Volgens jou geen 9.5. Dat een review niet overeenkomt met jouw mening betekent niet dat de reviewer slecht is.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Matt van IGN kan amper goed games reviewen. Metroid Prime 3 is geen fucking 9.5. Hij geeft zelfs SMG dezelfde cijfer voor graphics als Metroid Prime 3.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En voor Mario at the Olympics wel, enRayman Raving Rabbids 2
ook
Sorry, ik heb een hekel aan Rayman sinds Raving Rabbids
![]()
Zoiezo:
Super Mario Galaxy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Mario at the olympics>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rayman Raving Rabbids 2
Sorry
Inderdaad ik heb net 10 minuten met manta ray mee gezwommenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En Endless Ocean is de non game van het jaar![]()
jij download alleen maar val me dan niet aan op me nederlands.quote:
ik heb mn wii niet een gemod slome hannes dat je der bentquote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef depax het volgende:
[..]
jij download alleen maar val me dan niet aan op me nederlands.
Nintendo is altijd kind-friendly geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
van IGN.
Ik snap niet waarom Nintendo alle games zo makkelijk maakt. Metroid is gelukkig nog een beetje lastig maar de rest is veel te simpel.
Nee. Nintendo is nooit kind friendly geweest. Als je me kan vertellen waar je die marketing strategie vandaan hebt moet je dat zeker laten zien. Nintendo is altijd user friendly geweest. Voor mensen. Niet alleen kinderen, maar gewoon iedereen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nintendo is altijd kind-friendly geweest.
Dat snap ik ook wel. Maar Matt kan gewoon niet reviewen. Hij klaagt over gebrek aan voice-acting in de Super Mario Galaxy game. Dat is toch wel WTF-waardig.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat een review niet overeenkomt met jouw mening betekent niet dat de reviewer slecht is.
De Wiicondooms kun je gratis aanvragenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef franktic het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een wii remote / wii play. Zoals bekend zijn hier behoorlijk wat problemen mee met de levering. Vandaag bij intertoys langsgeweest, en daar hadden ze alleen de wii remote op voorraad voor 39,95. Dit was echter een oude wii remote, nog zonder beschermhoes en met het oude bevestigingsbandje! Ik heb toch liever een wii remote MET beschermhoes, dus toch maar niet gekocht. Mij werd verteld dat deze uit het buitenland gehaald waren om zo toch aan de vraag te voldoen.
Maar nou wil ik dus toch graag wii play bestellen via internet, en dan maar evt wat langer wachten. Weet iemand hoe groot de kans is dat je via internet ook een 'oude' versie krijgt? Of zijn dit altijd nieuwe versies incl. beschermhoes, ook bij wii play?
Idd. WTF dat nintendo nog steeds geen voice acting gebruikt. Dat is gewoon kut. In zelda, en nu weer in mario. En de stem van mario is altijd van sinds 1995 dezelfde meneer geweest! Dan hadden ze wel wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar Matt kan gewoon niet reviewen. Hij klaagt over gebrek aan voice-acting in de Super Mario Galaxy game. Dat is toch wel WTF-waardig.
Ja...ze wachten tot alle anders sites een game 9 en 10-en geven, en vervolgens komen zij met een 8 om "controversieel" te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Enige plek waar ik het zo vaak mee eensch ben is Gamespot. Er zijn missers, maar over het algemeen zijn ze ongelofelijk professioneel.Gamespot
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh damn, 97,1% gemiddeld nu op Gamerankings. Zou hij dan misschien toch OOT van haar eerste plek kunnen gooien?
Ik ga Galaxy ook zo goed vinden trouwens. Ik denk dat ik ga huilen van genot.
Als ik de (p)reviews mag geloven zit er toch behoorlijk veel afwisseling in het spel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.
Idd. En het enige wat je doet is een beetje rondspringen en muntjes pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.
The good, the great & the beauty?quote:
Tja,.. je kan hoog en laag springen maar heb het in diverse reviews ook al gelezen. De werelden van nu voelen soms aan als grote bonus werelden. Vergis je niet,.. het lijkt me echt geweldig hoor,.... maar om nu meteen op mijn knieen te gaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. En het enige wat je doet is een beetje rondspringen en muntjes pakken![]()
Nee natuurlijk niet man! Leip!
Waarom zou je op je knieen gaan zonder dat je het gespeeld hebtquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
maar om nu meteen op mijn knieen te gaan?
Alsof wij de eerste zouden zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom zou je op je knieen gaan zonder dat je het gespeeld hebt
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Galaxy ook zo goed vinden trouwens. Ik denk dat ik ga huilen van genot.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!
Ik herken het dilemma ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is de policy van Nintendo eigenlijk als het gaat om het omruilen van kapotte game discs?
m'n metroid schijfje is officieel dood
licht vochtige doek? of met een klein beetje alcohol? net als alle anderen denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Jesse_ het volgende:
Waarmee kan ik het beste ff zo'n wii dvd schoonmaken, mn wii wil mn metroid disc niet meer lezen
Geen idee, hij heeft of in zn hoesje gezeten of in mn Wiiquote:
Ja, heb hem schoongemaakt volgens de aanwijzingen van de nintendo site (tot 3x toe)quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
licht vochtige doek? of met een klein beetje alcohol? net als alle anderen denk ik
ech nie...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens is de muziek in Metroid Prime 3 ook bagger.
Same, als hij overal zo rond de 85% krijgt zal hij ook zeker in mijn games collectie komen. Ikzelf vond MoH altijd wel een toffe games reeks (vooral de eerste) en nu ook nog eens met een erg goede besturing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 03:54 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN geeft MOH: HEROES 2 een 8.4. Als Gamespot 'm minimaal 8 geeft wordt dat weer een must-buy.
32 online multiplayer, alleen je kan niet in-game communiceren (dankzij Nintendo). Maar het gebruikt GEEN FRIENDCODES!
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:21 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Het niet-ingame- communiceren maakt mij niet uit, aangezien je anders toch maar van die schreeuwerige pubers krijgt.
met veel moeite moet ik hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?![]()
Nintendo is gewoon dom dat ze er geen voicechat in doen![]()
van IGN.quote:I think it speaks volumes that, for as reluctant as I am to buy another wartime shooter, I really enjoy playing Heroes 2 in spite of its setting. The controls do that much for me. If you thought Metroid Prime 3 got it right, wait until you get your hands on this one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |