Dat wou ik ff horen. WIl gewoon ff een relaxt spel voor de Wii hebben om eens op te starten om te chillen en niet om als een gek voor de tv te zittenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnen gekregen, en ik ben aangenaam verrast.
Ziet er voor Wii begrippen erg goed uit, werkelijk prachtig rustgevende muziek en een lekker rustige besturing![]()
En hulde aan Dixons voor de vlotte levering (Maandagavond pas besteld, vanmiddag in huis)
Niet dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Gefixed.
Regel gewoon een normale tv of veresterker. Dan ben je meteen van al je gezeik afquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is echt niet te geloven. Nu mag ik weer 30 pleuro uitgeven aan een SCART verdeler. Dit keer een fatsoenlijk apparaat.
Scart, Scart RGB, Composite, component, HDMI, VGA, SD, USB, S-video etcquote:Op donderdag 8 november 2007 00:54 schreef Ruzbeh het volgende:
20 ingangen? Dus aan de achterkant van je TV heb je 20 SCART aansluitingen?
Jeuz, heb je zo'n 240 inch plasma ofzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Scart, Scart RGB, Composite, component, HDMI, VGA, SD, USB, S-video etc
Euh. Dat zijn gewoon een paar normale aansluitingen. En liever heb ik die wel, dan kan ik tenminste wat op mijn tv aansluitenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Anders zit je hele achterkant van je TV ja vol met aansluitingen![]()
wat heb je bv aan een usb poort op je TV?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Euh. Dat zijn gewoon een paar normale aansluitingen. En liever heb ik die wel, dan kan ik tenminste wat op mijn tv aansluitenVroeger had je mischien net een scart, maar dat is vroeger.
usbstick. foto's kijken etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wat heb je bv aan een usb poort op je TV?
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:55 schreef R_B het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/player/27584.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De IGN en gamespot review zijn ook al spoileramas.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
Bevat veel spoilers, die Gametrailer review...
Gametrailers zei 30 tot 40 uur in de review. Eurogamer stelt 15 tot 20 uur voor de eerste 60 sterren. Meer dan genoeg dus. Man, dit gaat een mooie tijd worden..quote:Op donderdag 8 november 2007 13:29 schreef Pronk het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uur er ongeveer nodig zijn om het spel (zonder alle sterren enz. te verzamelen) uit te spelen.
Met andere woorden, hoe groot is het spel eigenlijk?
8-12 uur met 60 sterren heb ik gehoord. Maar dan heb je de andere 60 sterren nog (en daar zitten schijnbaar nog wat lastige bij).quote:Op donderdag 8 november 2007 13:29 schreef Pronk het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoeveel uur er ongeveer nodig zijn om het spel (zonder alle sterren enz. te verzamelen) uit te spelen.
Met andere woorden, hoe groot is het spel eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog eens goed nieuws!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gametrailers zei 30 tot 40 uur in de review. Eurogamer stelt 15 tot 20 uur voor de eerste 60 sterren. Meer dan genoeg dus. Man, dit gaat een mooie tijd worden..
SMG
Dan heb je vast niet alle muntjes gehaald en geheime levelsquote:Op donderdag 8 november 2007 15:10 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dat is nog eens goed nieuws!![]()
Ik was in 3 a 4 uur door New Mario Brothers op de DS heen, dus dat was gewoon zonde van mijn Euries.![]()
Hoezo hebt die dat niet? In een uurtje kan je mario uitspelen zonder extra levels etc. dus het zou me niet verbazen als het in 4 uur uitspeelt met alle levels etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet alle muntjes gehaald en geheime levels
Zo gaat dat bij die Nintendospellen. Je kunt het einde van het spel bereiken lang voordat je alles gezien hebt.
Tjah dat wel.. maar had er over nagedacht, en opzich lijkt het me nieteens zo'n vette game.. Ik bedoel wát is er nu leuk aan om als een bijtje rond te vliegen.. Beetje gay.. Dus dat leek me de 50¤ tog niet waard..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo zonde een week voor Mario Galaxy
zoek het niet om die te veranderenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:45 schreef De_Brandweer het volgende:
En toch je wii avatar nog hebben
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:55 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Tjah dat wel.. maar had er over nagedacht, en opzich lijkt het me nieteens zo'n vette game.. Ik bedoel wát is er nu leuk aan om als een bijtje rond te vliegen.. Beetje gay.. Dus dat leek me de 50¤ tog niet waard..
* Koentje3 rent weg en trekt een kogelvrij vest aan
Mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet hadden moeten doenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopen
Jij moet niet voor Ajax zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen vertellen wat ze wel en niet hadden moeten doen
Zat niet gaye games op de wii, oh wacht. ALLE WII GAMES ZIJN GAY![]()
![]()
Maarja ik ben een flikker dus ik vind het niet erg
Tjah normaal gesproken erger ik me ook totaal niet aan zulke dingen hoor.. echter in het geval van SMG had ik toch zoiets van.. nee.. laatste mario's die ik heb gespeeld waren nog 2D, en wil dat gevoel eigenlijk zowiso niet "verpesten" door 3d mario's te gaan doen..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg te rennen hoor, maar dat je denkt dat een onderdeel in een Mario game een 'beetje gay' is zegt genoeg. Je had nooit een Wii moeten kopen
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
8-12 uur met 60 sterren heb ik gehoord. Maar dan heb je de andere 60 sterren nog (en daar zitten schijnbaar nog wat lastige bij).
Let op, grote spoiler
Toch wel voorspelbare spoiler IMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn er vast niet veel die t halen![]()
quote:Beetje gay..
Omdat ik gehypt werd door mensen op FOK!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het enige goede Wii spel, samen met Metroid en Zelda, en hij vindt het gay. Waarom heb je dan uberhaupt een Wii gekocht.
En voor Mario at the Olympics wel, enquote:Op donderdag 8 november 2007 20:52 schreef Enchanter het volgende:
Vanimiddag Mario en Sonic at the olympics en Raving Rabbids 2 ge-preordered.
SMG sla ik over, geen tijd voor
![]()
Mission: Accomplished.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Koentje3 het volgende:
Omdat ik gehypt werd door mensen op FOK!
(ruzbeh![]()
Als je vrienden hebt wissel je mario en sonic om met RRR2, die game ownt namelijk echt hardquote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En voor Mario at the Olympics wel, enRayman Raving Rabbids 2
ook
Sorry, ik heb een hekel aan Rayman sinds Raving Rabbids
![]()
Zoiezo:
Super Mario Galaxy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Mario at the olympics>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rayman Raving Rabbids 2
Sorry
van IGN.quote:And there's the overall difficulty -- a little too easy to 60 stars and to defeat bosses for my tastes.
Volgens jou geen 9.5. Dat een review niet overeenkomt met jouw mening betekent niet dat de reviewer slecht is.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Matt van IGN kan amper goed games reviewen. Metroid Prime 3 is geen fucking 9.5. Hij geeft zelfs SMG dezelfde cijfer voor graphics als Metroid Prime 3.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En voor Mario at the Olympics wel, enRayman Raving Rabbids 2
ook
Sorry, ik heb een hekel aan Rayman sinds Raving Rabbids
![]()
Zoiezo:
Super Mario Galaxy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Mario at the olympics>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rayman Raving Rabbids 2
Sorry
Inderdaad ik heb net 10 minuten met manta ray mee gezwommenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En Endless Ocean is de non game van het jaar![]()
jij download alleen maar val me dan niet aan op me nederlands.quote:
ik heb mn wii niet een gemod slome hannes dat je der bentquote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef depax het volgende:
[..]
jij download alleen maar val me dan niet aan op me nederlands.
Nintendo is altijd kind-friendly geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
van IGN.
Ik snap niet waarom Nintendo alle games zo makkelijk maakt. Metroid is gelukkig nog een beetje lastig maar de rest is veel te simpel.
Nee. Nintendo is nooit kind friendly geweest. Als je me kan vertellen waar je die marketing strategie vandaan hebt moet je dat zeker laten zien. Nintendo is altijd user friendly geweest. Voor mensen. Niet alleen kinderen, maar gewoon iedereen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nintendo is altijd kind-friendly geweest.
Dat snap ik ook wel. Maar Matt kan gewoon niet reviewen. Hij klaagt over gebrek aan voice-acting in de Super Mario Galaxy game. Dat is toch wel WTF-waardig.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat een review niet overeenkomt met jouw mening betekent niet dat de reviewer slecht is.
De Wiicondooms kun je gratis aanvragenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef franktic het volgende:
Ik ben druk opzoek naar een wii remote / wii play. Zoals bekend zijn hier behoorlijk wat problemen mee met de levering. Vandaag bij intertoys langsgeweest, en daar hadden ze alleen de wii remote op voorraad voor 39,95. Dit was echter een oude wii remote, nog zonder beschermhoes en met het oude bevestigingsbandje! Ik heb toch liever een wii remote MET beschermhoes, dus toch maar niet gekocht. Mij werd verteld dat deze uit het buitenland gehaald waren om zo toch aan de vraag te voldoen.
Maar nou wil ik dus toch graag wii play bestellen via internet, en dan maar evt wat langer wachten. Weet iemand hoe groot de kans is dat je via internet ook een 'oude' versie krijgt? Of zijn dit altijd nieuwe versies incl. beschermhoes, ook bij wii play?
Idd. WTF dat nintendo nog steeds geen voice acting gebruikt. Dat is gewoon kut. In zelda, en nu weer in mario. En de stem van mario is altijd van sinds 1995 dezelfde meneer geweest! Dan hadden ze wel wat kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar Matt kan gewoon niet reviewen. Hij klaagt over gebrek aan voice-acting in de Super Mario Galaxy game. Dat is toch wel WTF-waardig.
Ja...ze wachten tot alle anders sites een game 9 en 10-en geven, en vervolgens komen zij met een 8 om "controversieel" te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Enige plek waar ik het zo vaak mee eensch ben is Gamespot. Er zijn missers, maar over het algemeen zijn ze ongelofelijk professioneel.Gamespot
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh damn, 97,1% gemiddeld nu op Gamerankings. Zou hij dan misschien toch OOT van haar eerste plek kunnen gooien?
Ik ga Galaxy ook zo goed vinden trouwens. Ik denk dat ik ga huilen van genot.
Als ik de (p)reviews mag geloven zit er toch behoorlijk veel afwisseling in het spel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.
Idd. En het enige wat je doet is een beetje rondspringen en muntjes pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe goed die ook zal zijn,.... denk dat de gehele space setting op den duur herhaaldelijk wordt.
The good, the great & the beauty?quote:
Tja,.. je kan hoog en laag springen maar heb het in diverse reviews ook al gelezen. De werelden van nu voelen soms aan als grote bonus werelden. Vergis je niet,.. het lijkt me echt geweldig hoor,.... maar om nu meteen op mijn knieen te gaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. En het enige wat je doet is een beetje rondspringen en muntjes pakken![]()
Nee natuurlijk niet man! Leip!
Waarom zou je op je knieen gaan zonder dat je het gespeeld hebtquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
maar om nu meteen op mijn knieen te gaan?
Alsof wij de eerste zouden zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom zou je op je knieen gaan zonder dat je het gespeeld hebt
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Galaxy ook zo goed vinden trouwens. Ik denk dat ik ga huilen van genot.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!
Ik herken het dilemma ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vrees in een zwaar existentieel schisma terecht te komen. Ik bedoel, stel je toch voor dat je straks met die game in je handen staat! Moet je dan gelijk gaan gamen, moet je huilend met de game in je handen in foetushouding over de grond schuiven, of moet je de game ritmisch over je ballen wrijven om hem vervolgens diep in je endeldarm te laten zinken? Is er ooit een bevredigende keuze mogelijk? Oh de wreedheid! De onmenselijkheid!
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is de policy van Nintendo eigenlijk als het gaat om het omruilen van kapotte game discs?
m'n metroid schijfje is officieel dood
licht vochtige doek? of met een klein beetje alcohol? net als alle anderen denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:27 schreef Jesse_ het volgende:
Waarmee kan ik het beste ff zo'n wii dvd schoonmaken, mn wii wil mn metroid disc niet meer lezen
Geen idee, hij heeft of in zn hoesje gezeten of in mn Wiiquote:
Ja, heb hem schoongemaakt volgens de aanwijzingen van de nintendo site (tot 3x toe)quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
licht vochtige doek? of met een klein beetje alcohol? net als alle anderen denk ik
ech nie...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Overigens is de muziek in Metroid Prime 3 ook bagger.
Same, als hij overal zo rond de 85% krijgt zal hij ook zeker in mijn games collectie komen. Ikzelf vond MoH altijd wel een toffe games reeks (vooral de eerste) en nu ook nog eens met een erg goede besturing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 03:54 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN geeft MOH: HEROES 2 een 8.4. Als Gamespot 'm minimaal 8 geeft wordt dat weer een must-buy.
32 online multiplayer, alleen je kan niet in-game communiceren (dankzij Nintendo). Maar het gebruikt GEEN FRIENDCODES!
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:21 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Het niet-ingame- communiceren maakt mij niet uit, aangezien je anders toch maar van die schreeuwerige pubers krijgt.
met veel moeite moet ik hetquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dus als jij met vrienden een potje online speelt wil je niet kunnen praten?![]()
Nintendo is gewoon dom dat ze er geen voicechat in doen![]()
van IGN.quote:I think it speaks volumes that, for as reluctant as I am to buy another wartime shooter, I really enjoy playing Heroes 2 in spite of its setting. The controls do that much for me. If you thought Metroid Prime 3 got it right, wait until you get your hands on this one.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |