman het volgende:
Ik kan hem ook morgen ophalen, maar ik heb er gewoon geen tijd voorarme ik
Ik kan hem hoogstens donderdag avond ophalen maar dan kan ik het nog niet eens spelen..... mss zaterdag dan maar even spelen![]()
zo denk/dacht ik ook altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef JK het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon een half uurtje later naar bed of je staat een half uurtje eerder op, kan je nog ff gamen.... ik snap het nooit hoor, mensen die totaal geen tijd hebben....
Het ergste is dat ik dat soort mensen ken met te weinig tijd terwijl ze nog bij pappa en mamma wonen. Kan je je voorstellen hoe dat moet gaan als ze op zichtzelf wonen en geen tijd hebben om te stofzuigen of te afwassen![]()
en hadden ze er nog veel was je de enigste die kocht?quote:Op woensdag 14 november 2007 05:10 schreef Vampier het volgende:
vandaga liep ik de best buy maar weer eens binnen.. en ik zag Mario Galaxy![]()
COOL SPEL!!!
Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt
nedgame ga ik ook ff kijken, ze verkopen hem vast al welquote:Op woensdag 14 november 2007 09:13 schreef Nebo het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik ga zo de stad in om bij de nedgame en eplaza te kijken of hij al in de schappen ligt en anders ga ik pushen bij de kassa.
Best buy , geweldige winkel , jammer dat ze die hier niet in Nederland hebben , maar gelukkig hebben wij de Mediamarktquote:Op woensdag 14 november 2007 05:10 schreef Vampier het volgende:
vandaga liep ik de best buy maar weer eens binnen.. en ik zag Mario Galaxy![]()
COOL SPEL!!!
Ik heb me in lange tijd niet zo vermaakt
Meestal krijg je het spel een dag voor de release. Dan spreek ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:46 schreef Fral het volgende:
Ik heb SMG bij gcshop besteld, er staat al 2 weken betaald bij de orderstatus dus dat is prima.
Maar weet iemand wanneer ze daar pre-order games verzenden?
Op de vrijdag pas? Of ook vandaag nog misschien?
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Super Mario Galaxy: Japanese Behind The Scenes - Orchestra
Wauw....
Noem is winkelsquote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef Jesse_ het volgende:
blehhhhhhh niemand wil smg nog verkopen hrrrrrrrr
nedgame (onvriendelijk kut personeel vandaag ookquote:
En plaatsnamenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:58 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, Raving Rabbids 2 is ook een kutgame geworden: http://wii.ign.com/articles/834/834853p2.html
6,3
Nou, kom nou maar weer met een goede Rayman platformer
Hier was ie nog niet @ Dixons, Bart Smit, FRS (Naaldwijk)quote:
het ging natuurlijk om het wonderschone Groningenquote:
Dat is gewoon de adviesprijs roy, ik snap niet hoe jij bij 39,99 komt? Ik begdoel, 50 euro vind ik al goedkoopquote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dimension Plus heeft m op voorraad, zowel Groningen als Doetinchem als Delft. Ik ga m echter nog niet halen, 50 euro daar
Scheer je weg en ga spelen!quote:
na het verversen van mn ondergoed kwam ik langs de pcquote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat doe je hier dan nog, nou hup, spelen dat spel...
Ik 42quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik betaal er strax 35 euro voor
Yup, hij is 33 ex BTW daar. Lang leve personeelskortingquote:Op woensdag 14 november 2007 13:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik 42Maarja, dat noemen ze nou persooneelkorting heh
Maar je werkt toch bij de macro? Die zijn zoiezo goedkoper...
50 euro is niks johquote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dimension Plus heeft m op voorraad, zowel Groningen als Doetinchem als Delft. Ik ga m echter nog niet halen, 50 euro daar
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
na het verversen van mn ondergoed kwam ik langs de pc![]()
idd, dat is helemaal ziekquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
50 euro is niks joh
Adviesprijs van Ratchet is 75 geloof ik
Als Mario 100 euro had gekost had ik dat ook betaald. Maar ik ga niet meer betalen dan noodzakelijk natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
50 euro is niks joh
Adviesprijs van Ratchet is 75 geloof ik
ik ehb hem hier al liggen, samen met assasins creed, ze verkopen hem gewoon onder de toonbankquote:Op woensdag 14 november 2007 13:38 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Morgen is Galaxy dus wss al te verkrijgen ?![]()
Ik betaal gewoon teveel, ik heb er schijt aan voor tien euro dagenlang rond te zoeken naar de goedkoopste winkel. Het werkende leven heeft zo zijn voordelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:13 schreef disjfa het volgende:
Tuurlijk wel! Duurder is toch altijd beter! Mario voor 50 euro is beter dan mario voor 33 !
Ik haal hem waarschijnlijk voor te veel geld. Heb nog bonnen liggen die op moeten en kan alleen bij de frs/intertoys en dergelijke.
In de schappen? Daar verkopen ze hem dus al wel?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net bij de Dixons in Bussum zag ik een heel setje Mario Galaxy's liggen. Was 50 euro.
Maar ik ga eerst Metroid spelen.
Metroid Prime lag ook een dag vantevoren bij onze Intertoys.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
intertoys,FRS,eplaza en dixons mogen Galaxy nog niet verkopen. Dus daar is de game zoiezo nog niet te koop...
In Bussum? Oei dat zal mijn baas niet leuk vinden.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net bij de Dixons in Bussum zag ik een heel setje Mario Galaxy's liggen. Was 50 euro.
Maar ik ga eerst Metroid spelen.
Metacritic average reviewer score: 65.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hopen dat Mario sonic olympics beter is , anders heb ik 2 miskopen gedaan![]()
Ja, geen idee dus. Ik krijg de reviewcopy ook pas vandaag als het goed isquote:Op woensdag 14 november 2007 14:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Metacritic average reviewer score: 65.
Ja dat wordt hem wel.
Knap toch hoe SEGA franchises kan verneuken, het is bijna een gave. De late inbreng van Miyamoto heeft ook niet meer mogen baten.
Meh, en waarom is er nog geen review van Endless Ocean op het hele web? Hij ligt hier al een week in de winkels..
Jij gaat wel snel door je onderbroeken heen heh?quote:
Hij lijkt me ook nog wel aardig, maar ik zag een stukje bij GameKings (:'), die zitten nog steeds met beelden van de TGS, ze lopen behoorlijk achter), en naast dat het button mashen nu gewoon vervangen is door controller wiebelen lijkt de 'feel' ook gewoon niet goed te zitten. Wiebel je als een gek heen en weer, ligt je poppetje dood in het water. Of hij spartelt wel, maar het bewegen van de armen gaat niet synchroon met het voortbewegen door het water, daar irriteer ik me altijd aan in games. Ik zou hem alleen willen hebben voor de novelty value, dat je de eerste game hebt waar je die nichterige egel tenminste kunt afranselen door onze coole besnorde held waar sonic en mario bij elkaar zijn. Maar met de huidige influx aan topgames heb ik het geld er toch niet voor over.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, geen idee dus. Ik krijg de reviewcopy ook pas vandaag als het goed is
Mario & Sonic lijkt me overigens nog steeds best leuk. Is weer ns wat anders dan Wii Sports in multiplayer.
* Neoktheone is blij (want SMG is morgen binnen)quote:Beste klant,
Het doet ons genoegen om u te kunnen melden dat uw bestelling vandaag verzonden is.
We wensen u heel veel plezier met de door u bestelde producten en hopen u graag terug te zien voor een nieuwe bestelling.
Heeft u vragen over de verzending dan kunt u contact met ons opnemen:
info@zuiderpark-games.nl
Met vriendelijke groet,
Hans de Jonge
Zuiderpark Games
iddquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef PastoorPeter het volgende:
Tering crack, die game is gekkewerk. Ik kan me op het moment geen betere game verzinnen.
Oh de muziek, begin niet over de muziek.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddDe planeten lijken ook groter trouwens, dan in de filmpjes
GVD en de muziek
Wat is het toch geweldig
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef JK het volgende:
Laatste keer dat ik een pre-order ergens doe
Een winkel die wacht voor de officiële release datum!?quote:
Ja boete broeliebroelie. Maar zoals ik al zei, 15 euro is me echt wel de moeite. Ik ga vandaag en morgen wel Endless Ocean spelen ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een winkel die wacht voor de officiële release datum!?!!
En, is het wat?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja boete broeliebroelie. Maar zoals ik al zei, 15 euro is me echt wel de moeite. Ik ga vandaag en morgen wel Endless Ocean spelen ofzo
Endless Ocean is tot nu toe leuker dan Mario Galaxyquote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En, is het wat?![]()
* RaymanNL neuriet Mario Galaxy muziekje
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef JK het volgende:
Laatste keer dat ik een pre-order ergens doe
Heb een 10tje aanbetaald, dus kan 'm zo ergens anders halen. Gebruik ik dat 10tje daar wel voor Endless Ocean.... ach, ik wacht morgen even de telefoontjes af . Heb vrijdagmiddag vrijgenomen om Mario te halen en ongestoord te kunnen gamen (en om eens wat vroeger weekend te hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]![]()
Ik pre-order echt nooit, je bent altijd de sjaak daarmee.
Zooo herkenbaarquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef JK het volgende:
[..]
Heb een 10tje aanbetaald, dus kan 'm zo ergens anders halen. Gebruik ik dat 10tje daar wel voor Endless Ocean.... ach, ik wacht morgen even de telefoontjes af . Heb vrijdagmiddag vrijgenomen om Mario te halen en ongestoord te kunnen gamen (en om eens wat vroeger weekend te hebben)
Vind het helemaal niet erg dat ik 'm nu nog niet heb. Moet anders toch wachten tot m'n vriendin OnM, De gouden kooi en GTST heeft gekeken![]()
Tijd voor een mooi LCD schermpje met HDMI / componentingang voor m'n consoles
Gijs jij gaat zoooveel plezier hebben!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Makro verkoopt m pas de 16e! Ik speel m pas vrijdagnacht dus waarschijnlijk
3x raden waar ik hem vanmiddag heb gekochtquote:Op woensdag 14 november 2007 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hmm, dan mag heel dixons nog geen Super Mario Galaxy verkopenMorgen pas dus
Ze hebben later deze middag een mailtje gekregen dat ze hem wel mochten verkopenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:23 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
3x raden waar ik hem vanmiddag heb gekocht![]()
klopt inderdaad dimplus was ook aan het wachten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze hebben later deze middag een mailtje gekregen dat ze hem wel mochten verkopenNintendo heeft het Embargo afgekapt
(Waarschijnlijk omdat veel andere winkels de game al verkochten) Ik heb hem dus daar ook vanmiddag aanschaft
Ik heb alleen 1 voordeel ; het is MIJN tv. Als ik echt gemeen wil doen, eis ik 'm meteen de hele avond op. Maargoed, als je niet lief voor je vriendin bent, is ze ook niet lief voor jou. Beetje geven en nemen. Er staat nog een klein tvtje op de slaapkamer, dus als ik echt de tv nodig heb, kan ze nog naar de slaapkamer. Maar meestal laat ik haar lekker kijken, kan ik na 20.30u m'n ding doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zooo herkenbaarDe TV is hier altijd zoiezo van 17:30 tot 22:30 bezet
een hele reeks aan programma's
quote:Op woensdag 14 november 2007 17:38 schreef Maraca het volgende:
En ik heb mijn gratis wii condooms hoesjes binnen!
Is ie in de winkel ook 44? dan haal ik hem morgen daar, mocht FRS hem al binnen hebben daar.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:09 schreef nelisb het volgende:
frs pre order smg voor 43,99! heb nog de kortingskaart van 10 % korting dus maar 39 eurotjes!
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=mml.YYJcQkNSR0QDEYWh8gXe0000Ce0jxi9h?fh_Params=fh_secondid%3D7687429%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f%2524s%253dmario%255cu0020galaxy%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%252fcategories%253c%257bfrs_03%257d%26fh_view%3Ddetail%26fh_reftheme%3Dpromo_nl_NL_48300327%252cdetail%252c%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f%2524s%253dmario%255cu0020galaxy%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%26fh_refview%3Dsearch%26&SubCat=03
Heel lang. 2 maanden ofzo. Maar iedereen heeft ze nu ineens binnen. Het schijnt dat Nintendo gewacht heeft tot ze veel aanmeldingen binnen hadden en ze daarna allemaal tegelijk opgestuurd hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef MikelenniuM het volgende:
Wtf... het Wii topic... wat doen jullie??? Tis een hele SMG chat geworden![]()
[..]
Hoe lang heb je er op moeten wachten?
Bij van Leest is ie 39.99 euro.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Is ie in de winkel ook 44? dan haal ik hem morgen daar, mocht FRS hem al binnen hebben daar.
Ik heb ze vandaag ook gekregenquote:Op woensdag 14 november 2007 17:38 schreef Maraca het volgende:
En ik heb mijn gratis wii condooms hoesjes binnen!
Zal wel lokaal zijn dan, op de site is hij gewoon 50 pleuro en ik gok dat ie dat bij mij in Amersfoort ook gewoon is. Anyway, vandaag is het 1 dag voor de officiele release, dus ik moet hem haast wel ergens kunnen krijgen: poging 3 gaat van start in mijn tussenuur.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bij van Leest is ie 39.99 euro.
Ok, dan ben ik dus nog niet zo lang aan het wachten met mn 2,5 weekquote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Heel lang. 2 maanden ofzo. Maar iedereen heeft ze nu ineens binnen. Het schijnt dat Nintendo gewacht heeft tot ze veel aanmeldingen binnen hadden en ze daarna allemaal tegelijk opgestuurd hebben.
ik zag het in de krant staan... maar van leest is minder wijdverspreid dan FRSquote:Op woensdag 14 november 2007 23:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Bij van Leest is ie 39.99 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |